Материалдар / Қазақ әдебиеті "Біржан-Сара" айтысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ әдебиеті "Біржан-Сара" айтысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары БО: шығарманың идеясына сәйкес кейіпкерлерді анықтайды, психологизм туралы түсінігін айтады, құбылту мен айшықтауды табады ББ: кейіпкерлерге мінездеме береді, шығармадағы психологизмді анықтайды,бейнелеу сөздерін жіктейді КО: көтерілген әлеуметтік мәселелерді анықтайды, өз пікірлерін білдіреді, бейнелеу сөздерін талдайды, автор стиліне баға береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2021
311
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Егізбаева Светлана АрапбаевнаСабақтың тақырыбы: «Біржан - Сара» айтысы Қазақ әдебиеті 9-сыны

1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Егізбаева Светлана АрапбаевнаСабақтың тақырыбы: «Біржан - Сара» айтысы Қазақ әдебиеті 9-сынып СҚО Мамлют ауданы «Краснознаменное орта мектебі» КММ

Т/Ж 9.1.3.1 Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. А/И 9.2.3.1 Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен

2 слайд
Т/Ж 9.1.3.1 Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. А/И 9.2.3.1 Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. Тілдік мақсат шығарманың негізгі идеясын анықтайды; кейіпкерлерге мінездеме береді; Жетістік критерийлері шығарманың негізгі идеясын анықтау, әдеби тілді құбылту мен айшықтауды талдауSmart Нақты,Қолжетімді Өлшемді,Уақытқа негізделгенСабақ мақсаттары БО: шығарманың идеясына сәйкес кейіпкерлерді анықтайды, психологизм туралы түсінігін айтады, құбылту мен айшықтауды табады ББ: кейіпкерлерге мінездеме береді, шығармадағы психологизмді анықтайды,бейнелеу сөздерін жіктейді КО: көтерілген әлеуметтік мәселелерді анықтайды, өз пікірлерін білдіреді, бейнелеу сөздерін талдайды, автор стиліне баға береді Осы о қу мақсатына сәйкес сабақ мақсатын жоспарладымСабақ тақырыбына сәйкес мынадай оқу мақсатын жоспарладым Оқу мақсаттарына сәйкес тапсырмаға тілдік мақсатты белгілеп отырмынОқу мақсаттары

Белсенді оқыту әдісі- оқушылардың алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз етуді көздейді. Ширату жаттығуы

3 слайд
Белсенді оқыту әдісі- оқушылардың алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз етуді көздейді. Ширату жаттығуы «Сұрау белгісі» әдісі(жеке жұмыс)Топқа бірігу «Пазл» әдісі «Біржан», «Сара», «Айтыс»«Сату-сатып алу» тренингі (оқушылар жақсы қасиеттермен өзара алмасады) « ӘДЕБИ ШЕҢБЕР » әдісі. Оқушы жауапты болуға, өз ойын еркін айтуға үйренеді. « ПИРАМИДАЛЫҚ ТАЛҚЫЛАУ » әдісі. Топ мүшелері өз пікірлерін жеке айтуға, ортада талқылап, ортақ шешім қабылдауға дағдыланады. «ҚАЗЫНА ІЗДЕУ ЖОЛЫНДА » әдісі. жұпта жұмыс жасауға, тақырыпты ортаға салып талқылауға түйінді ойды саралауға жетелейді. «ҚАҚПА » әдісі Есте сақтау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды. Ой қорытуға белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді. Топтық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жеке жұмыс

Т/Ж 9.1.3.1 Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. А/И 9.2.3.1 Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен а

4 слайд
Т/Ж 9.1.3.1 Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. А/И 9.2.3.1 Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. 2-тапсырма. Айтыстағы ақындардың сөздеріндегі психологизмді анықтау. «Пирамидалық талқылау» әдісі (топтық жұмыс) БО: Әдебиеттегі психологизм туралы түсінігін айтады. ББ: Кейіпкерлердің ішкі ойын, толғанысын анықтайды. КО: психологиялық тартысты білдіретін сөздерді талдап, өз көзқарасын білдіреді . Саралау әдісі- әр оқушының оқудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру, өзіне деген сенім мен оқуға деген уәжін арттыру Қолдау көрсету БО: Шығармадан үзінділер; анықтама;қима қағаздар; оқулық ББ: қосымша ақпарат; қима қағаздар; түсіндірмелі сөздік; КО: шығармадан үзінділер жазылған кеспе қағаздар; оқулық; тақырып бойынша қосымша мәлімет;түсіндірмелі сөздік; Осы қысқа мерзімді сабағымды жоспарлау барысында саралап оқыту әдісін жоспарлап отырмын. Түсіну және ж. дағ.бой-ша 2.т. былай сараладым анализ және и.бойынша 4.тап. былай сараладым Тапсырмалар оқу мақсатына сай сараланған 4-тапсырма Біржан мен Сара айтысы бойынша сөздік жұмыс жүргізу «Қақпа» әдісі (жеке жұмыс) Жамбы, дүлдүл,зауал т.б. БО: Шығармадағы таныс емес сөздерді жазады. ББ: Шығармадағы таныс емес сөздердің мағынасын анықтайды. КО: таныс емес сөздерді қолданып, шағын мәтін құрастырады.

Критериалды бағалау- білім беру барысында қатысушылардың барлығына алдын ала таныс оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген ү

5 слайд
Критериалды бағалау- білім беру барысында қатысушылардың барлығына алдын ала таныс оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген үдеріс Қалыптастырушы бағалау -күнделікті жұмыс барысында жүзеге асатын оқушының ағымдағы оқу үлгерімінің көрсеткіші «Бір минут» (өзара бағалау)- оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде тоқтаусыз, қайталаусыз және қатесіз сөйлеу арқылы білімдерін тексереді; «ПОПС формуласы» (өзін-өзі бағалау)-арқылы өз көзқарастарын білдіреді; «Хабарлама» (өзара бағалау)- не үйренгенін көрсететін мәтіндік хабарлама(SMS) жазу арқылы ойды қорытындылайды ; «Еркін микрофон» әдісі (өзін- өзі бағалау)- сабақта білген таныс емес сөздердің мағынасы туралы өз ойын айтады; Т/Ж 9.1.3.1 1- тапсырмада түсіну және жауап алу дағдысы бойынша бағалау критер. мен дескрип. құрастырдым А/И 9.2.3.1 3-тапсырмада анализ және интерпретация дағдысы бойынша бағалау критер. мен дескрип. құрастырдым Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері Дескрипторлар білу және түсіну Айтыстың негізгі мазмұнын түсінеді негізгі идеясын айтады   Қолдану кейіпкерлерге мінездеме береді көтерілген мәселені анықтайды, өз пікірін білдіреді Деңгейлері Бағалау критерийлері Дескрипторлар Қолдану Құбылту мен айшықтауды табады бейнелеу сөздерін анықтайды Бағалау Бейнелеу сөздерін талдайды автор стиліне баға береді

Ықшамсабақты жоспарлауда.... Жоспарлау тәжірибемді дамытуда нені ескеремін?  Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін тиімді қолдану

6 слайд
Ықшамсабақты жоспарлауда.... Жоспарлау тәжірибемді дамытуда нені ескеремін?  Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін тиімді қолдану  Критериалды бағалауды орынды жүргізу  Тапсырмаларды оқу мақсаты негізінде құру  Қалыптастырушы бағалауды әр тапсырмадан соң жүргізу  Бағалау критерийлері мен дескрипторларын құру;  Сабақ мақсаттарын оқу мақсаттарынан ауытқымау  Оқу мақсаттарына сәйкес саралау  Әр тапсырманы орындауда тиімді және белсенді оқыту әдістерді қолдану;  Тілдік дағдыларын дамыту  Тиімді кері байланыс орнату