Материалдар / Қазақ халық әнінің әуенділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ халық әнінің әуенділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: халық әндерін айтады,мазмұндама береді. Басым көпшілігі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды,жазба жұмыс жасайды үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар Тақырып бойынша мәліметтер мен ділелдер келтіре алады,қосымша ізденіп келеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
882
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
” №57 жалпы орта мектеп ” коммуналдық мемлекеттік мекемесінің музыка пәні мұғалімі Байбосынова Замазгүл Қазақ халық әнінің

1 слайд
” №57 жалпы орта мектеп ” коммуналдық мемлекеттік мекемесінің музыка пәні мұғалімі Байбосынова Замазгүл Қазақ халық әнінің әуенділігі. Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері: Тілдік мақсаттары: Құндылықтарға баулу: Пәнаралық байланыс: Алдыңғы білім: 5.1.1.1 Қазақ халқының әншлік дәстүрін біледі, музыканың түрін,стилі мен жанрын ажырата алады. Жанр- жанр - genre Ән вокалдық- жанр,өлшем, , музыкалық көркемдеуші құралдар;әншілік мектептер,аспаптық жанр «Қара өлең» Барлық оқушылар: халық әндерін айтады,мазмұндама береді. Басым көпшілігі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды,жазба жұмыс жасайды үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар; Тақырып бойынша мәліметтер мен ділелдер келтіре алады,қосымша ізденіп келеді. Халық әндеріне деген сүйіспеншілігін арттыру,құрметтеу. тарих, қазақ әдебиеті 1. Сабақта тыңдаушының назарын өзіне аудара алады; 2 Әнді тыңдап,ерекше сезімдерін айтады, орындаушыларды айтады; 3. Топ жұмыстарын бағалайды,талдайды; 4.Әндерді орындауда музыканың көңіл күйін жеткізеді,. Бастауышта өткен тақырыптарды еске түсіру.

1 слайд

” №57 жалпы орта мектеп ” коммуналдық мемлекеттік мекемесінің музыка пәні мұғалімі Байбосынова Замазгүл Қазақ халық әнінің әуенділігі. Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері: Тілдік мақсаттары: Құндылықтарға баулу: Пәнаралық байланыс: Алдыңғы білім: 5.1.1.1 Қазақ халқының әншлік дәстүрін біледі, музыканың түрін,стилі мен жанрын ажырата алады. Жанр- жанр - genre Ән вокалдық- жанр,өлшем, , музыкалық көркемдеуші құралдар;әншілік мектептер,аспаптық жанр «Қара өлең» Барлық оқушылар: халық әндерін айтады,мазмұндама береді. Басым көпшілігі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды,жазба жұмыс жасайды үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар; Тақырып бойынша мәліметтер мен ділелдер келтіре алады,қосымша ізденіп келеді. Халық әндеріне деген сүйіспеншілігін арттыру,құрметтеу. тарих, қазақ әдебиеті 1. Сабақта тыңдаушының назарын өзіне аудара алады; 2 Әнді тыңдап,ерекше сезімдерін айтады, орындаушыларды айтады; 3. Топ жұмыстарын бағалайды,талдайды; 4.Әндерді орындауда музыканың көңіл күйін жеткізеді,. Бастауышта өткен тақырыптарды еске түсіру.

Жеке жұмыс: Ашық түрдегi тест тапсырмалар БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ “Жетістік баспалда ғы “ «Суреттер сөйлейді »

2 слайд
Жеке жұмыс: Ашық түрдегi тест тапсырмалар БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ “Жетістік баспалда ғы “ «Суреттер сөйлейді » “Шаттық шеңбер“ ЖАДА ” Ыстық орындық” “Визуалды“ “Джигсо” “Досыңа қоңырау шал ” “Ағаш”

2 слайд

Жеке жұмыс: Ашық түрдегi тест тапсырмалар БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ “Жетістік баспалда ғы “ «Суреттер сөйлейді » “Шаттық шеңбер“ ЖАДА ” Ыстық орындық” “Визуалды“ “Джигсо” “Досыңа қоңырау шал ” “Ағаш”

С А Р А Л А У Басым бөлігі : Әннің мәтінін,дыбысталуын ажыратады, жазбаша жұмыстар жасайды, талпынады.Сурет салады.Өз ж

3 слайд
С А Р А Л А У Басым бөлігі : Әннің мәтінін,дыбысталуын ажыратады, жазбаша жұмыстар жасайды, талпынады.Сурет салады.Өз жұмысын таныстырады. . Кейбір оқушылар: Оқушылар әннің әуенін, тарихын ,сөздерін анық айтып, басқа оқушылардың жұмыстарына бағалау жүргізеді.Әрқашан мақсатқа жетуге талпынады.

3 слайд

С А Р А Л А У Басым бөлігі : Әннің мәтінін,дыбысталуын ажыратады, жазбаша жұмыстар жасайды, талпынады.Сурет салады.Өз жұмысын таныстырады. . Кейбір оқушылар: Оқушылар әннің әуенін, тарихын ,сөздерін анық айтып, басқа оқушылардың жұмыстарына бағалау жүргізеді.Әрқашан мақсатқа жетуге талпынады.

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Визуалды» әдіс (тыңдалым ,айтылым) Дескриптор 1.Картадан қай өңірден әншілік дәстүр дам

4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Визуалды» әдіс (тыңдалым ,айтылым) Дескриптор 1.Картадан қай өңірден әншілік дәстүр дамыған жерлерді көрсетеді 2. Арқа дәстүрі әндері мен қазіргі әндер айырмашылықтарын анықтайды Дескриптор 1.Арқа өңірін анықтайды 2. Көкшетаудың табиғатына көркіне шағын ой бөледі. 2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс (оқылым ,тыңдалым ,айтылым Дескриптор І- топ 1.Халық әні,шығу тарихы 2. Әншілік дәстүр дамыған аумағын біледі 3. Әндердің не үшін шығарылғанын анықтайды ІІ-топ 1.Халық әнінің тәрбиелік мәнін талдайды 2. Әншілік дәстүрдегі халықтық өнердің маңызын түсінеді 3.Әншілік дәстүрді қалыптастырған басты кейіпкерлерді атайды.  ІІІ- топ 1. Дәстүрлі әншілік мектептерді анықтайды 2. Халық композиторларының шығармаларын салыстырады. 3-тапсырма. 4-тапсырма.Жеке жұмыс: Картамен жұмыс беріледі.

4 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Визуалды» әдіс (тыңдалым ,айтылым) Дескриптор 1.Картадан қай өңірден әншілік дәстүр дамыған жерлерді көрсетеді 2. Арқа дәстүрі әндері мен қазіргі әндер айырмашылықтарын анықтайды Дескриптор 1.Арқа өңірін анықтайды 2. Көкшетаудың табиғатына көркіне шағын ой бөледі. 2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс (оқылым ,тыңдалым ,айтылым Дескриптор І- топ 1.Халық әні,шығу тарихы 2. Әншілік дәстүр дамыған аумағын біледі 3. Әндердің не үшін шығарылғанын анықтайды ІІ-топ 1.Халық әнінің тәрбиелік мәнін талдайды 2. Әншілік дәстүрдегі халықтық өнердің маңызын түсінеді 3.Әншілік дәстүрді қалыптастырған басты кейіпкерлерді атайды.  ІІІ- топ 1. Дәстүрлі әншілік мектептерді анықтайды 2. Халық композиторларының шығармаларын салыстырады. 3-тапсырма. 4-тапсырма.Жеке жұмыс: Картамен жұмыс беріледі.