Материалдар / ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕРІ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕРІ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі таңда білім беру мазмұнын жаңарту өте маңызды өзгерістердің сатысында тұр. Білім беру мазмұнын жаңарту-сапалы білім, жарқын болашаққа негіздеп, бірқатар жетістіктер формуласын ұсынған үлгі және оқу-тәрбиелік үрдісті жан-жақты жаңа әдіс-тәсілдермен ұштастыру болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
674
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕРІ Койшигалиева Гульфина Кусайновна Ж

1 слайд
ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕРІ   Койшигалиева Гульфина Кусайновна   Жаңашаруа қазақ орта мектебі Атырау облысы Қызылқоға ауданы Қоныстану селосы

1 слайд

ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕРІ   Койшигалиева Гульфина Кусайновна   Жаңашаруа қазақ орта мектебі Атырау облысы Қызылқоға ауданы Қоныстану селосы

«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер – бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қа

2 слайд
«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер – бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан да сол деңгейде болады. Сондықтан да ұстазға жүктелетін міндет ауыр». Н.Ә.Назарбаев

2 слайд

«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер – бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан да сол деңгейде болады. Сондықтан да ұстазға жүктелетін міндет ауыр». Н.Ә.Назарбаев

Саралап оқыту тәсілі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс-ә

3 слайд
Саралап оқыту тәсілі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс-әрекеттерін саралау тәсілдерін қамтиды. Оқушыларға тапсырма жеңілден күрделіге қарай,қабілеттерін, дағдыларын, қызығушылықтарын ескере отырып сараланып беріледі. Қабілетті оқушылар оқу мақсаты негізінде алынған тапсырмаларды орындауда белсенділік танытып, ой тұжырымдай алады. Тапсырманы жеке орындау кезінде қиындық келтірген оқушыларға жұптық жұмыс кезінде жұбының қолдау көрсетуі оқушының даму, жетілуіне тиімді әсер етеді.

3 слайд

Саралап оқыту тәсілі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс-әрекеттерін саралау тәсілдерін қамтиды. Оқушыларға тапсырма жеңілден күрделіге қарай,қабілеттерін, дағдыларын, қызығушылықтарын ескере отырып сараланып беріледі. Қабілетті оқушылар оқу мақсаты негізінде алынған тапсырмаларды орындауда белсенділік танытып, ой тұжырымдай алады. Тапсырманы жеке орындау кезінде қиындық келтірген оқушыларға жұптық жұмыс кезінде жұбының қолдау көрсетуі оқушының даму, жетілуіне тиімді әсер етеді.

Саралап оқыту дегеніміз не? Саралап оқыту- бұл оқыту үрдісін ұйымдастыру фор-масы, мұғалім оқу үрд

4 слайд
Саралап  оқыту  дегеніміз  не? Саралап  оқыту-  бұл  оқыту  үрдісін  ұйымдастыру  фор-масы,  мұғалім  оқу  үрдісі  барысында  бірыңғай  сапалық  қасиеттері  бойынша  қалыптастырылған  оқушылар  тобымен  жұмыс  істейді (гомогендік  топ).

4 слайд

Саралап  оқыту  дегеніміз  не? Саралап  оқыту-  бұл  оқыту  үрдісін  ұйымдастыру  фор-масы,  мұғалім  оқу  үрдісі  барысында  бірыңғай  сапалық  қасиеттері  бойынша  қалыптастырылған  оқушылар  тобымен  жұмыс  істейді (гомогендік  топ).

Оң аспектілері: қиын балалармен жұмыс істеудің тиімді мүмкіндіктері пайда болады; қоғам үшін балал

5 слайд
Оң  аспектілері: қиын  балалармен  жұмыс  істеудің  тиімді  мүмкіндіктері  пайда  болады; қоғам  үшін  балаларды  ақталмаған  және  мәнсіз  теңдестіру  мен  орташаландыру болмайды; мұғалімде  нашар  оқитын  оқушыларға  көмектесуге,  мықты  оқушыларға  көңіл  бөлуге  мүмкіндік  туады; сыныпта  үлгермеуші  оқушылар  қатарының  болмауы  жалпы  оқыту  деңгейін  төмендету  қажеттілігін  жояды; мықты  оқушылардың  білім  алуда  тез және  терең  алға  жылжуына  деген ынтасы  жүзеге  асады; мықты  топтарда  ынта  деңгейі  артады; бірыңғай  балалар  жиналған  топтарда  балаға  оқу  жеңіл;

5 слайд

Оң  аспектілері: қиын  балалармен  жұмыс  істеудің  тиімді  мүмкіндіктері  пайда  болады; қоғам  үшін  балаларды  ақталмаған  және  мәнсіз  теңдестіру  мен  орташаландыру болмайды; мұғалімде  нашар  оқитын  оқушыларға  көмектесуге,  мықты  оқушыларға  көңіл  бөлуге  мүмкіндік  туады; сыныпта  үлгермеуші  оқушылар  қатарының  болмауы  жалпы  оқыту  деңгейін  төмендету  қажеттілігін  жояды; мықты  оқушылардың  білім  алуда  тез және  терең  алға  жылжуына  деген ынтасы  жүзеге  асады; мықты  топтарда  ынта  деңгейі  артады; бірыңғай  балалар  жиналған  топтарда  балаға  оқу  жеңіл;

Келеңсіз аспектілері: балаларды даму деңгейіне қарай бөлу дұрыс емес; әлеуметтік-экономикалық теңсізді

6 слайд
Келеңсіз  аспектілері: балаларды  даму  деңгейіне  қарай  бөлу  дұрыс  емес; әлеуметтік-экономикалық  теңсіздік  байқалады; нашар  оқитын  оқушылар  мықтылардың  соңынан  ере  алмайды, олардан  көмек  те  ала  алмайды,  жарыса  да  алмайды; балаларды  нашар топтарға  ауыстыру  олардың  абыройын  түсірген  сияқты болып  көрінеді; жетілдірілмеген  диагностика  нашар  оқушылардың  қатарына  қабілетті  оқушы лардың  кіріп  кетуіне  әкеліп  соғады; нашар  топтарда  мотивация  деңгейі  төмендейді; қайта  жасақтау  сынып  ұжымдарын  бұзады.

6 слайд

Келеңсіз  аспектілері: балаларды  даму  деңгейіне  қарай  бөлу  дұрыс  емес; әлеуметтік-экономикалық  теңсіздік  байқалады; нашар  оқитын  оқушылар  мықтылардың  соңынан  ере  алмайды, олардан  көмек  те  ала  алмайды,  жарыса  да  алмайды; балаларды  нашар топтарға  ауыстыру  олардың  абыройын  түсірген  сияқты болып  көрінеді; жетілдірілмеген  диагностика  нашар  оқушылардың  қатарына  қабілетті  оқушы лардың  кіріп  кетуіне  әкеліп  соғады; нашар  топтарда  мотивация  деңгейі  төмендейді; қайта  жасақтау  сынып  ұжымдарын  бұзады.

Сараланған тапсырмалар түрлері: 1. Міндетті тапсырмалар. Дағдыны қалыптастыру үшін оқыған ережені дұрыс

7 слайд
Сараланған  тапсырмалар  түрлері: 1. Міндетті  тапсырмалар. Дағдыны  қалыптастыру үшін  оқыған  ережені  дұрыс  қолдануға ықпал  етеді;   олардың  көлемі шектелген  болуы  керек  және  әр  оқушының  күші  келетін  тапсырмалар  болуы  тиіс. 2. Қосымша  тапсырмалар. Бұл  міндетті  тапсырмаларын  орындай  алған  және  өздік  тапсырманы  орындауға   уақыты  бар оқушыларға  арналған.  Аталмыш  тапсырма  оқылған  ережелерді  пайдалануға  арналған  қиын  тапсырмалар,  олар  салыстыруды,  талдауды  және белгілі  бір қорытынды жасауды  талап  етеді.  

7 слайд

Сараланған  тапсырмалар  түрлері: 1. Міндетті  тапсырмалар. Дағдыны  қалыптастыру үшін  оқыған  ережені  дұрыс  қолдануға ықпал  етеді;   олардың  көлемі шектелген  болуы  керек  және  әр  оқушының  күші  келетін  тапсырмалар  болуы  тиіс. 2. Қосымша  тапсырмалар. Бұл  міндетті  тапсырмаларын  орындай  алған  және  өздік  тапсырманы  орындауға   уақыты  бар оқушыларға  арналған.  Аталмыш  тапсырма  оқылған  ережелерді  пайдалануға  арналған  қиын  тапсырмалар,  олар  салыстыруды,  талдауды  және белгілі  бір қорытынды жасауды  талап  етеді.  

Саралап оқытуды қолданудың нәтижелері: танымдық қызметке қызығушылықтарын арттырады; оқушылардың білі

8 слайд
  Саралап  оқытуды  қолданудың  нәтижелері: танымдық  қызметке  қызығушылықтарын  арттырады; оқушылардың  білім  сапасын  10-15%  арттырады; нашар  оқитын  оқушылардың  қателіктерінің  алдын   алуға  мүмкіндік  береді; өздік  жұмыс  істеу  қабілеттерін,  жігерін,  даралығын   дамытады.  

8 слайд

  Саралап  оқытуды  қолданудың  нәтижелері: танымдық  қызметке  қызығушылықтарын  арттырады; оқушылардың  білім  сапасын  10-15%  арттырады; нашар  оқитын  оқушылардың  қателіктерінің  алдын   алуға  мүмкіндік  береді; өздік  жұмыс  істеу  қабілеттерін,  жігерін,  даралығын   дамытады.  

Назарларыңызға рахмет!

9 слайд
Назарларыңызға рахмет!

9 слайд

Назарларыңызға рахмет!