ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ДИАЛОГТІК
ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
1 слайд
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
2 слайд
Өмір - өз табиғаты бойынша
диалогтік құбылыс. Өмір сүру
дегеніміз – диалогке қатысу: сұрау,
тыңдау, жауап беру, келісу және т.б.
М.Бахтин
2 слайд
Өмір - өз табиғаты бойынша диалогтік құбылыс. Өмір сүру дегеніміз – диалогке қатысу: сұрау, тыңдау, жауап беру, келісу және т.б. М.Бахтин
3 слайд
мұғалім жақсы тыңдаушы бола алатын Диалог
өз пікірі мен беделін алға тартпай әңгіме
жүргізе алатын
серіктес рөлін орындаушы қарым-қатынас
түрі
3 слайд
мұғалім жақсы тыңдаушы бола алатын Диалог өз пікірі мен беделін алға тартпай әңгіме жүргізе алатын серіктес рөлін орындаушы қарым-қатынас түрі
4 слайд
Диалог барысындағы деңгей
Бірінші
деңгей
өзіндік МЕН-мен
диалог, яғни өз
ойымен, өзімен
қарым-қатынас
жасайтын
тұлғалық деңгей Екінші
деңгей
түрлі
бағыттардағы іс-
әрекеттерді Мен
және басқа
арқылы
талдайтын
тұлғалар
арасындағы
деңгей Үшінші
деңгей
Мультидиалог -
бір мезгілді бір
нәрсені
талқылайды
4 слайд
Диалог барысындағы деңгей Бірінші деңгей өзіндік МЕН-мен диалог, яғни өз ойымен, өзімен қарым-қатынас жасайтын тұлғалық деңгей Екінші деңгей түрлі бағыттардағы іс- әрекеттерді Мен және басқа арқылы талдайтын тұлғалар арасындағы деңгей Үшінші деңгей Мультидиалог - бір мезгілді бір нәрсені талқылайды
5 слайд
Мұғалім
ОқушыОқушы
5 слайд
Мұғалім ОқушыОқушы
6 слайд
• Әңгіме-дебат;
• Кумулятивтік әңгіме;
• Зерттеушілік әңгіме. Диалогтік оқыту түрлері
(Мерсер)
6 слайд
• Әңгіме-дебат; • Кумулятивтік әңгіме; • Зерттеушілік әңгіме. Диалогтік оқыту түрлері (Мерсер)
7 слайд
Әңгіме-дебат барысында:
ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және
әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;
ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған
талпыныс жасалады;
қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ,
олай емес» деген бағытта жүзеге асады;
Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке
бағытталған.
7 слайд
Әңгіме-дебат барысында: ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады; қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады; Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.
8 слайд
Кумулятивтік әңгіме барысында
байқалатын жайлар:
айтылған пікірлермен тыңдаушылардың
әрқайсысы механикалық түрде келісе береді;
әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен,
оған қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын
идеяларды төзімділікпен тыңдайды;
идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі
мұқият бағалана бермейді .
8 слайд
Кумулятивтік әңгіме барысында байқалатын жайлар: айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе береді; әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайды; идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді .
9 слайд
Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде:
әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады;
әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият
бағалау жүргізіледі;
қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды;
қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын
дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»;
топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады
(олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең
бастысы – келісімге ұмтылу).
9 слайд
Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі; қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды; қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»; топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).
10 слайд
Диалогтік оқытудың тиімділігі
басқа адамдарда түрлі идеялардың болатындығын
оқушылардың түсінулеріне ықпал етеді;
оқушылардың өз идеяларын дәлелдеуіне көмектеседі;
мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында олардың
оқушылары қандай деңгейде екендігін түсінуге
көмектеседі. оқушылардың тақырып бойынша өз ойларын
білдіруіне мүмкіндік береді;
10 слайд
Диалогтік оқытудың тиімділігі басқа адамдарда түрлі идеялардың болатындығын оқушылардың түсінулеріне ықпал етеді; оқушылардың өз идеяларын дәлелдеуіне көмектеседі; мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында олардың оқушылары қандай деңгейде екендігін түсінуге көмектеседі. оқушылардың тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді;
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
12 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!