Қазақстанда инклюзивті білім беруді дамытудың негізгі бағыттары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақстанда
инклюзивті білім беруді
дамытудың
негізгі бағыттары
1 слайд
Қазақстанда инклюзивті білім беруді дамытудың негізгі бағыттары
2 слайд
Инклюзивтік білім беру – барлық
балаларды және білім үрдісінде толық
енгізу әлеуметтік бейімдеуге
жынысына, шығу тегіне қарамай
балаларды айыратын кедергілерді
жоюға, ата-аналарды белсенділікке
шақыруға, балаларды түзету-
педагогикалық және әлеуметтік
қажеттіліктерін арнайы қолдану,
қоршаған ортаның балалардың жас
ерекшеліктеріне және білімдік
қажеттіліктеріне бейімдеріне жағдай
туғызу, яғни жалпы білім беру сапасы
сақталған тиімді оқытуға арналған
мемлекеттік саясат.
2 слайд
Инклюзивтік білім беру – барлық балаларды және білім үрдісінде толық енгізу әлеуметтік бейімдеуге жынысына, шығу тегіне қарамай балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата-аналарды белсенділікке шақыруға, балаларды түзету- педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдану, қоршаған ортаның балалардың жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімдеріне жағдай туғызу, яғни жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға арналған мемлекеттік саясат.
3 слайд
Елімізде инклюзивті білімнің нашар дамуы ҚР-да
білім беруді дамытудың 2011-2020 жылға
арналған мемлекттік білім бағдарламасында
сипатталып, оның жоспарлы дамуына әсер ететін
қауіп-қатер ретінде елімізде мүмкіндігі шектеулі
балалар мен мүгедек балалардың көбеюі атап
көрсетілді және екі кезеңге белгіленген
инклюзивті білімді жүзеге асыруға мақсаттары
мен міндеттері айқындалды. Бағдарламаны іске
асыру нәтижесінде ҚР-да 2015 жылға қарай
инклюзивті білім беру мен мүмкіндігі шектеулі
балалардың 25% қамту көзделсе, инклюзивтік
білім беруге жағдай жасау 30%, 2020 жылға
қарай 70% ұлғаяды. Инклюзивті біліммен
қамтылған балалар үлесі даму мүмкіндігі
шектеулі балалардың 50% құрайтын болады.
3 слайд
Елімізде инклюзивті білімнің нашар дамуы ҚР-да білім беруді дамытудың 2011-2020 жылға арналған мемлекттік білім бағдарламасында сипатталып, оның жоспарлы дамуына әсер ететін қауіп-қатер ретінде елімізде мүмкіндігі шектеулі балалар мен мүгедек балалардың көбеюі атап көрсетілді және екі кезеңге белгіленген инклюзивті білімді жүзеге асыруға мақсаттары мен міндеттері айқындалды. Бағдарламаны іске асыру нәтижесінде ҚР-да 2015 жылға қарай инклюзивті білім беру мен мүмкіндігі шектеулі балалардың 25% қамту көзделсе, инклюзивтік білім беруге жағдай жасау 30%, 2020 жылға қарай 70% ұлғаяды. Инклюзивті біліммен қамтылған балалар үлесі даму мүмкіндігі шектеулі балалардың 50% құрайтын болады.
4 слайд
Инклюзивті білім беру
Мүмкіндігі шектеулі
балаларды психологтық-
дәрігерлік-педагогикалық
қолдауды іске асыру және
инклюзивті білім беруді
орындау арқылы тең құқылы
тұлға болуға мүмкіндік жасау. Әлеуметтік бейімделу,
тәрбиелеу, білім беру үрдісіне
барлық қатысушылармен
ерекше сұранысқа ие
балалардың жағымды, өзара
қарым- қатынасын
қалыптастыру және т.б.Мақсаты Міндеті
4 слайд
Инклюзивті білім беру Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологтық- дәрігерлік-педагогикалық қолдауды іске асыру және инклюзивті білім беруді орындау арқылы тең құқылы тұлға болуға мүмкіндік жасау. Әлеуметтік бейімделу, тәрбиелеу, білім беру үрдісіне барлық қатысушылармен ерекше сұранысқа ие балалардың жағымды, өзара қарым- қатынасын қалыптастыру және т.б.Мақсаты Міндеті
5 слайд
Инклюзивті білім беру саласын дамытуға арналған
бағыттар
-Қоғамның, жалпы білім беретін мектепке дейінгі ұйымдардың
мүмкіндігі шектеулі балаларды қабылдауына дайын болуы.
-Инклюзивті білім беру идеясын таратуда, шектеулі мүмкіндіктері
бар балаларға толерантты, дұрыс қарым-қатынастың
қалыптасуына бұқаралық ақпарат құралдарының қатысуын
қамтамасыз ету.
-Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істейтін мамандар
арасында тәжірибе алмасушылықты қамтамасыз ету, дұрыс
тәжірибелерді баспалар, бұқаралық ақпарат құралдары арқылы
тарату.
-Аймақтарда инклюзивті білім беру мәселесі бойынша Үйлестіру
кеңесін құру.
-Ата-аналар қоғамдастығының мүмкіндігі шектеулі балалардың
білім алуға құқығын және мүдделерін іске асыруға және оны
қорғауға қатысуы, оқыту үрдісінің өзіне және түзету көмегін іске
асыруға қатысуы; т.б.
5 слайд
Инклюзивті білім беру саласын дамытуға арналған бағыттар -Қоғамның, жалпы білім беретін мектепке дейінгі ұйымдардың мүмкіндігі шектеулі балаларды қабылдауына дайын болуы. -Инклюзивті білім беру идеясын таратуда, шектеулі мүмкіндіктері бар балаларға толерантты, дұрыс қарым-қатынастың қалыптасуына бұқаралық ақпарат құралдарының қатысуын қамтамасыз ету. -Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істейтін мамандар арасында тәжірибе алмасушылықты қамтамасыз ету, дұрыс тәжірибелерді баспалар, бұқаралық ақпарат құралдары арқылы тарату. -Аймақтарда инклюзивті білім беру мәселесі бойынша Үйлестіру кеңесін құру. -Ата-аналар қоғамдастығының мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алуға құқығын және мүдделерін іске асыруға және оны қорғауға қатысуы, оқыту үрдісінің өзіне және түзету көмегін іске асыруға қатысуы; т.б.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Қазіргі уақытта инклюзивті білім беруді дамытудағы нақты
факторлар: объективті және субъективті қиындықтар болып
бөлінеді.
1 2Субъективті қиындықтар:
стандарттық
процедуралардың
әзірленбегендігі мүмкіндігі
шектеулі балалардың оқу
дәрежесін үнемі қадағалау
мақсатында білімді
мониторинг жүргізу үшін
индикаторлардың жоқтығы
және қазақ тілінде оқу
әдістемелік құралдардың
аздығы. Объективті қиындықтар:
материалдық
техникалық базаның
төмен болуы. Мүмкіндігі
шектеулі балаларды
оқыту процесінде жеке
дара тіл табудың
қиындығы. Мамандарға
арналған кабинеттердің
жетіспеушілігі.
7 слайд
Қазіргі уақытта инклюзивті білім беруді дамытудағы нақты факторлар: объективті және субъективті қиындықтар болып бөлінеді. 1 2Субъективті қиындықтар: стандарттық процедуралардың әзірленбегендігі мүмкіндігі шектеулі балалардың оқу дәрежесін үнемі қадағалау мақсатында білімді мониторинг жүргізу үшін индикаторлардың жоқтығы және қазақ тілінде оқу әдістемелік құралдардың аздығы. Объективті қиындықтар: материалдық техникалық базаның төмен болуы. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту процесінде жеке дара тіл табудың қиындығы. Мамандарға арналған кабинеттердің жетіспеушілігі.
8 слайд
Инклюзивтік білім беруді шешу жолдары
-Мүгедектік мәселені қоғамда түсіну;
-Қатарластарымен қарым- қатынас;
-Толыққанды білім беру;Қоғамға кіріктіру және бейімделу;
-Мүгедек емес балаларды түсінуге, пікірлесуге тәрбиелеу.
-Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды ерте тексеру және түзету-
педагогикалық қолдау көрсету мекемелерінің көптеп ашылуы;
-Даму мүмкіндігі шектеулі жандарды ерте анықтап, кешенді көмек
көрсету.
-Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды мектепке даярлау.
-Ерекше сұранысқа ие балаларды қанағаттандыру мақсатында
жалпы типте білім беру мекемелерін техникалық құрал-
жабдықтармен толықтыру.
-Инклюзивті білім беруді дамыту үрдісінде қоғамдық мекемелерде
ата- аналарды қатыстыру.
8 слайд
Инклюзивтік білім беруді шешу жолдары -Мүгедектік мәселені қоғамда түсіну; -Қатарластарымен қарым- қатынас; -Толыққанды білім беру;Қоғамға кіріктіру және бейімделу; -Мүгедек емес балаларды түсінуге, пікірлесуге тәрбиелеу. -Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды ерте тексеру және түзету- педагогикалық қолдау көрсету мекемелерінің көптеп ашылуы; -Даму мүмкіндігі шектеулі жандарды ерте анықтап, кешенді көмек көрсету. -Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды мектепке даярлау. -Ерекше сұранысқа ие балаларды қанағаттандыру мақсатында жалпы типте білім беру мекемелерін техникалық құрал- жабдықтармен толықтыру. -Инклюзивті білім беруді дамыту үрдісінде қоғамдық мекемелерде ата- аналарды қатыстыру.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
10 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!