қмж Компьютерлік желілер және оның жіктелуі 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жусупбекова Кумискул Кенесбековна
№ 173 орта мектеп
Сабақтың тақырыбы : Компьютерлік желілер және оның жіктелуі.
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме) 7.1.3.1 компьютерлік желілерді топтастыру
(Оқу бағдарламасы 9-бет)
Сабақ
мақсаттары Барлық оқушылар : Компьютерлік желілерді
топтастырады
Оқушылардың басым бөлігі: : Компьютерлік желі
топологиясының ерекшеліктерін сипаттап
топтастырады
Кейбір оқушылар: компьютерлерді желіге қосудың
түрлі тәсілдерін біледі
және схемасын сызады 7 с ы н ы п
Бағалау критерийі Компьютерлік желілердің анықтамасын
сипаттайды
Желілік топология түрлерін анықтайды
1 слайд
Жусупбекова Кумискул Кенесбековна № 173 орта мектеп Сабақтың тақырыбы : Компьютерлік желілер және оның жіктелуі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.1.3.1 компьютерлік желілерді топтастыру (Оқу бағдарламасы 9-бет) Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар : Компьютерлік желілерді топтастырады Оқушылардың басым бөлігі: : Компьютерлік желі топологиясының ерекшеліктерін сипаттап топтастырады Кейбір оқушылар: компьютерлерді желіге қосудың түрлі тәсілдерін біледі және схемасын сызады 7 с ы н ы п Бағалау критерийі Компьютерлік желілердің анықтамасын сипаттайды Желілік топология түрлерін анықтайды
2 слайд
1 •
Ұйымдастыру
2 •
Сәлемдесу
3 •
Топқа бөлуСабақтың басы
1 2 3 Жақсы
лебіз“ Шаттық
шеңбері”
“ Ой толғау”
әдісіБ
е
л
се
н
д
і о
қ
ы
т
у
ә
д
іст
е
р
і“ Мозайк
а” әдісі «Өрмекші
торы»
«Кімнің сұрағы ұнады?»,
«Кімнің жауабы ұнады?»
деген сұрақтар
арқылы”мадақтау”
әдісімен бағалау Бағала
уФайлды форматтау
2 слайд
1 • Ұйымдастыру 2 • Сәлемдесу 3 • Топқа бөлуСабақтың басы 1 2 3 Жақсы лебіз“ Шаттық шеңбері” “ Ой толғау” әдісіБ е л се н д і о қ ы т у ә д іст е р і“ Мозайк а” әдісі «Өрмекші торы» «Кімнің сұрағы ұнады?», «Кімнің жауабы ұнады?» деген сұрақтар арқылы”мадақтау” әдісімен бағалау Бағала уФайлды форматтау
3 слайд
Бейнеролик
Топта
талқылайд
ыКомпьютерлі
к желілер
және
олардың
жіктелуі
Физика пәнінен
білімдерін еске
түсіреді
1мБ
е
л
се
н
д
і о
қ
ы
т
у
ә
д
іст
е
р
і“ Миға шабуыл”
әдісімен Физика және
астрономия ,
7 сынып,спутниктік
байланыс
1. Бейнероликтен не көрдік?
2.Көргендерімізді информатика
сабағында қолданып жүрміз бе?
3.Компьютерлік желі туралы қандай мағлұматтар
алдық? Компьютерл ік желі
3 слайд
Бейнеролик Топта талқылайд ыКомпьютерлі к желілер және олардың жіктелуі Физика пәнінен білімдерін еске түсіреді 1мБ е л се н д і о қ ы т у ә д іст е р і“ Миға шабуыл” әдісімен Физика және астрономия , 7 сынып,спутниктік байланыс 1. Бейнероликтен не көрдік? 2.Көргендерімізді информатика сабағында қолданып жүрміз бе? 3.Компьютерлік желі туралы қандай мағлұматтар алдық? Компьютерл ік желі
4 слайд
Б
е
л
се
н
д
і о
қ
ы
т
у
ә
д
іст
е
р
іЖұмбақтар
« Топтың аты »
Жұмбақ
2-топ Жұмбақ
3-топЖұмбақ
1-топ« Аналық тақша
бөліктері
арасында
ақпарат
тасымалдайтын
құрылғы” « Әшекей
бұйым болып
табылады,
Арудың
саусағына
тағылады » « Тақиям толған
сөк, таңертең
тұрсам түк те
жоқ»
«ШИНА»
«САҚИНА» «ЖҰЛДЫЗ» Желілер
топологиясы
Топология
түрлері
ж е л і то п о л о ги я сы н
а та й д ы ж ә н е
са л ы сты р а д ы Б ұ л не?
А в то б у с
а я л д а м а с
ы » ә д ісі
«Осы топология
түрлерінің қайсысы
тиімді болады деп
ойлайсыз?»,
«Қай топологияда
қандай кемшіліктер
болуы мүмкін?» Бағалау : БутербродТоптық жұмыс
4 слайд
Б е л се н д і о қ ы т у ә д іст е р іЖұмбақтар « Топтың аты » Жұмбақ 2-топ Жұмбақ 3-топЖұмбақ 1-топ« Аналық тақша бөліктері арасында ақпарат тасымалдайтын құрылғы” « Әшекей бұйым болып табылады, Арудың саусағына тағылады » « Тақиям толған сөк, таңертең тұрсам түк те жоқ» «ШИНА» «САҚИНА» «ЖҰЛДЫЗ» Желілер топологиясы Топология түрлері ж е л і то п о л о ги я сы н а та й д ы ж ә н е са л ы сты р а д ы Б ұ л не? А в то б у с а я л д а м а с ы » ә д ісі «Осы топология түрлерінің қайсысы тиімді болады деп ойлайсыз?», «Қай топологияда қандай кемшіліктер болуы мүмкін?» Бағалау : БутербродТоптық жұмыс
5 слайд
Жұптық
жұмыс
І жұп
ІІ жұп Ақпарат
тық
диктантБос
сызбаларғ
а
желілерді
толтыру Бағалау
“ Бағдаршам”
әдісі
5 слайд
Жұптық жұмыс І жұп ІІ жұп Ақпарат тық диктантБос сызбаларғ а желілерді толтыру Бағалау “ Бағдаршам” әдісі
6 слайд
Жеке жұмыс
Бағалау
Компьютердің жұмыс
үстеліндегі «Сеть»
жарлығы арқылы осы
компьютерлік сыныпта
қанша компьютер барын
анықта
компьютерлік сыныптағы
компьютерлердің желіге
қосудың түрлі тәсілдерін
ойластырып, схемасын
мәтіндік редакторда сыз.
ТапсырмаТүр лі – ту с ті
стикерлер
арқылы
Қосымша
тапсырма:
Тапсырманы
жылдам
қарқынмен
орындайтын
оқушыларға: Шағын зерттеу жаса.
Әуежайда,
ірі
супермаркеттерде,
үйде және сыныпта
қандай желілер
топологиясы
қолданылатынын
ойлан,
интернет желісінен
ақпаратар ізде.
6 слайд
Жеке жұмыс Бағалау Компьютердің жұмыс үстеліндегі «Сеть» жарлығы арқылы осы компьютерлік сыныпта қанша компьютер барын анықта компьютерлік сыныптағы компьютерлердің желіге қосудың түрлі тәсілдерін ойластырып, схемасын мәтіндік редакторда сыз. ТапсырмаТүр лі – ту с ті стикерлер арқылы Қосымша тапсырма: Тапсырманы жылдам қарқынмен орындайтын оқушыларға: Шағын зерттеу жаса. Әуежайда, ірі супермаркеттерде, үйде және сыныпта қандай желілер топологиясы қолданылатынын ойлан, интернет желісінен ақпаратар ізде.
7 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну
Бағалау критерийі:
Білім алушы
Компьютерлік желілерді анықтайды
Компьютерлік желілердің қызметін сипаттайды
Тапсырма 1.
Қалып кеткен сөздерді жазыңыз. _______________желі — үлкен территорияны қамтитын және
өзіне_____________ компьютерлер санын қоса алатын ___________________желі.
ҚАЛЫП КЕТКЕН СӨЗДЕР:
Компьютерлік, жергілікті, үй іші, спутниктік, ауқымды,
кішкентай, үлкен, үлкен емес, кейбір
Дескрипторлар:
Білім алушы - компьютерлік желілер түрлерін сипаттайтын қалып кеткен сөздерді
орнына қояды.
Тапсырма 2.
Компьютерлік желілердің түрлерін анықтаңыз және сипаттаңыз.
Дескрипторлар :
Білім алушы
- компьютерлік желілер түрлерінің атауын көрсетеді;
- компьютерлік желілер түрлерінің қызметін
сипаттайды.
Бағалау: Ауызша жеке-жеке кері байланыс беремін
7 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну Бағалау критерийі: Білім алушы Компьютерлік желілерді анықтайды Компьютерлік желілердің қызметін сипаттайды Тапсырма 1. Қалып кеткен сөздерді жазыңыз. _______________желі — үлкен территорияны қамтитын және өзіне_____________ компьютерлер санын қоса алатын ___________________желі. ҚАЛЫП КЕТКЕН СӨЗДЕР: Компьютерлік, жергілікті, үй іші, спутниктік, ауқымды, кішкентай, үлкен, үлкен емес, кейбір Дескрипторлар: Білім алушы - компьютерлік желілер түрлерін сипаттайтын қалып кеткен сөздерді орнына қояды. Тапсырма 2. Компьютерлік желілердің түрлерін анықтаңыз және сипаттаңыз. Дескрипторлар : Білім алушы - компьютерлік желілер түрлерінің атауын көрсетеді; - компьютерлік желілер түрлерінің қызметін сипаттайды. Бағалау: Ауызша жеке-жеке кері байланыс беремін
8 слайд
Сабақтың соңы
Кері байланыс. Оқушыларға «Рефлексия пирамидасы» салынған
парақшалар таратып, оқушылар жауаптарына қарай отырып ауызша
кері байланыс беремін.
Рефлексия пирамидасы
Үйге тапсырма:
1/ «Компьютерлік желілердің түрлері» жайлы ақпараттар жинақтап
келу;
2/ Жергілікті желілерді ұйымдастыру үшін керекті құрал-жабдықтар
тізімін жасап, дәптерге жазыңдар
8 слайд
Сабақтың соңы Кері байланыс. Оқушыларға «Рефлексия пирамидасы» салынған парақшалар таратып, оқушылар жауаптарына қарай отырып ауызша кері байланыс беремін. Рефлексия пирамидасы Үйге тапсырма: 1/ «Компьютерлік желілердің түрлері» жайлы ақпараттар жинақтап келу; 2/ Жергілікті желілерді ұйымдастыру үшін керекті құрал-жабдықтар тізімін жасап, дәптерге жазыңдар
9 слайд
Саралау Бағалау
Топқа бөлуде аралас
топтар құрылуына мән
беремін
Тапсырмаларды
орындауда қосымша
ақпараттық ресурстар
және диалог арқылы
қолдау көрсетемін.
Оқушының қажеттілігіне
мен қабілетіне қарай
тапсырмалар беремін.
Әр оқушыға бағытталған
нұсқау бере отырып, олар
өздерінен не күтетіндігін
түсінгендеріне көз
жеткізіп отырамын.
қарқынына қарай
шығармашылық бағытта
тапсырмалар беремін. Оқушылардың топтық,
жұптық және жеке
тапсырмаларды
орындауына қарай әртүрлі
әдіс-тәсілдермен кері
байланыс жасап
бағалаймын. оқушыны
сын қабылдай отырып,
өзгені бағалауда, шынайы,
нақты болуын
қадағалаймын.
Дескриптор арқылы
қалыптастырушы бағалау
тапсырмасын алуда
оқушылардың бүгінгі
сабақты қаншалықты
деңгейде меңгергенін
анықтай отырып тиімді
кері байланыс беремін
және бұл келесі сабақты
жоспарлауыма және
оқушының олқы тұстарын
дер кезінде түзетуіме
мүмкіндік береді
9 слайд
Саралау Бағалау Топқа бөлуде аралас топтар құрылуына мән беремін Тапсырмаларды орындауда қосымша ақпараттық ресурстар және диалог арқылы қолдау көрсетемін. Оқушының қажеттілігіне мен қабілетіне қарай тапсырмалар беремін. Әр оқушыға бағытталған нұсқау бере отырып, олар өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізіп отырамын. қарқынына қарай шығармашылық бағытта тапсырмалар беремін. Оқушылардың топтық, жұптық және жеке тапсырмаларды орындауына қарай әртүрлі әдіс-тәсілдермен кері байланыс жасап бағалаймын. оқушыны сын қабылдай отырып, өзгені бағалауда, шынайы, нақты болуын қадағалаймын. Дескриптор арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасын алуда оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты деңгейде меңгергенін анықтай отырып тиімді кері байланыс беремін және бұл келесі сабақты жоспарлауыма және оқушының олқы тұстарын дер кезінде түзетуіме мүмкіндік береді
10 слайд
10 слайд