Қолөнер бұйымдарындағы ұлттық ою-өрнектер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Орындаған: Төлеу Нұржан
Тобы: МТМ-17
1 слайд
Орындаған: Төлеу Нұржан Тобы: МТМ-17
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Кәсіпкерлік дегеніміз – белгілі бір істі Кәсіпкерлік дегеніміз – белгілі бір істі
істей білу, ол адамның еркін өмір сүру істей білу, ол адамның еркін өмір сүру
түрі – белсенділігі және іскерлігі. түрі – белсенділігі және іскерлігі.
«Кәсіпкерлік» деген ұғым өмірде «Кәсіпкерлік» деген ұғым өмірде
экономикалық белсенділікке экономикалық белсенділікке
қолданылады. Экономикалық белсенділік қолданылады. Экономикалық белсенділік
бұл барлық энергетикалық процесс тауар бұл барлық энергетикалық процесс тауар
өндірісімен айырбас арқылы пайда табу.өндірісімен айырбас арқылы пайда табу.
3 слайд
Кәсіпкерлік дегеніміз – белгілі бір істі Кәсіпкерлік дегеніміз – белгілі бір істі істей білу, ол адамның еркін өмір сүру істей білу, ол адамның еркін өмір сүру түрі – белсенділігі және іскерлігі. түрі – белсенділігі және іскерлігі. «Кәсіпкерлік» деген ұғым өмірде «Кәсіпкерлік» деген ұғым өмірде экономикалық белсенділікке экономикалық белсенділікке қолданылады. Экономикалық белсенділік қолданылады. Экономикалық белсенділік бұл барлық энергетикалық процесс тауар бұл барлық энергетикалық процесс тауар өндірісімен айырбас арқылы пайда табу.өндірісімен айырбас арқылы пайда табу.
4 слайд
Кәсіпкерлік
Масштаб
-
шағын
- орта
-ірі Меншік нысаны
-
жеке
-
мемлекеттік
-
муниципалды
-
аралас Аумақтық қамтылуы
-
жергілікті
-
аймақтық
-
республикалық
-
халықаралық
Салалық бағыты
-
өнеркәсіптік
-
ауылшаруашылық
-
құрылыс
-
сауда
-
инфрақұрылым Қызмет түрі
-
өндірістік
-
коммерциялық
-
қаржылық
-
кеңес беру
Ұйымдық - құқықтық нысан
-
индивидуалды
-
кооперативтер
-
толық серіктестік
-
командиттік
-
ЖШС
-
қосымша жауапкершілік серіктестік
- біріккен кәсіпкерлік нысан
4 слайд
Кәсіпкерлік Масштаб - шағын - орта -ірі Меншік нысаны - жеке - мемлекеттік - муниципалды - аралас Аумақтық қамтылуы - жергілікті - аймақтық - республикалық - халықаралық Салалық бағыты - өнеркәсіптік - ауылшаруашылық - құрылыс - сауда - инфрақұрылым Қызмет түрі - өндірістік - коммерциялық - қаржылық - кеңес беру Ұйымдық - құқықтық нысан - индивидуалды - кооперативтер - толық серіктестік - командиттік - ЖШС - қосымша жауапкершілік серіктестік - біріккен кәсіпкерлік нысан
5 слайд
Жаңа кәсіпорын ашу тәртібі
Жаңа кәсіпорынды құрудың бастапқы сатысында құрылтайшылар құрамы анықталып,
құрылтайшы құжаттары дайындалады (Кәсіпорын жарғысы мен Ұйымдастыру-құқықтық
формасы көрсетілген кәсіпорынды құру туралы келісімі). Сонымен бірге бұл жерде басшы
мен тексеру комиссиясын сайлау туралы жазылған құрылтайшылардың №1 жиналысының
хаттамасы толтырылады. Содан кейін банкіде уақытша есеп шот ашылады, оған бір ай
көлеміндегі уақытта тіркелген кәсіпорынның жарғылық қорының 50%-ы түсуі керек. Одан
кейін, кәсіпорын құрылған жеріндегі басқарушы органдарда тіркеледі. Ал мемлекеттік
регистрде тіркелу үшін Әділет министрлігіне келесі құжатгар тапсырылуы тиіс:
1) Құрылтайшының (немесе құрылтайшылардың) тіркеу туралы арызы.
2) Кәсіпорын жарғысы.
3) Құрылтайшылар арасында бекітілген кәсіпорынды құру туралы келісімі.
4) Мемлекеттік баж салығын төлеу туралы куәлік.
Тіркеу аяқталып және тіркелу туралы куәлік алынғаннан кейін жаңа кәсіпорын туралы
мәлімет Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігіне өткізіледі. Бұл жерде берілген
кәсіпорынды көсіпорындардың Мемлекеттік регистріне тіркейді. Кәсіпорынға,
кәсіпорындар мен ұйымдардың Республикалық классификациялық коды беріледі. Жаңа
кәсіпорынды құрудың соңғы сатыларында құрылтайшылар өзінің салымдарын толығымен
банкке салады. Банкте тұрақты есепшотын ашады. Жергілікті салық инспекциясында
тіркеледі. Мөртаңба мен дөңгелек мөрді тапсырыс беріп алады. Осы уақыттан бастап
кәсіпорын заңды тұлға болып есептеледі.
5 слайд
Жаңа кәсіпорын ашу тәртібі Жаңа кәсіпорынды құрудың бастапқы сатысында құрылтайшылар құрамы анықталып, құрылтайшы құжаттары дайындалады (Кәсіпорын жарғысы мен Ұйымдастыру-құқықтық формасы көрсетілген кәсіпорынды құру туралы келісімі). Сонымен бірге бұл жерде басшы мен тексеру комиссиясын сайлау туралы жазылған құрылтайшылардың №1 жиналысының хаттамасы толтырылады. Содан кейін банкіде уақытша есеп шот ашылады, оған бір ай көлеміндегі уақытта тіркелген кәсіпорынның жарғылық қорының 50%-ы түсуі керек. Одан кейін, кәсіпорын құрылған жеріндегі басқарушы органдарда тіркеледі. Ал мемлекеттік регистрде тіркелу үшін Әділет министрлігіне келесі құжатгар тапсырылуы тиіс: 1) Құрылтайшының (немесе құрылтайшылардың) тіркеу туралы арызы. 2) Кәсіпорын жарғысы. 3) Құрылтайшылар арасында бекітілген кәсіпорынды құру туралы келісімі. 4) Мемлекеттік баж салығын төлеу туралы куәлік. Тіркеу аяқталып және тіркелу туралы куәлік алынғаннан кейін жаңа кәсіпорын туралы мәлімет Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігіне өткізіледі. Бұл жерде берілген кәсіпорынды көсіпорындардың Мемлекеттік регистріне тіркейді. Кәсіпорынға, кәсіпорындар мен ұйымдардың Республикалық классификациялық коды беріледі. Жаңа кәсіпорынды құрудың соңғы сатыларында құрылтайшылар өзінің салымдарын толығымен банкке салады. Банкте тұрақты есепшотын ашады. Жергілікті салық инспекциясында тіркеледі. Мөртаңба мен дөңгелек мөрді тапсырыс беріп алады. Осы уақыттан бастап кәсіпорын заңды тұлға болып есептеледі.
6 слайд
Бизнес-жоспар даярлау
Бизнес-жоспардың құрылымы. Бизнес-жоспар фирма қызметінің
нақты бағытын зерттеудің нәтижесі болып табылады. Сондықтан оның
құрамында:
• Фирманың міндеті мен мақсаты.
• Қаржылық мүмкіндіктерімен теңестірілуі.
• Фирманың даму бағытының экономикалың негізі.
• Фирма қызметінің болашақта күткен экономикалық нәтижесі.
• Фирма қызметін қаржыландыру көзі анықталған болуы тиіс.
Бизнес-жоспардың құрылымы мен мазмұны өндіріс саласының және
өндіріс технологиясының сипатына тәуелді. Бизнес-жоспарды құрудың
мақсаты — кәсіпорынның шаруашылық қызметінің келешегін
жоспарлау.
Бизнес-жоспар төмендегідей бөлімдерге бөлінеді:
Бизнес-жоспар резюмеден басталады. Оның көлемі 4 беттен аспайтын
болуы керек. Ол жоспардың мазмұны мен негізгі ойын таныстырады.
6 слайд
Бизнес-жоспар даярлау Бизнес-жоспардың құрылымы. Бизнес-жоспар фирма қызметінің нақты бағытын зерттеудің нәтижесі болып табылады. Сондықтан оның құрамында: • Фирманың міндеті мен мақсаты. • Қаржылық мүмкіндіктерімен теңестірілуі. • Фирманың даму бағытының экономикалың негізі. • Фирма қызметінің болашақта күткен экономикалық нәтижесі. • Фирма қызметін қаржыландыру көзі анықталған болуы тиіс. Бизнес-жоспардың құрылымы мен мазмұны өндіріс саласының және өндіріс технологиясының сипатына тәуелді. Бизнес-жоспарды құрудың мақсаты — кәсіпорынның шаруашылық қызметінің келешегін жоспарлау. Бизнес-жоспар төмендегідей бөлімдерге бөлінеді: Бизнес-жоспар резюмеден басталады. Оның көлемі 4 беттен аспайтын болуы керек. Ол жоспардың мазмұны мен негізгі ойын таныстырады.
7 слайд
Маркетингтік жоспар
Бұл бөлімде өз жоспарының негізгі элементтері: тауарлар, нарықтар, әр түрлі
өндірістің дамуы жөнінде түсіндіріледі. Фирманың қандай маркетингтік
стратегияны қабылдағаны туралы, тауарлардың жеке фирмалық дүкендер
немесе көтерме сауда ұйымдары арқылы сатылатындығы жайлы, тауарларға
қойылатын баға қалай анықталатыны және пайдалылық қандай деңгейде
болатыны, сату көлемінің тұрақты өсуі, өткізу көлемін ұлғайту немесе жаңа
тұтынушыларды ынталандырудың нысандары есебі, фирма және оның
тауарлары жақсы мәліметтерге қалай жетуге болатындығы жайлы
ақпараттардан тұрады.
Сондықтан бұл бөлім мынадай тармақтардан құрылады:
• Маркетинг стратегиялары мен мақсаттары. • Баға белгілеу. • Тауарларды
тарату сызбасы.
• Сатуды ынталандыру әдістері.
• Сатудан кейін клиенттерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру.
• Жарнама.
• Фирмалар және тауарлар туралы қоғамдық пікірдің қалыптасуы.
7 слайд
Маркетингтік жоспар Бұл бөлімде өз жоспарының негізгі элементтері: тауарлар, нарықтар, әр түрлі өндірістің дамуы жөнінде түсіндіріледі. Фирманың қандай маркетингтік стратегияны қабылдағаны туралы, тауарлардың жеке фирмалық дүкендер немесе көтерме сауда ұйымдары арқылы сатылатындығы жайлы, тауарларға қойылатын баға қалай анықталатыны және пайдалылық қандай деңгейде болатыны, сату көлемінің тұрақты өсуі, өткізу көлемін ұлғайту немесе жаңа тұтынушыларды ынталандырудың нысандары есебі, фирма және оның тауарлары жақсы мәліметтерге қалай жетуге болатындығы жайлы ақпараттардан тұрады. Сондықтан бұл бөлім мынадай тармақтардан құрылады: • Маркетинг стратегиялары мен мақсаттары. • Баға белгілеу. • Тауарларды тарату сызбасы. • Сатуды ынталандыру әдістері. • Сатудан кейін клиенттерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру. • Жарнама. • Фирмалар және тауарлар туралы қоғамдық пікірдің қалыптасуы.
8 слайд
Еңбек ресурс ы
•
еңбекке жарамды жастағы халық: еркектер
мен әйелдер 16-63 жас аралығындағылар.
•
қоғамдық өндіріспен айналысатын еңбекке
жарамды жастағылардан
үлкендер мен кішілер.
•
Жұмыс істемейтін I және II топтағы еңбек
және соғыс мүгедектері мен еңбекке жарамды
жастағы, бірақ жеңілдетілген
жағдайлармен қарттығы бойынша зейнетақы
алатын жұмыс істемейтіндер еңбек
ресурстарын құрамына кірмейді.
8 слайд
Еңбек ресурс ы • еңбекке жарамды жастағы халық: еркектер мен әйелдер 16-63 жас аралығындағылар. • қоғамдық өндіріспен айналысатын еңбекке жарамды жастағылардан үлкендер мен кішілер. • Жұмыс істемейтін I және II топтағы еңбек және соғыс мүгедектері мен еңбекке жарамды жастағы, бірақ жеңілдетілген жағдайлармен қарттығы бойынша зейнетақы алатын жұмыс істемейтіндер еңбек ресурстарын құрамына кірмейді.
9 слайд
9 слайд