Қысқа мерзімді жоба. Тақырыбы: "Дыбыс қай жерде өмір сүреді?"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жоба тақырыбы:
«Дыбыс қай жерде өмір
сүреді?»
Музыка жетекшісі: Абуева Гульжахан
1 слайд
Жоба тақырыбы: «Дыбыс қай жерде өмір сүреді?» Музыка жетекшісі: Абуева Гульжахан
2 слайд
Өзектілігі:
Тәрбиеші педагогтар музыканы ән немесе күй деп түсінеді.
Олар барлық дыбыстар шулы және музыкалық болып
бөлінетінін түсіне бермейтінін байқадық. Балалар музыканы
естіген кезде қол соғып немесе ырғалып билеу деп
қабылдайды. Ата-аналар әнді өлең деп, тыңдайтын музыканы
би деген пікірде. Анықталған қажеттілікке орай, дыбыстар
қайдан пайда болады, олар біздің ортамызда қалай өмір сүреді
деген тақырыпта жобамызды таңдадық.
Мақсаты:
•Балаларды дыбыстың қалыптасу принциптерімен таныстыру
және түсіндіру;
Міндеттері:
•Дыбыс әлеміне қызығушылықтарын арттыру;
•Музыканың пайда болуын бақылай алуын дамыту;
•Музыка арқылы мәдениеттілік пен өнерқұмарлыққа тәрбиелеу
2 слайд
Өзектілігі: Тәрбиеші педагогтар музыканы ән немесе күй деп түсінеді. Олар барлық дыбыстар шулы және музыкалық болып бөлінетінін түсіне бермейтінін байқадық. Балалар музыканы естіген кезде қол соғып немесе ырғалып билеу деп қабылдайды. Ата-аналар әнді өлең деп, тыңдайтын музыканы би деген пікірде. Анықталған қажеттілікке орай, дыбыстар қайдан пайда болады, олар біздің ортамызда қалай өмір сүреді деген тақырыпта жобамызды таңдадық. Мақсаты: •Балаларды дыбыстың қалыптасу принциптерімен таныстыру және түсіндіру; Міндеттері: •Дыбыс әлеміне қызығушылықтарын арттыру; •Музыканың пайда болуын бақылай алуын дамыту; •Музыка арқылы мәдениеттілік пен өнерқұмарлыққа тәрбиелеу
3 слайд
Күтілетін нәтиже:
•Балалар дыбыстар әлемін, оларды қоршап тұрғанын, дыбыстар әр түрлі
және әр түрлі заттар естілетінін, дыбыстардың пайда болу себептерін
анықтайтынын және осының бәрі шығармашылықтың дамуына ықпал
ететінін түсінуді үйренеді.
•Балалар әртүрлі музыкалық аспаптарда ойнау дағдысын қалыптастырады;
•Балалар өз қолдарымен шулы ойыншықтар жасайды және қоршаған әлемді
басқаша қабылдайды, дыбысқа мұқият қарайды, бірлескен сахналауға үлкен
белсенділікпен қосылады, балалар үй ойыншықтарында дыбыс шығару
кезінде шығармашылық қабілеттерін дамытады.
•Шулы оркестрінде ойнай отырып, балалар көпшіл болады, көптеген
адамдардың алдында өнер көрсете алады, барлық іс-шараларға белсенді
қатысады.
3 слайд
Күтілетін нәтиже: •Балалар дыбыстар әлемін, оларды қоршап тұрғанын, дыбыстар әр түрлі және әр түрлі заттар естілетінін, дыбыстардың пайда болу себептерін анықтайтынын және осының бәрі шығармашылықтың дамуына ықпал ететінін түсінуді үйренеді. •Балалар әртүрлі музыкалық аспаптарда ойнау дағдысын қалыптастырады; •Балалар өз қолдарымен шулы ойыншықтар жасайды және қоршаған әлемді басқаша қабылдайды, дыбысқа мұқият қарайды, бірлескен сахналауға үлкен белсенділікпен қосылады, балалар үй ойыншықтарында дыбыс шығару кезінде шығармашылық қабілеттерін дамытады. •Шулы оркестрінде ойнай отырып, балалар көпшіл болады, көптеген адамдардың алдында өнер көрсете алады, барлық іс-шараларға белсенді қатысады.
4 слайд
Дидактикалық ойын: "Менің балаларым қайда?»
Ойын материалы. Төрт үлкен карта және бірнеше кішкентай (ойыншылардың саны
бойынша). Үлкен карталарда қаз, үйрек, тауық, құс бейнеленген; кішкентайларда —
үйректер, қаздар, тауықтар, ұядағы балапандар.
Ойын барысы. Балалар тәрбиешіге қарама-қарсы жарты шеңберде отырады,
әрқайсысында бір кішкентай карта бар. Жүргізуші оқиғаны бастайды: "бір аулада тауық
пен тауық, қаз бен қаз, үйрек пен үйрек, ал ұядағы ағашта балапандары бар құс өмір
сүрді. Бірде қатты жел соғып тұрды. Жаңбыр жауып, бәрі жасырынып қалды. Құс
аналары балаларын іздейді. Балаларына бірінші болып үйрек қоңырау шалды (суретті
көрсетеді): "Менің үйректерім қайда, қымбатты балалар? Кря-кря!" (бірінші октавада ән
айтады).
Карточкаларында үйректер бейнеленген балалар оларды көтеріп, жауап береді:" Кря-кря,
біз осындамыз" (олар екінші октаваның дыбысында ән айтады). Балалардан
карточкаларды алып, сөзін жалғастырады: "үйрек өз үйректерін тапқанына Қуанды.
Тауық анасы шығып, балаларын да шақыра бастады: "менің тауықтарым қайда,
қымбатты балалар? Ко-ко!"(бірінші октавада ән айтады). Ойын барлық құстар балаларын
тапқанша жалғасады.
4 слайд
Дидактикалық ойын: "Менің балаларым қайда?» Ойын материалы. Төрт үлкен карта және бірнеше кішкентай (ойыншылардың саны бойынша). Үлкен карталарда қаз, үйрек, тауық, құс бейнеленген; кішкентайларда — үйректер, қаздар, тауықтар, ұядағы балапандар. Ойын барысы. Балалар тәрбиешіге қарама-қарсы жарты шеңберде отырады, әрқайсысында бір кішкентай карта бар. Жүргізуші оқиғаны бастайды: "бір аулада тауық пен тауық, қаз бен қаз, үйрек пен үйрек, ал ұядағы ағашта балапандары бар құс өмір сүрді. Бірде қатты жел соғып тұрды. Жаңбыр жауып, бәрі жасырынып қалды. Құс аналары балаларын іздейді. Балаларына бірінші болып үйрек қоңырау шалды (суретті көрсетеді): "Менің үйректерім қайда, қымбатты балалар? Кря-кря!" (бірінші октавада ән айтады). Карточкаларында үйректер бейнеленген балалар оларды көтеріп, жауап береді:" Кря-кря, біз осындамыз" (олар екінші октаваның дыбысында ән айтады). Балалардан карточкаларды алып, сөзін жалғастырады: "үйрек өз үйректерін тапқанына Қуанды. Тауық анасы шығып, балаларын да шақыра бастады: "менің тауықтарым қайда, қымбатты балалар? Ко-ко!"(бірінші октавада ән айтады). Ойын барлық құстар балаларын тапқанша жалғасады.
5 слайд
Қорытынды:
Егер, балалар дыбыстың қалыптасу принциптерімен таныс
болса және түсінсе, онда дыбыс әлеміне қызығушылықтары
артып, музыканың пайда болуын бақылай алуы дамиды,
музыка арқылы мәдениеттілік пен өнерқұмарлыққа
тәрбиеленеді. Сондықтан, бұл жоба тиімді болды.
5 слайд
Қорытынды: Егер, балалар дыбыстың қалыптасу принциптерімен таныс болса және түсінсе, онда дыбыс әлеміне қызығушылықтары артып, музыканың пайда болуын бақылай алуы дамиды, музыка арқылы мәдениеттілік пен өнерқұмарлыққа тәрбиеленеді. Сондықтан, бұл жоба тиімді болды.
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!