Қысқа мерзімді жоба. Тақырыбы: "Дыбыс қай жерде өмір сүреді?"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоба. Тақырыбы: "Дыбыс қай жерде өмір сүреді?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоба мақсаты: Балаларды дыбыстың қалыптасу принциптерімен таныстыру және түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жоба тақырыбы: «Дыбыс қай жерде өмір сүреді?» Музыка жетекшісі: Абуева Гульжахан

#1 слайд
Жоба тақырыбы: «Дыбыс қай жерде өмір сүреді?» Музыка жетекшісі: Абуева Гульжахан

1 слайд

Жоба тақырыбы: «Дыбыс қай жерде өмір сүреді?» Музыка жетекшісі: Абуева Гульжахан

Өзектілігі: Тәрбиеші педагогтар музыканы ән немесе күй деп түсінеді. Олар барлық дыбыстар шулы және музыкалық болып бөлінетіні

#2 слайд
Өзектілігі: Тәрбиеші педагогтар музыканы ән немесе күй деп түсінеді. Олар барлық дыбыстар шулы және музыкалық болып бөлінетінін түсіне бермейтінін байқадық. Балалар музыканы естіген кезде қол соғып немесе ырғалып билеу деп қабылдайды. Ата-аналар әнді өлең деп, тыңдайтын музыканы би деген пікірде. Анықталған қажеттілікке орай, дыбыстар қайдан пайда болады, олар біздің ортамызда қалай өмір сүреді деген тақырыпта жобамызды таңдадық. Мақсаты: •Балаларды дыбыстың қалыптасу принциптерімен таныстыру және түсіндіру;  Міндеттері: •Дыбыс әлеміне қызығушылықтарын арттыру; •Музыканың пайда болуын бақылай алуын дамыту; •Музыка арқылы мәдениеттілік пен өнерқұмарлыққа тәрбиелеу

2 слайд

Өзектілігі: Тәрбиеші педагогтар музыканы ән немесе күй деп түсінеді. Олар барлық дыбыстар шулы және музыкалық болып бөлінетінін түсіне бермейтінін байқадық. Балалар музыканы естіген кезде қол соғып немесе ырғалып билеу деп қабылдайды. Ата-аналар әнді өлең деп, тыңдайтын музыканы би деген пікірде. Анықталған қажеттілікке орай, дыбыстар қайдан пайда болады, олар біздің ортамызда қалай өмір сүреді деген тақырыпта жобамызды таңдадық. Мақсаты: •Балаларды дыбыстың қалыптасу принциптерімен таныстыру және түсіндіру;  Міндеттері: •Дыбыс әлеміне қызығушылықтарын арттыру; •Музыканың пайда болуын бақылай алуын дамыту; •Музыка арқылы мәдениеттілік пен өнерқұмарлыққа тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже: •Балалар дыбыстар әлемін, оларды қоршап тұрғанын, дыбыстар әр түрлі және әр түрлі заттар естілетінін, дыбыста

#3 слайд
Күтілетін нәтиже: •Балалар дыбыстар әлемін, оларды қоршап тұрғанын, дыбыстар әр түрлі және әр түрлі заттар естілетінін, дыбыстардың пайда болу себептерін анықтайтынын және осының бәрі шығармашылықтың дамуына ықпал ететінін түсінуді үйренеді. •Балалар әртүрлі музыкалық аспаптарда ойнау дағдысын қалыптастырады; •Балалар өз қолдарымен шулы ойыншықтар жасайды және қоршаған әлемді басқаша қабылдайды, дыбысқа мұқият қарайды, бірлескен сахналауға үлкен белсенділікпен қосылады, балалар үй ойыншықтарында дыбыс шығару кезінде шығармашылық қабілеттерін дамытады. •Шулы оркестрінде ойнай отырып, балалар көпшіл болады, көптеген адамдардың алдында өнер көрсете алады, барлық іс-шараларға белсенді қатысады.

3 слайд

Күтілетін нәтиже: •Балалар дыбыстар әлемін, оларды қоршап тұрғанын, дыбыстар әр түрлі және әр түрлі заттар естілетінін, дыбыстардың пайда болу себептерін анықтайтынын және осының бәрі шығармашылықтың дамуына ықпал ететінін түсінуді үйренеді. •Балалар әртүрлі музыкалық аспаптарда ойнау дағдысын қалыптастырады; •Балалар өз қолдарымен шулы ойыншықтар жасайды және қоршаған әлемді басқаша қабылдайды, дыбысқа мұқият қарайды, бірлескен сахналауға үлкен белсенділікпен қосылады, балалар үй ойыншықтарында дыбыс шығару кезінде шығармашылық қабілеттерін дамытады. •Шулы оркестрінде ойнай отырып, балалар көпшіл болады, көптеген адамдардың алдында өнер көрсете алады, барлық іс-шараларға белсенді қатысады.

Дидактикалық ойын: "Менің балаларым қайда?» Ойын материалы. Төрт үлкен карта және бірнеше кішкентай (ойыншылардың саны бойынша

#4 слайд
Дидактикалық ойын: "Менің балаларым қайда?» Ойын материалы. Төрт үлкен карта және бірнеше кішкентай (ойыншылардың саны бойынша). Үлкен карталарда қаз, үйрек, тауық, құс бейнеленген; кішкентайларда — үйректер, қаздар, тауықтар, ұядағы балапандар. Ойын барысы. Балалар тәрбиешіге қарама-қарсы жарты шеңберде отырады, әрқайсысында бір кішкентай карта бар. Жүргізуші оқиғаны бастайды: "бір аулада тауық пен тауық, қаз бен қаз, үйрек пен үйрек, ал ұядағы ағашта балапандары бар құс өмір сүрді. Бірде қатты жел соғып тұрды. Жаңбыр жауып, бәрі жасырынып қалды. Құс аналары балаларын іздейді. Балаларына бірінші болып үйрек қоңырау шалды (суретті көрсетеді): "Менің үйректерім қайда, қымбатты балалар? Кря-кря!" (бірінші октавада ән айтады). Карточкаларында үйректер бейнеленген балалар оларды көтеріп, жауап береді:" Кря-кря, біз осындамыз" (олар екінші октаваның дыбысында ән айтады). Балалардан карточкаларды алып, сөзін жалғастырады: "үйрек өз үйректерін тапқанына Қуанды. Тауық анасы шығып, балаларын да шақыра бастады: "менің тауықтарым қайда, қымбатты балалар? Ко-ко!"(бірінші октавада ән айтады). Ойын барлық құстар балаларын тапқанша жалғасады.

4 слайд

Дидактикалық ойын: "Менің балаларым қайда?» Ойын материалы. Төрт үлкен карта және бірнеше кішкентай (ойыншылардың саны бойынша). Үлкен карталарда қаз, үйрек, тауық, құс бейнеленген; кішкентайларда — үйректер, қаздар, тауықтар, ұядағы балапандар. Ойын барысы. Балалар тәрбиешіге қарама-қарсы жарты шеңберде отырады, әрқайсысында бір кішкентай карта бар. Жүргізуші оқиғаны бастайды: "бір аулада тауық пен тауық, қаз бен қаз, үйрек пен үйрек, ал ұядағы ағашта балапандары бар құс өмір сүрді. Бірде қатты жел соғып тұрды. Жаңбыр жауып, бәрі жасырынып қалды. Құс аналары балаларын іздейді. Балаларына бірінші болып үйрек қоңырау шалды (суретті көрсетеді): "Менің үйректерім қайда, қымбатты балалар? Кря-кря!" (бірінші октавада ән айтады). Карточкаларында үйректер бейнеленген балалар оларды көтеріп, жауап береді:" Кря-кря, біз осындамыз" (олар екінші октаваның дыбысында ән айтады). Балалардан карточкаларды алып, сөзін жалғастырады: "үйрек өз үйректерін тапқанына Қуанды. Тауық анасы шығып, балаларын да шақыра бастады: "менің тауықтарым қайда, қымбатты балалар? Ко-ко!"(бірінші октавада ән айтады). Ойын барлық құстар балаларын тапқанша жалғасады.

Қорытынды: Егер, балалар дыбыстың қалыптасу принциптерімен таныс болса және түсінсе, онда дыбыс әлеміне қызығушылықтары ар

#5 слайд
Қорытынды: Егер, балалар дыбыстың қалыптасу принциптерімен таныс болса және түсінсе, онда дыбыс әлеміне қызығушылықтары артып, музыканың пайда болуын бақылай алуы дамиды, музыка арқылы мәдениеттілік пен өнерқұмарлыққа тәрбиеленеді. Сондықтан, бұл жоба тиімді болды.

5 слайд

Қорытынды: Егер, балалар дыбыстың қалыптасу принциптерімен таныс болса және түсінсе, онда дыбыс әлеміне қызығушылықтары артып, музыканың пайда болуын бақылай алуы дамиды, музыка арқылы мәдениеттілік пен өнерқұмарлыққа тәрбиеленеді. Сондықтан, бұл жоба тиімді болды.

Назарларыңызға рахмет!

#6 слайд
Назарларыңызға рахмет!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
19.08.2024
272
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі