Материалдар / Роботтардың түрлері және пайда болу тарихы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Роботтардың түрлері және пайда болу тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2019
1139
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ А.Рудаки” атындағы жалпы орта мектебінің технология пәнінің мұғалімі Камбарбеков Турсынбек Асамбекович Тақырыбы: Роботтарды

1 слайд
“ А.Рудаки” атындағы жалпы орта мектебінің технология пәнінің мұғалімі Камбарбеков Турсынбек Асамбекович Тақырыбы: Роботтардың түрлері және пайда болу тарихы 6 сынып

1 слайд

“ А.Рудаки” атындағы жалпы орта мектебінің технология пәнінің мұғалімі Камбарбеков Турсынбек Асамбекович Тақырыбы: Роботтардың түрлері және пайда болу тарихы 6 сынып

Осы сабаққа қол жеткізетін оқу мақсаттары 6.1.3.1 – Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше та

2 слайд
Осы сабаққа қол жеткізетін оқу мақсаттары 6.1.3.1 – Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық –коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты Барлығы: ақпараттық –коммуникативтік технологияны қолдану арқылы Роботтардың түрлері және пайда болу тарихын біледі; Көпшілігі: робот техникасы туралы нақты ақпарат алады; Кейбірі: Робот техникасының келешегі жайлы болжамды пікір қалыптасады;

2 слайд

Осы сабаққа қол жеткізетін оқу мақсаттары 6.1.3.1 – Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық –коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты Барлығы: ақпараттық –коммуникативтік технологияны қолдану арқылы Роботтардың түрлері және пайда болу тарихын біледі; Көпшілігі: робот техникасы туралы нақты ақпарат алады; Кейбірі: Робот техникасының келешегі жайлы болжамды пікір қалыптасады;

- Роботтың түрлері мен тарихын біледі. -Материалдар мен құралдармен тәжірбие барысында қолданады. -Қауіпсіздік ережелерін қат

3 слайд
- Роботтың түрлері мен тарихын біледі. -Материалдар мен құралдармен тәжірбие барысында қолданады. -Қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтайды. Бағалау критерийі Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану

3 слайд

- Роботтың түрлері мен тарихын біледі. -Материалдар мен құралдармен тәжірбие барысында қолданады. -Қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтайды. Бағалау критерийі Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану

Құндылықтар ға баулу Тарих , м атематика , информатика. Оқушы бір-бірімен ынтымақтастықпен ашық пікір бөлісіп, еңбектену жән

4 слайд
Құндылықтар ға баулу Тарих , м атематика , информатика. Оқушы бір-бірімен ынтымақтастықпен ашық пікір бөлісіп, еңбектену және эстетикалық құндылығын бойына сіңіріп, шығармашылық көзқараспен еңбектенеді. Пәнаралық байланыс Алдыңғы білім Роботтың нобайы және материалдарды таңдау тақырыбы бойынша білімдерін тексеру.

4 слайд

Құндылықтар ға баулу Тарих , м атематика , информатика. Оқушы бір-бірімен ынтымақтастықпен ашық пікір бөлісіп, еңбектену және эстетикалық құндылығын бойына сіңіріп, шығармашылық көзқараспен еңбектенеді. Пәнаралық байланыс Алдыңғы білім Роботтың нобайы және материалдарды таңдау тақырыбы бойынша білімдерін тексеру.

5 слайд
Сабақтың барысы Сабақтың басы Ұйымдастыру бөлімі Оқушылармен сәлемдесу және түгелдеу. “ Өз орныңды тап” әдісі «Миға шабуыл» әдісі арқылы бастапқы білімге қысқаша шолу : ” “ Микрафон” әдісі Жаңа сабақты түсіндіру мақсатында “Роботтардың түрлері мен пайда болу тарихы ” таныстырылымын көрсетемін. Таныстырылым барысында оқушылар өз жұмыс дәптерлеріне қажетті мағлұматтарды жазып отырады. Видеороликтен тақырып бойынша мәтіндік көрсетілім қойылады. «Өз орныңды тап» әдісі арқылы орындықтағы суреттерге қарап қолдарындағы жазылған парақшадағы құрылғыны тауып отыру арқылы топқа біріктіремін. Бағалау парақшасы топ басшысына беріледі. Болашақ робот үлгісін орындауға қандай қажетті материалдарды таңдадыңыз? Физикалық , механикалық, және технологиялық қасиеттерін, өңделуін, беріктілігін, жапыстырылуын тұстарын ескердіңіздер ме? . Үй тапсырмасын сұрау мақсатында өткізіледі. Бір оқушы журналист болады, өткен тақырып бойынша қалған оқушыларға сұрақ қояды қалғандары сұраққа жауап береді.

5 слайд

Сабақтың барысы Сабақтың басы Ұйымдастыру бөлімі Оқушылармен сәлемдесу және түгелдеу. “ Өз орныңды тап” әдісі «Миға шабуыл» әдісі арқылы бастапқы білімге қысқаша шолу : ” “ Микрафон” әдісі Жаңа сабақты түсіндіру мақсатында “Роботтардың түрлері мен пайда болу тарихы ” таныстырылымын көрсетемін. Таныстырылым барысында оқушылар өз жұмыс дәптерлеріне қажетті мағлұматтарды жазып отырады. Видеороликтен тақырып бойынша мәтіндік көрсетілім қойылады. «Өз орныңды тап» әдісі арқылы орындықтағы суреттерге қарап қолдарындағы жазылған парақшадағы құрылғыны тауып отыру арқылы топқа біріктіремін. Бағалау парақшасы топ басшысына беріледі. Болашақ робот үлгісін орындауға қандай қажетті материалдарды таңдадыңыз? Физикалық , механикалық, және технологиялық қасиеттерін, өңделуін, беріктілігін, жапыстырылуын тұстарын ескердіңіздер ме? . Үй тапсырмасын сұрау мақсатында өткізіледі. Бір оқушы журналист болады, өткен тақырып бойынша қалған оқушыларға сұрақ қояды қалғандары сұраққа жауап береді.

Түрлі түсті қағаздармен бағалап отырамынДискриптор - Роботтардың түрлерін ажырата алады Робот жасалған материалдарды біледіТа

6 слайд
Түрлі түсті қағаздармен бағалап отырамынДискриптор - Роботтардың түрлерін ажырата алады Робот жасалған материалдарды біледіТапсырмалар Алдын ала дайындалған суреттер бойынша суреттер таратылып, Роботтардың түрлерін анықтау «Танграмм» әдісіБ ерілген геом етри ялы қ қи ы н ды ларды құрасты ры п , бір робот н обай ы н ж асау.

6 слайд

Түрлі түсті қағаздармен бағалап отырамынДискриптор - Роботтардың түрлерін ажырата алады Робот жасалған материалдарды біледіТапсырмалар Алдын ала дайындалған суреттер бойынша суреттер таратылып, Роботтардың түрлерін анықтау «Танграмм» әдісіБ ерілген геом етри ялы қ қи ы н ды ларды құрасты ры п , бір робот н обай ы н ж асау.

• Оқушылармен жұмыс Дескриптор: 1. Робот түрлерін біледі 2. Робот түрлерінің қызметін атайды 3. Робот үлгісінде қажетті материа

7 слайд
• Оқушылармен жұмыс Дескриптор: 1. Робот түрлерін біледі 2. Робот түрлерінің қызметін атайды 3. Робот үлгісінде қажетті материалдарды таңдай алады. 1. Жұптық жұмыс 1. Робот дайындау

7 слайд

• Оқушылармен жұмыс Дескриптор: 1. Робот түрлерін біледі 2. Робот түрлерінің қызметін атайды 3. Робот үлгісінде қажетті материалдарды таңдай алады. 1. Жұптық жұмыс 1. Робот дайындау

ҚорытындыҮ й ж ұм ы сы Р обот т арды қ ұраст ы руға арн ал ған м ат ери ал дарды ат ауы м ен ерек ш ел ікт ерін

8 слайд
ҚорытындыҮ й ж ұм ы сы Р обот т арды қ ұраст ы руға арн ал ған м ат ери ал дарды ат ауы м ен ерек ш ел ікт ерін ан ы қ т ау К ер і бай л ан ы с “Д ам у ағаш ы ” ж асы л, сары , қы зы л түстерд і алы п , тақтаға ілед і. Бағалау. Сабақ соңында оқушылардан бағалау парақшасын жинаймын. Әр оқушының жинаған түсіне қарап бағалаймын.

8 слайд

ҚорытындыҮ й ж ұм ы сы Р обот т арды қ ұраст ы руға арн ал ған м ат ери ал дарды ат ауы м ен ерек ш ел ікт ерін ан ы қ т ау К ер і бай л ан ы с “Д ам у ағаш ы ” ж асы л, сары , қы зы л түстерд і алы п , тақтаға ілед і. Бағалау. Сабақ соңында оқушылардан бағалау парақшасын жинаймын. Әр оқушының жинаған түсіне қарап бағалаймын.

Система критериального оценивания -Жұмысты бастамас бұрын құрал- жабдықтардың ақауы жоқ екеніне көз жеткізу – Кабель сымда

9 слайд
Система критериального оценивания -Жұмысты бастамас бұрын құрал- жабдықтардың ақауы жоқ екеніне көз жеткізу – Кабель сымдарын ұстамау керек. - Құралдарды қараусыз қалдырмау«Екі жұлдыз бір тілек» , бағалау А деңгейге АКТ қолданып роботтың түрлерін зерттеу. В деңгей Робот түрлерінің ерекшеліктерін анықтау. С деңгей Робот техникасының келешегі туралы ақпарат жинақтау. Саралау Техника қауіпсіздігіБағалау

9 слайд

Система критериального оценивания -Жұмысты бастамас бұрын құрал- жабдықтардың ақауы жоқ екеніне көз жеткізу – Кабель сымдарын ұстамау керек. - Құралдарды қараусыз қалдырмау«Екі жұлдыз бір тілек» , бағалау А деңгейге АКТ қолданып роботтың түрлерін зерттеу. В деңгей Робот түрлерінің ерекшеліктерін анықтау. С деңгей Робот техникасының келешегі туралы ақпарат жинақтау. Саралау Техника қауіпсіздігіБағалау

10 слайд

10 слайд