Материалдар / С дыбысы мен әріпі

С дыбысы мен әріпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш 1 сынып материал қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2020
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ортақ тақырып: Менің мектебім Сабақ: Сыныптан тыс уақытта Сс дыбысы мен әрпі

1 слайд
Ортақ тақырып: Менің мектебім Сабақ: Сыныптан тыс уақытта Сс дыбысы мен әрпі

1 слайд

Ортақ тақырып: Менің мектебім Сабақ: Сыныптан тыс уақытта Сс дыбысы мен әрпі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау. 1.2.9.1

2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау. 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: - С дыбысы мен әрпін таниды. - Дыбыстарды атайды, анықтай алады. - Буындап оқи алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - Жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды. - Сөздерді түсініп, мағынасын ажыратады, мысал келтіреді. Кейбір оқушылар орындай алады: - Мәтін жанрын ажырата, өмірмен байланыс орнатады. - Ой ұшқырлығын иллюстрация арқылы болжам жасайды.

2 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау. 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: - С дыбысы мен әрпін таниды. - Дыбыстарды атайды, анықтай алады. - Буындап оқи алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - Жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды. - Сөздерді түсініп, мағынасын ажыратады, мысал келтіреді. Кейбір оқушылар орындай алады: - Мәтін жанрын ажырата, өмірмен байланыс орнатады. - Ой ұшқырлығын иллюстрация арқылы болжам жасайды.

Бағалау критерийлері 1. С дыбысы мен әрпін атайды, анықтайды. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды 2. Ә

3 слайд
Бағалау критерийлері 1. С дыбысы мен әрпін атайды, анықтайды. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды 2. Әріпті танып, ажыратып және оны дыбыспен сәйкестендіреді. 3. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. 4. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжайды. 5. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды. Тілдік мақсат 1.3 Тыңдалған материалды мазмұндау. 2.9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. 2.1 Оқу түрлерін қолдану. 1.4 Оқиғаны болжау. 3.11 Пунктуациялық нормаларды сақтау. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сағат – часы-clock , көл- озера- lakes , жылан- змея-snake Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Дыбыс дегеніміз не? 2.Әріп дегеніміз не? 3.Дыбыстар нешеге бөлінеді? 4.Дауысты , дауыссыз дыбыстардың ерекшелігі қандай? 5.Жылан қандай дыбыс шығарады? 6. Ол қандай дыбыс? Бағдаршам: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша Алдынғы оқу: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

3 слайд

Бағалау критерийлері 1. С дыбысы мен әрпін атайды, анықтайды. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды 2. Әріпті танып, ажыратып және оны дыбыспен сәйкестендіреді. 3. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. 4. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжайды. 5. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды. Тілдік мақсат 1.3 Тыңдалған материалды мазмұндау. 2.9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. 2.1 Оқу түрлерін қолдану. 1.4 Оқиғаны болжау. 3.11 Пунктуациялық нормаларды сақтау. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сағат – часы-clock , көл- озера- lakes , жылан- змея-snake Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Дыбыс дегеніміз не? 2.Әріп дегеніміз не? 3.Дыбыстар нешеге бөлінеді? 4.Дауысты , дауыссыз дыбыстардың ерекшелігі қандай? 5.Жылан қандай дыбыс шығарады? 6. Ол қандай дыбыс? Бағдаршам: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша Алдынғы оқу: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Психологиялық ахуал Күн шуағы боламыз Аспанда бұлт болып,жауын боп себелейміз. Гүл болы

4 слайд
Психологиялық ахуал Күн шуағы боламыз Аспанда бұлт болып,жауын боп себелейміз. Гүл болып өсеміз,жұпарымызды шашамыз!

4 слайд

Психологиялық ахуал Күн шуағы боламыз Аспанда бұлт болып,жауын боп себелейміз. Гүл болып өсеміз,жұпарымызды шашамыз!

 Жұмбақ шешу . (Бейнетаспа) Түсі суық ызғарлы, Ауында айыр тілі бар.(Жылан) Әрине бұл жылан Жылан қандай дыбыс шығарады

5 слайд
 Жұмбақ шешу . (Бейнетаспа) Түсі суық ызғарлы, Ауында айыр тілі бар.(Жылан) Әрине бұл жылан Жылан қандай дыбыс шығарады? Сс Сс дыбысы созылмайды. Кедергіге ұшырап барып шығады. Ол дауыссыз дыбыс.Оны көк бояумен бояймыз. Құрамында С дыбысы бар сөздерді тыңда.Сс дыбысы сөздің қай бөлігіндіе келіп тұрғанын байқа. Сандық,сиыр, стол,су, саңырауқұлақ, сақина, сілеусін, сауысқан, сырға, сабын, сағат, сары. Сс дыбысы сөз басында,сөз ортасында,сөз соңында да кездеседі . anim-1.swf

5 слайд

 Жұмбақ шешу . (Бейнетаспа) Түсі суық ызғарлы, Ауында айыр тілі бар.(Жылан) Әрине бұл жылан Жылан қандай дыбыс шығарады? Сс Сс дыбысы созылмайды. Кедергіге ұшырап барып шығады. Ол дауыссыз дыбыс.Оны көк бояумен бояймыз. Құрамында С дыбысы бар сөздерді тыңда.Сс дыбысы сөздің қай бөлігіндіе келіп тұрғанын байқа. Сандық,сиыр, стол,су, саңырауқұлақ, сақина, сілеусін, сауысқан, сырға, сабын, сағат, сары. Сс дыбысы сөз басында,сөз ортасында,сөз соңында да кездеседі . anim-1.swf

- Бүгінгі жаңа сабағымыз Cc дыбысы мен әрпі. Баспа, жазба түрімен таныстыру.(үнтаспа арқылы)task-1.swf - Сс әрпі неге ұ

6 слайд
- Бүгінгі жаңа сабағымыз Cc дыбысы мен әрпі. Баспа, жазба түрімен таныстыру.(үнтаспа арқылы)task-1.swf - Сс әрпі неге ұқсайды? 1. Білезікке қарайық, Ұқсайды оған қай әріп. 2. Адамның қол орағы, С әрпінен аумайды. Әріпті хормен айту. Сағат сөзіне дыбыстық талдау жасау Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

6 слайд

- Бүгінгі жаңа сабағымыз Cc дыбысы мен әрпі. Баспа, жазба түрімен таныстыру.(үнтаспа арқылы)task-1.swf - Сс әрпі неге ұқсайды? 1. Білезікке қарайық, Ұқсайды оған қай әріп. 2. Адамның қол орағы, С әрпінен аумайды. Әріпті хормен айту. Сағат сөзіне дыбыстық талдау жасау Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

«Болжау» стратегиясы арқылы суретпен жұмыс . - Суретке қарап кім әңгіме құрай алады? Дескриптор: 1.Суреттегі

7 слайд
«Болжау» стратегиясы арқылы суретпен жұмыс . - Суретке қарап кім әңгіме құрай алады? Дескриптор: 1.Суреттегі заттарды атайды. 2.Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табады. Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

7 слайд

«Болжау» стратегиясы арқылы суретпен жұмыс . - Суретке қарап кім әңгіме құрай алады? Дескриптор: 1.Суреттегі заттарды атайды. 2.Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табады. Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

«Бағыттап оқу» стратегиясы Демалыс күні Санат ауыл шетіндегі көлге қарай келе жатты. Жолд

8 слайд
«Бағыттап оқу» стратегиясы Демалыс күні Санат ауыл шетіндегі көлге қарай келе жатты. Жолдың сол жағынан жорғалап келе жатқан жыланды көріп, қорыққанынан тоқтай қалды. Сол сәтте есіне таяғының бар екені түсіп, өзін батыл сезіне бастады. Жылан ыс деп біраз ысылдап, жөніне кетті. Жылан қандай дыбыс шығарды? Ол қандай дыбыс? (Оқушылардың өздігінен ізденуіне мүмкіндік жасау) Дескриптор: 1. Мәтін жанрын ажыратып, өмірмен байланыс орнатады. 2. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды. 3. Сөздердің мағынасын ашып, оң жақ , сол жақ ұғымын ажыратады. Кері байланыс: Серпімелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

8 слайд

«Бағыттап оқу» стратегиясы Демалыс күні Санат ауыл шетіндегі көлге қарай келе жатты. Жолдың сол жағынан жорғалап келе жатқан жыланды көріп, қорыққанынан тоқтай қалды. Сол сәтте есіне таяғының бар екені түсіп, өзін батыл сезіне бастады. Жылан ыс деп біраз ысылдап, жөніне кетті. Жылан қандай дыбыс шығарды? Ол қандай дыбыс? (Оқушылардың өздігінен ізденуіне мүмкіндік жасау) Дескриптор: 1. Мәтін жанрын ажыратып, өмірмен байланыс орнатады. 2. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды. 3. Сөздердің мағынасын ашып, оң жақ , сол жақ ұғымын ажыратады. Кері байланыс: Серпімелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

Сергіту сәті . Ал, балалар, тұрайық, Алақанды ұрайық. Оңға, солға иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Сәл тынығып алайық

9 слайд
Сергіту сәті . Ал, балалар, тұрайық, Алақанды ұрайық. Оңға, солға иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Сәл тынығып алайық

9 слайд

Сергіту сәті . Ал, балалар, тұрайық, Алақанды ұрайық. Оңға, солға иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Сәл тынығып алайық

«Жалғастыру» ойыны арқылы тізбектеп оқу: сол / Санат  су сау сан су

10 слайд
«Жалғастыру» ойыны арқылы тізбектеп оқу: сол / Санат  су сау сан су а су а сау са на су ат Дескриптор: 1.Буындап, тұтастай оқиды. 2. Буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды,сөздерді түсінеді. 3. Сөздің бір дыбысы өзгерсе сөз мағынасы өзгеретінін байқайды. 4.С дыбысы қай буында кездесетінін анықтайды. Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

10 слайд

«Жалғастыру» ойыны арқылы тізбектеп оқу: сол / Санат  су сау сан су а су а сау са на су ат Дескриптор: 1.Буындап, тұтастай оқиды. 2. Буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды,сөздерді түсінеді. 3. Сөздің бір дыбысы өзгерсе сөз мағынасы өзгеретінін байқайды. 4.С дыбысы қай буында кездесетінін анықтайды. Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

«Суреттер сөйлейді» сызбамен жұмыс Тыңдаған мәтіні бойынша сурет, сөз сызбаларының көмегімен м

11 слайд
«Суреттер сөйлейді» сызбамен жұмыс Тыңдаған мәтіні бойынша сурет, сөз сызбаларының көмегімен мәтінді оқиды: Санат көлге келе жатты. Сол жақтан жылан шыға келді. Ол тоқтай қалды. Жылан «ыс, ыс» деді.   Дескриптор: 1.Сызбаға қарай сөйлем құрайды 2. Буындап, тұтастап оқиды. Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

11 слайд

«Суреттер сөйлейді» сызбамен жұмыс Тыңдаған мәтіні бойынша сурет, сөз сызбаларының көмегімен мәтінді оқиды: Санат көлге келе жатты. Сол жақтан жылан шыға келді. Ол тоқтай қалды. Жылан «ыс, ыс» деді.   Дескриптор: 1.Сызбаға қарай сөйлем құрайды 2. Буындап, тұтастап оқиды. Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

«Ойлан, тап» ойыны   Суретті сәйкестендір. Суреттегі заттардың атын атап, буынға бөліп, дыбыстықтық талдау

12 слайд
«Ойлан, тап» ойыны   Суретті сәйкестендір. Суреттегі заттардың атын атап, буынға бөліп, дыбыстықтық талдау жаса. Сс әрпінен басталатын сөздерді дөңгелектерге сәйкес, әріп санын ескеріп, орнына дәл тауып қой. Дескриптор : 1. Суреттегі заттардың атын атап, буынға бөліп, дыбыстықтық талдау жасайды. 2. Ой ұшқырлығын иллюстрация арқылы болжайды Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

12 слайд

«Ойлан, тап» ойыны   Суретті сәйкестендір. Суреттегі заттардың атын атап, буынға бөліп, дыбыстықтық талдау жаса. Сс әрпінен басталатын сөздерді дөңгелектерге сәйкес, әріп санын ескеріп, орнына дәл тауып қой. Дескриптор : 1. Суреттегі заттардың атын атап, буынға бөліп, дыбыстықтық талдау жасайды. 2. Ой ұшқырлығын иллюстрация арқылы болжайды Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

Жазылым. Дәптермен жұмыс Дәптерімізді ашайық , Қолға қалам алайық Салақтықтан қашайық Әдемі етіп жазайық. Дескриптор:

13 слайд
Жазылым. Дәптермен жұмыс Дәптерімізді ашайық , Қолға қалам алайық Салақтықтан қашайық Әдемі етіп жазайық. Дескриптор: 1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды. 2.Каллиграфиялық нормаларды сақтайды, сауатты жазады. Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

13 слайд

Жазылым. Дәптермен жұмыс Дәптерімізді ашайық , Қолға қалам алайық Салақтықтан қашайық Әдемі етіп жазайық. Дескриптор: 1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды. 2.Каллиграфиялық нормаларды сақтайды, сауатты жазады. Кері байланыс: Серпілмелі доп Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

Кері байланыс «Күн күлшенің бейнесін сал» - Бүгінгі сабақ туралы пікірлеріңді білдіріңдер.

14 слайд
Кері байланыс «Күн күлшенің бейнесін сал» - Бүгінгі сабақ туралы пікірлеріңді білдіріңдер.

14 слайд

Кері байланыс «Күн күлшенің бейнесін сал» - Бүгінгі сабақ туралы пікірлеріңді білдіріңдер.

Бағалау парағы Критерий Тапсырма Дескриптор балл 1. С дыбысы мен әрпін атайды, анықтайды. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның рет

15 слайд
Бағалау парағы Критерий Тапсырма Дескриптор балл 1. С дыбысы мен әрпін атайды, анықтайды. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды «Бағыттап оқу» стратегиясы   1. Мәтін жанрын ажыратып, өмірмен байланыс орнатады. 2. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды. 2. Сөздердің мағынасын ашып, оң жақ , сол жақ ұғымын ажыратады 2. Әріпті танып, ажыратып және оны дыбыспен сәйкестендіреді. «Болжау» стратегиясы 1.Суреттегі заттарды атайды. 2.Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табады. 3. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. «Оқуды жалғастыр» ойыны 1.Буындап, тұтастай оқиды. 2. Буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды,сөздерді түсінеді. 3. Сөздің бір дыбысы өзгерсе сөз мағынасы өзгеретінін байқайды. 4. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжайды  «Ойлан, тап» ойыны 1. Суреттегі заттардың атын атап, буынға бөліп, дыбыстықтық талдау жасайды. 2. Ой ұшқырлығын иллюстрация арқылы болжайды   5. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды «Менің жазбам» стратегиясы 1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды. 2.Каллиграфиялық нормаларды сақтайды, сауатты жазады.   

15 слайд

Бағалау парағы Критерий Тапсырма Дескриптор балл 1. С дыбысы мен әрпін атайды, анықтайды. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды «Бағыттап оқу» стратегиясы   1. Мәтін жанрын ажыратып, өмірмен байланыс орнатады. 2. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды. 2. Сөздердің мағынасын ашып, оң жақ , сол жақ ұғымын ажыратады 2. Әріпті танып, ажыратып және оны дыбыспен сәйкестендіреді. «Болжау» стратегиясы 1.Суреттегі заттарды атайды. 2.Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табады. 3. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. «Оқуды жалғастыр» ойыны 1.Буындап, тұтастай оқиды. 2. Буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды,сөздерді түсінеді. 3. Сөздің бір дыбысы өзгерсе сөз мағынасы өзгеретінін байқайды. 4. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжайды  «Ойлан, тап» ойыны 1. Суреттегі заттардың атын атап, буынға бөліп, дыбыстықтық талдау жасайды. 2. Ой ұшқырлығын иллюстрация арқылы болжайды   5. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды «Менің жазбам» стратегиясы 1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды. 2.Каллиграфиялық нормаларды сақтайды, сауатты жазады.   

Қосымша мәліметтер Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлен

16 слайд
Қосымша мәліметтер Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?   Пәнаралық байланыс – Дене шынықтыру, Дүниетану,музыка АКТмен байланыс. Проектор, үнтаспа Кейбір оқушы - «Ойлан тап». Оқушылардың көпшілігі –«Суреттер сөйлейді», «Болжау». Барлық оқушы –«Жалғастыр», дәптермен жұмыс. Бағалау парағы, басбармақ Құндылықтармен байланыс (Ұқыптылықты, ұйымшылдықты, достықты,ынтымақтастық ты арттыру

16 слайд

Қосымша мәліметтер Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?   Пәнаралық байланыс – Дене шынықтыру, Дүниетану,музыка АКТмен байланыс. Проектор, үнтаспа Кейбір оқушы - «Ойлан тап». Оқушылардың көпшілігі –«Суреттер сөйлейді», «Болжау». Барлық оқушы –«Жалғастыр», дәптермен жұмыс. Бағалау парағы, басбармақ Құндылықтармен байланыс (Ұқыптылықты, ұйымшылдықты, достықты,ынтымақтастық ты арттыру

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ