Материалдар / "Сабақ – оқу үрдісін ұйымдастырудағы күрделі динамикалық жүйе"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Сабақ – оқу үрдісін ұйымдастырудағы күрделі динамикалық жүйе"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2019
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖАС МАМАНДАРМЕН СЕМИНАР “ Сабақ – оқу үрдісін ұйымдастырудағы күрделі динамикалық жүйе”

1 слайд
ЖАС МАМАНДАРМЕН СЕМИНАР “ Сабақ – оқу үрдісін ұйымдастырудағы күрделі динамикалық жүйе”

1 слайд

ЖАС МАМАНДАРМЕН СЕМИНАР “ Сабақ – оқу үрдісін ұйымдастырудағы күрделі динамикалық жүйе”

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ  3 мин. - Ұйымдастыру кезеңі  7 мин. – Үй жұмысын тексеру  15 мин. –

2 слайд
САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ  3 мин. - Ұйымдастыру кезеңі  7 мин. – Үй жұмысын тексеру  15 мин. – Жаңа тақырып  10 мин. - Бекіту  5 мин. – Үйге тапсырма беру  Барлығы – 40 минут

2 слайд

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ  3 мин. - Ұйымдастыру кезеңі  7 мин. – Үй жұмысын тексеру  15 мин. – Жаңа тақырып  10 мин. - Бекіту  5 мин. – Үйге тапсырма беру  Барлығы – 40 минут

1. САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚАЛАЙ ҚҰРУ КЕРЕК?  Сабақ мақсатын қою  3 міндетті анықтау керек: білімділік, дамытушылық, тәрбиелік  Ба

3 слайд
1. САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚАЛАЙ ҚҰРУ КЕРЕК?  Сабақ мақсатын қою  3 міндетті анықтау керек: білімділік, дамытушылық, тәрбиелік  Басты идеяларды анықтау  Сабақтың типтері:  1. Жаңа білімді меңгеру сабағы (дәріс, әңгіме, саяхат, зерттеу, жоба құру)  2. Білімді, икемділікті, пен дағдыларды жетілдіру (практикум, дискуссия, зертханалық жұмыс, жоба, іскерлік ойын, КВН, викторина)  3. Жинақтастыру және жүйелендіру (семинар, зерттеу, дискуссия, ролдік ойын, байқау)  4.Бақылау (сынақ, диктант, жазба жұмыстары, практикалық және зертханалық жұмыс)  5.Құрастырылған  5. Дәстүрлі емес (КВН, аукцион, фантазия, бинарлық (интегралдық), шығармашылық  Дене шынықтыру пәнінен сабақ типтері: кіріспе, (теориялық), аралас, дамыту және қалпына келтіру, жетілдіру, білім, білік, дағдыларын тексеру  Оқытудың техникалық тәсілдерін таңдай білу керек: интербелсенді тақта, қима қағаздар, кестелер

3 слайд

1. САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚАЛАЙ ҚҰРУ КЕРЕК?  Сабақ мақсатын қою  3 міндетті анықтау керек: білімділік, дамытушылық, тәрбиелік  Басты идеяларды анықтау  Сабақтың типтері:  1. Жаңа білімді меңгеру сабағы (дәріс, әңгіме, саяхат, зерттеу, жоба құру)  2. Білімді, икемділікті, пен дағдыларды жетілдіру (практикум, дискуссия, зертханалық жұмыс, жоба, іскерлік ойын, КВН, викторина)  3. Жинақтастыру және жүйелендіру (семинар, зерттеу, дискуссия, ролдік ойын, байқау)  4.Бақылау (сынақ, диктант, жазба жұмыстары, практикалық және зертханалық жұмыс)  5.Құрастырылған  5. Дәстүрлі емес (КВН, аукцион, фантазия, бинарлық (интегралдық), шығармашылық  Дене шынықтыру пәнінен сабақ типтері: кіріспе, (теориялық), аралас, дамыту және қалпына келтіру, жетілдіру, білім, білік, дағдыларын тексеру  Оқытудың техникалық тәсілдерін таңдай білу керек: интербелсенді тақта, қима қағаздар, кестелер

2. САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚАЛАЙ ҚҰРУ КЕРЕК?  Сабақ барысында әр қадамыңды және оқушының іс-әрекетін ашып жазу керек  Үй жұмысын тек

4 слайд
2. САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚАЛАЙ ҚҰРУ КЕРЕК?  Сабақ барысында әр қадамыңды және оқушының іс-әрекетін ашып жазу керек  Үй жұмысын тексеру  Жаңа материалды түсіндіру.Бұл кезеңде оқушылардың білімін белсендіру үшін алдын-ала дайындалған материал көрсетсе болады, содан соң тақырып мен мақсаттарды хабарлау  Жаңа материал қарапайымнан –күрделіге, жалпыдан – жекеге принципі бойынша беріледі  Жаңа тақырыпты бекіту  Сергіту сәтін жоспарлау  Сабақ соңында рефлексия міндетті түрде: оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі, олар нені жақсы меңгерді, қандай проблемалармен кездесіп, әрі қарай шешу жолдарын іздеуоқушының рефлексиясы арқылы алынған қорытындыны жоспардыңтөмеңгі жағына түртіп қою керек.  Бағалау кезеңі  Жоспарлауда дарынды, үлгерімі төмен, қабілеті төмен оқушыларды да ескеру керек.  Топпен жұмыс немесе жұппен жұмысты жоспарлауда әр оқушыны ерекшелігін ескеріп, жеке тұлға ретінде қабылдау керек.  Әр сабақтың “ерекшелігі” болу керек, ол оқушының пәнге қызығушылығын артады

4 слайд

2. САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚАЛАЙ ҚҰРУ КЕРЕК?  Сабақ барысында әр қадамыңды және оқушының іс-әрекетін ашып жазу керек  Үй жұмысын тексеру  Жаңа материалды түсіндіру.Бұл кезеңде оқушылардың білімін белсендіру үшін алдын-ала дайындалған материал көрсетсе болады, содан соң тақырып мен мақсаттарды хабарлау  Жаңа материал қарапайымнан –күрделіге, жалпыдан – жекеге принципі бойынша беріледі  Жаңа тақырыпты бекіту  Сергіту сәтін жоспарлау  Сабақ соңында рефлексия міндетті түрде: оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі, олар нені жақсы меңгерді, қандай проблемалармен кездесіп, әрі қарай шешу жолдарын іздеуоқушының рефлексиясы арқылы алынған қорытындыны жоспардыңтөмеңгі жағына түртіп қою керек.  Бағалау кезеңі  Жоспарлауда дарынды, үлгерімі төмен, қабілеті төмен оқушыларды да ескеру керек.  Топпен жұмыс немесе жұппен жұмысты жоспарлауда әр оқушыны ерекшелігін ескеріп, жеке тұлға ретінде қабылдау керек.  Әр сабақтың “ерекшелігі” болу керек, ол оқушының пәнге қызығушылығын артады

1. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Шығармашылық жұмыстың тақырыбы:  Мақсаты:  Міндеттері: 1. 2. 3.  Зерттеу пәні:

5 слайд
1. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Шығармашылық жұмыстың тақырыбы:  Мақсаты:  Міндеттері: 1. 2. 3.  Зерттеу пәні:  Зерттеу әдістері:  Оқушы еңбегін диагностикалау: тест, бақылау, ребус, қима қағаздар  Зерттеудің әдіснамалық негізі: жаңа енгізілген жаңалықтардың негізділігі, нәтижесі  Мониторинг: бақылау, бағалау, болжау

5 слайд

1. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Шығармашылық жұмыстың тақырыбы:  Мақсаты:  Міндеттері: 1. 2. 3.  Зерттеу пәні:  Зерттеу әдістері:  Оқушы еңбегін диагностикалау: тест, бақылау, ребус, қима қағаздар  Зерттеудің әдіснамалық негізі: жаңа енгізілген жаңалықтардың негізділігі, нәтижесі  Мониторинг: бақылау, бағалау, болжау

2. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Болжау нәтижесі:  - оқушылардың білім алу қабілеттері қалыптасады;  -оқушылардың танымды

6 слайд
2. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Болжау нәтижесі:  - оқушылардың білім алу қабілеттері қалыптасады;  -оқушылардың танымдық қабілеттері артып, өздігінен білім алу әрекеттері дамиды;  -Шығармашылық жұмысты жоспарлау кезеңдері:  Теориялық кезең – 2017- 2018 оқу жылы  Байқау кезеңі – 2018-2019 оқу жылы  Бақылау кезеңі – 2019-2020 оқу жылы  Қорытынды кезең – 2020-2021 оқу жылы

6 слайд

2. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Болжау нәтижесі:  - оқушылардың білім алу қабілеттері қалыптасады;  -оқушылардың танымдық қабілеттері артып, өздігінен білім алу әрекеттері дамиды;  -Шығармашылық жұмысты жоспарлау кезеңдері:  Теориялық кезең – 2017- 2018 оқу жылы  Байқау кезеңі – 2018-2019 оқу жылы  Бақылау кезеңі – 2019-2020 оқу жылы  Қорытынды кезең – 2020-2021 оқу жылы

3. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Теориялық іздену кезеңі  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Теор

7 слайд
3. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Теориялық іздену кезеңі  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Теориялық кезенінің қорытындысы

7 слайд

3. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Теориялық іздену кезеңі  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Теориялық кезенінің қорытындысы

4. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Байқау кезеңі  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Байқау кезенін

8 слайд
4. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Байқау кезеңі  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Байқау кезенінің қорытындысы

8 слайд

4. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Байқау кезеңі  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Байқау кезенінің қорытындысы

5. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Бақылау кезеңі  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Бақылау кезен

9 слайд
5. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Бақылау кезеңі  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Бақылау кезенінің қорытындысы

9 слайд

5. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Бақылау кезеңі  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Бақылау кезенінің қорытындысы

6. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Қорытынды кезең  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Қорытындыс

10 слайд
6. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Қорытынды кезең  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Қорытындысы

10 слайд

6. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫ  Қорытынды кезең  Мақсаты:  Міндеттері:  Күтілетін нәтиже:  Жұмыс жоспары  Қорытындысы

1. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  І кезең – таңдайтын – 2017- 2018 оқу жылы  П кезең – үйрететін – 2018 -  Ш ке

11 слайд
1. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  І кезең – таңдайтын – 2017- 2018 оқу жылы  П кезең – үйрететін – 2018 -  Ш кезең – тәжірибелік -  ІУ кезең – жалпылау және талдау  У кезең – қорытынды- бақылаулы -

11 слайд

1. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  І кезең – таңдайтын – 2017- 2018 оқу жылы  П кезең – үйрететін – 2018 -  Ш кезең – тәжірибелік -  ІУ кезең – жалпылау және талдау  У кезең – қорытынды- бақылаулы -

2. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  Жоспар тараулары  Іс-әрекет мазмұны  Мерзімі  Нәтижесі, талдау, мәселелері  

12 слайд
2. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  Жоспар тараулары  Іс-әрекет мазмұны  Мерзімі  Нәтижесі, талдау, мәселелері      

12 слайд

2. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  Жоспар тараулары  Іс-әрекет мазмұны  Мерзімі  Нәтижесі, талдау, мәселелері      

3. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  Нормативтік құжаттарды зерттеу  Психологиялық-педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерді зерттеу  Ғыл

13 слайд
3. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  Нормативтік құжаттарды зерттеу  Психологиялық-педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерді зерттеу  Ғылыми-әдістемелік жұмысты программалық-әдістемелік қамтамасыз ету

13 слайд

3. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  Нормативтік құжаттарды зерттеу  Психологиялық-педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерді зерттеу  Ғылыми-әдістемелік жұмысты программалық-әдістемелік қамтамасыз ету

4. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды зерттеу  Тәжірибелік-эксперименттік жұмыс  Мектепішілік ж

14 слайд
4. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды зерттеу  Тәжірибелік-эксперименттік жұмыс  Мектепішілік және қалалық деңгейдегі әдістемелік жұмысқа қатысу  Тәжірибені талдау (пәндік)  Біліктілігін көтеру  

14 слайд

4. ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды зерттеу  Тәжірибелік-эксперименттік жұмыс  Мектепішілік және қалалық деңгейдегі әдістемелік жұмысқа қатысу  Тәжірибені талдау (пәндік)  Біліктілігін көтеру  

Рефлексия

15 слайд
Рефлексия

15 слайд

Рефлексия