Материалдар / Сабақ жоспары. Қорғалым.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары. Қорғалым.

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған білім бағдарламасы бойынша оқытатын мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Тамыз 2018
597
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

Берілген өрнектердегі Берілген өрнектердегі амалдар орындалу тәртібін амалдар орындалу тәртібін анықтаңыз. Көк анықтаңыз. Көк

4 слайд
Берілген өрнектердегі Берілген өрнектердегі амалдар орындалу тәртібін амалдар орындалу тәртібін анықтаңыз. Көк анықтаңыз. Көк дөңгелекшенің ішіне дөңгелекшенің ішіне амалдардың орындалу амалдардың орындалу ретін жазып көрсет. ретін жазып көрсет. Өрнектердің мәнін Өрнектердің мәнін табыңдартабыңдар Берілген өрнектердегі Берілген өрнектердегі амалдар орындалу тәртібін амалдар орындалу тәртібін анықтаңыз. Көк анықтаңыз. Көк дөңгелекшенің ішіне дөңгелекшенің ішіне амалдардың орындалу амалдардың орындалу ретін жазып көрсет. ретін жазып көрсет. Өрнектердің мәнін Өрнектердің мәнін табыңдартабыңдар

4 слайд

Берілген өрнектердегі Берілген өрнектердегі амалдар орындалу тәртібін амалдар орындалу тәртібін анықтаңыз. Көк анықтаңыз. Көк дөңгелекшенің ішіне дөңгелекшенің ішіне амалдардың орындалу амалдардың орындалу ретін жазып көрсет. ретін жазып көрсет. Өрнектердің мәнін Өрнектердің мәнін табыңдартабыңдар Берілген өрнектердегі Берілген өрнектердегі амалдар орындалу тәртібін амалдар орындалу тәртібін анықтаңыз. Көк анықтаңыз. Көк дөңгелекшенің ішіне дөңгелекшенің ішіне амалдардың орындалу амалдардың орындалу ретін жазып көрсет. ретін жазып көрсет. Өрнектердің мәнін Өрнектердің мәнін табыңдартабыңдар

Ықшам сабақтан алған әсерім. Ықшам сабақтан алған әсерім.Ықшам сабақ кезінде. Өзімнің өткізген ықшам сабағымда белсенді оқу ә

5 слайд
Ықшам сабақтан алған әсерім. Ықшам сабақтан алған әсерім.Ықшам сабақ кезінде. Өзімнің өткізген ықшам сабағымда белсенді оқу әрекетін қолдандым. “Суретпен жұмыс”, “Жазу”, “Құрастыру” тәсілдерін қолдандым. “Әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып, сабақта тиімді кері байланыс түрін “Сұрақ-жауап”, “Волейбол” кері байланыстарды қолдануды ескеремін. Ықшам сабақ кезінде. Өзімнің өткізген ықшам сабағымда белсенді оқу әрекетін қолдандым. “Суретпен жұмыс”, “Жазу”, “Құрастыру” тәсілдерін қолдандым. “Әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып, сабақта тиімді кері байланыс түрін “Сұрақ-жауап”, “Волейбол” кері байланыстарды қолдануды ескеремін.Әріптестерімнен алғаным. Оқу мақсатын SMARTформатында құруды үйрендім. Әріптестерімнен алғаным:“Жұдырық, отшашу,құс қанаты,сигналды карта, бағдаршам арқылы”бағалаудың түрлерін Машайева Жанар Турганбайқызынан, сабақты талдауды“өрмекші торы, үш қалам,кубизм, серпілген сауал” тәсілдерін “медитациялық ән”, ширату жаттығуларын тренерім Дидар Эрнестовнадан үйрендім. Әріптестерімнен алғаным. Оқу мақсатын SMARTформатында құруды үйрендім. Әріптестерімнен алғаным:“Жұдырық, отшашу,құс қанаты,сигналды карта, бағдаршам арқылы”бағалаудың түрлерін Машайева Жанар Турганбайқызынан, сабақты талдауды“өрмекші торы, үш қалам,кубизм, серпілген сауал” тәсілдерін “медитациялық ән”, ширату жаттығуларын тренерім Дидар Эрнестовнадан үйрендім.Болашаққа жоспарым Болашақта осы алған білімдерімді іс- тәжірибемде қолданамын.“Жұдырық”, “Бас бармақ”, “ Шапалақ”, “Отшашу” бағалау тәсілдерін. “Ыстық орындық”, 3 таяқша, “ Бинго”, “Құпия зат”, “9 ромб” әдіс-тәсілдерін. Болашаққа жоспарым Болашақта осы алған білімдерімді іс- тәжірибемде қолданамын.“Жұдырық”, “Бас бармақ”, “ Шапалақ”, “Отшашу” бағалау тәсілдерін. “Ыстық орындық”, 3 таяқша, “ Бинго”, “Құпия зат”, “9 ромб” әдіс-тәсілдерін.

5 слайд

Ықшам сабақтан алған әсерім. Ықшам сабақтан алған әсерім.Ықшам сабақ кезінде. Өзімнің өткізген ықшам сабағымда белсенді оқу әрекетін қолдандым. “Суретпен жұмыс”, “Жазу”, “Құрастыру” тәсілдерін қолдандым. “Әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып, сабақта тиімді кері байланыс түрін “Сұрақ-жауап”, “Волейбол” кері байланыстарды қолдануды ескеремін. Ықшам сабақ кезінде. Өзімнің өткізген ықшам сабағымда белсенді оқу әрекетін қолдандым. “Суретпен жұмыс”, “Жазу”, “Құрастыру” тәсілдерін қолдандым. “Әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып, сабақта тиімді кері байланыс түрін “Сұрақ-жауап”, “Волейбол” кері байланыстарды қолдануды ескеремін.Әріптестерімнен алғаным. Оқу мақсатын SMARTформатында құруды үйрендім. Әріптестерімнен алғаным:“Жұдырық, отшашу,құс қанаты,сигналды карта, бағдаршам арқылы”бағалаудың түрлерін Машайева Жанар Турганбайқызынан, сабақты талдауды“өрмекші торы, үш қалам,кубизм, серпілген сауал” тәсілдерін “медитациялық ән”, ширату жаттығуларын тренерім Дидар Эрнестовнадан үйрендім. Әріптестерімнен алғаным. Оқу мақсатын SMARTформатында құруды үйрендім. Әріптестерімнен алғаным:“Жұдырық, отшашу,құс қанаты,сигналды карта, бағдаршам арқылы”бағалаудың түрлерін Машайева Жанар Турганбайқызынан, сабақты талдауды“өрмекші торы, үш қалам,кубизм, серпілген сауал” тәсілдерін “медитациялық ән”, ширату жаттығуларын тренерім Дидар Эрнестовнадан үйрендім.Болашаққа жоспарым Болашақта осы алған білімдерімді іс- тәжірибемде қолданамын.“Жұдырық”, “Бас бармақ”, “ Шапалақ”, “Отшашу” бағалау тәсілдерін. “Ыстық орындық”, 3 таяқша, “ Бинго”, “Құпия зат”, “9 ромб” әдіс-тәсілдерін. Болашаққа жоспарым Болашақта осы алған білімдерімді іс- тәжірибемде қолданамын.“Жұдырық”, “Бас бармақ”, “ Шапалақ”, “Отшашу” бағалау тәсілдерін. “Ыстық орындық”, 3 таяқша, “ Бинго”, “Құпия зат”, “9 ромб” әдіс-тәсілдерін.