Сабақ жоспары. Қорғалым.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Берілген өрнектердегі Берілген өрнектердегі
амалдар орындалу тәртібін амалдар орындалу тәртібін
анықтаңыз. Көк анықтаңыз. Көк
дөңгелекшенің ішіне дөңгелекшенің ішіне
амалдардың орындалу амалдардың орындалу
ретін жазып көрсет. ретін жазып көрсет.
Өрнектердің мәнін Өрнектердің мәнін
табыңдартабыңдарБерілген өрнектердегі Берілген өрнектердегі
амалдар орындалу тәртібін амалдар орындалу тәртібін
анықтаңыз. Көк анықтаңыз. Көк
дөңгелекшенің ішіне дөңгелекшенің ішіне
амалдардың орындалу амалдардың орындалу
ретін жазып көрсет. ретін жазып көрсет.
Өрнектердің мәнін Өрнектердің мәнін
табыңдартабыңдар
4 слайд
Берілген өрнектердегі Берілген өрнектердегі амалдар орындалу тәртібін амалдар орындалу тәртібін анықтаңыз. Көк анықтаңыз. Көк дөңгелекшенің ішіне дөңгелекшенің ішіне амалдардың орындалу амалдардың орындалу ретін жазып көрсет. ретін жазып көрсет. Өрнектердің мәнін Өрнектердің мәнін табыңдартабыңдарБерілген өрнектердегі Берілген өрнектердегі амалдар орындалу тәртібін амалдар орындалу тәртібін анықтаңыз. Көк анықтаңыз. Көк дөңгелекшенің ішіне дөңгелекшенің ішіне амалдардың орындалу амалдардың орындалу ретін жазып көрсет. ретін жазып көрсет. Өрнектердің мәнін Өрнектердің мәнін табыңдартабыңдар
5 слайд
Ықшам сабақтан алған әсерім.
Ықшам сабақ
кезінде.
Өзімнің өткізген ықшам
сабағымда белсенді оқу
әрекетін қолдандым.
“ Суретпен жұмыс”,
“Жазу”, “Құрастыру”
тәсілдерін қолдандым.
“Әріптестерімнің кері
байланысын ескере
отырып, сабақта тиімді
кері байланыс түрін
“Сұрақ-жауап”,
“Волейбол” кері
байланыстарды
қолдануды ескеремін. Әріптестерімнен алғаным.
Оқу мақсатын SMART форматында құруды
үйрендім. Әріптестерімнен алғаным:“Жұдырық,
отшашу,құс қанаты, сигналды карта, бағдаршам
арқылы ”бағалаудың түрлерін Машайева Жанар
Турганбайқызынан, сабақты талдауды“өрмекші
торы, үш қалам,кубизм, серпілген сауал”
тәсілдерін “медитациялық ән”, ширату
жаттығуларын тренерім Дидар Эрнестовнадан
үйрендім.
Болашаққа жоспарым
Болашақта осы алған білімдерімді іс-
тәжірибемде қолданамын.“Жұдырық”, “Бас
бармақ”,
“ Шапалақ”, “Отшашу” бағалау тәсілдерін.
“ Ыстық орындық”, 3 таяқша, “ Бинго”, “Құпия
зат”, “9 ромб” әдіс-тәсілдерін.Ықшам сабақтан алған әсерім. Ықшам сабақ
кезінде.
Өзімнің өткізген ықшам
сабағымда белсенді оқу
әрекетін қолдандым.
“ Суретпен жұмыс”,
“Жазу”, “Құрастыру”
тәсілдерін қолдандым.
“Әріптестерімнің кері
байланысын ескере
отырып, сабақта тиімді
кері байланыс түрін
“Сұрақ-жауап”,
“Волейбол” кері
байланыстарды
қолдануды ескеремін. Әріптестерімнен алғаным.
Оқу мақсатын SMART форматында құруды
үйрендім. Әріптестерімнен алғаным:“Жұдырық,
отшашу,құс қанаты, сигналды карта, бағдаршам
арқылы ”бағалаудың түрлерін Машайева Жанар
Турганбайқызынан, сабақты талдауды“өрмекші
торы, үш қалам,кубизм, серпілген сауал”
тәсілдерін “медитациялық ән”, ширату
жаттығуларын тренерім Дидар Эрнестовнадан
үйрендім. Болашаққа жоспарым
Болашақта осы алған білімдерімді іс-
тәжірибемде қолданамын.“Жұдырық”, “Бас
бармақ”,
“ Шапалақ”, “Отшашу” бағалау тәсілдерін.
“ Ыстық орындық”, 3 таяқша, “ Бинго”, “Құпия
зат”, “9 ромб” әдіс-тәсілдерін.
5 слайд
Ықшам сабақтан алған әсерім. Ықшам сабақ кезінде. Өзімнің өткізген ықшам сабағымда белсенді оқу әрекетін қолдандым. “ Суретпен жұмыс”, “Жазу”, “Құрастыру” тәсілдерін қолдандым. “Әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып, сабақта тиімді кері байланыс түрін “Сұрақ-жауап”, “Волейбол” кері байланыстарды қолдануды ескеремін. Әріптестерімнен алғаным. Оқу мақсатын SMART форматында құруды үйрендім. Әріптестерімнен алғаным:“Жұдырық, отшашу,құс қанаты, сигналды карта, бағдаршам арқылы ”бағалаудың түрлерін Машайева Жанар Турганбайқызынан, сабақты талдауды“өрмекші торы, үш қалам,кубизм, серпілген сауал” тәсілдерін “медитациялық ән”, ширату жаттығуларын тренерім Дидар Эрнестовнадан үйрендім. Болашаққа жоспарым Болашақта осы алған білімдерімді іс- тәжірибемде қолданамын.“Жұдырық”, “Бас бармақ”, “ Шапалақ”, “Отшашу” бағалау тәсілдерін. “ Ыстық орындық”, 3 таяқша, “ Бинго”, “Құпия зат”, “9 ромб” әдіс-тәсілдерін.Ықшам сабақтан алған әсерім. Ықшам сабақ кезінде. Өзімнің өткізген ықшам сабағымда белсенді оқу әрекетін қолдандым. “ Суретпен жұмыс”, “Жазу”, “Құрастыру” тәсілдерін қолдандым. “Әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып, сабақта тиімді кері байланыс түрін “Сұрақ-жауап”, “Волейбол” кері байланыстарды қолдануды ескеремін. Әріптестерімнен алғаным. Оқу мақсатын SMART форматында құруды үйрендім. Әріптестерімнен алғаным:“Жұдырық, отшашу,құс қанаты, сигналды карта, бағдаршам арқылы ”бағалаудың түрлерін Машайева Жанар Турганбайқызынан, сабақты талдауды“өрмекші торы, үш қалам,кубизм, серпілген сауал” тәсілдерін “медитациялық ән”, ширату жаттығуларын тренерім Дидар Эрнестовнадан үйрендім. Болашаққа жоспарым Болашақта осы алған білімдерімді іс- тәжірибемде қолданамын.“Жұдырық”, “Бас бармақ”, “ Шапалақ”, “Отшашу” бағалау тәсілдерін. “ Ыстық орындық”, 3 таяқша, “ Бинго”, “Құпия зат”, “9 ромб” әдіс-тәсілдерін.