Сабақ жоспары Ш.Уәлиханов "Жоңғария очерктері" 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Орыс тілді мектептердегі «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндері
бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының білім
беру бағдарламасы
6-сынып
Қазақ тілі мен әдебиеті
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:
«Туризм және саяхат»
Тақырыбы:Ш.Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Тыңдаушы:Аширбекова Галия Аргинбекова
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Мектебі:КММ «26 гимназия»
1 слайд
Орыс тілді мектептердегі «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндері бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы 6-сынып Қазақ тілі мен әдебиеті Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: «Туризм және саяхат» Тақырыбы:Ш.Уәлиханов «Жоңғария очерктері» Тыңдаушы:Аширбекова Галия Аргинбекова Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мектебі:КММ «26 гимназия»
2 слайд
6.О1. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір
жағдаяттармен байланыстыру.
6.Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер
жасау.
Оқу
мақсаты
Сабақ
мақсаты
Тілдік
мақсат 1. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау.
2. Ө мірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру.
3. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аз дегенде, бірен-саран, бірлі-жарлы,
ұйғарды, балаша шаттанып; Жоңғария, Ыстықкөл, Құлжа, Алакөлден Тяньшанға
дейін,
Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер : Қарқара алабы, Кеген мен Қарқара
жағасы; Іле өзенімен; керуенбасы мен қарттарымыз.
Бағалау критерийі
1. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты
анықтайды.
2. Өмірдегі кейбір жағдаяттармен
байланыстырады.
3. Мәліметтерді жинақтайды.
4.Тақырып бойынша постер жасайды . Құндылықтар
Тарих, мәдениет пен тілдің ортақтығы;
еңбек пен шығармашылық;
қонақжайлық, басқа елдің салт-дәстүрін
құрметтеу; бірлесе жұмыс істей білу.
2 слайд
6.О1. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру. 6.Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау. Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Тілдік мақсат 1. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау. 2. Ө мірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру. 3. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аз дегенде, бірен-саран, бірлі-жарлы, ұйғарды, балаша шаттанып; Жоңғария, Ыстықкөл, Құлжа, Алакөлден Тяньшанға дейін, Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер : Қарқара алабы, Кеген мен Қарқара жағасы; Іле өзенімен; керуенбасы мен қарттарымыз. Бағалау критерийі 1. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтайды. 2. Өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады. 3. Мәліметтерді жинақтайды. 4.Тақырып бойынша постер жасайды . Құндылықтар Тарих, мәдениет пен тілдің ортақтығы; еңбек пен шығармашылық; қонақжайлық, басқа елдің салт-дәстүрін құрметтеу; бірлесе жұмыс істей білу.
3 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер
Сабақтың басы
Психологиялық көңіл-күйді реттеу.
«Ыстық алақан» әдісі.
Мәтіналды жұмыс. «Ой шақыру»
әдісі. О қушылардың жаңа сабаққа
деген қызығушылығын арттыру
мақсатында интерактивті тақтадан
суреттер көрсетіледі. Оқушылар
суреттерге қарап, бүгінгі сабақтың
тақырыбын анықтайды.
Өткен тақырып бойынша білімін
пысықтау, оқушылардың
шығармашылығын, белсенділігін
арттыру.
- Шоқан Уәлиханов кім?
- Ол туралы не білдіңіздер?
- Бүгін сабақта Ш.Уәлиханов туралы
білімдеріңізді толықтырып, сабақ
соңында постер қорғайсыздар.
Кері байланыс. Мұғалімнің мақтау
сөзі. Сабақтың ортасы
Білу. О. «Үстіртін оқу және сканерлеу» әдісі. Мәтінді оқу,
болжамдарды растау.
Мақсаты: негізгі идеяны түсіну, болжамдарды растау.
Түсіну. О-Ж. «Үш қадамды сұхбат» әдісі. Сұрақтар құрастыру, жауап
беру.
Мақсаты: балаларды сыни, шығармашыл және бірлесіп ойлауға
ынталандыруға бағыттау. Топта журналист, корреспондент және
хатшы сайланады. Журналист сұрақтарды дұрыс құра отырып,
корреспонденттен түрлі сұрақтарға жауап алады. Жауап болмаған
жағдайда, топтың басқа мүшелерінен көмек болады.
Ал хатшы осы екі кейіпкердің әңгімесін қағазға түсіреді.
Қолдану. А. 2-тапсырма. «Хикаят картасы» әдісі.
Мәтінді өмірдегі кейбір жағдаяттармен
байланыстырып әңгімелеу.
І топ- отбасымен, ІІ топ- сыныбымен,
ІІІ топ- достарымен барған саяхатын суреттейді.
Саяхатқа шығуды ұнатасыздар ба? Қай саяхат
естеріңізде қалды? Қандай мақсатпен бардыңыздар?Жолда нелерді (кімдерді)
кездестірдіңіздер?
Талдау. А. 3 - тапсырма. Мәліметтерді жинақтап, постер жасау.
І топ - «Шоқан ғалым» ІІтоп - «Шоқан саяхатшы» ІІІ топ - «Шоқанның
отбасы мен достары» Сабақтың соңы
Кері байланыс
«Күн, бұлтты күн,
бұлт» әдісі.
Рефлексия
«SMS» әдісі
Үйге тапсырма:
“Өнегелі тұлға”, эссе
жазу.
3 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер Сабақтың басы Психологиялық көңіл-күйді реттеу. «Ыстық алақан» әдісі. Мәтіналды жұмыс. «Ой шақыру» әдісі. О қушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі. Оқушылар суреттерге қарап, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды. Өткен тақырып бойынша білімін пысықтау, оқушылардың шығармашылығын, белсенділігін арттыру. - Шоқан Уәлиханов кім? - Ол туралы не білдіңіздер? - Бүгін сабақта Ш.Уәлиханов туралы білімдеріңізді толықтырып, сабақ соңында постер қорғайсыздар. Кері байланыс. Мұғалімнің мақтау сөзі. Сабақтың ортасы Білу. О. «Үстіртін оқу және сканерлеу» әдісі. Мәтінді оқу, болжамдарды растау. Мақсаты: негізгі идеяны түсіну, болжамдарды растау. Түсіну. О-Ж. «Үш қадамды сұхбат» әдісі. Сұрақтар құрастыру, жауап беру. Мақсаты: балаларды сыни, шығармашыл және бірлесіп ойлауға ынталандыруға бағыттау. Топта журналист, корреспондент және хатшы сайланады. Журналист сұрақтарды дұрыс құра отырып, корреспонденттен түрлі сұрақтарға жауап алады. Жауап болмаған жағдайда, топтың басқа мүшелерінен көмек болады. Ал хатшы осы екі кейіпкердің әңгімесін қағазға түсіреді. Қолдану. А. 2-тапсырма. «Хикаят картасы» әдісі. Мәтінді өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырып әңгімелеу. І топ- отбасымен, ІІ топ- сыныбымен, ІІІ топ- достарымен барған саяхатын суреттейді. Саяхатқа шығуды ұнатасыздар ба? Қай саяхат естеріңізде қалды? Қандай мақсатпен бардыңыздар?Жолда нелерді (кімдерді) кездестірдіңіздер? Талдау. А. 3 - тапсырма. Мәліметтерді жинақтап, постер жасау. І топ - «Шоқан ғалым» ІІтоп - «Шоқан саяхатшы» ІІІ топ - «Шоқанның отбасы мен достары» Сабақтың соңы Кері байланыс «Күн, бұлтты күн, бұлт» әдісі. Рефлексия «SMS» әдісі Үйге тапсырма: “Өнегелі тұлға”, эссе жазу.
4 слайд
Саралау әдістері
«Үстіртін оқу және
сканерлеу» әдісінде
және
барлық оқушыға
диалог аясында
сындарлы кері
байланыс іске
асады.«Ыстық алақан»
әдісімен оқушылар
арасында жағымды
ахуал қалыптасады,
топқа бөліну арқылы
оқыту ортасы
бойынша
сараланады.
«Үш қадамды
сұхбат» әдісінде
оқушылар әр
түрлі рөл
атқарып , бір -
біріне көмекке
келеді. Оқылым
Тыңдалым Айтылым Жазылым «Хикаят картасы»
әдісінде оқушылардың
барлығы қолжетімді
тапсырмалар
орындауға
бағытталады.
Саралау
4 слайд
Саралау әдістері «Үстіртін оқу және сканерлеу» әдісінде және барлық оқушыға диалог аясында сындарлы кері байланыс іске асады.«Ыстық алақан» әдісімен оқушылар арасында жағымды ахуал қалыптасады, топқа бөліну арқылы оқыту ортасы бойынша сараланады. «Үш қадамды сұхбат» әдісінде оқушылар әр түрлі рөл атқарып , бір - біріне көмекке келеді. Оқылым Тыңдалым Айтылым Жазылым «Хикаят картасы» әдісінде оқушылардың барлығы қолжетімді тапсырмалар орындауға бағытталады. Саралау
5 слайд
Критериалды бағалау (Роберт Юджин Глейзер, 1963)
Критерий Тапсырма Дескриптор Қалыптастырушы
бағалау1.Мәтіннен нақты және
жанама ақпаратты
анықтайды.
2.Сұрақтарға толық
мазмұнды жауап береді.
3.Тақырыпты өмірмен
байланыстырып,
әңгімелейді.
1.Тақырыпқа қатысты
мәліметтер жинақтайды.
2.Жинақталған
ақпараттар негізінде
постер дайындайды. Оқылған мәтіннің
мазмұнын түсінеді.
Мәтін бойынша сұрақтар
құрастырып,
жүйелі түрде жауап береді.
Қолдану. Мәтін бойынша
нақты және жанама
ақпараттарды анықтаң -
дар және «Хикаят картасы»
әдісі бойынша өмірмен
байланыстырып
әңгімелеңдер. - мәтіннің мазмұнын түсінеді;
- сұрақтарды дұрыс құрастыра
алады;
- қойылған сұрақтарға ауызша
жауап бере алады.
- мәтіндегі нақты ақпараттарды
анықтайды;
- жанама ақпараттарды
анықтайды.
- сұрақтарды оқып,түсінеді;
- сұрақтарға жауап береді;
- «Хикаят картасын» жасайды;
- карта бойынша әңгімелейді. Тапсырманы сәтті
орындаған жасыл;
Қиындық сары;
Көмек қажет болса
қызыл түс .
- тақырып бойынша мәліметтерді
жинақтайды;
- постерге ат қояды;
- постерді сынып алдында
қорғайды. «Желкенің қандай? » Түсіну.
Мәтін бойынша сұрақтар
құрастырып, ауызша
жауап беріңдер.
Талдау.
Мәліметтерді жинақтай
отырып, тақырып
бойынша постер
жасаңдар. « Бірге
ойлаймыз,
сөйлейміз» әдісі
(топтың жұмыс
кестесі)
«Гүлдер»
әдісі.
Рефлексия SMS әдісі.
Кері байланыс
5 слайд
Критериалды бағалау (Роберт Юджин Глейзер, 1963) Критерий Тапсырма Дескриптор Қалыптастырушы бағалау1.Мәтіннен нақты және жанама ақпаратты анықтайды. 2.Сұрақтарға толық мазмұнды жауап береді. 3.Тақырыпты өмірмен байланыстырып, әңгімелейді. 1.Тақырыпқа қатысты мәліметтер жинақтайды. 2.Жинақталған ақпараттар негізінде постер дайындайды. Оқылған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, жүйелі түрде жауап береді. Қолдану. Мәтін бойынша нақты және жанама ақпараттарды анықтаң - дар және «Хикаят картасы» әдісі бойынша өмірмен байланыстырып әңгімелеңдер. - мәтіннің мазмұнын түсінеді; - сұрақтарды дұрыс құрастыра алады; - қойылған сұрақтарға ауызша жауап бере алады. - мәтіндегі нақты ақпараттарды анықтайды; - жанама ақпараттарды анықтайды. - сұрақтарды оқып,түсінеді; - сұрақтарға жауап береді; - «Хикаят картасын» жасайды; - карта бойынша әңгімелейді. Тапсырманы сәтті орындаған жасыл; Қиындық сары; Көмек қажет болса қызыл түс . - тақырып бойынша мәліметтерді жинақтайды; - постерге ат қояды; - постерді сынып алдында қорғайды. «Желкенің қандай? » Түсіну. Мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, ауызша жауап беріңдер. Талдау. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасаңдар. « Бірге ойлаймыз, сөйлейміз» әдісі (топтың жұмыс кестесі) «Гүлдер» әдісі. Рефлексия SMS әдісі. Кері байланыс
6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар
Жаңартылған білім мазмұны бойынша алған
білімім •
Жаңартылған білім бағдарламасы спиральдік қағидатқа құрылған. Осы
бағдарламаның ерекшеліктері - Блум таксономиясы бойынша оқу
мақсаттарының иерархиясы, пәнаралық байланысты жүзеге асыратын
«ортақ тақырыптың» болуы; әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру;
оқу үдерісін ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ түрінде қарастыру екенін түсіндім.
Оқу мақсаттары жоспарда кодталып берілген. Сабақта қолданылатын
белсенді әдіс-тәсілдер, білімді критериалды бағалау, оқушының
ЖАДА, оқушыға қолдау көрсету, оның сабаққа уәжін тудыру сияқты
мәселелерді меңгердім. Оқу үдерісінің зерттеуге негізделген болуы,
сабақта мұғалім мен оқушылардың арасында кері байланыс орнату, әр
сабақты саралау түрлерін жүзеге асыра білу туралы теориялық білім
алдым .
Болашақта
қолданамын •
Алған теориялық білімімді жұмыста қолданып, тыңдалым,айтылым,
оқылым, жазылым дағдыларын меңгерген және бойларына
қазақстандық патриотизм, азаматтық жауапкершілік, еңбек және
шығармашылық, құрмет пен ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы
білім алу қағидаты сияқты құндылықтарды сіңірген құзіретті,
келешекте табысты, кез келген ортада бәсекеге қабілетті, жетістікке
жететін оқушылар тәрбиелеуге жұмсағым келеді.« Болашақта өркениетті
дамыған елдердің қатарына
ену үшін, заман талабына
сай білім қажет»
Н.Назарбаев «Халықтың кемеліне келіп өркендеп
өсуі үшін ең алдымен азаттық пен
білім қажет»
Ш.Уәлиханов
Білім – елдердің бәсекелестікке қабілетті болуын қамтамасыз ететін ең тиімді әрі ұзақ мерзімді стратегия
6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Жаңартылған білім мазмұны бойынша алған білімім • Жаңартылған білім бағдарламасы спиральдік қағидатқа құрылған. Осы бағдарламаның ерекшеліктері - Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы, пәнаралық байланысты жүзеге асыратын «ортақ тақырыптың» болуы; әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру; оқу үдерісін ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ түрінде қарастыру екенін түсіндім. Оқу мақсаттары жоспарда кодталып берілген. Сабақта қолданылатын белсенді әдіс-тәсілдер, білімді критериалды бағалау, оқушының ЖАДА, оқушыға қолдау көрсету, оның сабаққа уәжін тудыру сияқты мәселелерді меңгердім. Оқу үдерісінің зерттеуге негізделген болуы, сабақта мұғалім мен оқушылардың арасында кері байланыс орнату, әр сабақты саралау түрлерін жүзеге асыра білу туралы теориялық білім алдым . Болашақта қолданамын • Алған теориялық білімімді жұмыста қолданып, тыңдалым,айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын меңгерген және бойларына қазақстандық патриотизм, азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық, құрмет пен ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу қағидаты сияқты құндылықтарды сіңірген құзіретті, келешекте табысты, кез келген ортада бәсекеге қабілетті, жетістікке жететін оқушылар тәрбиелеуге жұмсағым келеді.« Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін, заман талабына сай білім қажет» Н.Назарбаев «Халықтың кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін ең алдымен азаттық пен білім қажет» Ш.Уәлиханов Білім – елдердің бәсекелестікке қабілетті болуын қамтамасыз ететін ең тиімді әрі ұзақ мерзімді стратегия