Материалдар / Сабақ құрылымында құндылыққа негізделген әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану

Сабақ құрылымында құндылыққа негізделген әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың соңында қолданылатын рефлексия түрлері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2023
682
4 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Нұрлы ақыл - теория Ыстық қайрат-тәжірибе Жылы жүрек – мейірімділік, адамгершілік, балаға деген жылулық, махаббат.«Ұлттық құнд

1 слайд
Нұрлы ақыл - теория Ыстық қайрат-тәжірибе Жылы жүрек – мейірімділік, адамгершілік, балаға деген жылулық, махаббат.«Ұлттық құндылықтар негізінде жаратылыстану пәндерін оқыту: теория және тәжірибе»

1 слайд

Нұрлы ақыл - теория Ыстық қайрат-тәжірибе Жылы жүрек – мейірімділік, адамгершілік, балаға деген жылулық, махаббат.«Ұлттық құндылықтар негізінде жаратылыстану пәндерін оқыту: теория және тәжірибе»

Көзге көрінетін оқу дегеніміз не ? Көзге көрінетін оқу – бұл 15 жылдық зерттеу нәтижесі, ол мектеп оқушыларының оқу

2 слайд
Көзге көрінетін оқу дегеніміз не ? Көзге көрінетін оқу – бұл 15 жылдық зерттеу нәтижесі, ол мектеп оқушыларының оқу үлгеріміне әсер ету деген тақырыптағы 800 - ден астам метаталдауды (500 - ден астам жұмыстарды ) қорыту. Ол мектептегі оқытуды жақсартуға ненің шынымен де әсер ететіні (ненің әсер етпейтіні) туралы сындарлы зерттеулердің ең үлкен топтамасы болып табылады. Профессор Джон Хэтти Окленд университеті, Жаңа Зеландия

2 слайд

Көзге көрінетін оқу дегеніміз не ? Көзге көрінетін оқу – бұл 15 жылдық зерттеу нәтижесі, ол мектеп оқушыларының оқу үлгеріміне әсер ету деген тақырыптағы 800 - ден астам метаталдауды (500 - ден астам жұмыстарды ) қорыту. Ол мектептегі оқытуды жақсартуға ненің шынымен де әсер ететіні (ненің әсер етпейтіні) туралы сындарлы зерттеулердің ең үлкен топтамасы болып табылады. Профессор Джон Хэтти Окленд университеті, Жаңа Зеландия

Оқушылардың оқуына әсер ету факторлары Күтілетін нәтижелер. Білімді жетік меңгеру үшін оқыту. Үй тапсырмасы. Мақсат қо

3 слайд
Оқушылардың оқуына әсер ету факторлары Күтілетін нәтижелер. Білімді жетік меңгеру үшін оқыту. Үй тапсырмасы. Мақсат қою. Кері байланыс. Мектептің мақсаты мен саясаты. Қабілеттері бойынша бөлу. Өзара оқыту. «Мұғалім - оқушы» қарым-қатынасы.

3 слайд

Оқушылардың оқуына әсер ету факторлары Күтілетін нәтижелер. Білімді жетік меңгеру үшін оқыту. Үй тапсырмасы. Мақсат қою. Кері байланыс. Мектептің мақсаты мен саясаты. Қабілеттері бойынша бөлу. Өзара оқыту. «Мұғалім - оқушы» қарым-қатынасы.

«Гауһартас» тапсырмасы  Әріптесіңізбен оқушылардың оқу үлгеріміне әсер ететін 9 факторды талдаңыз;  Оларды оң ә

4 слайд
«Гауһартас» тапсырмасы  Әріптесіңізбен оқушылардың оқу үлгеріміне әсер ететін 9 факторды талдаңыз;  Оларды оң әсер ету дәрежесіне қарай (орташа алғанда) сатылап, гауһартас түрінде орналастырыңыз;  Олардың неліктен осылай әсер ететіні туралы ойланыңыз.

4 слайд

«Гауһартас» тапсырмасы  Әріптесіңізбен оқушылардың оқу үлгеріміне әсер ететін 9 факторды талдаңыз;  Оларды оң әсер ету дәрежесіне қарай (орташа алғанда) сатылап, гауһартас түрінде орналастырыңыз;  Олардың неліктен осылай әсер ететіні туралы ойланыңыз.

Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар 1. Кері байланыс. 2. «Мұғалім - оқушы» қарым-қатынасы. 3. Білімді жетік меңгеру ү

5 слайд
Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар 1. Кері байланыс. 2. «Мұғалім - оқушы» қарым-қатынасы. 3. Білімді жетік меңгеру үшін оқыту. 6. Күтілетін нәтижелер. 7. Үй тапсырмасы. 8. Мектептің мақсаты мен саясаты. 9. Қабілеттері бойынша бөлу. 4. Мақсат қою. 5. Өзара оқыту.

5 слайд

Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар 1. Кері байланыс. 2. «Мұғалім - оқушы» қарым-қатынасы. 3. Білімді жетік меңгеру үшін оқыту. 6. Күтілетін нәтижелер. 7. Үй тапсырмасы. 8. Мектептің мақсаты мен саясаты. 9. Қабілеттері бойынша бөлу. 4. Мақсат қою. 5. Өзара оқыту.

Топтық тапсырма Рефлексияны кім қолданады? 1-топ. Кім? Неге? Не? Қашан? Қалай? 2-топ. 5 «Неліктен?» 3-топ. 3 «Қ»: Қызық! Құнды!

6 слайд
Топтық тапсырма Рефлексияны кім қолданады? 1-топ. Кім? Неге? Не? Қашан? Қалай? 2-топ. 5 «Неліктен?» 3-топ. 3 «Қ»: Қызық! Құнды! Қиын!

6 слайд

Топтық тапсырма Рефлексияны кім қолданады? 1-топ. Кім? Неге? Не? Қашан? Қалай? 2-топ. 5 «Неліктен?» 3-топ. 3 «Қ»: Қызық! Құнды! Қиын!

Кері байланыс - обратная связь/ feedback/- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну, игеру, онымен келісіп, келісп

7 слайд
Кері байланыс - обратная связь/ feedback/- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну, игеру, онымен келісіп, келіспейтіндігін көрсететін, белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция. Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет, ситуация, талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру үдерісі.Тиімді кері байланысты ұйымдастыру сапалы оқытудың негізі болып табылады. Оқу үдерісінің барысы туралы түсінік қалыптастырудың бірден бір құралы, оқу міндеттері мен мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді, мұғалімді оқушының жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар етеді.

7 слайд

Кері байланыс - обратная связь/ feedback/- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну, игеру, онымен келісіп, келіспейтіндігін көрсететін, белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция. Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет, ситуация, талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру үдерісі.Тиімді кері байланысты ұйымдастыру сапалы оқытудың негізі болып табылады. Оқу үдерісінің барысы туралы түсінік қалыптастырудың бірден бір құралы, оқу міндеттері мен мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді, мұғалімді оқушының жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар етеді.

Кері байланыс арқылы  Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін

8 слайд
Кері байланыс арқылы  Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін ақпараттар мен алға жылжуға нақты нұсқаулар алады;  Мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және өзінің әрекетіне, қызметіне (жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту технологиялары, сабақта уақытты тиімді пайдалану т.б) өзгерістер енгізуге көмектесетін ақпараттар алады. Оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.

8 слайд

Кері байланыс арқылы  Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін ақпараттар мен алға жылжуға нақты нұсқаулар алады;  Мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және өзінің әрекетіне, қызметіне (жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту технологиялары, сабақта уақытты тиімді пайдалану т.б) өзгерістер енгізуге көмектесетін ақпараттар алады. Оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.

Рефлексия /reflektion/- (латынша – reflexio/ -өткенге жүгіну), субьектінің назарын өзіне, атап айтқанда, оларды қайта ойлап қ

9 слайд
Рефлексия /reflektion/- (латынша – reflexio/ -өткенге жүгіну), субьектінің назарын өзіне, атап айтқанда, оларды қайта ойлап қорыту мақсатында өз белсенділігінің өніміне аударуы. Педагогикада рефлексия сабақтың бір кезеңі ретінде қарастырылады, ол кезде сабақ барысында алынған білім сыни тұрғыда талданып, меңгерілген біліммен салыстырылып, өзіндік түсінік пайда болады.

9 слайд

Рефлексия /reflektion/- (латынша – reflexio/ -өткенге жүгіну), субьектінің назарын өзіне, атап айтқанда, оларды қайта ойлап қорыту мақсатында өз белсенділігінің өніміне аударуы. Педагогикада рефлексия сабақтың бір кезеңі ретінде қарастырылады, ол кезде сабақ барысында алынған білім сыни тұрғыда талданып, меңгерілген біліммен салыстырылып, өзіндік түсінік пайда болады.

Жақсы кері байланыс  Оқу мақсаттарына бағытталады.  Оқушылар дұрыс бағытта екенін біледі.  Оқушыларды қателерін түзеп,

10 слайд
Жақсы кері байланыс  Оқу мақсаттарына бағытталады.  Оқушылар дұрыс бағытта екенін біледі.  Оқушыларды қателерін түзеп, өз жұмыстарын жақсартуға ынталандырады.  Оқушыларға өз бетінше ойлануына, жауап беруге мүмкіндік береді.

10 слайд

Жақсы кері байланыс  Оқу мақсаттарына бағытталады.  Оқушылар дұрыс бағытта екенін біледі.  Оқушыларды қателерін түзеп, өз жұмыстарын жақсартуға ынталандырады.  Оқушыларға өз бетінше ойлануына, жауап беруге мүмкіндік береді.

Рефлексия арқылы  Оқушы өз – өзіне есеп беруге.  Өз қажеттілігін анықтауға.  Өзіндік көзқарасын қалыптастыруға.  Өз-

11 слайд
Рефлексия арқылы  Оқушы өз – өзіне есеп беруге.  Өз қажеттілігін анықтауға.  Өзіндік көзқарасын қалыптастыруға.  Өз-өзіне баға беруге.  Білім алуға деген қызығушылығын арттыруға жетелейді .

11 слайд

Рефлексия арқылы  Оқушы өз – өзіне есеп беруге.  Өз қажеттілігін анықтауға.  Өзіндік көзқарасын қалыптастыруға.  Өз-өзіне баға беруге.  Білім алуға деген қызығушылығын арттыруға жетелейді .

«Бес саусақ» әдісі Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгін

12 слайд
«Бес саусақ» әдісі Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?  

12 слайд

«Бес саусақ» әдісі Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?  

«Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стике

13 слайд
«Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға алдын-ала тақтаға жазып қойған дұрыс):  ұнады  пайдалы  қажет  білдім  үйрендім  қызықтым  ұмтылдым  есте сақтадым т.б

13 слайд

«Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға алдын-ала тақтаға жазып қойған дұрыс):  ұнады  пайдалы  қажет  білдім  үйрендім  қызықтым  ұмтылдым  есте сақтадым т.б

«Желпеуіш» әдісі Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы

14 слайд
«Желпеуіш» әдісі Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.

14 слайд

«Желпеуіш» әдісі Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.

«Көңіл күй букеті» Ваза суретін плакатқа салып, тақтаға ілуге болады. Сабақтағы жұмысын бағалай отырып, әр оқушы аты жазылғ

15 слайд
«Көңіл күй букеті» Ваза суретін плакатқа салып, тақтаға ілуге болады. Сабақтағы жұмысын бағалай отырып, әр оқушы аты жазылған стикер-гүлді вазаға бекітуі қажет.  Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет.  Сары түс – барлығы түсінікті емес.  Жасыл түс – барлығы жақсы.

15 слайд

«Көңіл күй букеті» Ваза суретін плакатқа салып, тақтаға ілуге болады. Сабақтағы жұмысын бағалай отырып, әр оқушы аты жазылған стикер-гүлді вазаға бекітуі қажет.  Қызыл түс – проблема бар, көмек қажет.  Сары түс – барлығы түсінікті емес.  Жасыл түс – барлығы жақсы.

«ПОПС формуласы»  Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, .... »  Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ... »  Үшін

16 слайд
«ПОПС формуласы»  Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, .... »  Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ... »  Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын .... »  Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ... »

16 слайд

«ПОПС формуласы»  Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, .... »  Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ... »  Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын .... »  Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ... »

«Тазалық» әдісі

17 слайд
«Тазалық» әдісі

17 слайд

«Тазалық» әдісі

«Төрт сөйлем» Бұл тәсіл арқылы оқушылар тақырып туралы пікірлерін білдіреді: • Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік п

18 слайд
«Төрт сөйлем» Бұл тәсіл арқылы оқушылар тақырып туралы пікірлерін білдіреді: • Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірлерін бір сөйлеммен айтады немесе жазады. • Дәлел. Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді. • Мысал. Пікірлерін өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді. • Қорытынды. Мазмұны бойынша қорытынды шығарады.

18 слайд

«Төрт сөйлем» Бұл тәсіл арқылы оқушылар тақырып туралы пікірлерін білдіреді: • Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірлерін бір сөйлеммен айтады немесе жазады. • Дәлел. Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді. • Мысал. Пікірлерін өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді. • Қорытынды. Мазмұны бойынша қорытынды шығарады.

«Үш пікір» «3+2+1»  Сабақтың ұнаған 3 кезеңін, ұнаған 2 сұрақ, келесі сабаққа 1 ұсыныс айтуға болады.

19 слайд
«Үш пікір» «3+2+1»  Сабақтың ұнаған 3 кезеңін, ұнаған 2 сұрақ, келесі сабаққа 1 ұсыныс айтуға болады.

19 слайд

«Үш пікір» «3+2+1»  Сабақтың ұнаған 3 кезеңін, ұнаған 2 сұрақ, келесі сабаққа 1 ұсыныс айтуға болады.

«ББҮ», және «+», «-», «қызықты» әдістері. «+» «-» «қызықты» Оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. “ Қолы

20 слайд
«ББҮ», және «+», «-», «қызықты» әдістері. «+» «-» «қызықты» Оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. “ Қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. Өздеріне не қызықты болды , соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.Білемін Білдім Үйрендім Маған таныс ақпарат Мен үшін жаңа ақпарат Мені қызықтырып алған ақпарат

20 слайд

«ББҮ», және «+», «-», «қызықты» әдістері. «+» «-» «қызықты» Оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. “ Қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. Өздеріне не қызықты болды , соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.Білемін Білдім Үйрендім Маған таныс ақпарат Мен үшін жаңа ақпарат Мені қызықтырып алған ақпарат

«Үш сөзбен» әдісі Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен өздерінің сабақтағы жағдайын сипаттайтын 3 сөзді таңдайды. қ

21 слайд
«Үш сөзбен» әдісі Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен өздерінің сабақтағы жағдайын сипаттайтын 3 сөзді таңдайды. қуаныш ашу төзімсіздік шабыт немқұрайлылыққанағаттану алаңдау тыныштық сенімсіздік зерігу сенімділік рахаттану

21 слайд

«Үш сөзбен» әдісі Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен өздерінің сабақтағы жағдайын сипаттайтын 3 сөзді таңдайды. қуаныш ашу төзімсіздік шабыт немқұрайлылыққанағаттану алаңдау тыныштық сенімсіздік зерігу сенімділік рахаттану

Рефлексия « Бес түйін сөз, бір ой » Тақырыпқа қатысты 5 түйін сөз жазады және сабаққа қатысты ойын білдіреді.

22 слайд
Рефлексия « Бес түйін сөз, бір ой » Тақырыпқа қатысты 5 түйін сөз жазады және сабаққа қатысты ойын білдіреді.

22 слайд

Рефлексия « Бес түйін сөз, бір ой » Тақырыпқа қатысты 5 түйін сөз жазады және сабаққа қатысты ойын білдіреді.

РЕФЛЕКСИЯ-ПРИНТЕР Бәрін жақсы түсіндім! Сұрағым бар! Түсінбедім!

23 слайд
РЕФЛЕКСИЯ-ПРИНТЕР Бәрін жақсы түсіндім! Сұрағым бар! Түсінбедім!

23 слайд

РЕФЛЕКСИЯ-ПРИНТЕР Бәрін жақсы түсіндім! Сұрағым бар! Түсінбедім!

Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыстың түрлері Тамаша Жақсы Нашар

24 слайд
Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыстың түрлері Тамаша Жақсы Нашар

24 слайд

Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыстың түрлері Тамаша Жақсы Нашар

25 слайд

25 слайд

Кері байланыс алу үшін платформаларды да пайдаланған тиімді. Бұл педагогтың АКТ құзыреттілігін көрсетеді. Өз тәжірибемде: Goog

26 слайд
Кері байланыс алу үшін платформаларды да пайдаланған тиімді. Бұл педагогтың АКТ құзыреттілігін көрсетеді. Өз тәжірибемде: Google  Форма, Quizizz.com, Padlet.com, Mentimeter.com , Wordwall.net, Kahoot.com, LearningApps , Emaze.com т.б.   қолданамын.

26 слайд

Кері байланыс алу үшін платформаларды да пайдаланған тиімді. Бұл педагогтың АКТ құзыреттілігін көрсетеді. Өз тәжірибемде: Google  Форма, Quizizz.com, Padlet.com, Mentimeter.com , Wordwall.net, Kahoot.com, LearningApps , Emaze.com т.б.   қолданамын.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ