Сабақ тақырыбы:Азия елдерінде ұлттық сана сезімінің өсуіне қандай идеялар әсер етті?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ тақырыбы:
Азия елдерінде ұлттық сана сезімінің өсуіне қандай идеялар әсер етті?
8-сынып«Үлгілі ауылындағы орта мектеп Ақдала бастауыш мектебімен» КММ
Тарих пәнінің мұғалімі : Жапабаева Тұрсынай Чермахановна
8.3.1.1 – қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік
либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм,
социал-демократия) қоғамдық өміріне ықпалын талдау
Барлық оқушылар ; Азиядағы елдерді біледі, сол
елдерді картадан көрсете алу
Оқушылардың басым бөлігі ; Бірінші дүниежүзілік
соғыстан кейінгі, Азия елдеріндегі революцияның
шығу себептерін айта алу.
Кейбір оқушылар ; Бірінші дүниежүзілік соғыстан
кейінгі, қоғамдық саяси ағымдардың қоғамдың
өмірге ықпалын талдау.
Либерализм, консерватизм, марксизм,
Социал-демократия сөздеріне анықтама беру Оқу мақсаттары
Сабақ мақсаты
1 слайд
Сабақ тақырыбы: Азия елдерінде ұлттық сана сезімінің өсуіне қандай идеялар әсер етті? 8-сынып«Үлгілі ауылындағы орта мектеп Ақдала бастауыш мектебімен» КММ Тарих пәнінің мұғалімі : Жапабаева Тұрсынай Чермахановна 8.3.1.1 – қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамдық өміріне ықпалын талдау Барлық оқушылар ; Азиядағы елдерді біледі, сол елдерді картадан көрсете алу Оқушылардың басым бөлігі ; Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі, Азия елдеріндегі революцияның шығу себептерін айта алу. Кейбір оқушылар ; Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі, қоғамдық саяси ағымдардың қоғамдың өмірге ықпалын талдау. Либерализм, консерватизм, марксизм, Социал-демократия сөздеріне анықтама беру Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты
2 слайд
- Қытай, Монғолия, Иран, Ауғаныстан, Үндіқытай, Индонезия, Түркия,
Жапония елдерін картадан көрсете алады.
-
Азия елдеріндегі революцияның шығу себептерін анықтай алады.
-
Қоғамдық саяси ағымдардың қоғамдық өміріне ықпалын талдай
алады.Бағалау
критерийі
Әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм,
социал-демократия.
Азия елдеріне үлкен өзгерісті әкелген не нарсе?
Неліктен Азия елдерінде Ұлт-азаттық көтерілістер басталды?Пәндік лексика
және
терминология:
Тәуелсіздікті қадірлеу, қоғамдағы ұлттық бірлікті сақтау, бейбіт
келісімге құрметпен қарауҚұндылықтарғ
а баулу
Білу, түсіну, талдауОйлау қағидалары
ГеографияПәнаралық байланыс
Қытай мемлекетіАлдынғы білім.
2 слайд
- Қытай, Монғолия, Иран, Ауғаныстан, Үндіқытай, Индонезия, Түркия, Жапония елдерін картадан көрсете алады. - Азия елдеріндегі революцияның шығу себептерін анықтай алады. - Қоғамдық саяси ағымдардың қоғамдық өміріне ықпалын талдай алады.Бағалау критерийі Әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия. Азия елдеріне үлкен өзгерісті әкелген не нарсе? Неліктен Азия елдерінде Ұлт-азаттық көтерілістер басталды?Пәндік лексика және терминология: Тәуелсіздікті қадірлеу, қоғамдағы ұлттық бірлікті сақтау, бейбіт келісімге құрметпен қарауҚұндылықтарғ а баулу Білу, түсіну, талдауОйлау қағидалары ГеографияПәнаралық байланыс Қытай мемлекетіАлдынғы білім.
3 слайд
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
І кезең:
Сабақтың басы
3 мин Сабақтағы
жоспарланған
жаттығу түрлері
1Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныпта психологиялық
ахуалды ұйымдастыру
« Сәтті тілек »
Мақсаты;жағымды көңіл
күй орнату
Оқушыларды карточқалар
арқылы топтарға бөлемін
1. топ Кытай Монғолия
Жапония
2. топ Иран Ауғаныстан
3. топ Үндікытай
Индонезия
4. топ Үндістан Туркия
Бағалау парақшалар Ресурстар
Суреттер
Карта
Мемлекеттер
жазылған
карточкалар
3 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңдері І кезең: Сабақтың басы 3 мин Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері 1Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта психологиялық ахуалды ұйымдастыру « Сәтті тілек » Мақсаты;жағымды көңіл күй орнату Оқушыларды карточқалар арқылы топтарға бөлемін 1. топ Кытай Монғолия Жапония 2. топ Иран Ауғаныстан 3. топ Үндікытай Индонезия 4. топ Үндістан Туркия Бағалау парақшалар Ресурстар Суреттер Карта Мемлекеттер жазылған карточкалар
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру - “Миға шабуыл”
1. Сунь Ятсен кім?
2. Кай жылы Кытай үкіметі Антанта блогын жақтап, Германия тобына соғыс жариялад.
3. 4-мамыр қозғалысы кай жылы болды?
4. Кай жылы Сунь Ятсен Кытай Республикасының президенті болды?
5. Қай жылдары Солтүстік жорық кезінде Ұлттық революциялық армия үлкен
женістерге жетті?
6. Сунь Ятсен кай жылы кайтыс болды?
7. Гоминьдан мен комунистердің арасындағы курестің басталуы.
8. Кай жылдары Кытайда Кызыл Армия бөлімшелері құрылды?
9. Кай жылы «Орталық шаруа үкіметі» құрылды және оның төрағасы болып кім
сайланды?
10. Кай жылы Гоминьдан үкіметі кеңес аудандарына ауыр соққы берді?
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру - “Миға шабуыл” 1. Сунь Ятсен кім? 2. Кай жылы Кытай үкіметі Антанта блогын жақтап, Германия тобына соғыс жариялад. 3. 4-мамыр қозғалысы кай жылы болды? 4. Кай жылы Сунь Ятсен Кытай Республикасының президенті болды? 5. Қай жылдары Солтүстік жорық кезінде Ұлттық революциялық армия үлкен женістерге жетті? 6. Сунь Ятсен кай жылы кайтыс болды? 7. Гоминьдан мен комунистердің арасындағы курестің басталуы. 8. Кай жылдары Кытайда Кызыл Армия бөлімшелері құрылды? 9. Кай жылы «Орталық шаруа үкіметі» құрылды және оның төрағасы болып кім сайланды? 10. Кай жылы Гоминьдан үкіметі кеңес аудандарына ауыр соққы берді?
5 слайд
Топтық жұмыс “Саяхат” әдісі
1 топқа . Кытай. Монғолия
Жапонияның саяси жағдайы.
2 топқа . Иран. Ауғаныстаның саяси
жағдайы.
3 топқа . Үндіқытай. Индонезияның
саяси жағдайы.
4 топқа. Үндістан. Туркияның саяси
жағдайы. Оқушыларға оқулыктан мәтінмен
жұмыс беріледі. Әр топ берілген мәтін
бойынша дайындалады.
“ Саяхат” әдісі бойынша оқушылар әр
топтарға саяхат жасап отырып әр
мемлекеттің саяси жағдайын біледі.
Топ басшылары басқа топтарға өзіне
берілген мемлекеттердің саяси жағдайын
түсіндіріп өтеді. Оқушылар түсінбеген
сұрактарын топта талқылайды.
«Бас бармақ» әдісі
5 слайд
Топтық жұмыс “Саяхат” әдісі 1 топқа . Кытай. Монғолия Жапонияның саяси жағдайы. 2 топқа . Иран. Ауғаныстаның саяси жағдайы. 3 топқа . Үндіқытай. Индонезияның саяси жағдайы. 4 топқа. Үндістан. Туркияның саяси жағдайы. Оқушыларға оқулыктан мәтінмен жұмыс беріледі. Әр топ берілген мәтін бойынша дайындалады. “ Саяхат” әдісі бойынша оқушылар әр топтарға саяхат жасап отырып әр мемлекеттің саяси жағдайын біледі. Топ басшылары басқа топтарға өзіне берілген мемлекеттердің саяси жағдайын түсіндіріп өтеді. Оқушылар түсінбеген сұрактарын топта талқылайды. «Бас бармақ» әдісі
6 слайд
•
Азия елдері неліктен тәуелсіздік жолындағы куресті
бастады және оларға кандай оқиғалар әсер етті?А деңгей
•
Азия елдеріндегі саяси ұйымдардың құрылу себебін
түсіндіріп шығыңдар?В деңгей
•
Азия елдерін картадан корсету және тірек сөздерге
анықтама беруС деңгей Деңгейлік тапсырмалар Саралау бойынша
“ Көршіңізге айтыңыз” әдісі
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі 1. Оқушылар Азия елдеріндегі тәулсіздік жолындағы курестің
калай басталғанын және кандай оқиғалар әсер еткенін
түсіндіріп шығады.
2. Азия елдеріндегі құрылған саяси үйымдарды атап шығады
және неліктен кұрылғанын айтып шығады
3. Азия елдерін картадан көрсете
алады жэне тірек сөздерге анықтама
бере алады.Дескриптор
6 слайд
• Азия елдері неліктен тәуелсіздік жолындағы куресті бастады және оларға кандай оқиғалар әсер етті?А деңгей • Азия елдеріндегі саяси ұйымдардың құрылу себебін түсіндіріп шығыңдар?В деңгей • Азия елдерін картадан корсету және тірек сөздерге анықтама беруС деңгей Деңгейлік тапсырмалар Саралау бойынша “ Көршіңізге айтыңыз” әдісі А деңгейі В деңгейі С деңгейі 1. Оқушылар Азия елдеріндегі тәулсіздік жолындағы курестің калай басталғанын және кандай оқиғалар әсер еткенін түсіндіріп шығады. 2. Азия елдеріндегі құрылған саяси үйымдарды атап шығады және неліктен кұрылғанын айтып шығады 3. Азия елдерін картадан көрсете алады жэне тірек сөздерге анықтама бере алады.Дескриптор
7 слайд
ІІІ кезең. Сабақтың соңы. 5 мин
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
А. Азия елдеріндегі саяси ағымдардың қоғам өміріндегі ықпалын талдау
және саяси ұйымдардың аттарын атап шығу.
В . Азия елдеріндегі тәуелсіздік жолындағы куресті аныктау.
С . Либерализм, марксизм, социал-демократ, консерватизм сөздерге
анықтама беру. Азия елдерін картадан көрсету.
Дескриптор
А. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі саяси ағымдардың қоғам өміріндегі
ықпалын талдай алады. Азия елдеріндегі құрылған саяси үйымдарды атап
шығады.
В. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі азия елдеріндегі тәуелсіздік үшін
куресті анықтай алады.
С. марксизм, либерализм, консерватизм, социал-демократ сөздеріне
анықтама бере алады. Азия елдерін картадан көрсете алады.
7 слайд
ІІІ кезең. Сабақтың соңы. 5 мин Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы А. Азия елдеріндегі саяси ағымдардың қоғам өміріндегі ықпалын талдау және саяси ұйымдардың аттарын атап шығу. В . Азия елдеріндегі тәуелсіздік жолындағы куресті аныктау. С . Либерализм, марксизм, социал-демократ, консерватизм сөздерге анықтама беру. Азия елдерін картадан көрсету. Дескриптор А. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі саяси ағымдардың қоғам өміріндегі ықпалын талдай алады. Азия елдеріндегі құрылған саяси үйымдарды атап шығады. В. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі азия елдеріндегі тәуелсіздік үшін куресті анықтай алады. С. марксизм, либерализм, консерватизм, социал-демократ сөздеріне анықтама бере алады. Азия елдерін картадан көрсете алады.
8 слайд
Кері байланыс: Пирамида
Бүгінгі сабақ туралы сенің сұрағың
Бүгінгі сабақтан есіңде калғаны
Бүгінгі сабақтан оқып үйренгенің
Үй тапсырмасы
А деңгейі: Азия елдерінің қазіргі жағдайын анықтау.
В денгейі: Азия елдерінде кандай реформалар қабылданды.
С денгейі: Тірек сөздердің аныктамасын даптерге жазып келу.
8 слайд
Кері байланыс: Пирамида Бүгінгі сабақ туралы сенің сұрағың Бүгінгі сабақтан есіңде калғаны Бүгінгі сабақтан оқып үйренгенің Үй тапсырмасы А деңгейі: Азия елдерінің қазіргі жағдайын анықтау. В денгейі: Азия елдерінде кандай реформалар қабылданды. С денгейі: Тірек сөздердің аныктамасын даптерге жазып келу.
9 слайд
Бағалау критерийлері Дескриптор Балл
Кытай, Монғолия, Иран Ауғаныстан,
Ундікытай, Индонезия, Туркия
Жапония елдерін картадан көрсете
алады Кытай, Монғолия, Иран Ауғаныстан,
Ундіқытай, Индонеция, Туркия
Жапония елдерін картадан көрсете
алды
Либерализм, консерватизм, социал-
демократия, марксизм сөздеріне
аныктама бере алады. Либерализм, консерватизм, социал-
демократия, марксизм сөздеріне
аныктама бере алды.
Азия елдеріндегі революцияның шығу
себептерін аныктай алады.
Қоғамдық саяси ағымдардың
қоғамдық өміріне ықпалын талдай
алады. Азия елдеріндегі революцияның
шығу себептерін аныктай алды.
Қоғамдық саяси ағымдардың
қоғамдық өміріне ықпалын талдай
алды.
9 слайд
Бағалау критерийлері Дескриптор Балл Кытай, Монғолия, Иран Ауғаныстан, Ундікытай, Индонезия, Туркия Жапония елдерін картадан көрсете алады Кытай, Монғолия, Иран Ауғаныстан, Ундіқытай, Индонеция, Туркия Жапония елдерін картадан көрсете алды Либерализм, консерватизм, социал- демократия, марксизм сөздеріне аныктама бере алады. Либерализм, консерватизм, социал- демократия, марксизм сөздеріне аныктама бере алды. Азия елдеріндегі революцияның шығу себептерін аныктай алады. Қоғамдық саяси ағымдардың қоғамдық өміріне ықпалын талдай алады. Азия елдеріндегі революцияның шығу себептерін аныктай алды. Қоғамдық саяси ағымдардың қоғамдық өміріне ықпалын талдай алды.