Материалдар / Сабаққа тиімді әдіс - тәсілдерді қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабаққа тиімді әдіс - тәсілдерді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Соңғы нәтижені көрсететін тұжырым. Оқытушының оқушыларға үйреткісі келетін сабақ кезіндегі атқаратын жұмысы.
Авторы:
20 Шілде 2023
248
9 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақты тиімді ұйымдастыру жолдары

1 слайд
Сабақты тиімді ұйымдастыру жолдары

1 слайд

Сабақты тиімді ұйымдастыру жолдары

Заманауи сабақ - оқытушы өз бойындағы барлық мүмкіншіліктерін шеберлікпен пайдалануы, оқушының тұлға болып дамуына, ой-өрісін

2 слайд
Заманауи сабақ - оқытушы өз бойындағы барлық мүмкіншіліктерін шеберлікпен пайдалануы, оқушының тұлға болып дамуына,  ой-өрісінің өсуіне, білімді толығымен меңгеруіне ықпал етеді 1. Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқытушы өз ойын орнықтырып сыныптағы оқушылардың зейінін бір жүйеге шоғырландырып алу. 2. Рефлексия. Өткен тақырып бойынша оқушы білімін тексеру, өткенге жүгіну, талдау, қорыту, меңгерілген біліммен салыстыру. 3. Сабақтың мақсаты . Соңғы нәтижені көрсететін тұжырым. Оқытушының оқушыларға үйреткісі келетін сабақ кезіндегі атқаратын жұмысы. 4. Мақсат қоя білу. Мақсатты нақты, дәл тұжырымдау. Қойылған мақсатты нақты міндеттерге бөлу. Үздіксіз бағалау. 5. Күтілетін нәтиже. Сабақ соңында оқушы көрсете алатын қызмет немесе іс- әрекет өнімін анықтайтын тұжырым. Оқу мақсатын білу, түсінуді көздейді.

2 слайд

Заманауи сабақ - оқытушы өз бойындағы барлық мүмкіншіліктерін шеберлікпен пайдалануы, оқушының тұлға болып дамуына,  ой-өрісінің өсуіне, білімді толығымен меңгеруіне ықпал етеді 1. Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқытушы өз ойын орнықтырып сыныптағы оқушылардың зейінін бір жүйеге шоғырландырып алу. 2. Рефлексия. Өткен тақырып бойынша оқушы білімін тексеру, өткенге жүгіну, талдау, қорыту, меңгерілген біліммен салыстыру. 3. Сабақтың мақсаты . Соңғы нәтижені көрсететін тұжырым. Оқытушының оқушыларға үйреткісі келетін сабақ кезіндегі атқаратын жұмысы. 4. Мақсат қоя білу. Мақсатты нақты, дәл тұжырымдау. Қойылған мақсатты нақты міндеттерге бөлу. Үздіксіз бағалау. 5. Күтілетін нәтиже. Сабақ соңында оқушы көрсете алатын қызмет немесе іс- әрекет өнімін анықтайтын тұжырым. Оқу мақсатын білу, түсінуді көздейді.

6. Оқушылардың жаңа білімді алғашқы түсінуін, зер салуын, ойлауын ұйымдастыру. Проблемалық жағдаяттар, логикалық тапсырмала

3 слайд
6. Оқушылардың жаңа білімді алғашқы түсінуін, зер салуын, ойлауын ұйымдастыру. Проблемалық жағдаяттар, логикалық тапсырмалар,   миға шабуыл, пікірталас т. б. 7. Қабылданған білімді жинақтау, бір жүйеге келтіру. Жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдану. 8. Сабаққа қорытынды жасау. Оқушының жеке қабілетінің дамуына шығармашылық ізденістеріне бағыт беру,  өздігінен білім алу жолдарын көрсету. 9. Бағалау. Оқушыға материалды терең түсінуіне көмектеседі. Материалды өмірде қалай қолдануға болатындығы туралы ойлануын оятады. 10. Кері байланыс. Оқушы жауабын мадақтау. Белгілі бір іс-әрекетті немесе оқиғаны түсіну, онымен келісіп, келіспейтіндігі көрсететін оқиға туралы пікір

3 слайд

6. Оқушылардың жаңа білімді алғашқы түсінуін, зер салуын, ойлауын ұйымдастыру. Проблемалық жағдаяттар, логикалық тапсырмалар,   миға шабуыл, пікірталас т. б. 7. Қабылданған білімді жинақтау, бір жүйеге келтіру. Жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдану. 8. Сабаққа қорытынды жасау. Оқушының жеке қабілетінің дамуына шығармашылық ізденістеріне бағыт беру,  өздігінен білім алу жолдарын көрсету. 9. Бағалау. Оқушыға материалды терең түсінуіне көмектеседі. Материалды өмірде қалай қолдануға болатындығы туралы ойлануын оятады. 10. Кері байланыс. Оқушы жауабын мадақтау. Белгілі бір іс-әрекетті немесе оқиғаны түсіну, онымен келісіп, келіспейтіндігі көрсететін оқиға туралы пікір

Қызығушылықты тудырудың кейбір тәсілдері 1. Қызықты бір оқиғаны сипаттап беріңіз. 2. Қандай да бір талқыланған мәселе бойынша үй

4 слайд
Қызығушылықты тудырудың кейбір тәсілдері 1. Қызықты бір оқиғаны сипаттап беріңіз. 2. Қандай да бір талқыланған мәселе бойынша үйренушілердің пікірін білу үшін олардың қол көтеріп, дауыс беруін (жақтап немесе қарсы шығып) сұраңыз. 3. Сұрақ қойыңыз. 4. Үйренушілерді күлдіріңіз. 6. Даулы немесе басқалардың көзқарасына қарама-қарсы пікір айтыңыз. 7. Әдеттен тыс мәліметтер келтіріңіз. 8. Көрнекіліктер мен үлестірмелі материалдарды қолданыңыз. 9. Студенттердің шешімін қажет ететін проблемалық ситуацияны суреттеңіз.

4 слайд

Қызығушылықты тудырудың кейбір тәсілдері 1. Қызықты бір оқиғаны сипаттап беріңіз. 2. Қандай да бір талқыланған мәселе бойынша үйренушілердің пікірін білу үшін олардың қол көтеріп, дауыс беруін (жақтап немесе қарсы шығып) сұраңыз. 3. Сұрақ қойыңыз. 4. Үйренушілерді күлдіріңіз. 6. Даулы немесе басқалардың көзқарасына қарама-қарсы пікір айтыңыз. 7. Әдеттен тыс мәліметтер келтіріңіз. 8. Көрнекіліктер мен үлестірмелі материалдарды қолданыңыз. 9. Студенттердің шешімін қажет ететін проблемалық ситуацияны суреттеңіз.

Қызығушылық келесі әрекеттерден бәсеңдейді 1. Оқытушы өзін үйренушілерден тысқары ұстаса. 2. Оқытушы үйренушілерді бәлсенді (пас

5 слайд
Қызығушылық келесі әрекеттерден бәсеңдейді 1. Оқытушы өзін үйренушілерден тысқары ұстаса. 2. Оқытушы үйренушілерді бәлсенді (пассив) тыңдаушылар қатарында ұстап, оларды сол күйде қалдырса. 3. Оқытушы өз ұсыныстарының (идеяларының) үйренушілер үшін міндетті түрде қажетті болады деген ойы мен пікірі. 4. Оқытушының үйренушілерге сын айтуы, олардың кемшіліктерін бетіне басуы. 5. Студенттердің оқытушының қойған сұрақтарына жауап бере алмай, өздерін дым білмес ретінде сезінуі.

5 слайд

Қызығушылық келесі әрекеттерден бәсеңдейді 1. Оқытушы өзін үйренушілерден тысқары ұстаса. 2. Оқытушы үйренушілерді бәлсенді (пассив) тыңдаушылар қатарында ұстап, оларды сол күйде қалдырса. 3. Оқытушы өз ұсыныстарының (идеяларының) үйренушілер үшін міндетті түрде қажетті болады деген ойы мен пікірі. 4. Оқытушының үйренушілерге сын айтуы, олардың кемшіліктерін бетіне басуы. 5. Студенттердің оқытушының қойған сұрақтарына жауап бере алмай, өздерін дым білмес ретінде сезінуі.

Тамаша идеялар стратегиясы Сіз үшін жаңа болған 3 ақпаратты айтыңыз. Бүгінгі сабақта назарыңызды аударған мәселе Сіз түсі

6 слайд
Тамаша идеялар стратегиясы Сіз үшін жаңа болған 3 ақпаратты айтыңыз. Бүгінгі сабақта назарыңызды аударған мәселе Сіз түсінбеген ақпарат

6 слайд

Тамаша идеялар стратегиясы Сіз үшін жаңа болған 3 ақпаратты айтыңыз. Бүгінгі сабақта назарыңызды аударған мәселе Сіз түсінбеген ақпарат

Кейіпкерлер тақтасы Кейіпкерлер Қай шығарма кейіпкерлері Мінездеме Іс-әрекеті

7 слайд
Кейіпкерлер тақтасы Кейіпкерлер Қай шығарма кейіпкерлері Мінездеме Іс-әрекеті

7 слайд

Кейіпкерлер тақтасы Кейіпкерлер Қай шығарма кейіпкерлері Мінездеме Іс-әрекеті

Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

8 слайд
Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

8 слайд

Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

Фишбон әдісі Бұл стратегия – проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады. Балықтың басына: з

9 слайд
Фишбон әдісі Бұл стратегия – проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады. Балықтың басына: зерттелетін , қаралатын, талқыланатын тақырып жазылады. Оң жақ қабырға сүйектеріне: анықтаған проблема себептері, тақырыптың негізгі мазмұндары мен түсініктері жазылады. Сол жақ қабырға сүйектеріне: проблемаларды шешу жолдары, қарама-қайшылық тудырушы кедергілер жазылады. Балықтың құйрығына: анықталған жұмыстың нәтижесі мен талданған тақырыптың қорытындылау сұрағына жауап жазылады

9 слайд

Фишбон әдісі Бұл стратегия – проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады. Балықтың басына: зерттелетін , қаралатын, талқыланатын тақырып жазылады. Оң жақ қабырға сүйектеріне: анықтаған проблема себептері, тақырыптың негізгі мазмұндары мен түсініктері жазылады. Сол жақ қабырға сүйектеріне: проблемаларды шешу жолдары, қарама-қайшылық тудырушы кедергілер жазылады. Балықтың құйрығына: анықталған жұмыстың нәтижесі мен талданған тақырыптың қорытындылау сұрағына жауап жазылады

Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

10 слайд
Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

10 слайд

Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану