Сабаққа тиімді әдіс - тәсілдерді қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақты тиімді ұйымдастыру
жолдары
1 слайд
Сабақты тиімді ұйымдастыру жолдары
2 слайд
Заманауи сабақ - оқытушы өз бойындағы барлық
мүмкіншіліктерін шеберлікпен пайдалануы, оқушының тұлға
болып дамуына, ой-өрісінің өсуіне, білімді толығымен меңгеруіне
ықпал етеді
1. Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқытушы өз ойын
орнықтырып сыныптағы оқушылардың зейінін бір жүйеге шоғырландырып
алу.
2. Рефлексия. Өткен тақырып бойынша оқушы білімін тексеру, өткенге жүгіну,
талдау, қорыту, меңгерілген біліммен салыстыру.
3. Сабақтың мақсаты . Соңғы нәтижені көрсететін тұжырым. Оқытушының
оқушыларға үйреткісі келетін сабақ кезіндегі атқаратын жұмысы.
4. Мақсат қоя білу. Мақсатты нақты, дәл тұжырымдау. Қойылған мақсатты
нақты міндеттерге бөлу. Үздіксіз бағалау.
5. Күтілетін нәтиже. Сабақ соңында оқушы көрсете алатын қызмет немесе іс-
әрекет өнімін анықтайтын тұжырым. Оқу мақсатын білу, түсінуді көздейді.
2 слайд
Заманауи сабақ - оқытушы өз бойындағы барлық мүмкіншіліктерін шеберлікпен пайдалануы, оқушының тұлға болып дамуына, ой-өрісінің өсуіне, білімді толығымен меңгеруіне ықпал етеді 1. Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқытушы өз ойын орнықтырып сыныптағы оқушылардың зейінін бір жүйеге шоғырландырып алу. 2. Рефлексия. Өткен тақырып бойынша оқушы білімін тексеру, өткенге жүгіну, талдау, қорыту, меңгерілген біліммен салыстыру. 3. Сабақтың мақсаты . Соңғы нәтижені көрсететін тұжырым. Оқытушының оқушыларға үйреткісі келетін сабақ кезіндегі атқаратын жұмысы. 4. Мақсат қоя білу. Мақсатты нақты, дәл тұжырымдау. Қойылған мақсатты нақты міндеттерге бөлу. Үздіксіз бағалау. 5. Күтілетін нәтиже. Сабақ соңында оқушы көрсете алатын қызмет немесе іс- әрекет өнімін анықтайтын тұжырым. Оқу мақсатын білу, түсінуді көздейді.
3 слайд
6. Оқушылардың жаңа білімді алғашқы түсінуін, зер салуын, ойлауын
ұйымдастыру. Проблемалық жағдаяттар, логикалық тапсырмалар, миға
шабуыл, пікірталас т. б.
7. Қабылданған білімді жинақтау, бір жүйеге келтіру. Жаңа мазмұн мен
жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдану.
8. Сабаққа қорытынды жасау. Оқушының жеке қабілетінің дамуына
шығармашылық ізденістеріне бағыт беру, өздігінен білім алу жолдарын
көрсету.
9. Бағалау. Оқушыға материалды терең түсінуіне көмектеседі. Материалды
өмірде қалай қолдануға болатындығы туралы ойлануын оятады.
10. Кері байланыс. Оқушы жауабын мадақтау. Белгілі бір іс-әрекетті немесе
оқиғаны түсіну, онымен келісіп, келіспейтіндігі көрсететін оқиға туралы пікір
3 слайд
6. Оқушылардың жаңа білімді алғашқы түсінуін, зер салуын, ойлауын ұйымдастыру. Проблемалық жағдаяттар, логикалық тапсырмалар, миға шабуыл, пікірталас т. б. 7. Қабылданған білімді жинақтау, бір жүйеге келтіру. Жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдану. 8. Сабаққа қорытынды жасау. Оқушының жеке қабілетінің дамуына шығармашылық ізденістеріне бағыт беру, өздігінен білім алу жолдарын көрсету. 9. Бағалау. Оқушыға материалды терең түсінуіне көмектеседі. Материалды өмірде қалай қолдануға болатындығы туралы ойлануын оятады. 10. Кері байланыс. Оқушы жауабын мадақтау. Белгілі бір іс-әрекетті немесе оқиғаны түсіну, онымен келісіп, келіспейтіндігі көрсететін оқиға туралы пікір
4 слайд
Қызығушылықты тудырудың кейбір тәсілдері
1. Қызықты бір оқиғаны сипаттап беріңіз.
2. Қандай да бір талқыланған мәселе бойынша үйренушілердің пікірін білу
үшін олардың қол көтеріп, дауыс беруін (жақтап немесе қарсы шығып)
сұраңыз.
3. Сұрақ қойыңыз.
4. Үйренушілерді күлдіріңіз.
6. Даулы немесе басқалардың көзқарасына қарама-қарсы пікір айтыңыз.
7. Әдеттен тыс мәліметтер келтіріңіз.
8. Көрнекіліктер мен үлестірмелі материалдарды қолданыңыз.
9. Студенттердің шешімін қажет ететін проблемалық ситуацияны
суреттеңіз.
4 слайд
Қызығушылықты тудырудың кейбір тәсілдері 1. Қызықты бір оқиғаны сипаттап беріңіз. 2. Қандай да бір талқыланған мәселе бойынша үйренушілердің пікірін білу үшін олардың қол көтеріп, дауыс беруін (жақтап немесе қарсы шығып) сұраңыз. 3. Сұрақ қойыңыз. 4. Үйренушілерді күлдіріңіз. 6. Даулы немесе басқалардың көзқарасына қарама-қарсы пікір айтыңыз. 7. Әдеттен тыс мәліметтер келтіріңіз. 8. Көрнекіліктер мен үлестірмелі материалдарды қолданыңыз. 9. Студенттердің шешімін қажет ететін проблемалық ситуацияны суреттеңіз.
5 слайд
Қызығушылық келесі әрекеттерден бәсеңдейді
1. Оқытушы өзін үйренушілерден тысқары ұстаса.
2. Оқытушы үйренушілерді бәлсенді (пассив) тыңдаушылар
қатарында ұстап, оларды сол күйде қалдырса.
3. Оқытушы өз ұсыныстарының (идеяларының) үйренушілер
үшін міндетті түрде қажетті болады деген ойы мен пікірі.
4. Оқытушының үйренушілерге сын айтуы, олардың
кемшіліктерін бетіне басуы.
5. Студенттердің оқытушының қойған сұрақтарына жауап бере
алмай, өздерін дым білмес ретінде сезінуі.
5 слайд
Қызығушылық келесі әрекеттерден бәсеңдейді 1. Оқытушы өзін үйренушілерден тысқары ұстаса. 2. Оқытушы үйренушілерді бәлсенді (пассив) тыңдаушылар қатарында ұстап, оларды сол күйде қалдырса. 3. Оқытушы өз ұсыныстарының (идеяларының) үйренушілер үшін міндетті түрде қажетті болады деген ойы мен пікірі. 4. Оқытушының үйренушілерге сын айтуы, олардың кемшіліктерін бетіне басуы. 5. Студенттердің оқытушының қойған сұрақтарына жауап бере алмай, өздерін дым білмес ретінде сезінуі.
6 слайд
Тамаша идеялар стратегиясы
Сіз үшін жаңа
болған 3
ақпаратты
айтыңыз.
Бүгінгі сабақта
назарыңызды аударған
мәселе Сіз
түсінбеген
ақпарат
6 слайд
Тамаша идеялар стратегиясы Сіз үшін жаңа болған 3 ақпаратты айтыңыз. Бүгінгі сабақта назарыңызды аударған мәселе Сіз түсінбеген ақпарат
7 слайд
Кейіпкерлер тақтасы
Кейіпкерлер Қай шығарма
кейіпкерлері
Мінездеме
Іс-әрекеті
7 слайд
Кейіпкерлер тақтасы Кейіпкерлер Қай шығарма кейіпкерлері Мінездеме Іс-әрекеті
8 слайд
Дидактикалық интерактивті ойындар
жасау үшін WORDWALL
плаьформасын қолдану
8 слайд
Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану
9 слайд
Фишбон әдісі
Бұл стратегия – проблемаларды анықтау және одан
шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады.
Балықтың басына: зерттелетін , қаралатын,
талқыланатын тақырып жазылады.
Оң жақ қабырға сүйектеріне: анықтаған проблема
себептері, тақырыптың негізгі мазмұндары мен
түсініктері жазылады.
Сол жақ қабырға сүйектеріне: проблемаларды
шешу жолдары, қарама-қайшылық тудырушы
кедергілер жазылады.
Балықтың құйрығына: анықталған жұмыстың
нәтижесі мен талданған тақырыптың қорытындылау
сұрағына жауап жазылады
9 слайд
Фишбон әдісі Бұл стратегия – проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады. Балықтың басына: зерттелетін , қаралатын, талқыланатын тақырып жазылады. Оң жақ қабырға сүйектеріне: анықтаған проблема себептері, тақырыптың негізгі мазмұндары мен түсініктері жазылады. Сол жақ қабырға сүйектеріне: проблемаларды шешу жолдары, қарама-қайшылық тудырушы кедергілер жазылады. Балықтың құйрығына: анықталған жұмыстың нәтижесі мен талданған тақырыптың қорытындылау сұрағына жауап жазылады
10 слайд
Дидактикалық интерактивті
ойындар жасау үшін WORDWALL
плаьформасын қолдану
10 слайд
Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану