Сабаққа тиімді әдіс - тәсілдерді қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабаққа тиімді әдіс - тәсілдерді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Соңғы нәтижені көрсететін тұжырым. Оқытушының оқушыларға үйреткісі келетін сабақ кезіндегі атқаратын жұмысы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақты тиімді ұйымдастыру жолдары

#1 слайд
Сабақты тиімді ұйымдастыру жолдары

1 слайд

Сабақты тиімді ұйымдастыру жолдары

Заманауи сабақ - оқытушы өз бойындағы барлық мүмкіншіліктерін шеберлікпен пайдалануы, оқушының тұлға болып дамуына, ой-өрісін

#2 слайд
Заманауи сабақ - оқытушы өз бойындағы барлық мүмкіншіліктерін шеберлікпен пайдалануы, оқушының тұлға болып дамуына,  ой-өрісінің өсуіне, білімді толығымен меңгеруіне ықпал етеді 1. Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқытушы өз ойын орнықтырып сыныптағы оқушылардың зейінін бір жүйеге шоғырландырып алу. 2. Рефлексия. Өткен тақырып бойынша оқушы білімін тексеру, өткенге жүгіну, талдау, қорыту, меңгерілген біліммен салыстыру. 3. Сабақтың мақсаты . Соңғы нәтижені көрсететін тұжырым. Оқытушының оқушыларға үйреткісі келетін сабақ кезіндегі атқаратын жұмысы. 4. Мақсат қоя білу. Мақсатты нақты, дәл тұжырымдау. Қойылған мақсатты нақты міндеттерге бөлу. Үздіксіз бағалау. 5. Күтілетін нәтиже. Сабақ соңында оқушы көрсете алатын қызмет немесе іс- әрекет өнімін анықтайтын тұжырым. Оқу мақсатын білу, түсінуді көздейді.

2 слайд

Заманауи сабақ - оқытушы өз бойындағы барлық мүмкіншіліктерін шеберлікпен пайдалануы, оқушының тұлға болып дамуына,  ой-өрісінің өсуіне, білімді толығымен меңгеруіне ықпал етеді 1. Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқытушы өз ойын орнықтырып сыныптағы оқушылардың зейінін бір жүйеге шоғырландырып алу. 2. Рефлексия. Өткен тақырып бойынша оқушы білімін тексеру, өткенге жүгіну, талдау, қорыту, меңгерілген біліммен салыстыру. 3. Сабақтың мақсаты . Соңғы нәтижені көрсететін тұжырым. Оқытушының оқушыларға үйреткісі келетін сабақ кезіндегі атқаратын жұмысы. 4. Мақсат қоя білу. Мақсатты нақты, дәл тұжырымдау. Қойылған мақсатты нақты міндеттерге бөлу. Үздіксіз бағалау. 5. Күтілетін нәтиже. Сабақ соңында оқушы көрсете алатын қызмет немесе іс- әрекет өнімін анықтайтын тұжырым. Оқу мақсатын білу, түсінуді көздейді.

6. Оқушылардың жаңа білімді алғашқы түсінуін, зер салуын, ойлауын ұйымдастыру. Проблемалық жағдаяттар, логикалық тапсырмала

#3 слайд
6. Оқушылардың жаңа білімді алғашқы түсінуін, зер салуын, ойлауын ұйымдастыру. Проблемалық жағдаяттар, логикалық тапсырмалар,   миға шабуыл, пікірталас т. б. 7. Қабылданған білімді жинақтау, бір жүйеге келтіру. Жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдану. 8. Сабаққа қорытынды жасау. Оқушының жеке қабілетінің дамуына шығармашылық ізденістеріне бағыт беру,  өздігінен білім алу жолдарын көрсету. 9. Бағалау. Оқушыға материалды терең түсінуіне көмектеседі. Материалды өмірде қалай қолдануға болатындығы туралы ойлануын оятады. 10. Кері байланыс. Оқушы жауабын мадақтау. Белгілі бір іс-әрекетті немесе оқиғаны түсіну, онымен келісіп, келіспейтіндігі көрсететін оқиға туралы пікір

3 слайд

6. Оқушылардың жаңа білімді алғашқы түсінуін, зер салуын, ойлауын ұйымдастыру. Проблемалық жағдаяттар, логикалық тапсырмалар,   миға шабуыл, пікірталас т. б. 7. Қабылданған білімді жинақтау, бір жүйеге келтіру. Жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдану. 8. Сабаққа қорытынды жасау. Оқушының жеке қабілетінің дамуына шығармашылық ізденістеріне бағыт беру,  өздігінен білім алу жолдарын көрсету. 9. Бағалау. Оқушыға материалды терең түсінуіне көмектеседі. Материалды өмірде қалай қолдануға болатындығы туралы ойлануын оятады. 10. Кері байланыс. Оқушы жауабын мадақтау. Белгілі бір іс-әрекетті немесе оқиғаны түсіну, онымен келісіп, келіспейтіндігі көрсететін оқиға туралы пікір

Қызығушылықты тудырудың кейбір тәсілдері 1. Қызықты бір оқиғаны сипаттап беріңіз. 2. Қандай да бір талқыланған мәселе бойынша үй

#4 слайд
Қызығушылықты тудырудың кейбір тәсілдері 1. Қызықты бір оқиғаны сипаттап беріңіз. 2. Қандай да бір талқыланған мәселе бойынша үйренушілердің пікірін білу үшін олардың қол көтеріп, дауыс беруін (жақтап немесе қарсы шығып) сұраңыз. 3. Сұрақ қойыңыз. 4. Үйренушілерді күлдіріңіз. 6. Даулы немесе басқалардың көзқарасына қарама-қарсы пікір айтыңыз. 7. Әдеттен тыс мәліметтер келтіріңіз. 8. Көрнекіліктер мен үлестірмелі материалдарды қолданыңыз. 9. Студенттердің шешімін қажет ететін проблемалық ситуацияны суреттеңіз.

4 слайд

Қызығушылықты тудырудың кейбір тәсілдері 1. Қызықты бір оқиғаны сипаттап беріңіз. 2. Қандай да бір талқыланған мәселе бойынша үйренушілердің пікірін білу үшін олардың қол көтеріп, дауыс беруін (жақтап немесе қарсы шығып) сұраңыз. 3. Сұрақ қойыңыз. 4. Үйренушілерді күлдіріңіз. 6. Даулы немесе басқалардың көзқарасына қарама-қарсы пікір айтыңыз. 7. Әдеттен тыс мәліметтер келтіріңіз. 8. Көрнекіліктер мен үлестірмелі материалдарды қолданыңыз. 9. Студенттердің шешімін қажет ететін проблемалық ситуацияны суреттеңіз.

Қызығушылық келесі әрекеттерден бәсеңдейді 1. Оқытушы өзін үйренушілерден тысқары ұстаса. 2. Оқытушы үйренушілерді бәлсенді (пас

#5 слайд
Қызығушылық келесі әрекеттерден бәсеңдейді 1. Оқытушы өзін үйренушілерден тысқары ұстаса. 2. Оқытушы үйренушілерді бәлсенді (пассив) тыңдаушылар қатарында ұстап, оларды сол күйде қалдырса. 3. Оқытушы өз ұсыныстарының (идеяларының) үйренушілер үшін міндетті түрде қажетті болады деген ойы мен пікірі. 4. Оқытушының үйренушілерге сын айтуы, олардың кемшіліктерін бетіне басуы. 5. Студенттердің оқытушының қойған сұрақтарына жауап бере алмай, өздерін дым білмес ретінде сезінуі.

5 слайд

Қызығушылық келесі әрекеттерден бәсеңдейді 1. Оқытушы өзін үйренушілерден тысқары ұстаса. 2. Оқытушы үйренушілерді бәлсенді (пассив) тыңдаушылар қатарында ұстап, оларды сол күйде қалдырса. 3. Оқытушы өз ұсыныстарының (идеяларының) үйренушілер үшін міндетті түрде қажетті болады деген ойы мен пікірі. 4. Оқытушының үйренушілерге сын айтуы, олардың кемшіліктерін бетіне басуы. 5. Студенттердің оқытушының қойған сұрақтарына жауап бере алмай, өздерін дым білмес ретінде сезінуі.

Тамаша идеялар стратегиясы Сіз үшін жаңа болған 3 ақпаратты айтыңыз. Бүгінгі сабақта назарыңызды аударған мәселе Сіз түсі

#6 слайд
Тамаша идеялар стратегиясы Сіз үшін жаңа болған 3 ақпаратты айтыңыз. Бүгінгі сабақта назарыңызды аударған мәселе Сіз түсінбеген ақпарат

6 слайд

Тамаша идеялар стратегиясы Сіз үшін жаңа болған 3 ақпаратты айтыңыз. Бүгінгі сабақта назарыңызды аударған мәселе Сіз түсінбеген ақпарат

Кейіпкерлер тақтасы Кейіпкерлер Қай шығарма кейіпкерлері Мінездеме Іс-әрекеті

#7 слайд
Кейіпкерлер тақтасы Кейіпкерлер Қай шығарма кейіпкерлері Мінездеме Іс-әрекеті

7 слайд

Кейіпкерлер тақтасы Кейіпкерлер Қай шығарма кейіпкерлері Мінездеме Іс-әрекеті

Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

#8 слайд
Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

8 слайд

Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

Фишбон әдісі Бұл стратегия – проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады. Балықтың басына: з

#9 слайд
Фишбон әдісі Бұл стратегия – проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады. Балықтың басына: зерттелетін , қаралатын, талқыланатын тақырып жазылады. Оң жақ қабырға сүйектеріне: анықтаған проблема себептері, тақырыптың негізгі мазмұндары мен түсініктері жазылады. Сол жақ қабырға сүйектеріне: проблемаларды шешу жолдары, қарама-қайшылық тудырушы кедергілер жазылады. Балықтың құйрығына: анықталған жұмыстың нәтижесі мен талданған тақырыптың қорытындылау сұрағына жауап жазылады

9 слайд

Фишбон әдісі Бұл стратегия – проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады. Балықтың басына: зерттелетін , қаралатын, талқыланатын тақырып жазылады. Оң жақ қабырға сүйектеріне: анықтаған проблема себептері, тақырыптың негізгі мазмұндары мен түсініктері жазылады. Сол жақ қабырға сүйектеріне: проблемаларды шешу жолдары, қарама-қайшылық тудырушы кедергілер жазылады. Балықтың құйрығына: анықталған жұмыстың нәтижесі мен талданған тақырыптың қорытындылау сұрағына жауап жазылады

Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

#10 слайд
Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

10 слайд

Дидактикалық интерактивті ойындар жасау үшін WORDWALL плаьформасын қолдану

Файл форматы:
pptx
20.07.2023
395
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі