Материалдар / Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Рухани адамгершілік білім берудегі мұғалімнің рөлі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2021
575
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы «Рахат ауылдық округі №1 орта мектебі»

1 слайд
Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы «Рахат ауылдық округі №1 орта мектебі» КММ Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі: Жанысова Ботагоз Ерлановна

1 слайд

Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы «Рахат ауылдық округі №1 орта мектебі» КММ Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі: Жанысова Ботагоз Ерлановна

Жоспар: 1. Өзін-өзі тану рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының аксиологиялық негіздері 2. Рухани адамгершілік білім бе

2 слайд
Жоспар: 1. Өзін-өзі тану рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының аксиологиялық негіздері 2. Рухани адамгершілік білім берудегі мұғалімнің рөлі

2 слайд

Жоспар: 1. Өзін-өзі тану рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының аксиологиялық негіздері 2. Рухани адамгершілік білім берудегі мұғалімнің рөлі

Адам үшін аса маңызды заттар, құбылыстар, қасиеттер, жай күйлерді құндылықтар деп аталынады. Аксиология (грекше аксио – құн

3 слайд
Адам үшін аса маңызды заттар, құбылыстар, қасиеттер, жай күйлерді құндылықтар деп аталынады. Аксиология (грекше аксио – құндылық, логос - ілім) – құндылықтар категориясын зерттейтін философияның саласы. Жеке адамның барлық құндылықтары белгілі бір сатыда иерархияланған: жеке адам үшін бірінің маңызы жоғарырақ болса, екіншісінің маңызы азырақ болады. Құндылықтар иерархиясы жеке адам санасында мәңгілік тұрақтап қалмайды: өмір ағымына қарай бір құндылықтар бірінші кезекке шықса, енді бірі екінші кезекке жылжиды, яғни құндылықтар маңыздылығына байланысты ауысып отырады.

3 слайд

Адам үшін аса маңызды заттар, құбылыстар, қасиеттер, жай күйлерді құндылықтар деп аталынады. Аксиология (грекше аксио – құндылық, логос - ілім) – құндылықтар категориясын зерттейтін философияның саласы. Жеке адамның барлық құндылықтары белгілі бір сатыда иерархияланған: жеке адам үшін бірінің маңызы жоғарырақ болса, екіншісінің маңызы азырақ болады. Құндылықтар иерархиясы жеке адам санасында мәңгілік тұрақтап қалмайды: өмір ағымына қарай бір құндылықтар бірінші кезекке шықса, енді бірі екінші кезекке жылжиды, яғни құндылықтар маңыздылығына байланысты ауысып отырады.

4 слайд

4 слайд

Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар (ақиқат, сүйіспеншілік, дұрыс әрекет, ішкі тыныштық, қиянат жасамау) – бұл

5 слайд
Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар (ақиқат, сүйіспеншілік, дұрыс әрекет, ішкі тыныштық, қиянат жасамау) – бұл уақытқа байғынбайтын, ешқандай ортамен шектелмейтін, адамның туған жеріне, ұлтына, нәсіліне, конфессионалдық тиістілігіне байланыссыз, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар. Олар бөлінбейді, өзара байланысты, өзара тәуелді және бірін-бірі ауыстырып тұрады. Адам абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтармен бірге туылады, олар әр адамның жүрегінде орын алады, олар барлық адамдар үшін ортақ.

5 слайд

Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар (ақиқат, сүйіспеншілік, дұрыс әрекет, ішкі тыныштық, қиянат жасамау) – бұл уақытқа байғынбайтын, ешқандай ортамен шектелмейтін, адамның туған жеріне, ұлтына, нәсіліне, конфессионалдық тиістілігіне байланыссыз, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар. Олар бөлінбейді, өзара байланысты, өзара тәуелді және бірін-бірі ауыстырып тұрады. Адам абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтармен бірге туылады, олар әр адамның жүрегінде орын алады, олар барлық адамдар үшін ортақ.

6 слайд

6 слайд

е (Грузия және Ресей мемлекеттерінің атақты педагог-психологы, психология ғылымдарының докторы, профессор, академик 1931ж 8 н

7 слайд
е (Грузия және Ресей мемлекеттерінің атақты педагог-психологы, психология ғылымдарының докторы, профессор, академик 1931ж 8 наурыз күні дүниеге келген)

7 слайд

е (Грузия және Ресей мемлекеттерінің атақты педагог-психологы, психология ғылымдарының докторы, профессор, академик 1931ж 8 наурыз күні дүниеге келген)

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

Ізгілік педагогикасының сөздігі: Мұғалім – Нұр таратушы және Нұр сыйлаушы Оқушы – Нұр іздеуші, Н

13 слайд
Ізгілік педагогикасының сөздігі: Мұғалім – Нұр таратушы және Нұр сыйлаушы Оқушы – Нұр іздеуші, Нұрға ұмтылушы Оқыту – Нұрды сыйлау Оқу – Нұрдың көзін іздеу Оқулық – Нұр көзі Ғалым – Нұрдың жаңа көздерін ашушы

13 слайд

Ізгілік педагогикасының сөздігі: Мұғалім – Нұр таратушы және Нұр сыйлаушы Оқушы – Нұр іздеуші, Нұрға ұмтылушы Оқыту – Нұрды сыйлау Оқу – Нұрдың көзін іздеу Оқулық – Нұр көзі Ғалым – Нұрдың жаңа көздерін ашушы

14 слайд

14 слайд

«Егер мұғалім, өз ісін сүйіп қана қойса, онда ол жақсы мұғалім. Егер мұғалім баланы әкесі мен анасындай сүйсе, онда ол барлы

15 слайд
«Егер мұғалім, өз ісін сүйіп қана қойса, онда ол жақсы мұғалім. Егер мұғалім баланы әкесі мен анасындай сүйсе, онда ол барлық кітаптарды оқып шыққан, алайда өз ісін де, оқушыны да сүймейтін мұғалімнен жақсы» Л.Н. Толстой 1828-1910ж Орыс халқының атақты жазушысы, прозик, публицист, қоғам қызметкері

15 слайд

«Егер мұғалім, өз ісін сүйіп қана қойса, онда ол жақсы мұғалім. Егер мұғалім баланы әкесі мен анасындай сүйсе, онда ол барлық кітаптарды оқып шыққан, алайда өз ісін де, оқушыны да сүймейтін мұғалімнен жақсы» Л.Н. Толстой 1828-1910ж Орыс халқының атақты жазушысы, прозик, публицист, қоғам қызметкері