Сабақтың тақырыбы: Жомарттық – қайырымдылық тамшысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
«Сәйкестендіру» әдісі
Тапсырма: шығарманың баяндау желісі бойынша реттілігін
сәйкестендіріңіз
1Бар бола тұрып, мен жұмыс қылсам, мұның кемшілік емес екенін біліп,
кейінгілер әбірет алсын деймін
2 Құдай тағаламның берген дәулетін өзімсініп, тиісті орындарына жаратпай,
көбісін өзім ішіп –жеп, өзім тұтынсам, мал берген иесіне күнәлі болармын деп
қорқамын
3 Атымтай жомарт өзіесепсіз бай бола тұрып,күн сайын бір мезгіл үстіне ескі –
құсқы киімін киіп, отын кесіп, шөп тасып, жұмыс қылады екен.
4Әдемі ат, асыл киім, асқан дәулетті өне+бойы әдет етсең, көңілге жел кіргізеді
5Бір күні өзінің жақын таныстары сұрады.
6Күн сайын өз бейнетіммен тапқан бір-екі пұлға нан сатып алып жесем, бойыма
тамақ болып тарайды.
1 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Сәйкестендіру» әдісі Тапсырма: шығарманың баяндау желісі бойынша реттілігін сәйкестендіріңіз 1Бар бола тұрып, мен жұмыс қылсам, мұның кемшілік емес екенін біліп, кейінгілер әбірет алсын деймін 2 Құдай тағаламның берген дәулетін өзімсініп, тиісті орындарына жаратпай, көбісін өзім ішіп –жеп, өзім тұтынсам, мал берген иесіне күнәлі болармын деп қорқамын 3 Атымтай жомарт өзіесепсіз бай бола тұрып,күн сайын бір мезгіл үстіне ескі – құсқы киімін киіп, отын кесіп, шөп тасып, жұмыс қылады екен. 4Әдемі ат, асыл киім, асқан дәулетті өне+бойы әдет етсең, көңілге жел кіргізеді 5Бір күні өзінің жақын таныстары сұрады. 6Күн сайын өз бейнетіммен тапқан бір-екі пұлға нан сатып алып жесем, бойыма тамақ болып тарайды.
2 слайд
1 Бар бола тұрып, мен жұмыс қылсам, мұның кемшілік
емес екенін біліп, кейінгілер әбірет алсын деймін
4
2 Құдай тағаламның берген дәулетін өзімсініп, тиісті
орындарына жаратпай, көбісін өзім ішіп –жеп, өзім
тұтынсам, мал берген иесіне күнәлі болармын деп
қорқамын
6
3 Атымтай жомарт өзіесепсіз бай бола тұрып,күн сайын
бір мезгіл үстіне ескі –құсқы киімін киіп, отын кесіп,
шөп тасып, жұмыс қылады екен.
1
4 Әдемі ат, асыл киім, асқан дәулетті өне+бойы әдет
етсең, көңілге жел кіргізеді
3
5 Бір күні өзінің жақын таныстары сұрады. 2
6 Күн сайын өз бейнетіммен тапқан бір-екі пұлға нан
сатып алып жесем, бойыма тамақ болып тарайды.
5
2 слайд
1 Бар бола тұрып, мен жұмыс қылсам, мұның кемшілік емес екенін біліп, кейінгілер әбірет алсын деймін 4 2 Құдай тағаламның берген дәулетін өзімсініп, тиісті орындарына жаратпай, көбісін өзім ішіп –жеп, өзім тұтынсам, мал берген иесіне күнәлі болармын деп қорқамын 6 3 Атымтай жомарт өзіесепсіз бай бола тұрып,күн сайын бір мезгіл үстіне ескі –құсқы киімін киіп, отын кесіп, шөп тасып, жұмыс қылады екен. 1 4 Әдемі ат, асыл киім, асқан дәулетті өне+бойы әдет етсең, көңілге жел кіргізеді 3 5 Бір күні өзінің жақын таныстары сұрады. 2 6 Күн сайын өз бейнетіммен тапқан бір-екі пұлға нан сатып алып жесем, бойыма тамақ болып тарайды. 5
3 слайд
«Суретте не болды?» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашайық
-Суретте не байқадыңыздар;
-адамдардың бұл іс-әрекетін қандай қасиетке жатқызамыз?
-бүгінгі сабақтың болжаңыз
3 слайд
«Суретте не болды?» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашайық -Суретте не байқадыңыздар; -адамдардың бұл іс-әрекетін қандай қасиетке жатқызамыз? -бүгінгі сабақтың болжаңыз
4 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Жомарттық – қайырымдылық
тамшысы
Сабақ мақсаты:
Көркем шығармадағы кейіпкер
портреті мен іс-әрекеті арқылы
образын ашады.
4 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жомарттық – қайырымдылық тамшысы Сабақ мақсаты: Көркем шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.
5 слайд
Қосымша ақпарат
Әңгіменің тақырыбына қарап «Жомарт» - адамға тән қасиет,
«Атымтай» - адамның есімі деп ойлауымыз мүмкін. Алайда
Атымтай Жомарт – түрлі халық фольклорында кездесетін,
әрдайым жағымды образ ретінде сипатталатын кейіпкер. Оның
нақты қай жылдары өмір сүргені белгісіз, алайда ғалымдар
арасында VI ғасырда өмір сүрген деген болжам бар. Аталған
кейіпкер Шығыс халықтары фольклорында хикаяттық, қиял-
ғажайып ертегі, тұрмыс-салт ертегі сынды үш түрлі
сипатталады. Жоғарыда жазылған Ыбырай Алтынсарин
әңгімесі оның өмірі мен жомарт болу себебін нақты
баяндайтындықтан, осының алғашқысына жатады. Бұл әңгіме
жас өрендерді еңбекке баулып, маңдай термен табылған
нанның тәтті болатындығын баяндайды. Жомарт сөзі парсы
тілінен алынған, "жуван" - жас, жігіт, "мард" - адам деген
мағынаны білдіреді.
5 слайд
Қосымша ақпарат Әңгіменің тақырыбына қарап «Жомарт» - адамға тән қасиет, «Атымтай» - адамның есімі деп ойлауымыз мүмкін. Алайда Атымтай Жомарт – түрлі халық фольклорында кездесетін, әрдайым жағымды образ ретінде сипатталатын кейіпкер. Оның нақты қай жылдары өмір сүргені белгісіз, алайда ғалымдар арасында VI ғасырда өмір сүрген деген болжам бар. Аталған кейіпкер Шығыс халықтары фольклорында хикаяттық, қиял- ғажайып ертегі, тұрмыс-салт ертегі сынды үш түрлі сипатталады. Жоғарыда жазылған Ыбырай Алтынсарин әңгімесі оның өмірі мен жомарт болу себебін нақты баяндайтындықтан, осының алғашқысына жатады. Бұл әңгіме жас өрендерді еңбекке баулып, маңдай термен табылған нанның тәтті болатындығын баяндайды. Жомарт сөзі парсы тілінен алынған, "жуван" - жас, жігіт, "мард" - адам деген мағынаны білдіреді.
6 слайд
Жұптық жұмыс/ «Тұжырымда» әдісі
Тапсырма: Әңгімедегі кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін
талдаңыз. Өз пікіріңізді білдіре отырып, кейіпкердің іс-әрекетін
шынайы өмірмен салыстыра сипаттаңыз.
Дескриптор
- әңгімедегі кейіпкердің портретін анықтайды;
-кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекетін шынайы өмірмен
салыстыра отырып, өз пікірімен сипаттайды.
Бағалау:
КейіпкерКейіпкер портреті
іс-әрекеті
Қазіргі қоғамда
Атымтай Жомарт
кездесе ме? Қазіргі
заманның Атымтай
Жомарты қандай деп
ойлайсыз?
Кейіпкермен
салыстырыңыз.
6 слайд
Жұптық жұмыс/ «Тұжырымда» әдісі Тапсырма: Әңгімедегі кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін талдаңыз. Өз пікіріңізді білдіре отырып, кейіпкердің іс-әрекетін шынайы өмірмен салыстыра сипаттаңыз. Дескриптор - әңгімедегі кейіпкердің портретін анықтайды; -кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекетін шынайы өмірмен салыстыра отырып, өз пікірімен сипаттайды. Бағалау: КейіпкерКейіпкер портреті іс-әрекеті Қазіргі қоғамда Атымтай Жомарт кездесе ме? Қазіргі заманның Атымтай Жомарты қандай деп ойлайсыз? Кейіпкермен салыстырыңыз.
7 слайд
Құнды пікір» әдісі /Жеке жұмыс.
Тапсырма: - Жомарттық әлемді өзгерте ме?
- «Егер мен бай болсам....» ойды жалғастырып айтыңыз.
Қалыптастырушы бағалауды «Сөздік бағалау» әдісімен
бағалаймын.
Дескриптор:
1.Кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.
2. Өмірден мысал келтіріп,өз ойын дәлелдейді.
3.Шығармадағы көтерілген мәселені бүгінгі күнмен
байланыстырады.
«Бағалау: Жарайсың!», «Керемет!», «Әлі де ойлан!»
«Шебер орындалған!», «Құнды пікір айттыңыз!»
7 слайд
Құнды пікір» әдісі /Жеке жұмыс. Тапсырма: - Жомарттық әлемді өзгерте ме? - «Егер мен бай болсам....» ойды жалғастырып айтыңыз. Қалыптастырушы бағалауды «Сөздік бағалау» әдісімен бағалаймын. Дескриптор: 1.Кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды. 2. Өмірден мысал келтіріп,өз ойын дәлелдейді. 3.Шығармадағы көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырады. «Бағалау: Жарайсың!», «Керемет!», «Әлі де ойлан!» «Шебер орындалған!», «Құнды пікір айттыңыз!»
8 слайд
Топтық жұмыс:
1-топ: Өзіңізді автормын деп елестетіңіз. Шығарма бойынша
пікіріңізді білдіріңіз, мына сөйлемдерден басталуы тиіс:
Мен автор ретінде, әңгімені бұлай бастау себебім....
Мен автор ретінде, бұл әңгімедегі кейіпкердің әрекетін былайша
түсіндірер едім...
Мен автор ретінде, әңгімені былайша аяқтауым....
2-топ: «Венн диаграммасы»
Білім алушылар жомарт адам мен сараң адамның бейнесін салыстырады.
Жомарт ұқсастығы Сараң
3 1 3
Дескриптор:
-Шығармабойынша пікір білдіреді;
-Өз көзқарасын дәлелді жеткізеді;
-жомарт адам мен сараң адамның бейнесін салыстырады;
-Өз ойын дәлелді жеткізеді.
8 слайд
Топтық жұмыс: 1-топ: Өзіңізді автормын деп елестетіңіз. Шығарма бойынша пікіріңізді білдіріңіз, мына сөйлемдерден басталуы тиіс: Мен автор ретінде, әңгімені бұлай бастау себебім.... Мен автор ретінде, бұл әңгімедегі кейіпкердің әрекетін былайша түсіндірер едім... Мен автор ретінде, әңгімені былайша аяқтауым.... 2-топ: «Венн диаграммасы» Білім алушылар жомарт адам мен сараң адамның бейнесін салыстырады. Жомарт ұқсастығы Сараң 3 1 3 Дескриптор: -Шығармабойынша пікір білдіреді; -Өз көзқарасын дәлелді жеткізеді; -жомарт адам мен сараң адамның бейнесін салыстырады; -Өз ойын дәлелді жеткізеді.
9 слайд
Сабақты бекіту
«Жол салу» әдісі.
-Жомарт адам қоғамға керек деп өздерің дәлелдеме
келтірдіңдер. Олай болса, біз жомарт адамға жету үшін
жол саламыз.
9 слайд
Сабақты бекіту «Жол салу» әдісі. -Жомарт адам қоғамға керек деп өздерің дәлелдеме келтірдіңдер. Олай болса, біз жомарт адамға жету үшін жол саламыз.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд