Материалдар / Шал мен бала. /Б.Соқпақпаев

Шал мен бала. /Б.Соқпақпаев

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтін мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағдай туғызу. Мәтін авторы туралы түсінік беру. ә/ Оқушылардың мәтін бойынша талдау жұмыстарын, сөздік жұмысын өз бетімен, топта жүргізуге білу қабілеттерін дамыту. б/Үлкенді сыйлауға, бір – бірін тыңдауға, құрметтеуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
375
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы : Шал мен бала. /Б.Соқпақпаев/ Сабақтың мақсаты : а/ Мәтін мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағ

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Шал мен бала. /Б.Соқпақпаев/ Сабақтың мақсаты : а/ Мәтін мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағдай туғызу. Мәтін авторы туралы түсінік беру. ә/ Оқушылардың мәтін бойынша талдау жұмыстарын, сөздік жұмысын өз бетімен, топта жүргізуге білу қабілеттерін дамыту. б/Үлкенді сыйлауға, бір – бірін тыңдауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже : Үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетудің әдептілік екенін түсінеді. Мәтін авторы Б.Соқпақбаев туралы біледі. Топпен жұмыс жасау арқылы өз пікірлерін айтуға төселеді.   Сабақтың түрі : аралас сабақ. Сабақтың әдісі : сұрақ – жауап, баяндау, топтық жұмыс, Венн диаграммасы, кесте. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі . 1,2,3 Сынып іші тып – тыныш, Жалқаулықты тастаймыз Сабағымызды бастаймыз. /Сынып геометриялық фигуралар арқылы 2 топқа бөлінеді/

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Шал мен бала. /Б.Соқпақпаев/ Сабақтың мақсаты : а/ Мәтін мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағдай туғызу. Мәтін авторы туралы түсінік беру. ә/ Оқушылардың мәтін бойынша талдау жұмыстарын, сөздік жұмысын өз бетімен, топта жүргізуге білу қабілеттерін дамыту. б/Үлкенді сыйлауға, бір – бірін тыңдауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже : Үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетудің әдептілік екенін түсінеді. Мәтін авторы Б.Соқпақбаев туралы біледі. Топпен жұмыс жасау арқылы өз пікірлерін айтуға төселеді.   Сабақтың түрі : аралас сабақ. Сабақтың әдісі : сұрақ – жауап, баяндау, топтық жұмыс, Венн диаграммасы, кесте. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі . 1,2,3 Сынып іші тып – тыныш, Жалқаулықты тастаймыз Сабағымызды бастаймыз. /Сынып геометриялық фигуралар арқылы 2 топқа бөлінеді/

ІІ. Қызығушылықты ояту. • Сөзжұмбақ шешу . • Ақбөпенің өзенге барғанын қаламайтын кім? /әже/ • Ақбөпенің ағасы. /Тұраш/ • Мәтінд

2 слайд
ІІ. Қызығушылықты ояту. • Сөзжұмбақ шешу . • Ақбөпенің өзенге барғанын қаламайтын кім? /әже/ • Ақбөпенің ағасы. /Тұраш/ • Мәтіндегі басты кейіпкер. /Ақбөпе/ • Ақбөпе кімге барды? /Сапаш/ • Тұраш Ақбөпеге не жасап берді? /қайық/ • Сапаш пен Тұраш не істеді? /балық аулады/ • Ақбөпе ағаларының ісіне ........ болды \ырза\ • Қайықты неден жасады? /қамыстан/ •     Ж                 А         Қ             С                   Ы               Л         Ы             Қ        

2 слайд

ІІ. Қызығушылықты ояту. • Сөзжұмбақ шешу . • Ақбөпенің өзенге барғанын қаламайтын кім? /әже/ • Ақбөпенің ағасы. /Тұраш/ • Мәтіндегі басты кейіпкер. /Ақбөпе/ • Ақбөпе кімге барды? /Сапаш/ • Тұраш Ақбөпеге не жасап берді? /қайық/ • Сапаш пен Тұраш не істеді? /балық аулады/ • Ақбөпе ағаларының ісіне ........ болды \ырза\ • Қайықты неден жасады? /қамыстан/ •     Ж                 А         Қ             С                   Ы               Л         Ы             Қ        

Миға шабуыл . Жақсылық дегенді қалай түсінесіңдер? Адамға көмектесу, үйрету, сұрағанын беру т.б. Адам бойындағы қандай жақсы қыл

3 слайд
Миға шабуыл . Жақсылық дегенді қалай түсінесіңдер? Адамға көмектесу, үйрету, сұрағанын беру т.б. Адам бойындағы қандай жақсы қылықтарды айта аласың? / Әр топ өз ойларын айтады/ Жақсылыққа – жақсылық әр кісінің ісі Жақсы жамандық - ер кісінің ісі.   Мағынаны тану. / Автор туралы әңгімелеу/ Алматы облысы Нарынқол ауданында дүниеге келді Ұстаз болған жазушы Жұлдыз», «Балдырған» журналдарында қызмет еткен Абай атындағы «Қазақ мемлекеттік педагогикалық институтын бітірген «Менің атым Қожа» «Балалық шаққа саяхат»т.б.романы 1924 жылы, 15 қазан Портре т

3 слайд

Миға шабуыл . Жақсылық дегенді қалай түсінесіңдер? Адамға көмектесу, үйрету, сұрағанын беру т.б. Адам бойындағы қандай жақсы қылықтарды айта аласың? / Әр топ өз ойларын айтады/ Жақсылыққа – жақсылық әр кісінің ісі Жақсы жамандық - ер кісінің ісі.   Мағынаны тану. / Автор туралы әңгімелеу/ Алматы облысы Нарынқол ауданында дүниеге келді Ұстаз болған жазушы Жұлдыз», «Балдырған» журналдарында қызмет еткен Абай атындағы «Қазақ мемлекеттік педагогикалық институтын бітірген «Менің атым Қожа» «Балалық шаққа саяхат»т.б.романы 1924 жылы, 15 қазан Портре т

Болжау. Мәтінді бөліктерге бөлу, оқып талдау. 1 – бөлім: Көмек 2 – бөлім: Жол көрсету. 3 – бөлім: Сыныптас 4 – бөлім: Алғашқы

4 слайд
Болжау. Мәтінді бөліктерге бөлу, оқып талдау. 1 – бөлім: Көмек 2 – бөлім: Жол көрсету. 3 – бөлім: Сыныптас 4 – бөлім: Алғашқы кездесуді еске алу.   1 – бөлімді оқу. - Мәтіннің басты кейіпкерлері кімдер? - Бала неліктен шалға көмек берді? - Қалай ойлайсың, әңгіме әрі қарай қалай өрбуі мүмкін?   2 – бөлімді оқу. - «Бейтаныс баланың көргенділік қылығы шалды сүйсіндірді» - осы сөздердің астарында не жатады? - Бала шие ұрлаушылар жөнінде естігенде, неліктен міңгір ете қалды? - Қалай ойлайсың, ары қарай оқиға немен жалғасуы мүмкін?   3 – бөлімді оқу. - Оқиғаға тағы кім қосылды? - Сенің басыңда осындай жағдай болды ма?   Қалай жол таптың? Осы жерде сен үшін ең қызығы не болып тұр? Әңгіме немен аяқталуы мүмкін?

4 слайд

Болжау. Мәтінді бөліктерге бөлу, оқып талдау. 1 – бөлім: Көмек 2 – бөлім: Жол көрсету. 3 – бөлім: Сыныптас 4 – бөлім: Алғашқы кездесуді еске алу.   1 – бөлімді оқу. - Мәтіннің басты кейіпкерлері кімдер? - Бала неліктен шалға көмек берді? - Қалай ойлайсың, әңгіме әрі қарай қалай өрбуі мүмкін?   2 – бөлімді оқу. - «Бейтаныс баланың көргенділік қылығы шалды сүйсіндірді» - осы сөздердің астарында не жатады? - Бала шие ұрлаушылар жөнінде естігенде, неліктен міңгір ете қалды? - Қалай ойлайсың, ары қарай оқиға немен жалғасуы мүмкін?   3 – бөлімді оқу. - Оқиғаға тағы кім қосылды? - Сенің басыңда осындай жағдай болды ма?   Қалай жол таптың? Осы жерде сен үшін ең қызығы не болып тұр? Әңгіме немен аяқталуы мүмкін?

4 – бөлімді оқу. - Ақсақал қандай ой түйіндеді? - Мәуленнің ұрлығын кешірді ме? Неліктен? - Мәтіндегі негіз

5 слайд
4 – бөлімді оқу. - Ақсақал қандай ой түйіндеді? - Мәуленнің ұрлығын кешірді ме? Неліктен? - Мәтіндегі негізгі ойды қандай сөзбен түйіндеуге болады? Сөздік жұмыс . Көргенділік – тәрбиелілік Қорыну – жасқану Бейтаныс – таныс емес, бөтен. Ой шақыру . Мәтіндегі басты кейіпкерлерге сипаттама беру. /әр топ өз қалауы бойынша таңдап алады/   Венн диаграммасы Ортақ Бала қарт, адам, сөйлейді, жас, ойнайды, сақалы бар, тыныс алады, мектепте оқиды, таяқпен жүреді, тамақ жейді, көмек береді еңкейген адам. киім киеді. Шал

5 слайд

4 – бөлімді оқу. - Ақсақал қандай ой түйіндеді? - Мәуленнің ұрлығын кешірді ме? Неліктен? - Мәтіндегі негізгі ойды қандай сөзбен түйіндеуге болады? Сөздік жұмыс . Көргенділік – тәрбиелілік Қорыну – жасқану Бейтаныс – таныс емес, бөтен. Ой шақыру . Мәтіндегі басты кейіпкерлерге сипаттама беру. /әр топ өз қалауы бойынша таңдап алады/   Венн диаграммасы Ортақ Бала қарт, адам, сөйлейді, жас, ойнайды, сақалы бар, тыныс алады, мектепте оқиды, таяқпен жүреді, тамақ жейді, көмек береді еңкейген адам. киім киеді. Шал

ІІІ. Толғаныс а) Бүгінгі сабағымызға қандай нақыл сөз, мақал – мәтел сай келуі мүмкін? Сашаның атасының Мәуленді «көргендінің

6 слайд
ІІІ. Толғаныс   а) Бүгінгі сабағымызға қандай нақыл сөз, мақал – мәтел сай келуі мүмкін? Сашаның атасының Мәуленді «көргендінің аты көргенді - ау» дегенін қалай түсінесің? Мәулен осы сөзге лайықты деп ойлайсың ба? Кейіпкер басындағы жағдай өмірде кездесуі мүкін бе? ә) Үйге тапсырма. 1. Мәтінді оқу 2. Мақал – мәтелдер жазып келу. 3. Өз құрбысына арнау жазу. Бағалау 1 Кейіпкердің ерекше әсер еткен қылығы         2 Сол туралы пікірім        /Кестемен жұмыс /

6 слайд

ІІІ. Толғаныс   а) Бүгінгі сабағымызға қандай нақыл сөз, мақал – мәтел сай келуі мүмкін? Сашаның атасының Мәуленді «көргендінің аты көргенді - ау» дегенін қалай түсінесің? Мәулен осы сөзге лайықты деп ойлайсың ба? Кейіпкер басындағы жағдай өмірде кездесуі мүкін бе? ә) Үйге тапсырма. 1. Мәтінді оқу 2. Мақал – мәтелдер жазып келу. 3. Өз құрбысына арнау жазу. Бағалау 1 Кейіпкердің ерекше әсер еткен қылығы         2 Сол туралы пікірім        /Кестемен жұмыс /

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ