Материалдар / Санды және Әріпті өрнек 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Санды және Әріпті өрнек 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздар қауымына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5А Сабақтың тақырыбы: Санды және ә

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5А Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер, олардың мәндері. Өрнектерді ықшамдау Оқу мақсаты: 5.2.1.1 Қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру; 5.2. әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектің мәнін табу. Бағалау критерийі: -қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолдана біледі - Әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектің мәнін таба біледі - Әріпті өрнекті ықшамдай алады Тілдік мақсаттар: латын әліпбиі (а, b , c т.б), айнымалы, түрлендіру, жақша сыртына ортақ көбейткішті шығару Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын ың алтыншы құндылығы – Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы Пәнаралық байланыс: геометрия, география, дене шынықтыр у Алдыңғы білім: Арифметикалық амалдардың қасиеттерін біледі .Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады.Сабақтың мақсаты: Әрітің берілген мәнін қолданып, әріпті өрнектің мәнін таба біледі; арифметикалық амалдды өрнектерді ықшамдауда қолдана білу біліктілігі артады,

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5А Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер, олардың мәндері. Өрнектерді ықшамдау Оқу мақсаты: 5.2.1.1 Қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру; 5.2. әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектің мәнін табу. Бағалау критерийі: -қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолдана біледі - Әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектің мәнін таба біледі - Әріпті өрнекті ықшамдай алады Тілдік мақсаттар: латын әліпбиі (а, b , c т.б), айнымалы, түрлендіру, жақша сыртына ортақ көбейткішті шығару Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын ың алтыншы құндылығы – Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы Пәнаралық байланыс: геометрия, география, дене шынықтыр у Алдыңғы білім: Арифметикалық амалдардың қасиеттерін біледі .Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады.Сабақтың мақсаты: Әрітің берілген мәнін қолданып, әріпті өрнектің мәнін таба біледі; арифметикалық амалдды өрнектерді ықшамдауда қолдана білу біліктілігі артады,

Белсенді оқу әдістері Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу; Оқушыларды түгендеу; «шаттық шеңберін» құрып, “ Сұрақты тосып ал” әдіс

2 слайд
Белсенді оқу әдістері Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу; Оқушыларды түгендеу; «шаттық шеңберін» құрып, “ Сұрақты тосып ал” әдісі Ширату жаттығуы Жаңа сабақ “ Ромбтық жіктелім” “ Футбол” ойыны Оқулық жұмыс Сергіту сәті “ Орын тап” ойыны Глоссарий кестесі Ашық сұрақ Семантикалық карта Кері байланыс “ Сэндич” әдісі Доп,қима-қағаздар, слайд таратпа қағаздар Ресурстар Ресурстар Ресурстар Компьютер, ғаламтор, Доп, қима қағазБАСЫ ОРТАСЫ СОҢЫ Интербелсенді тақта, семантикалық карта

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу; Оқушыларды түгендеу; «шаттық шеңберін» құрып, “ Сұрақты тосып ал” әдісі Ширату жаттығуы Жаңа сабақ “ Ромбтық жіктелім” “ Футбол” ойыны Оқулық жұмыс Сергіту сәті “ Орын тап” ойыны Глоссарий кестесі Ашық сұрақ Семантикалық карта Кері байланыс “ Сэндич” әдісі Доп,қима-қағаздар, слайд таратпа қағаздар Ресурстар Ресурстар Ресурстар Компьютер, ғаламтор, Доп, қима қағазБАСЫ ОРТАСЫ СОҢЫ Интербелсенді тақта, семантикалық карта

Сабақтың барысы «Шаттық шеңберін» ұйымдастыру “ Ширату жаттығуы” “ Сұрақты тосып ал” «Футбол» ойыны оқулықпен жұмыс «

3 слайд
Сабақтың барысы «Шаттық шеңберін» ұйымдастыру “ Ширату жаттығуы” “ Сұрақты тосып ал” «Футбол» ойыны оқулықпен жұмыс «Сергіту сәті» орын тап ойыны Жаңасабақ «Ромбтық жітелім» әдісі «Глоссарий кестесі» «Семантикалық карта» кестесі«Сэндвич»әдісі кері байланыс

3 слайд

Сабақтың барысы «Шаттық шеңберін» ұйымдастыру “ Ширату жаттығуы” “ Сұрақты тосып ал” «Футбол» ойыны оқулықпен жұмыс «Сергіту сәті» орын тап ойыны Жаңасабақ «Ромбтық жітелім» әдісі «Глоссарий кестесі» «Семантикалық карта» кестесі«Сэндвич»әдісі кері байланыс

САРАЛАУ БАҒАЛАУ “ Сэндвич” әдісі кері байланысБағал ау смайл иктері “ Жіктеу” тәсілі “ Диалог және қолдау көрсету”

4 слайд
САРАЛАУ БАҒАЛАУ “ Сэндвич” әдісі кері байланысБағал ау смайл иктері “ Жіктеу” тәсілі “ Диалог және қолдау көрсету” тәсілі “ Тапсырма” тәсілі“ Қорытынды” тәсілі

4 слайд

САРАЛАУ БАҒАЛАУ “ Сэндвич” әдісі кері байланысБағал ау смайл иктері “ Жіктеу” тәсілі “ Диалог және қолдау көрсету” тәсілі “ Тапсырма” тәсілі“ Қорытынды” тәсілі

8 11 х 1 х 2 7 12 3 х 9 6 10 5 4 хМатематикалық фокус 32 12 11 14 13 x=32-20=12

5 слайд
    8   11    х   1     х     2   7   12     3     х   9   6     10       5   4   хМатематикалық фокус 32 12 11 14 13 x=32-20=12 х-1=12-1=11 х+2=12+2=14 х+1=12+1=13 Бағалау

5 слайд

    8   11    х   1     х     2   7   12     3     х   9   6     10       5   4   хМатематикалық фокус 32 12 11 14 13 x=32-20=12 х-1=12-1=11 х+2=12+2=14 х+1=12+1=13 Бағалау

өрнек тер Санды өрнек Әріпті өрнек Айыр м н/се қосын көб түрЖақшы сырт. ортақ шығару Жақша ашу Көбейт айырым түр

6 слайд
өрнек тер Санды өрнек Әріпті өрнек Айыр м н/се қосын көб түрЖақшы сырт. ортақ шығару Жақша ашу Көбейт айырым түр жазу Көбей қосын түр жазу Өрнек ықшам дауКУБТЫ Қ ЖІКТЕЛІМ

6 слайд

өрнек тер Санды өрнек Әріпті өрнек Айыр м н/се қосын көб түрЖақшы сырт. ортақ шығару Жақша ашу Көбейт айырым түр жазу Көбей қосын түр жазу Өрнек ықшам дауКУБТЫ Қ ЖІКТЕЛІМ

Оқулықпен жұмыс. (жеке жұмыс) «Футбол» ойыны арқылы жүзеге асырылады. Әр топтан бір оқушыдан тақтаға шығып, ег

7 слайд
Оқулықпен жұмыс. (жеке жұмыс) «Футбол» ойыны арқылы жүзеге асырылады. Әр топтан бір оқушыдан тақтаға шығып, егер доптың артқы бөлігіндегі есептерді шығара алса, «гол» болып саналады. № 61 1) b=8 276 болғанда 10 000-b ; 2) а=1 271 болғанда а+8729; 3) с=506 болғанда 5566:с 4) d=74 болғанда 308·d өрнегінің мәнін табыңдар № 62 Өрнектің мәнін табыңдар: 5) (38·201+4242:21)-7829; 6) (514·15+4498):218; 7) 40084:911·405-8820; 8) 5702+16885:55·14 № 63 9) 103х- (44х+18 х); 10) 326х+ (17х-14х); 11) 35а+18+15а+11;«Футбол» ойыны

7 слайд

Оқулықпен жұмыс. (жеке жұмыс) «Футбол» ойыны арқылы жүзеге асырылады. Әр топтан бір оқушыдан тақтаға шығып, егер доптың артқы бөлігіндегі есептерді шығара алса, «гол» болып саналады. № 61 1) b=8 276 болғанда 10 000-b ; 2) а=1 271 болғанда а+8729; 3) с=506 болғанда 5566:с 4) d=74 болғанда 308·d өрнегінің мәнін табыңдар № 62 Өрнектің мәнін табыңдар: 5) (38·201+4242:21)-7829; 6) (514·15+4498):218; 7) 40084:911·405-8820; 8) 5702+16885:55·14 № 63 9) 103х- (44х+18 х); 10) 326х+ (17х-14х); 11) 35а+18+15а+11;«Футбол» ойыны

Орныңды тап . «Орын тап» ойыны . Ортаға үш орындық қойылып, топ мүшелеріне сабақ басында таратылған қима қағазда 0 мен 9 арал

8 слайд
Орныңды тап . «Орын тап» ойыны . Ортаға үш орындық қойылып, топ мүшелеріне сабақ басында таратылған қима қағазда 0 мен 9 аралағында нөмірленгені айтылады. 1-топ ондықтар тобы, ал екінші топ-бірліктер тобын, 3-топ жүздіктер тобын құрайды. Мысалы, мұғалім 9·9 дегенде ондықтар тобынан 8, бірліктер тобынан 1 саны жазылған қима қағазы бар оқушылар тез орындыққа отырады. Тез шығып отырған оқушыға мұғалім мадақтап, мақтап отырады.

8 слайд

Орныңды тап . «Орын тап» ойыны . Ортаға үш орындық қойылып, топ мүшелеріне сабақ басында таратылған қима қағазда 0 мен 9 аралағында нөмірленгені айтылады. 1-топ ондықтар тобы, ал екінші топ-бірліктер тобын, 3-топ жүздіктер тобын құрайды. Мысалы, мұғалім 9·9 дегенде ондықтар тобынан 8, бірліктер тобынан 1 саны жазылған қима қағазы бар оқушылар тез орындыққа отырады. Тез шығып отырған оқушыға мұғалім мадақтап, мақтап отырады.

қазақша орысша ағылшынша Әріп Буква Letter Сан Цифр Numeral Өрнек Выражение Expression Глоссарий кестесі

9 слайд
қазақша орысша ағылшынша Әріп Буква Letter Сан Цифр Numeral Өрнек Выражение Expression Глоссарий кестесі

9 слайд

қазақша орысша ағылшынша Әріп Буква Letter Сан Цифр Numeral Өрнек Выражение Expression Глоссарий кестесі

№ Есептер Жауаптары 50а+11 21а+55 41 130а+56 50а+90 70 1 103х-(44х+18х) х=1 С Д Г Ж А Б 2 35а+18+15а+11 Е К И Р Т Ы 3 12а+а+52+8

10 слайд
№ Есептер Жауаптары 50а+11 21а+55 41 130а+56 50а+90 70 1 103х-(44х+18х) х=1 С Д Г Ж А Б 2 35а+18+15а+11 Е К И Р Т Ы 3 12а+а+52+8а+3 Ц П У Щ Ь Э 4 42а+45+8а+45 К Е Н Г А Ш 5 204а-30а+6а+56 М Р Л Р Ж Ю 6 26х+(13х-5х)+х х =2 Т П Р О Л ДСемантикалық карта Тапсырма Төмендегі семантикалық картаны шешсеңіздер әлемдегі ең қатты жүгіретін жануарды оқи аласыздар

10 слайд

№ Есептер Жауаптары 50а+11 21а+55 41 130а+56 50а+90 70 1 103х-(44х+18х) х=1 С Д Г Ж А Б 2 35а+18+15а+11 Е К И Р Т Ы 3 12а+а+52+8а+3 Ц П У Щ Ь Э 4 42а+45+8а+45 К Е Н Г А Ш 5 204а-30а+6а+56 М Р Л Р Ж Ю 6 26х+(13х-5х)+х х =2 Т П Р О Л ДСемантикалық карта Тапсырма Төмендегі семантикалық картаны шешсеңіздер әлемдегі ең қатты жүгіретін жануарды оқи аласыздар

Кері байланыс. «Сэндвич» әдісі Оқушыларға ең алдымен сэндвичтің дайындалу жолы еске түсіріледі. 1-ші нан – ол сары

11 слайд
Кері байланыс. «Сэндвич» әдісі Оқушыларға ең алдымен сэндвичтің дайындалу жолы еске түсіріледі. 1-ші нан – ол сары сикерге: «Не ұнады?», одан кейін 2-ші ірімшік – жасыл стикерге «Не білгім келеді?», одан кейін көкөніс- қызыл стикерге «осы сабаққа байланысты көңіл- күйім» деген сұрақтарға жауап беріп сэндвич жасап береді.

11 слайд

Кері байланыс. «Сэндвич» әдісі Оқушыларға ең алдымен сэндвичтің дайындалу жолы еске түсіріледі. 1-ші нан – ол сары сикерге: «Не ұнады?», одан кейін 2-ші ірімшік – жасыл стикерге «Не білгім келеді?», одан кейін көкөніс- қызыл стикерге «осы сабаққа байланысты көңіл- күйім» деген сұрақтарға жауап беріп сэндвич жасап береді.