Материалдар / Шеберлік сынып Тақырыбы: CLIL технологиясын сабақта қолдану ерекшеліктері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шеберлік сынып Тақырыбы: CLIL технологиясын сабақта қолдану ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
CLIL сабағы – бұл тіл сабағы емес CLIL сабағы – бұл пәнді ағылшын тіліне аудару сабағы емес CLIL сабағы грамматиканы оқыту мақсаттарын көздемейді. CLIL сабағында, пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым. CLIL сабақтары белсенді оқыту әдісіне негізделген. CLIL сабақтары көбіне мәтіндерді оқу немесе тыңдалымға негізделген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2022
694
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіминистрлігі «

1 слайд
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіминистрлігі    « « Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту” ММТүркістан облысының адами әлеуетті дамыту” ММ    «Түлкібас агробизнес және саяхат колледжі» МКҚК«Түлкібас агробизнес және саяхат колледжі» МКҚК    Шеберлік сынып Тақырыбы : CLIL технологиясын саба қта қолдану ерекшеліктері

«CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке бөлі

2 слайд
«CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке бөлімдері «қосымша» тілде жүргізілуі үшін енгізген болатын. Мұндай оқытудың мақсаты бір уақытта оқытылатын пән мен тілді оқыту болып табылады, яғни мұнда тіл оқу объектісі ретінде емес, басқа пәндерді білу құралы ретінде қарастырылады.

GLIL Content and Language Integrated Learning. Content - Мазмұны Language -Тілі Integrated - Біріктірілген Learning -

3 слайд
GLIL Content and Language Integrated Learning. Content - Мазмұны Language -Тілі Integrated - Біріктірілген Learning -Оқыту

CLIL - екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі: 2) пән арқылы тілді оқыту1) ек інші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыт

4 слайд
CLIL - екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі: 2) пән арқылы тілді оқыту1) ек інші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту п ән тілкіріктіріп оқыту

Мысалы орыс топтарында Мысалы орыс топтарында Тарих пәнін қазақша оқытуТарих пәнін қазақша оқыту Студенттер Тарих пәнін және қ

5 слайд
Мысалы орыс топтарында Мысалы орыс топтарында Тарих пәнін қазақша оқытуТарих пәнін қазақша оқыту Студенттер Тарих пәнін және қазақ тілін үйреніп шығуын көздейді

CLIL сабағы  CLIL сабағы – бұл тіл сабағы емес  CLIL сабағы – бұл пәнді ағылшын тіліне аудару сабағы емес  CLIL саб

6 слайд
CLIL сабағы  CLIL сабағы – бұл тіл сабағы емес  CLIL сабағы – бұл пәнді ағылшын тіліне аудару сабағы емес  CLIL сабағы грамматиканы оқыту мақсаттарын көздемейді.  CLIL сабағында , пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым.  CLIL сабақтары белсенді оқыту әдісіне негізделген.  CLIL сабақтары көбіне мәтіндерді оқу немесе тыңдалымға негізделген.

CLIL әдісін қолданатын педагог тек пән оқытушысы тек тіл маманы немесе болмауы тиіс керісінше

7 слайд
CLIL әдісін қолданатын педагог тек пән оқытушысы тек тіл маманы немесе болмауы тиіс керісінше

CLIL әдісін қолданатын педагог пән тілдімен қатар оқытуы керек

8 слайд
CLIL әдісін қолданатын педагог пән тілдімен қатар оқытуы керек

CLIL әдісінің артықшылықтары:  Студенттердің тілдік дағдыларын жетілдіреді;  Студенттердің сөздік қорын байытады;  Студентт

9 слайд
CLIL әдісінің артықшылықтары:  Студенттердің тілдік дағдыларын жетілдіреді;  Студенттердің сөздік қорын байытады;  Студенттердің оқуға ынтасын арттырады;  пәндік білімі бірінеше тілде оқитын студенттермен бірдей, кей жағдайда артық болады.

CLIL әдісін қолдану барысында:  әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болуы керек;  Педагог студенттердің сол мақ

10 слайд
CLIL әдісін қолдану барысында:  әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болуы керек;  Педагог студенттердің сол мақсаттарға жетуін қадағалауы қажет;  сабақта тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет;  айтылым, жазылым, тыңдалым және оқылым дағдылары дамытылуы қажет;  белсенді оқу әдістерін қолдану қажет.

CLIL әдісін қолдану барысында тапсырмалар:  мақсатқа бағытталған;  Студенттердің тіл деңгейлеріне сай;  орындауға қызықты;

11 слайд
CLIL әдісін қолдану барысында тапсырмалар:  мақсатқа бағытталған;  Студенттердің тіл деңгейлеріне сай;  орындауға қызықты;  ынталандыратын;  бір - б ірімен логикалық түрде байланысқан болуы қажет.

CLIL әдісін қолдану үшін педагог  пәндік білімін жетілдіруді;  ресурстарды кеңінен қолдануды;  саба ғын тиянақты жоспарлауды

12 слайд
CLIL әдісін қолдану үшін педагог  пәндік білімін жетілдіруді;  ресурстарды кеңінен қолдануды;  саба ғын тиянақты жоспарлауды;  кәсіби біліктілігін үнемі арттырып отыруды талап етеді.

 Ұйымдастыру кезеңі  Жаңа тақырыпты түсіндіру  Бекіту  Бағалау  Қорытынды  Амандасу  Тақ

13 слайд
 Ұйымдастыру кезеңі  Жаңа тақырыпты түсіндіру  Бекіту  Бағалау  Қорытынды  Амандасу  Тақырыпты белсендіру  Жаңа сөздерді таныстыру  Сөздермен жұмыс істеу тәжірибесі  Оқылым  Алдын-ала оқу  Оқу кезінде тапсырма  Оқудан кейінгі тапсырма  Тыңдалым  Тыңдалым кезінде Тәжірибелік тапсырма Рефлексия  Бағалау

Сабақтың тақырыбы : Parts of computer . Компьютер дің бөліктері . Сабақтың мақсаты : Пәндік: компьютердің бөліктерін ажыр

14 слайд
Сабақтың тақырыбы : Parts of computer . Компьютер дің бөліктері . Сабақтың мақсаты : Пәндік: компьютердің бөліктерін ажырата алу, олардың атқаратын қызметін білу . Тілдік: компьютердің бөліктеріне байланысты жаңа терминдерді меңгеру.

New vocabulary: basic parts основные части- Негізгі құрылысы Central Processing Unit Центральное процессорное устройство- Жү

15 слайд
New vocabulary: basic parts основные части- Негізгі құрылысы Central Processing Unit Центральное процессорное устройство- Жүйелік блок monitor монитор keyboard Клавиатура- Пернетақта mouse Мышь- Тінтуір, кейде тышқан for entering для ввода-енгізу үшін a pointing device указывающее устройство-  Н ұсқағыш input вход with с stored Хранится- Сақтау sorted Отсортированный – Өндеу arranged Расположены- Орналасқан changed Изменено- Өзгертілген called Называется shows whatever показывает все screen экран sheet Лист- Парақ

Parts of computer . The basic parts of a desktop computer are the Central Processing Unit , monitor , keyboard ,

16 слайд
Parts of computer . The basic parts of a desktop computer are the Central Processing Unit ,   monitor ,   keyboard ,   mouse. The keyboard is used for entering data into the computer system. It can type words, numbers and symbols. In 1868 the first keyboard was created. The mouse is a pointing device. You can give input to the computer with the help of the mouse. In 1 963 the first mouse was created. All the inputs are stored, sorted, arranged and changed by a computer. The device that helps a computer do so is called the processing device. In 1946 the first CPU was created. A monitor looks like a TV screen. It shows whatever you type on the keyboard or draw with the mouse. A printer prints the results of your work from the computer screen on a sheet of paper. This is called a printout. In 1971 the first laser printer was created.

«Сандар сөйлейді» к естен і толтыр In 1868 the first keyboard was created. In 1946 the first CPU was created. In 1 963 the

17 слайд
«Сандар сөйлейді» к естен і толтыр In 1868 the first keyboard was created. In 1946 the first CPU was created. In 1 963 the first mouse was created. In 1971 the first laser printer was created.

Бейнефильмге байланысты шын ж ә не жалған ақпаратты табыңыздар. 1. The mouse is a listening device. 2. A monitor s

18 слайд
Бейнефильмге байланысты шын ж ә не жалған ақпаратты табыңыздар. 1. The mouse is a listening device. 2. A monitor shows information on the screen. 3. CPU (pronounced as separate letters) is the abbreviation for central processing unit.

ЖаЖа ңа сабақты бекітуңа сабақты бекіту 1. Адасқан құрылғылар1. Адасқан құрылғылар 2 . СИҚЫРЛЫ САНДАР

19 слайд
ЖаЖа ңа сабақты бекітуңа сабақты бекіту 1. Адасқан құрылғылар1. Адасқан құрылғылар 2 . СИҚЫРЛЫ САНДАР

1. Адасқан құрылғылар1. Адасқан құрылғылар Мен компьютермен жұмыс істегенде, міндетті түрде монитор мен сканерді іске қосамын.

20 слайд
1. Адасқан құрылғылар1. Адасқан құрылғылар Мен компьютермен жұмыс істегенде, міндетті түрде монитор мен сканерді іске қосамын. Тышқанмен әріптерді теріп, сурет салу керек болса, сканерді пайдаланамын. Компьютерге дайын мәтінді қолдан енгізу үшін, джойстикті қолданамын. Ал мәтінді басып алу үшін жүйелік блокқа қағаз саламын. Принтер арқылы әндерді тыңдап, динамик деп аталатын плоттерде құжаттарды сақтаймын.

1. Монитор мен жүйелік блокты іске қосу қажет; 2. Әріптер пернетақта арқылы теріледі; 3. Сканер сурет салу үшін емес, оны

21 слайд
1. Монитор мен жүйелік блокты іске қосу қажет; 2. Әріптер пернетақта арқылы теріледі; 3. Сканер сурет салу үшін емес, оны енгізу үшін қолданылады; 4. Компьютерге дайын мәтінді жылдам енгізуде сканер пайдаланылады; 5. Мәтінді басып алу үшін принтерге қағаз салады; 6. Ән тыңдау үшін динамик немесе құлаққап керек; 7.Құжаттар компьютердің сыртқы жадында сақталады; 8.Плоттердің екінші аты график сызғыш құрылғы.

2. Сиқырлы сандар2. Сиқырлы сандар

22 слайд
2. Сиқырлы сандар2. Сиқырлы сандар

Білімнің жолбасшысы, Шәкірттің қолбасшысы

23 слайд
Білімнің жолбасшысы,   Шәкірттің қолбасшысы

Ақпарат тасуыштар

24 слайд
Ақпарат тасуыштар

Компьютердің беті

25 слайд
Компьютердің беті

Матрицалық, сия бүріккіш, Матрицалық, сия бүріккіш, лазерлік деп бөлінетін лазерлік деп бөлінетін қандай құрылғы қандай құры

26 слайд
Матрицалық, сия бүріккіш, Матрицалық, сия бүріккіш, лазерлік деп бөлінетін лазерлік деп бөлінетін қандай құрылғы қандай құрылғы

Батырмасын басасың, қажетті файлды ашасың

27 слайд
Батырмасын басасың, қажетті файлды ашасың 

Қорытынды Білім алушы бір мезгілде екі тілді меңгереді. Білімдерін іс жүзінде қолдана білуге үйренедіКөп тіл білетін, басқ

28 слайд
Қорытынды Білім алушы бір мезгілде екі тілді меңгереді. Білімдерін іс жүзінде қолдана білуге үйренедіКөп тіл білетін, басқа ұлттардың салт- дәстүрлерін қадірлей білетін мәдениетті, отансүйгіш тұлға болып қалыптасады Толеранттық тұлға болып қалыптасады Білім алушы бір мезгілде екі тілді меңгереді.

29 слайд