Материалдар / Шеберлік сынып Тақырыбы: CLIL технологиясын сабақта қолдану ерекшеліктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шеберлік сынып Тақырыбы: CLIL технологиясын сабақта қолдану ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
CLIL сабағы – бұл тіл сабағы емес CLIL сабағы – бұл пәнді ағылшын тіліне аудару сабағы емес CLIL сабағы грамматиканы оқыту мақсаттарын көздемейді. CLIL сабағында, пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым. CLIL сабақтары белсенді оқыту әдісіне негізделген. CLIL сабақтары көбіне мәтіндерді оқу немесе тыңдалымға негізделген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2022
917
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіминистрлігі «

1 слайд
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіминистрлігі    « « Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту” ММТүркістан облысының адами әлеуетті дамыту” ММ    «Түлкібас агробизнес және саяхат колледжі» МКҚК«Түлкібас агробизнес және саяхат колледжі» МКҚК    Шеберлік сынып Тақырыбы : CLIL технологиясын саба қта қолдану ерекшеліктері

1 слайд

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіминистрлігі    « « Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту” ММТүркістан облысының адами әлеуетті дамыту” ММ    «Түлкібас агробизнес және саяхат колледжі» МКҚК«Түлкібас агробизнес және саяхат колледжі» МКҚК    Шеберлік сынып Тақырыбы : CLIL технологиясын саба қта қолдану ерекшеліктері

«CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке бөлі

2 слайд
«CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке бөлімдері «қосымша» тілде жүргізілуі үшін енгізген болатын. Мұндай оқытудың мақсаты бір уақытта оқытылатын пән мен тілді оқыту болып табылады, яғни мұнда тіл оқу объектісі ретінде емес, басқа пәндерді білу құралы ретінде қарастырылады.

2 слайд

«CLIL» терминін 1994 жылы ғылыми айналысқан Девид Марш оқыту жағдайларын белгілеу үшін пәндер немесе жеке бөлімдері «қосымша» тілде жүргізілуі үшін енгізген болатын. Мұндай оқытудың мақсаты бір уақытта оқытылатын пән мен тілді оқыту болып табылады, яғни мұнда тіл оқу объектісі ретінде емес, басқа пәндерді білу құралы ретінде қарастырылады.

GLIL Content and Language Integrated Learning. Content - Мазмұны Language -Тілі Integrated - Біріктірілген Learning -

3 слайд
GLIL Content and Language Integrated Learning. Content - Мазмұны Language -Тілі Integrated - Біріктірілген Learning -Оқыту

3 слайд

GLIL Content and Language Integrated Learning. Content - Мазмұны Language -Тілі Integrated - Біріктірілген Learning -Оқыту

CLIL - екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі: 2) пән арқылы тілді оқыту1) ек інші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыт

4 слайд
CLIL - екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі: 2) пән арқылы тілді оқыту1) ек інші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту п ән тілкіріктіріп оқыту

4 слайд

CLIL - екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі: 2) пән арқылы тілді оқыту1) ек інші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту п ән тілкіріктіріп оқыту

Мысалы орыс топтарында Мысалы орыс топтарында Тарих пәнін қазақша оқытуТарих пәнін қазақша оқыту Студенттер Тарих пәнін және қ

5 слайд
Мысалы орыс топтарында Мысалы орыс топтарында Тарих пәнін қазақша оқытуТарих пәнін қазақша оқыту Студенттер Тарих пәнін және қазақ тілін үйреніп шығуын көздейді

5 слайд

Мысалы орыс топтарында Мысалы орыс топтарында Тарих пәнін қазақша оқытуТарих пәнін қазақша оқыту Студенттер Тарих пәнін және қазақ тілін үйреніп шығуын көздейді

CLIL сабағы  CLIL сабағы – бұл тіл сабағы емес  CLIL сабағы – бұл пәнді ағылшын тіліне аудару сабағы емес  CLIL саб

6 слайд
CLIL сабағы  CLIL сабағы – бұл тіл сабағы емес  CLIL сабағы – бұл пәнді ағылшын тіліне аудару сабағы емес  CLIL сабағы грамматиканы оқыту мақсаттарын көздемейді.  CLIL сабағында , пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым.  CLIL сабақтары белсенді оқыту әдісіне негізделген.  CLIL сабақтары көбіне мәтіндерді оқу немесе тыңдалымға негізделген.

6 слайд

CLIL сабағы  CLIL сабағы – бұл тіл сабағы емес  CLIL сабағы – бұл пәнді ағылшын тіліне аудару сабағы емес  CLIL сабағы грамматиканы оқыту мақсаттарын көздемейді.  CLIL сабағында , пәндік білімдерден, білік-дағдылар мен түсінуден басқа 4 тілдік дағдыны дамыту керек.тыңдалым/оқылым/айтылым/жазылым.  CLIL сабақтары белсенді оқыту әдісіне негізделген.  CLIL сабақтары көбіне мәтіндерді оқу немесе тыңдалымға негізделген.

CLIL әдісін қолданатын педагог тек пән оқытушысы тек тіл маманы немесе болмауы тиіс керісінше

7 слайд
CLIL әдісін қолданатын педагог тек пән оқытушысы тек тіл маманы немесе болмауы тиіс керісінше

7 слайд

CLIL әдісін қолданатын педагог тек пән оқытушысы тек тіл маманы немесе болмауы тиіс керісінше

CLIL әдісін қолданатын педагог пән тілдімен қатар оқытуы керек

8 слайд
CLIL әдісін қолданатын педагог пән тілдімен қатар оқытуы керек

8 слайд

CLIL әдісін қолданатын педагог пән тілдімен қатар оқытуы керек

CLIL әдісінің артықшылықтары:  Студенттердің тілдік дағдыларын жетілдіреді;  Студенттердің сөздік қорын байытады;  Студентт

9 слайд
CLIL әдісінің артықшылықтары:  Студенттердің тілдік дағдыларын жетілдіреді;  Студенттердің сөздік қорын байытады;  Студенттердің оқуға ынтасын арттырады;  пәндік білімі бірінеше тілде оқитын студенттермен бірдей, кей жағдайда артық болады.

9 слайд

CLIL әдісінің артықшылықтары:  Студенттердің тілдік дағдыларын жетілдіреді;  Студенттердің сөздік қорын байытады;  Студенттердің оқуға ынтасын арттырады;  пәндік білімі бірінеше тілде оқитын студенттермен бірдей, кей жағдайда артық болады.

CLIL әдісін қолдану барысында:  әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болуы керек;  Педагог студенттердің сол мақ

10 слайд
CLIL әдісін қолдану барысында:  әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болуы керек;  Педагог студенттердің сол мақсаттарға жетуін қадағалауы қажет;  сабақта тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет;  айтылым, жазылым, тыңдалым және оқылым дағдылары дамытылуы қажет;  белсенді оқу әдістерін қолдану қажет.

10 слайд

CLIL әдісін қолдану барысында:  әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болуы керек;  Педагог студенттердің сол мақсаттарға жетуін қадағалауы қажет;  сабақта тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет;  айтылым, жазылым, тыңдалым және оқылым дағдылары дамытылуы қажет;  белсенді оқу әдістерін қолдану қажет.

CLIL әдісін қолдану барысында тапсырмалар:  мақсатқа бағытталған;  Студенттердің тіл деңгейлеріне сай;  орындауға қызықты;

11 слайд
CLIL әдісін қолдану барысында тапсырмалар:  мақсатқа бағытталған;  Студенттердің тіл деңгейлеріне сай;  орындауға қызықты;  ынталандыратын;  бір - б ірімен логикалық түрде байланысқан болуы қажет.

11 слайд

CLIL әдісін қолдану барысында тапсырмалар:  мақсатқа бағытталған;  Студенттердің тіл деңгейлеріне сай;  орындауға қызықты;  ынталандыратын;  бір - б ірімен логикалық түрде байланысқан болуы қажет.

CLIL әдісін қолдану үшін педагог  пәндік білімін жетілдіруді;  ресурстарды кеңінен қолдануды;  саба ғын тиянақты жоспарлауды

12 слайд
CLIL әдісін қолдану үшін педагог  пәндік білімін жетілдіруді;  ресурстарды кеңінен қолдануды;  саба ғын тиянақты жоспарлауды;  кәсіби біліктілігін үнемі арттырып отыруды талап етеді.

12 слайд

CLIL әдісін қолдану үшін педагог  пәндік білімін жетілдіруді;  ресурстарды кеңінен қолдануды;  саба ғын тиянақты жоспарлауды;  кәсіби біліктілігін үнемі арттырып отыруды талап етеді.

 Ұйымдастыру кезеңі  Жаңа тақырыпты түсіндіру  Бекіту  Бағалау  Қорытынды  Амандасу  Тақ

13 слайд
 Ұйымдастыру кезеңі  Жаңа тақырыпты түсіндіру  Бекіту  Бағалау  Қорытынды  Амандасу  Тақырыпты белсендіру  Жаңа сөздерді таныстыру  Сөздермен жұмыс істеу тәжірибесі  Оқылым  Алдын-ала оқу  Оқу кезінде тапсырма  Оқудан кейінгі тапсырма  Тыңдалым  Тыңдалым кезінде Тәжірибелік тапсырма Рефлексия  Бағалау

13 слайд

 Ұйымдастыру кезеңі  Жаңа тақырыпты түсіндіру  Бекіту  Бағалау  Қорытынды  Амандасу  Тақырыпты белсендіру  Жаңа сөздерді таныстыру  Сөздермен жұмыс істеу тәжірибесі  Оқылым  Алдын-ала оқу  Оқу кезінде тапсырма  Оқудан кейінгі тапсырма  Тыңдалым  Тыңдалым кезінде Тәжірибелік тапсырма Рефлексия  Бағалау

Сабақтың тақырыбы : Parts of computer . Компьютер дің бөліктері . Сабақтың мақсаты : Пәндік: компьютердің бөліктерін ажыр

14 слайд
Сабақтың тақырыбы : Parts of computer . Компьютер дің бөліктері . Сабақтың мақсаты : Пәндік: компьютердің бөліктерін ажырата алу, олардың атқаратын қызметін білу . Тілдік: компьютердің бөліктеріне байланысты жаңа терминдерді меңгеру.

14 слайд

Сабақтың тақырыбы : Parts of computer . Компьютер дің бөліктері . Сабақтың мақсаты : Пәндік: компьютердің бөліктерін ажырата алу, олардың атқаратын қызметін білу . Тілдік: компьютердің бөліктеріне байланысты жаңа терминдерді меңгеру.

New vocabulary: basic parts основные части- Негізгі құрылысы Central Processing Unit Центральное процессорное устройство- Жү

15 слайд
New vocabulary: basic parts основные части- Негізгі құрылысы Central Processing Unit Центральное процессорное устройство- Жүйелік блок monitor монитор keyboard Клавиатура- Пернетақта mouse Мышь- Тінтуір, кейде тышқан for entering для ввода-енгізу үшін a pointing device указывающее устройство-  Н ұсқағыш input вход with с stored Хранится- Сақтау sorted Отсортированный – Өндеу arranged Расположены- Орналасқан changed Изменено- Өзгертілген called Называется shows whatever показывает все screen экран sheet Лист- Парақ

15 слайд

New vocabulary: basic parts основные части- Негізгі құрылысы Central Processing Unit Центральное процессорное устройство- Жүйелік блок monitor монитор keyboard Клавиатура- Пернетақта mouse Мышь- Тінтуір, кейде тышқан for entering для ввода-енгізу үшін a pointing device указывающее устройство-  Н ұсқағыш input вход with с stored Хранится- Сақтау sorted Отсортированный – Өндеу arranged Расположены- Орналасқан changed Изменено- Өзгертілген called Называется shows whatever показывает все screen экран sheet Лист- Парақ

Parts of computer . The basic parts of a desktop computer are the Central Processing Unit , monitor , keyboard ,

16 слайд
Parts of computer . The basic parts of a desktop computer are the Central Processing Unit ,   monitor ,   keyboard ,   mouse. The keyboard is used for entering data into the computer system. It can type words, numbers and symbols. In 1868 the first keyboard was created. The mouse is a pointing device. You can give input to the computer with the help of the mouse. In 1 963 the first mouse was created. All the inputs are stored, sorted, arranged and changed by a computer. The device that helps a computer do so is called the processing device. In 1946 the first CPU was created. A monitor looks like a TV screen. It shows whatever you type on the keyboard or draw with the mouse. A printer prints the results of your work from the computer screen on a sheet of paper. This is called a printout. In 1971 the first laser printer was created.

16 слайд

Parts of computer . The basic parts of a desktop computer are the Central Processing Unit ,   monitor ,   keyboard ,   mouse. The keyboard is used for entering data into the computer system. It can type words, numbers and symbols. In 1868 the first keyboard was created. The mouse is a pointing device. You can give input to the computer with the help of the mouse. In 1 963 the first mouse was created. All the inputs are stored, sorted, arranged and changed by a computer. The device that helps a computer do so is called the processing device. In 1946 the first CPU was created. A monitor looks like a TV screen. It shows whatever you type on the keyboard or draw with the mouse. A printer prints the results of your work from the computer screen on a sheet of paper. This is called a printout. In 1971 the first laser printer was created.

«Сандар сөйлейді» к естен і толтыр In 1868 the first keyboard was created. In 1946 the first CPU was created. In 1 963 the

17 слайд
«Сандар сөйлейді» к естен і толтыр In 1868 the first keyboard was created. In 1946 the first CPU was created. In 1 963 the first mouse was created. In 1971 the first laser printer was created.

17 слайд

«Сандар сөйлейді» к естен і толтыр In 1868 the first keyboard was created. In 1946 the first CPU was created. In 1 963 the first mouse was created. In 1971 the first laser printer was created.

Бейнефильмге байланысты шын ж ә не жалған ақпаратты табыңыздар. 1. The mouse is a listening device. 2. A monitor s

18 слайд
Бейнефильмге байланысты шын ж ә не жалған ақпаратты табыңыздар. 1. The mouse is a listening device. 2. A monitor shows information on the screen. 3. CPU (pronounced as separate letters) is the abbreviation for central processing unit.

18 слайд

Бейнефильмге байланысты шын ж ә не жалған ақпаратты табыңыздар. 1. The mouse is a listening device. 2. A monitor shows information on the screen. 3. CPU (pronounced as separate letters) is the abbreviation for central processing unit.

ЖаЖа ңа сабақты бекітуңа сабақты бекіту 1. Адасқан құрылғылар1. Адасқан құрылғылар 2 . СИҚЫРЛЫ САНДАР

19 слайд
ЖаЖа ңа сабақты бекітуңа сабақты бекіту 1. Адасқан құрылғылар1. Адасқан құрылғылар 2 . СИҚЫРЛЫ САНДАР

19 слайд

ЖаЖа ңа сабақты бекітуңа сабақты бекіту 1. Адасқан құрылғылар1. Адасқан құрылғылар 2 . СИҚЫРЛЫ САНДАР

1. Адасқан құрылғылар1. Адасқан құрылғылар Мен компьютермен жұмыс істегенде, міндетті түрде монитор мен сканерді іске қосамын.

20 слайд
1. Адасқан құрылғылар1. Адасқан құрылғылар Мен компьютермен жұмыс істегенде, міндетті түрде монитор мен сканерді іске қосамын. Тышқанмен әріптерді теріп, сурет салу керек болса, сканерді пайдаланамын. Компьютерге дайын мәтінді қолдан енгізу үшін, джойстикті қолданамын. Ал мәтінді басып алу үшін жүйелік блокқа қағаз саламын. Принтер арқылы әндерді тыңдап, динамик деп аталатын плоттерде құжаттарды сақтаймын.

20 слайд

1. Адасқан құрылғылар1. Адасқан құрылғылар Мен компьютермен жұмыс істегенде, міндетті түрде монитор мен сканерді іске қосамын. Тышқанмен әріптерді теріп, сурет салу керек болса, сканерді пайдаланамын. Компьютерге дайын мәтінді қолдан енгізу үшін, джойстикті қолданамын. Ал мәтінді басып алу үшін жүйелік блокқа қағаз саламын. Принтер арқылы әндерді тыңдап, динамик деп аталатын плоттерде құжаттарды сақтаймын.

1. Монитор мен жүйелік блокты іске қосу қажет; 2. Әріптер пернетақта арқылы теріледі; 3. Сканер сурет салу үшін емес, оны

21 слайд
1. Монитор мен жүйелік блокты іске қосу қажет; 2. Әріптер пернетақта арқылы теріледі; 3. Сканер сурет салу үшін емес, оны енгізу үшін қолданылады; 4. Компьютерге дайын мәтінді жылдам енгізуде сканер пайдаланылады; 5. Мәтінді басып алу үшін принтерге қағаз салады; 6. Ән тыңдау үшін динамик немесе құлаққап керек; 7.Құжаттар компьютердің сыртқы жадында сақталады; 8.Плоттердің екінші аты график сызғыш құрылғы.

21 слайд

1. Монитор мен жүйелік блокты іске қосу қажет; 2. Әріптер пернетақта арқылы теріледі; 3. Сканер сурет салу үшін емес, оны енгізу үшін қолданылады; 4. Компьютерге дайын мәтінді жылдам енгізуде сканер пайдаланылады; 5. Мәтінді басып алу үшін принтерге қағаз салады; 6. Ән тыңдау үшін динамик немесе құлаққап керек; 7.Құжаттар компьютердің сыртқы жадында сақталады; 8.Плоттердің екінші аты график сызғыш құрылғы.

2. Сиқырлы сандар2. Сиқырлы сандар

22 слайд
2. Сиқырлы сандар2. Сиқырлы сандар

22 слайд

2. Сиқырлы сандар2. Сиқырлы сандар

Білімнің жолбасшысы, Шәкірттің қолбасшысы

23 слайд
Білімнің жолбасшысы,   Шәкірттің қолбасшысы

23 слайд

Білімнің жолбасшысы,   Шәкірттің қолбасшысы

Ақпарат тасуыштар

24 слайд
Ақпарат тасуыштар

24 слайд

Ақпарат тасуыштар

Компьютердің беті

25 слайд
Компьютердің беті

25 слайд

Компьютердің беті

Матрицалық, сия бүріккіш, Матрицалық, сия бүріккіш, лазерлік деп бөлінетін лазерлік деп бөлінетін қандай құрылғы қандай құры

26 слайд
Матрицалық, сия бүріккіш, Матрицалық, сия бүріккіш, лазерлік деп бөлінетін лазерлік деп бөлінетін қандай құрылғы қандай құрылғы

26 слайд

Матрицалық, сия бүріккіш, Матрицалық, сия бүріккіш, лазерлік деп бөлінетін лазерлік деп бөлінетін қандай құрылғы қандай құрылғы

Батырмасын басасың, қажетті файлды ашасың

27 слайд
Батырмасын басасың, қажетті файлды ашасың 

27 слайд

Батырмасын басасың, қажетті файлды ашасың 

Қорытынды Білім алушы бір мезгілде екі тілді меңгереді. Білімдерін іс жүзінде қолдана білуге үйренедіКөп тіл білетін, басқ

28 слайд
Қорытынды Білім алушы бір мезгілде екі тілді меңгереді. Білімдерін іс жүзінде қолдана білуге үйренедіКөп тіл білетін, басқа ұлттардың салт- дәстүрлерін қадірлей білетін мәдениетті, отансүйгіш тұлға болып қалыптасады Толеранттық тұлға болып қалыптасады Білім алушы бір мезгілде екі тілді меңгереді.

28 слайд

Қорытынды Білім алушы бір мезгілде екі тілді меңгереді. Білімдерін іс жүзінде қолдана білуге үйренедіКөп тіл білетін, басқа ұлттардың салт- дәстүрлерін қадірлей білетін мәдениетті, отансүйгіш тұлға болып қалыптасады Толеранттық тұлға болып қалыптасады Білім алушы бір мезгілде екі тілді меңгереді.

29 слайд

29 слайд