1 слайд
Тарих пәнін оқытудағы сын тұрғысынан
оқыту технологиясының рөлі
Орындаған: Рустемова М.Т.
2 слайд
Кіріспе
Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі кезде өмір сүру күрделенді, біздің
елімізде демократиялық құрылымдар пайда бола бастады. Бүгінгі
мектеп оқушылары ертең өз жолында кездескен қиыншылықтарды
жеңуге, өз мәселелерін өздері шешуге, саналы шешім қабылдауға
дайын болуды үйрететін жаңа технологиялардың бірі – “ c ын
тұрғысынан ойлау”.
СТО-ды дамыту бағдарламасы әлемнің түкпір- түкпірінен жиналған
білім берушілердің бірлескен еңбегі.
СТО дегеніміз- не нәрсенің анығына барып, оның себеп салдарына
барып анықтау, бағалау одан шығатын салдарына көз жеткізе білу,
қорытынды жасау.
Джон Дьюидің айтуы бойынша мәселелерге ерекше көңіл аудару
оқушының табиғи әуесқойлығын оятып, СТО-уға итермелейді.
3 слайд
Зерттеу жұмысының мақсаты - Сын тұрғысынан
ойлауды дамытуды тарих пәнін оқытуда қолдану
және ол арқылы оқушы білімін тереңдетіп,
оқушының сабақты сыни тұрғыдан меңгеруіне
септігін тигізетіндігін дәлелдеу.
4 слайд
Осы мақсатқа жетуде келесі мiндeттep қойылады:
-сыни тұрғыдан оқыту қызметіне сипаттама жасау;
-сыни тұрғыдан оқытудың тиімділігін айқындау;
-сыни тұрғыдан ойлау технологиясын сабақта
пайдалану жолдарын көрсету;
- c ын тұрғысынан ойлауды дамытуды тарих пәнін
оқытуда қолдананудың тиімді жақтарын көрсету;
- c ын тұрғысынан ойлауды дамытуды тарих пәнін
оқытуда қолдану арқылы қол жеткен нәтижелерді
көрсету;
5 слайд
Зерттеу пәні. Мектепте тарих сабақтарында сын
тұрғысынан ойлауды қолдану арқылы тарихты
меңгерту.
Зерттеу нысаны. Сын тұрғысынан оқыту кезіндегі
білім беру үрдісі.
6 слайд
Зерттеу жұмысының ғылыми жаңалығы.
1. Білім беру үдерісінде оқушылардың сыни ойлауын
қалыптастыру мәселесі ғылыми тұрғыдан қарастырылып,
мүмкіндіктері анықталды;
2. Қазіргі кезеңде білім беруді дамытуда «сыни», «сыни ойлау»,
ұғымдарының мәні нақтыланды;
3. Оқытудың қазіргі жаңашылдық сипаты жағдайында болашақ
ұрпақтың сыни ойлауын қалыптастырудың компоненттері мен
өлшемдері, көрсеткіштері анықталды;
4. Оқушылардың тарих сабағында сыни ойлауының мазмұны
мен оны қалыптастырудың педагогикалық шарттары негізделіп,
ғылыми-әдістемелік ұсыныстар берілді.
7 слайд
Сын тұрғысынан ойлау
технологиясының
ерекшеліктері
Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны мұғаліммен,
сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті
мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама.
Технологияның басты мақсаты – дамыта оқыту негізінде “Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен
жазуды дамыту” бағдарламасын іске асыру, балаларға терең білім беру. Бұл бағдарлама Қазақстан
қоры жанынан 1998 ж. қазан айынан бастап жүргізіліп келеді. Жаңа технология ретінде ең озық
әдістерді дер кезінде игеру, іздену арқылы бала бойына дарыту, одан өнімді нәтиже шығара білу –
әрбір ұстаздың басты міндеті. RWCT бағдарламасы – ағылшын тілінен аударғанда “Сын тұрғысынан
ойлау үшін оқу мен жазу” дегенді білдіреді. Бұл бағдарлама оқытудың 60 түрлі стратегияларынан:
әдістерінен тұрады
8 слайд
Сын тұрғысынан ойлау
әдістері
қызығушылығын ояту
ой шақыру
ой толғаныс
ой қозғау
мағынаны тану
9 слайд
10 слайд
11 слайд
12 слайд
Қорытынды:
Сыни тұрғыдан оқыту технологиясының басты
мақсаттарының бірі – жас ұрпақты оқыта отырып,
оның еркіндігін, белсенділігін қалыптастыру, өз
бетінше шешім қабылдауға дағдыландыру және осы
заманға сай білімді, әрі білікті мамандар даярлау
болып табылады.
13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз