Материалдар / Семинар сабақ Рустемова Мадина
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Семинар сабақ Рустемова Мадина

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандық тарих жөнінде баяндама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Тамыз 2019
305
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тарих пәнін оқытудағы сын тұрғысынан оқыту технологиясының рөлі Орындаған: Рустемова М.Т.

1 слайд
Тарих пәнін оқытудағы сын тұрғысынан оқыту технологиясының рөлі Орындаған: Рустемова М.Т.

Кіріспе Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі кезде өмір сүру күрделенді, біздің елімізде демократиялық құрылымдар пайда

2 слайд
Кіріспе Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі кезде өмір сүру күрделенді, біздің елімізде демократиялық құрылымдар пайда бола бастады. Бүгінгі мектеп оқушылары ертең өз жолында кездескен қиыншылықтарды жеңуге, өз мәселелерін өздері шешуге, саналы шешім қабылдауға дайын болуды үйрететін жаңа технологиялардың бірі – “ c ын тұрғысынан ойлау”. СТО-ды дамыту бағдарламасы әлемнің түкпір- түкпірінен жиналған білім берушілердің бірлескен еңбегі. СТО дегеніміз- не нәрсенің анығына барып, оның себеп салдарына барып анықтау, бағалау одан шығатын салдарына көз жеткізе білу, қорытынды жасау. Джон Дьюидің айтуы бойынша мәселелерге ерекше көңіл аудару оқушының табиғи әуесқойлығын оятып, СТО-уға итермелейді.

 Зерттеу жұмысының мақсаты - Сын тұрғысынан ойлауды дамытуды тарих пәнін оқытуда қолдану және ол арқылы оқушы білімін тереңде

3 слайд
 Зерттеу жұмысының мақсаты - Сын тұрғысынан ойлауды дамытуды тарих пәнін оқытуда қолдану және ол арқылы оқушы білімін тереңдетіп, оқушының сабақты сыни тұрғыдан меңгеруіне септігін тигізетіндігін дәлелдеу. 

 Осы мақсатқа жетуде келесі мiндeттep қойылады: -сыни тұрғыдан оқыту қызметіне сипаттама жасау; -сыни тұрғыдан оқытудың тиімд

4 слайд
 Осы мақсатқа жетуде келесі мiндeттep қойылады: -сыни тұрғыдан оқыту қызметіне сипаттама жасау; -сыни тұрғыдан оқытудың тиімділігін айқындау; -сыни тұрғыдан ойлау технологиясын сабақта пайдалану жолдарын көрсету; - c ын тұрғысынан ойлауды дамытуды тарих пәнін оқытуда қолдананудың тиімді жақтарын көрсету; - c ын тұрғысынан ойлауды дамытуды тарих пәнін оқытуда қолдану арқылы қол жеткен нәтижелерді көрсету; 

 Зерттеу пәні. Мектепте тарих сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды қолдану арқылы тарихты меңгерту.  Зерттеу нысаны. Сын т

5 слайд
 Зерттеу пәні. Мектепте тарих сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды қолдану арқылы тарихты меңгерту.  Зерттеу нысаны.  Сын тұрғысынан оқыту кезіндегі білім беру үрдісі.

 Зерттеу жұмысының ғылыми жаңалығы.  1. Білім беру үдерісінде оқушылардың сыни ойлауын қалыптастыру мәселесі ғылыми тұрғыдан

6 слайд
 Зерттеу жұмысының ғылыми жаңалығы.  1. Білім беру үдерісінде оқушылардың сыни ойлауын қалыптастыру мәселесі ғылыми тұрғыдан қарастырылып, мүмкіндіктері анықталды;  2. Қазіргі кезеңде білім беруді дамытуда «сыни», «сыни ойлау», ұғымдарының мәні нақтыланды;  3. Оқытудың қазіргі жаңашылдық сипаты жағдайында болашақ ұрпақтың сыни ойлауын қалыптастырудың компоненттері мен өлшемдері, көрсеткіштері анықталды;  4. Оқушылардың тарих сабағында сыни ойлауының мазмұны мен оны қалыптастырудың педагогикалық шарттары негізделіп, ғылыми-әдістемелік ұсыныстар берілді.

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері  Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны мұғалі

7 слайд
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері  Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны мұғаліммен, сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама. Технологияның басты мақсаты – дамыта оқыту негізінде “Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту” бағдарламасын іске асыру, балаларға терең білім беру. Бұл бағдарлама Қазақстан қоры жанынан 1998 ж. қазан айынан бастап жүргізіліп келеді. Жаңа технология ретінде ең озық әдістерді дер кезінде игеру, іздену арқылы бала бойына дарыту, одан өнімді нәтиже шығара білу – әрбір ұстаздың басты міндеті. RWCT бағдарламасы – ағылшын тілінен аударғанда “Сын тұрғысынан ойлау үшін оқу мен жазу” дегенді білдіреді. Бұл бағдарлама оқытудың 60 түрлі стратегияларынан: әдістерінен тұрады

Сын тұрғысынан ойлау әдістері қызығушылығын ояту ой шақыру ой толғаныс ой қозғау мағынаны тану

8 слайд
Сын тұрғысынан ойлау әдістері қызығушылығын ояту ой шақыру ой толғаныс ой қозғау мағынаны тану

9 слайд

10 слайд

11 слайд

Қорытынды:  Сыни тұрғыдан оқыту технологиясының басты мақсаттарының бірі – жас ұрпақты оқыта отырып, оның еркіндігін, белсенд

12 слайд
Қорытынды:  Сыни тұрғыдан оқыту технологиясының басты мақсаттарының бірі – жас ұрпақты оқыта отырып, оның еркіндігін, белсенділігін қалыптастыру, өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландыру және осы заманға сай білімді, әрі білікті  мамандар даярлау болып табылады. 

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!