Материалдар / Шеңбер және дөңгелек. Доғаның ұзындығы. Дөңгелек, сектор және сегменттің аудандары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шеңбер және дөңгелек. Доғаның ұзындығы. Дөңгелек, сектор және сегменттің аудандары.

Материал туралы қысқаша түсінік
геометрия мұғалімдеріне арналған шағын материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2021
716
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мұғалімнің аты жөні:Бодаубекова Г.М. ҰМЖ тақырыбы: Сақтар Сабақтың тақырыбы:Сақ патшайымы Томирис Оқу мақсаты: 5.3.2

1 слайд
Мұғалімнің аты жөні:Бодаубекова Г.М. ҰМЖ тақырыбы: Сақтар Сабақтың тақырыбы:Сақ патшайымы Томирис Оқу мақсаты: 5.3.2.1- сақ сармат тайпаларының халықарылық аренадағы орнын анықтау. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Oқушылaрдың бaсым бөлігі : Кейбір оқушылар: Сақ тайпалары туралы жалпылама мәліметтерді біледі. Томирис патшайымның ерлігімен өмірін сипаттай алады . Томирис пен Кир арасындағы қақтығыстың тарихи маңызын аша алады. Бағалау критерийі Сақ тайпаларына тарихи түсінік береді.Томирис патшайымның өмірі туралы мәліметтер береді.

Тілдік мақса т Оқыл ым - мәтін ді және тарих и дерек терді оқып, талда у жұмы сы Айтыл ым - топты қ және жұпты қ талқ

2 слайд
Тілдік мақса т Оқыл ым - мәтін ді және тарих и дерек терді оқып, талда у жұмы сы Айтыл ым - топты қ және жұпты қ талқы лаула р арқыл ы сұрақт арға жауап беру.Жазылым - Ерлік ,қар у ,сақ сөздеріне синквейн Құндылықтар Құндылықтар: сабақ барысында оқушылардың бір - бірін тыңдау, көмектесу, жұптасып тапсырма орындау, диалогтық сөйлесу мәдениеті қалыптасады. Татулық, достық сезімдерін қалыптасты ру. Туған мемлекетімі з тарихына құрметпен қарау. Пәнаралық байланыстар • Дүние жүзі тарихы яғни Томиристің дүниежүзі тарихындағы рөлін анықтайды. Алдыңғы меңгерілген білім • Шілікті және Бесшатыр қорғандары, берер қорымдары, Тасмола мәдениеті туралы түсініктері бар.

Оқу мақсаты: 5.3.2.1- сақ сармат тайпаларының халықарылық аренадағы орнын анықтау. Зерттеу сұрағы: орталық Қазақстанды

3 слайд
Оқу мақсаты: 5.3.2.1- сақ сармат тайпаларының халықарылық аренадағы орнын анықтау. Зерттеу сұрағы: орталық Қазақстанды мекендеген кімдер 7 сұрақ әдісі: Ой салар әдісі: Бағдаршам әдісі: Әдіс тәсілд ер Тасмола мәдениеті тақырыбына талдау жасау. Сақ тайпалары туралы видио көрсете отырып сұрақтар қоямын.Ақиқ ат жалған кестесіне жауап береді. Тапсы рмала р

Кері байланыс: жетістік ағашы Үйге тапсырма: мәлімет жинақтау Бағалау: сабақтың әр кезеңінде “бес бармақ әдісі”

4 слайд
Кері байланыс: жетістік ағашы Үйге тапсырма: мәлімет жинақтау Бағалау: сабақтың әр кезеңінде “бес бармақ әдісі”