Слайд “Музыка және музыкалық тәрбие беру”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“Музыка және музыкалық
тәрбие беру”
Дайындаған:Қазыбаева Самал.
1 слайд
“Музыка және музыкалық тәрбие беру” Дайындаған:Қазыбаева Самал.
2 слайд
Курстық жұмыстың тақырыбы:
“Музыка және музыкалық тәрбие беру әдістемесі”
Курстық жұмыстың мақсаты:
Болашақ музыка жетекшілері мен тәрбиешілердің
эстетикалық педагогикалық шеберлік негіздерін
қалыптастыру арқылы талдау, зерттеу.
Курстық жұмыстың міндеті:
1.Мектеп жасына дейінгі балаларға алуан түрлі
музыкалық шығармалармен таныстырып, алған
әсерлерін байыту.
2.Балалардың эмоциялық әсер алғыштығын, дыбыстың
биіктігін айыра білуін, ырғақты сезінуін дамыту.
3.Баланы музыканың ең қарапайым ұғымдарымен
таныстыру.
Курстық жұмыстың құрылымы:
Курстық жұмыс кіріспеден, негізгі бөлімнен,
қорытынды және әдебиеттер тізімімен,
қосымшалардан тұрады.
2 слайд
Курстық жұмыстың тақырыбы: “Музыка және музыкалық тәрбие беру әдістемесі” Курстық жұмыстың мақсаты: Болашақ музыка жетекшілері мен тәрбиешілердің эстетикалық педагогикалық шеберлік негіздерін қалыптастыру арқылы талдау, зерттеу. Курстық жұмыстың міндеті: 1.Мектеп жасына дейінгі балаларға алуан түрлі музыкалық шығармалармен таныстырып, алған әсерлерін байыту. 2.Балалардың эмоциялық әсер алғыштығын, дыбыстың биіктігін айыра білуін, ырғақты сезінуін дамыту. 3.Баланы музыканың ең қарапайым ұғымдарымен таныстыру. Курстық жұмыстың құрылымы: Курстық жұмыс кіріспеден, негізгі бөлімнен, қорытынды және әдебиеттер тізімімен, қосымшалардан тұрады.
3 слайд
Музыкамен және музыкадағы
қабылдау-ойлау прцестері.
Есту-әсерлену-түсіну жүйесі.
Эстетикалық эмоциялар-
музыкалық ой актісінің серігі.
Музыкадағы сезім және
эмоциялар.
Эстетикалық және негізгі
эмоциялар.
Музыкадағы шығармалардың
ара қатынасы .
3 слайд
Музыкамен және музыкадағы қабылдау-ойлау прцестері. Есту-әсерлену-түсіну жүйесі. Эстетикалық эмоциялар- музыкалық ой актісінің серігі. Музыкадағы сезім және эмоциялар. Эстетикалық және негізгі эмоциялар. Музыкадағы шығармалардың ара қатынасы .
4 слайд
Мектепке дейінгі жастағы балалармен музыкалық
сабақ мақсаты әлемнің дыбыс сұлулығына бала
жанының алғашқы жанасуын (касание) орнату,
музыкалық поэзияға деген тікелей қатынасы
(отношение) ояту, музыкалық форма мен балалық
әсерленушілік сферасы арасындағы байланысты
орнату.
Осы зерттелу кезеңіне мектепке дейінгі және
мектептегі педагогиканың бір-бірімен тығыз
байланыстылығы тән болды. Сондықтан орта
мектепте музыкалық тәрбие беру мәселесін
қарастыратын жеке жұмыстар мен бағдарламалық
құжаттар назардан тыс қалып кетпеуі керек. Сол
кезде қозғалған мәселе тек жастары өте кіші
балаларға арналған.
4 слайд
Мектепке дейінгі жастағы балалармен музыкалық сабақ мақсаты әлемнің дыбыс сұлулығына бала жанының алғашқы жанасуын (касание) орнату, музыкалық поэзияға деген тікелей қатынасы (отношение) ояту, музыкалық форма мен балалық әсерленушілік сферасы арасындағы байланысты орнату. Осы зерттелу кезеңіне мектепке дейінгі және мектептегі педагогиканың бір-бірімен тығыз байланыстылығы тән болды. Сондықтан орта мектепте музыкалық тәрбие беру мәселесін қарастыратын жеке жұмыстар мен бағдарламалық құжаттар назардан тыс қалып кетпеуі керек. Сол кезде қозғалған мәселе тек жастары өте кіші балаларға арналған.
5 слайд
Музыкалық жалпылау әдісі-музыка
сабақтарын ұйымдастырудың
негізгі әдісі. Бұл әдіс ең әуелі
оқушылардың мудыкалық өнерді
сапалы түсінуге және көркемдік
ойлау қабілеттерін қалыптастыруға
бағытталған. Музыкалық жалпылау
әдісі бірінен соң бірі келетін
әрекеттерді енгізеді.
5 слайд
Музыкалық жалпылау әдісі-музыка сабақтарын ұйымдастырудың негізгі әдісі. Бұл әдіс ең әуелі оқушылардың мудыкалық өнерді сапалы түсінуге және көркемдік ойлау қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Музыкалық жалпылау әдісі бірінен соң бірі келетін әрекеттерді енгізеді.
6 слайд
Сабақта қолданылатын қс-әрекет түрлеріне мыналар
жатады: ән салу, музыка тыңдау, музыкалық – ырғақты
қыймылдар, балаларға арналған музыкалық аспаптарда
ойнау балалар шығармашылығы. Ән салу – баланы әнді
дұрыс айтуға тәрбиелесе, музыка тыңдау – оны
музыкалық шығармаларды, әндерді саналы түрде
қолдануға үйретеді, музыкалық-ырғақтық қимылдар –
баланың жана дүниесін байытып, әдемі жүріс –
тұрысының қалыптасуына, дене мүшелерінің өсіп
жетілуіне, көңіл-күйінің жақсаруына, музыка өнеріне
деген сүйіспеншілігін арттыруға әсерін тигізеді,
балаларға арналған музыкалық аспаптарда ойнау-
балаларда ұйымшылдыққа, бірлікке, сезімталдыққа,
адамгершілікке баулиды, балалар шығармашылығы –
балалардың бойындағы шығармашылық қабілеті
дамытуға игі ықпалын тигізеді, ойын ұштап, қиялын
қанаттандырады.
6 слайд
Сабақта қолданылатын қс-әрекет түрлеріне мыналар жатады: ән салу, музыка тыңдау, музыкалық – ырғақты қыймылдар, балаларға арналған музыкалық аспаптарда ойнау балалар шығармашылығы. Ән салу – баланы әнді дұрыс айтуға тәрбиелесе, музыка тыңдау – оны музыкалық шығармаларды, әндерді саналы түрде қолдануға үйретеді, музыкалық-ырғақтық қимылдар – баланың жана дүниесін байытып, әдемі жүріс – тұрысының қалыптасуына, дене мүшелерінің өсіп жетілуіне, көңіл-күйінің жақсаруына, музыка өнеріне деген сүйіспеншілігін арттыруға әсерін тигізеді, балаларға арналған музыкалық аспаптарда ойнау- балаларда ұйымшылдыққа, бірлікке, сезімталдыққа, адамгершілікке баулиды, балалар шығармашылығы – балалардың бойындағы шығармашылық қабілеті дамытуға игі ықпалын тигізеді, ойын ұштап, қиялын қанаттандырады.
7 слайд
Қорытынды:
Қорыта келгенде еліміздің болашағы – қазіргі мектепке
дейінгі мекемелердегі балалардың жүрегіне ізгілік нұрын
сеуіп, музыкалық мәдениетті адам тәрбиелеу – ол
тәрбиешілердің музыкалық тәрбиенің теориясы мен
әдістемесі пәнін игере отырып, оның әдістемесін жан-
жақты меңгеруіне, шығармашылық бейіміне байланысты.
Балабақшада тәрбие алап жатқан бүлдіршіндердің
арасынан болашақ өнерпаздар, әншілер, жазушылар,
ақындар талай мамандық иелері шығуы мүмкін, «Бұлақ
көрсең, көзін аш» демекші солардың бойындағы
қасиеттерді ерте бастан байқап, өнерге баулу ең алдымен
ата-анамен тәрбиеші, ұстаздардың сезімталдылығына,
ізденімпаздылығына көп байланысты. Музыка баланың
ішкіжан дүниесі, сезіміне тікелей әсерін тигізеді. Егеменді
елдің ертеңі оқу-біліммен, өнегелі тәрбиемен өлшенеді.
Сондықтан бала болашақта тұлға ретінде қалыптасуы бір
отбасының ғана емес, бүкіл қоғамның міндеті.
7 слайд
Қорытынды: Қорыта келгенде еліміздің болашағы – қазіргі мектепке дейінгі мекемелердегі балалардың жүрегіне ізгілік нұрын сеуіп, музыкалық мәдениетті адам тәрбиелеу – ол тәрбиешілердің музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі пәнін игере отырып, оның әдістемесін жан- жақты меңгеруіне, шығармашылық бейіміне байланысты. Балабақшада тәрбие алап жатқан бүлдіршіндердің арасынан болашақ өнерпаздар, әншілер, жазушылар, ақындар талай мамандық иелері шығуы мүмкін, «Бұлақ көрсең, көзін аш» демекші солардың бойындағы қасиеттерді ерте бастан байқап, өнерге баулу ең алдымен ата-анамен тәрбиеші, ұстаздардың сезімталдылығына, ізденімпаздылығына көп байланысты. Музыка баланың ішкіжан дүниесі, сезіміне тікелей әсерін тигізеді. Егеменді елдің ертеңі оқу-біліммен, өнегелі тәрбиемен өлшенеді. Сондықтан бала болашақта тұлға ретінде қалыптасуы бір отбасының ғана емес, бүкіл қоғамның міндеті.
8 слайд
8 слайд