слайд-презентация " Балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық – физиологиялық ерекшеліктері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Балалар мен жасөспірімдер Балалар мен жасөспірімдер
ағзасының ағзасының
аа
натомиялық – натомиялық –
физиологиялық физиологиялық
ерекшеліктеріерекшеліктері
1 слайд
Балалар мен жасөспірімдер Балалар мен жасөспірімдер ағзасының ағзасының аа натомиялық – натомиялық – физиологиялық физиологиялық ерекшеліктеріерекшеліктері
2 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ БАЛАЛАРДЫҢ
АНАТОМИЯЛЫҚ-АНАТОМИЯЛЫҚ-
ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
– –
ЖАЛПЫ АҒЗАНЫҢ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ЖАЛПЫ АҒЗАНЫҢ ЖӘНЕ ЖЕКЕ
ЖҮЙЕЛЕР МЕН МҮШЕЛЕРДІҢ ЖАСҚА ЖҮЙЕЛЕР МЕН МҮШЕЛЕРДІҢ ЖАСҚА
БАЙЛАНЫСТЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІБАЙЛАНЫСТЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ БАЛАЛАРДЫҢ АНАТОМИЯЛЫҚ-АНАТОМИЯЛЫҚ- ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ – – ЖАЛПЫ АҒЗАНЫҢ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ЖАЛПЫ АҒЗАНЫҢ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ЖҮЙЕЛЕР МЕН МҮШЕЛЕРДІҢ ЖАСҚА ЖҮЙЕЛЕР МЕН МҮШЕЛЕРДІҢ ЖАСҚА БАЙЛАНЫСТЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІБАЙЛАНЫСТЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
3 слайд
Оқу-жаттығу үдерісті дұрыс жоспарлау Оқу-жаттығу үдерісті дұрыс жоспарлау
және орындау үшін ескеру қажет:және орындау үшін ескеру қажет:
-
балалар мен жасөспірімдердің жасқа балалар мен жасөспірімдердің жасқа
сай қалыптасуының ерекшеліктерін; сай қалыптасуының ерекшеліктерін;
-
жоғары жүйке жүйесінің қызметінің жоғары жүйке жүйесінің қызметінің
заңдылықтары мен даму кезендерін;заңдылықтары мен даму кезендерін;
-
вегетативтік және бұлшықет жүйелердің вегетативтік және бұлшықет жүйелердің
ерекшеліктерін, сонымен қатар ерекшеліктерін, сонымен қатар
олардың, мысалы футбол ойын сабағы олардың, мысалы футбол ойын сабағы
барысында бұл үдерістердің бір-бірімен барысында бұл үдерістердің бір-бірімен
байланыста болуын байланыста болуын
ескеру қажет.ескеру қажет.
3 слайд
Оқу-жаттығу үдерісті дұрыс жоспарлау Оқу-жаттығу үдерісті дұрыс жоспарлау және орындау үшін ескеру қажет:және орындау үшін ескеру қажет: - балалар мен жасөспірімдердің жасқа балалар мен жасөспірімдердің жасқа сай қалыптасуының ерекшеліктерін; сай қалыптасуының ерекшеліктерін; - жоғары жүйке жүйесінің қызметінің жоғары жүйке жүйесінің қызметінің заңдылықтары мен даму кезендерін;заңдылықтары мен даму кезендерін; - вегетативтік және бұлшықет жүйелердің вегетативтік және бұлшықет жүйелердің ерекшеліктерін, сонымен қатар ерекшеліктерін, сонымен қатар олардың, мысалы футбол ойын сабағы олардың, мысалы футбол ойын сабағы барысында бұл үдерістердің бір-бірімен барысында бұл үдерістердің бір-бірімен байланыста болуын байланыста болуын ескеру қажет.ескеру қажет.
4 слайд
Педагогика саласында мектеп жасы Педагогика саласында мектеп жасы
бөлбөл
інеіне
ді:ді:
- -
бастапқыбастапқы
мектеп жасы (7-10 лет) мектеп жасы (7-10 лет)
- жасөспірім жасы (11-14 лет)- жасөспірім жасы (11-14 лет)
- жеткіншек жасы (15-18).- жеткіншек жасы (15-18).
Жасқа байланысты осылай топтарға бөлінуі балалар - Жасқа байланысты осылай топтарға бөлінуі балалар -
жеткіншектер спорт мектептеріне, сауықтыру-тәрбие жеткіншектер спорт мектептеріне, сауықтыру-тәрбие
ұжымдарына сай келедіұжымдарына сай келеді
4 слайд
Педагогика саласында мектеп жасы Педагогика саласында мектеп жасы бөлбөл інеіне ді:ді: - - бастапқыбастапқы мектеп жасы (7-10 лет) мектеп жасы (7-10 лет) - жасөспірім жасы (11-14 лет)- жасөспірім жасы (11-14 лет) - жеткіншек жасы (15-18).- жеткіншек жасы (15-18). Жасқа байланысты осылай топтарға бөлінуі балалар - Жасқа байланысты осылай топтарға бөлінуі балалар - жеткіншектер спорт мектептеріне, сауықтыру-тәрбие жеткіншектер спорт мектептеріне, сауықтыру-тәрбие ұжымдарына сай келедіұжымдарына сай келеді
5 слайд
«Б«Б
иологиялық жасиологиялық жас » деген ұғым организм нің
морфологиялық және функционалдық даму
деңгейі не байланысты белгілі бір сәт к е
жеткен жағдайы. Балалардың қарқынды
түрде жеке дамуы бірдей еместігі анықталған,
дегенмен көптеген балаларда даму қарқыны
баланың жасына сай келеді. Сонымен қатар,
әртүрлі жасқа байланысты топтарда
құрдастарынан даму барысында арттып
немесе қалып қалатын балалар бар. Мұндай
балалардың саны салыстырмалы түрде көп
емес, бірақ бұл факті жас спортшыларды
дайындау кезінде ескеру қажет.
5 слайд
«Б«Б иологиялық жасиологиялық жас » деген ұғым организм нің морфологиялық және функционалдық даму деңгейі не байланысты белгілі бір сәт к е жеткен жағдайы. Балалардың қарқынды түрде жеке дамуы бірдей еместігі анықталған, дегенмен көптеген балаларда даму қарқыны баланың жасына сай келеді. Сонымен қатар, әртүрлі жасқа байланысты топтарда құрдастарынан даму барысында арттып немесе қалып қалатын балалар бар. Мұндай балалардың саны салыстырмалы түрде көп емес, бірақ бұл факті жас спортшыларды дайындау кезінде ескеру қажет.
6 слайд
Бастапқы мектеп жасы (7-10 жас)
Бастапқы мектеп жасындағы балалардың
орталық жүйке жүйесінің ерекшеліктері
Ағза қызметінің даму барысында орталық
жүйке жүйесі жетекші роль атқарады және
оның жоғары бөлімі - бас миының
қыртыстары негізгі орын алады.
6 слайд
Бастапқы мектеп жасы (7-10 жас) Бастапқы мектеп жасындағы балалардың орталық жүйке жүйесінің ерекшеліктері Ағза қызметінің даму барысында орталық жүйке жүйесі жетекші роль атқарады және оның жоғары бөлімі - бас миының қыртыстары негізгі орын алады.
7 слайд
Бас миының қыртыстарыныңБас миының қыртыстарының
қайта құрылуы қайта құрылуы
балалардың мінез-құлқында, олардың балалардың мінез-құлқында, олардың
психикасында көрініс білдіреді.психикасында көрініс білдіреді. Бұл жастағы
балалар
эмоциональды болып келеді, бірақ эмоциональды болып келеді, бірақ
алайда ересек адамдардың айтқанына алайда ересек адамдардың айтқанына
көнеді. Жаттықтырушының мәртебесі бұл көнеді. Жаттықтырушының мәртебесі бұл
жастағы балалардың алдында өте жоғары. жастағы балалардың алдында өте жоғары.
Ұлдардың арасында достық қағидасы таза Ұлдардың арасында достық қағидасы таза
сыртқы сипатқа ие. сыртқы сипатқа ие.
Балалар қандай да Балалар қандай да
болмасын басқа бір қызметтерде өз күштерін болмасын басқа бір қызметтерде өз күштерін
тексеруге ұмтылады, жетістікке жетуге тексеруге ұмтылады, жетістікке жетуге
тырысады.тырысады.
Балалардың мүдделері неғұрлым Балалардың мүдделері неғұрлым
алуан түрліалуан түрлі
болып келеді, бірақ болып келеді, бірақ
сыйымдылығы сыйымдылығы
жағынан жағынан
әлі жеткіліктіәлі жеткілікті
емес емес
..
7 слайд
Бас миының қыртыстарыныңБас миының қыртыстарының қайта құрылуы қайта құрылуы балалардың мінез-құлқында, олардың балалардың мінез-құлқында, олардың психикасында көрініс білдіреді.психикасында көрініс білдіреді. Бұл жастағы балалар эмоциональды болып келеді, бірақ эмоциональды болып келеді, бірақ алайда ересек адамдардың айтқанына алайда ересек адамдардың айтқанына көнеді. Жаттықтырушының мәртебесі бұл көнеді. Жаттықтырушының мәртебесі бұл жастағы балалардың алдында өте жоғары. жастағы балалардың алдында өте жоғары. Ұлдардың арасында достық қағидасы таза Ұлдардың арасында достық қағидасы таза сыртқы сипатқа ие. сыртқы сипатқа ие. Балалар қандай да Балалар қандай да болмасын басқа бір қызметтерде өз күштерін болмасын басқа бір қызметтерде өз күштерін тексеруге ұмтылады, жетістікке жетуге тексеруге ұмтылады, жетістікке жетуге тырысады.тырысады. Балалардың мүдделері неғұрлым Балалардың мүдделері неғұрлым алуан түрліалуан түрлі болып келеді, бірақ болып келеді, бірақ сыйымдылығы сыйымдылығы жағынан жағынан әлі жеткіліктіәлі жеткілікті емес емес ..
8 слайд
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың Бастауыш мектеп жасындағы балалардың
ойлауы мен ойында елеулі өзгерістер пайда болады.ойлауы мен ойында елеулі өзгерістер пайда болады.
Оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде логикалық талқылау Оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде логикалық талқылау
және абстракті түрде ойлау қабілеттері дамиды. және абстракті түрде ойлау қабілеттері дамиды.
Үйретілетін қимыл-қозғалыстарға сыни көзқарас Үйретілетін қимыл-қозғалыстарға сыни көзқарас
пайда болады.пайда болады.
Үйретілетін қимыл-қозғалыстарға Үйретілетін қимыл-қозғалыстарға
сыни көзқарас пайда болады.сыни көзқарас пайда болады.
Жады жұмысының Жады жұмысының
өгерістері есте сақтау қабілетінің нақты өгерістері есте сақтау қабілетінің нақты
құбылыстарының жалпылауынан емес, жадындағы құбылыстарының жалпылауынан емес, жадындағы
жалпы көріністердің қайта қалпына келтіру іс-жалпы көріністердің қайта қалпына келтіру іс-
әрекетінің нақты көріністері мен жекелеген әрекетінің нақты көріністері мен жекелеген
детальдарынан байқалады. детальдарынан байқалады.
Сондықтан, осы жаста футбол техникасын зерттеу Сондықтан, осы жаста футбол техникасын зерттеу
барысында оны іске асыру бойынша кейбір барысында оны іске асыру бойынша кейбір
екпіндерге толығырақ назар аудара отырып біртұтас екпіндерге толығырақ назар аудара отырып біртұтас
әдіс жүргізу ұсынылады. Солай бола тұра әдіс жүргізу ұсынылады. Солай бола тұра
балалардың қозғалыстық жады сандық және сапалық балалардың қозғалыстық жады сандық және сапалық
тұрғыдан жасына байланысты өзгереді. Балалардың тұрғыдан жасына байланысты өзгереді. Балалардың
есте сақтау қабілеті 7 жас пен 12 жас аралығында есте сақтау қабілеті 7 жас пен 12 жас аралығында
аса қарқынды дамып жетіледі.аса қарқынды дамып жетіледі.
8 слайд
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың Бастауыш мектеп жасындағы балалардың ойлауы мен ойында елеулі өзгерістер пайда болады.ойлауы мен ойында елеулі өзгерістер пайда болады. Оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде логикалық талқылау Оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде логикалық талқылау және абстракті түрде ойлау қабілеттері дамиды. және абстракті түрде ойлау қабілеттері дамиды. Үйретілетін қимыл-қозғалыстарға сыни көзқарас Үйретілетін қимыл-қозғалыстарға сыни көзқарас пайда болады.пайда болады. Үйретілетін қимыл-қозғалыстарға Үйретілетін қимыл-қозғалыстарға сыни көзқарас пайда болады.сыни көзқарас пайда болады. Жады жұмысының Жады жұмысының өгерістері есте сақтау қабілетінің нақты өгерістері есте сақтау қабілетінің нақты құбылыстарының жалпылауынан емес, жадындағы құбылыстарының жалпылауынан емес, жадындағы жалпы көріністердің қайта қалпына келтіру іс-жалпы көріністердің қайта қалпына келтіру іс- әрекетінің нақты көріністері мен жекелеген әрекетінің нақты көріністері мен жекелеген детальдарынан байқалады. детальдарынан байқалады. Сондықтан, осы жаста футбол техникасын зерттеу Сондықтан, осы жаста футбол техникасын зерттеу барысында оны іске асыру бойынша кейбір барысында оны іске асыру бойынша кейбір екпіндерге толығырақ назар аудара отырып біртұтас екпіндерге толығырақ назар аудара отырып біртұтас әдіс жүргізу ұсынылады. Солай бола тұра әдіс жүргізу ұсынылады. Солай бола тұра балалардың қозғалыстық жады сандық және сапалық балалардың қозғалыстық жады сандық және сапалық тұрғыдан жасына байланысты өзгереді. Балалардың тұрғыдан жасына байланысты өзгереді. Балалардың есте сақтау қабілеті 7 жас пен 12 жас аралығында есте сақтау қабілеті 7 жас пен 12 жас аралығында аса қарқынды дамып жетіледі.аса қарқынды дамып жетіледі.
9 слайд
9-10 жаста ми қыртысының бақылаушы 9-10 жаста ми қыртысының бақылаушы
ретінде рөлі артады. Кортикальды ретінде рөлі артады. Кортикальды
жүйелердің қызметі жаңарып, неғұрлым жүйелердің қызметі жаңарып, неғұрлым
күрделенуіне байланысты мидың қыртыстары күрделенуіне байланысты мидың қыртыстары
жіңішке әрі күрделі болып келеді. Шартты жіңішке әрі күрделі болып келеді. Шартты
рефлекстер үдемелі, тезірек жүреді. Бастауш рефлекстер үдемелі, тезірек жүреді. Бастауш
мектеп жасындағы қимыл-қозғалыс мектеп жасындағы қимыл-қозғалыс
дағдыларының динамикалық стереотиптері дағдыларының динамикалық стереотиптері
едәуір тұрақтылығымен сипатталады және едәуір тұрақтылығымен сипатталады және
бұл қабілет көптеген жылдар бойы бұл қабілет көптеген жылдар бойы
сақталады.сақталады.
9 слайд
9-10 жаста ми қыртысының бақылаушы 9-10 жаста ми қыртысының бақылаушы ретінде рөлі артады. Кортикальды ретінде рөлі артады. Кортикальды жүйелердің қызметі жаңарып, неғұрлым жүйелердің қызметі жаңарып, неғұрлым күрделенуіне байланысты мидың қыртыстары күрделенуіне байланысты мидың қыртыстары жіңішке әрі күрделі болып келеді. Шартты жіңішке әрі күрделі болып келеді. Шартты рефлекстер үдемелі, тезірек жүреді. Бастауш рефлекстер үдемелі, тезірек жүреді. Бастауш мектеп жасындағы қимыл-қозғалыс мектеп жасындағы қимыл-қозғалыс дағдыларының динамикалық стереотиптері дағдыларының динамикалық стереотиптері едәуір тұрақтылығымен сипатталады және едәуір тұрақтылығымен сипатталады және бұл қабілет көптеген жылдар бойы бұл қабілет көптеген жылдар бойы сақталады.сақталады.
10 слайд
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың
сүйек –бұлшықет жүйесінің ерекшеліктері
7-10 жастағы балаларда 7-10 жастағы балаларда сүйек
жүйесінде кейбір жүйесінде кейбір
өзгерістер байқалады. Қаңқаның өсу мен өзгерістер байқалады. Қаңқаның өсу мен
даму үдерістері ағзаның функциясымен даму үдерістері ағзаның функциясымен
анықталады және оның қимыл қызметін анықталады және оның қимыл қызметін
жаттықтырумен сипатталады. Сжаттықтырумен сипатталады. С үйек
тініне тініне
(тканьге) қимыл негізгі биологиялық (тканьге) қимыл негізгі биологиялық
стимулятор (сергітуші) болып табылады және стимулятор (сергітуші) болып табылады және
қаңқа жүйесінің өсуіне, қалыптасуына, қаңқа жүйесінің өсуіне, қалыптасуына,
функционалдық қабілеттеріне әсер етеді. функционалдық қабілеттеріне әсер етеді.
10 слайд
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың сүйек –бұлшықет жүйесінің ерекшеліктері 7-10 жастағы балаларда 7-10 жастағы балаларда сүйек жүйесінде кейбір жүйесінде кейбір өзгерістер байқалады. Қаңқаның өсу мен өзгерістер байқалады. Қаңқаның өсу мен даму үдерістері ағзаның функциясымен даму үдерістері ағзаның функциясымен анықталады және оның қимыл қызметін анықталады және оның қимыл қызметін жаттықтырумен сипатталады. Сжаттықтырумен сипатталады. С үйек тініне тініне (тканьге) қимыл негізгі биологиялық (тканьге) қимыл негізгі биологиялық стимулятор (сергітуші) болып табылады және стимулятор (сергітуші) болып табылады және қаңқа жүйесінің өсуіне, қалыптасуына, қаңқа жүйесінің өсуіне, қалыптасуына, функционалдық қабілеттеріне әсер етеді. функционалдық қабілеттеріне әсер етеді.
11 слайд
Омыртқа жотасының иірімдері енді қана Омыртқа жотасының иірімдері енді қана
қалыптасып келеді. Омыртқа жотасының қалыптасып келеді. Омыртқа жотасының
иірімдерінің иілгіштігі басым болып келеді , иірімдерінің иілгіштігі басым болып келеді ,
сондықтан омыртқа жотасының қалыпты сондықтан омыртқа жотасының қалыпты
дұрыс сақтамағандықтан қисаюы мүмкін және дұрыс сақтамағандықтан қисаюы мүмкін және
сонымен қатар ұзақ уақыт ширығуда сонымен қатар ұзақ уақыт ширығуда
болғандықтан өзгерістер болуы мүмкін. Бұл болғандықтан өзгерістер болуы мүмкін. Бұл
түсіндіріледі балалардың бұлшықеттерінің түсіндіріледі балалардың бұлшықеттерінің
даму барысында жеткіліксіздігімен, сондықтан даму барысында жеткіліксіздігімен, сондықтан
7-10 жастағы балаларға міндетті түрде 7-10 жастағы балаларға міндетті түрде
омыртқа бұлшықеттерін дамытатын омыртқа бұлшықеттерін дамытатын
жаттығуларды ұсыну қажет. Омыртқа жаттығуларды ұсыну қажет. Омыртқа
жотасының иірімдерінің дамуы дұрыс жотасының иірімдерінің дамуы дұрыс
қалыптасып және де ауытқу болмау үшін қалыптасып және де ауытқу болмау үшін
қажет.қажет.
11 слайд
Омыртқа жотасының иірімдері енді қана Омыртқа жотасының иірімдері енді қана қалыптасып келеді. Омыртқа жотасының қалыптасып келеді. Омыртқа жотасының иірімдерінің иілгіштігі басым болып келеді , иірімдерінің иілгіштігі басым болып келеді , сондықтан омыртқа жотасының қалыпты сондықтан омыртқа жотасының қалыпты дұрыс сақтамағандықтан қисаюы мүмкін және дұрыс сақтамағандықтан қисаюы мүмкін және сонымен қатар ұзақ уақыт ширығуда сонымен қатар ұзақ уақыт ширығуда болғандықтан өзгерістер болуы мүмкін. Бұл болғандықтан өзгерістер болуы мүмкін. Бұл түсіндіріледі балалардың бұлшықеттерінің түсіндіріледі балалардың бұлшықеттерінің даму барысында жеткіліксіздігімен, сондықтан даму барысында жеткіліксіздігімен, сондықтан 7-10 жастағы балаларға міндетті түрде 7-10 жастағы балаларға міндетті түрде омыртқа бұлшықеттерін дамытатын омыртқа бұлшықеттерін дамытатын жаттығуларды ұсыну қажет. Омыртқа жаттығуларды ұсыну қажет. Омыртқа жотасының иірімдерінің дамуы дұрыс жотасының иірімдерінің дамуы дұрыс қалыптасып және де ауытқу болмау үшін қалыптасып және де ауытқу болмау үшін қажет.қажет.
12 слайд
Футбол ойынында негізінде аяқтарға көп Футбол ойынында негізінде аяқтарға көп
күш түседі. Балаларда сүйектену күш түседі. Балаларда сүйектену
процесстері әлі аяқталған жоқ, процесстері әлі аяқталған жоқ,
сондықтан жаттықтырушылар осыны сондықтан жаттықтырушылар осыны
білу қажет және табанның білу қажет және табанның
бұлшықеттерін нығайтып, дамытуға бұлшықеттерін нығайтып, дамытуға
арнайы жаттығулар қолданып, мұқият арнайы жаттығулар қолданып, мұқият
назар аудару керек. назар аудару керек.
12 слайд
Футбол ойынында негізінде аяқтарға көп Футбол ойынында негізінде аяқтарға көп күш түседі. Балаларда сүйектену күш түседі. Балаларда сүйектену процесстері әлі аяқталған жоқ, процесстері әлі аяқталған жоқ, сондықтан жаттықтырушылар осыны сондықтан жаттықтырушылар осыны білу қажет және табанның білу қажет және табанның бұлшықеттерін нығайтып, дамытуға бұлшықеттерін нығайтып, дамытуға арнайы жаттығулар қолданып, мұқият арнайы жаттығулар қолданып, мұқият назар аудару керек. назар аудару керек.
13 слайд
8 жастағы баланың бұлшықет салмағы дене 8 жастағы баланың бұлшықет салмағы дене
салмағынан 27% құрайды, 12 жастағы - салмағынан 27% құрайды, 12 жастағы -
29,4%. Сонымен қатар бұлшықеттер 29,4%. Сонымен қатар бұлшықеттер
салмағының ұлғаюмен қатар олардың салмағының ұлғаюмен қатар олардың
функционалды қасиеттері, иннервациялық функционалды қасиеттері, иннервациялық
қатынастар дамиды. қатынастар дамиды.
Бұлшықеттер бұл жаста бір келкі емес: Бұлшықеттер бұл жаста бір келкі емес:
жылдам ірі бұлшықеттер, баяу – шағын жылдам ірі бұлшықеттер, баяу – шағын
бұлшықеттер дамиды.бұлшықеттер дамиды.
Жаттықтырушының назарына! Жаттығуды
дәлдікке орындау барысындағы қателіктер
осы себептен.
Қимыл тек қана тірек-қимыл аппаратының Қимыл тек қана тірек-қимыл аппаратының
дамуына емес, сонымен қатар ішкі жүйелер дамуына емес, сонымен қатар ішкі жүйелер
мен мүшелердің функционалдық мен мүшелердің функционалдық
мүмкіншілігінің дамуына септігін тигізеді. мүмкіншілігінің дамуына септігін тигізеді.
13 слайд
8 жастағы баланың бұлшықет салмағы дене 8 жастағы баланың бұлшықет салмағы дене салмағынан 27% құрайды, 12 жастағы - салмағынан 27% құрайды, 12 жастағы - 29,4%. Сонымен қатар бұлшықеттер 29,4%. Сонымен қатар бұлшықеттер салмағының ұлғаюмен қатар олардың салмағының ұлғаюмен қатар олардың функционалды қасиеттері, иннервациялық функционалды қасиеттері, иннервациялық қатынастар дамиды. қатынастар дамиды. Бұлшықеттер бұл жаста бір келкі емес: Бұлшықеттер бұл жаста бір келкі емес: жылдам ірі бұлшықеттер, баяу – шағын жылдам ірі бұлшықеттер, баяу – шағын бұлшықеттер дамиды.бұлшықеттер дамиды. Жаттықтырушының назарына! Жаттығуды дәлдікке орындау барысындағы қателіктер осы себептен. Қимыл тек қана тірек-қимыл аппаратының Қимыл тек қана тірек-қимыл аппаратының дамуына емес, сонымен қатар ішкі жүйелер дамуына емес, сонымен қатар ішкі жүйелер мен мүшелердің функционалдық мен мүшелердің функционалдық мүмкіншілігінің дамуына септігін тигізеді. мүмкіншілігінің дамуына септігін тигізеді.
14 слайд
14 слайд