Материалдар / слайд презентация "Денсаулық сақтау технологиясы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

слайд презентация "Денсаулық сақтау технологиясы"

Материал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру мұғаліміне әдістемелік көмек құралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
3636
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Денсаулық сақтау Денсаулық сақтау технологияларытехнологиялары

1 слайд
Денсаулық сақтау Денсаулық сақтау технологияларытехнологиялары

1 слайд

Денсаулық сақтау Денсаулық сақтау технологияларытехнологиялары

Қазіргі уақытта қоғамның негізгі өзекті мәселесі болып, адамның салауатты өмір салтын қалыптастыру, өз кезегінде, адамның

2 слайд
Қазіргі уақытта қоғамның негізгі өзекті мәселесі болып, адамның салауатты өмір салтын қалыптастыру, өз кезегінде, адамның өзін жақсы сезінуін ғана емес, сонымен қатар ұлттың да сауығуына септігін тигізу. Қазақстан Республикасында Салауатты өмір салтын құру саясаты Қазақстан - 2030 концептуалды дамуының басым бағыты болып табылады.

2 слайд

Қазіргі уақытта қоғамның негізгі өзекті мәселесі болып, адамның салауатты өмір салтын қалыптастыру, өз кезегінде, адамның өзін жақсы сезінуін ғана емес, сонымен қатар ұлттың да сауығуына септігін тигізу. Қазақстан Республикасында Салауатты өмір салтын құру саясаты Қазақстан - 2030 концептуалды дамуының басым бағыты болып табылады.

Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұжымының деректері бойынша, адамның денсаулығы байланысты: - 50 - 60 % өмір сү

3 слайд
Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұжымының деректері бойынша, адамның денсаулығы байланысты: - 50 - 60 % өмір сүру қалпына, - 20 % - тұқым қуалаушылыққа, - 20 % - сыртқы ортаның жағдайына, - 8 - 10 % - дәрігерлік көмекке. Бұл деректер денсаулық үшін күрес уд ің негізгі бағыты – салауатты өмір салтын қалыптастыруға, оны насихаттауға бағытталған шаралар екенін дәлелдейді.

3 слайд

Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұжымының деректері бойынша, адамның денсаулығы байланысты: - 50 - 60 % өмір сүру қалпына, - 20 % - тұқым қуалаушылыққа, - 20 % - сыртқы ортаның жағдайына, - 8 - 10 % - дәрігерлік көмекке. Бұл деректер денсаулық үшін күрес уд ің негізгі бағыты – салауатты өмір салтын қалыптастыруға, оны насихаттауға бағытталған шаралар екенін дәлелдейді.

Қазіргі таңда жасөспірімдер арасында денсаулығынан ақауы бар балалар саны күндеп, қатары өсуде. Бұған келтіретін себепт

4 слайд
Қазіргі таңда жасөспірімдер арасында денсаулығынан ақауы бар балалар саны күндеп, қатары өсуде. Бұған келтіретін себептер заман ағымынадағы әлеуметтік, макроәлеуметтік, экологиялық, техногендік, ақпараттық факторларды атауға болады. Сонымен қатар білім жүйесінде оқытудың мазмұны бойынша оқу бағдарламаларының жоғары деңгейлі болуы және жүктеме сабақтардың көбейуі немесе оқушылардың санитарлық нормасының сақталмауы денсаулыққа кері әсерін тигізеді.

4 слайд

Қазіргі таңда жасөспірімдер арасында денсаулығынан ақауы бар балалар саны күндеп, қатары өсуде. Бұған келтіретін себептер заман ағымынадағы әлеуметтік, макроәлеуметтік, экологиялық, техногендік, ақпараттық факторларды атауға болады. Сонымен қатар білім жүйесінде оқытудың мазмұны бойынша оқу бағдарламаларының жоғары деңгейлі болуы және жүктеме сабақтардың көбейуі немесе оқушылардың санитарлық нормасының сақталмауы денсаулыққа кері әсерін тигізеді.

Педагогикалық технологиялардың бірі – денсаулық сақтау технологиялары. Денсаулық сақтау технологиясы - формал

5 слайд
Педагогикалық технологиялардың бірі – денсаулық сақтау технологиялары. Денсаулық сақтау технологиясы - формалардың, құралдардың және әдістердің жиынтығын көрсетеді, олар адамның дене, психикалық, адамгершілік және әлеуметтік жетістігін қолдаудағы оптималды нәтижелерге жету үшін бағытталған.

5 слайд

Педагогикалық технологиялардың бірі – денсаулық сақтау технологиялары. Денсаулық сақтау технологиясы - формалардың, құралдардың және әдістердің жиынтығын көрсетеді, олар адамның дене, психикалық, адамгершілік және әлеуметтік жетістігін қолдаудағы оптималды нәтижелерге жету үшін бағытталған.

Денсаулық сақтау технологиясында тұжырымдылық, жүйелілік, тиімділік маңызды. Денсаулық сақтау технологиясы жүйе

6 слайд
Денсаулық сақтау технологиясында тұжырымдылық, жүйелілік, тиімділік маңызды. Денсаулық сақтау технологиясы жүйе ретінде өзара байланыстылықты жоспарлауды және жобалауды, мұғалім мен оқушылардың біріккен қызметін ұйымдастыруды, алға қойған мақсаттарды нәтижелі шешу барысындағы оқыту мен тәрбиелеудің құралдары мен әдістерін түрлендіруді білдіреді.

6 слайд

Денсаулық сақтау технологиясында тұжырымдылық, жүйелілік, тиімділік маңызды. Денсаулық сақтау технологиясы жүйе ретінде өзара байланыстылықты жоспарлауды және жобалауды, мұғалім мен оқушылардың біріккен қызметін ұйымдастыруды, алға қойған мақсаттарды нәтижелі шешу барысындағы оқыту мен тәрбиелеудің құралдары мен әдістерін түрлендіруді білдіреді.

Денсаулық сақтау технологиясының Денсаулық сақтау технологиясының көріністеріне тек ос

7 слайд
Денсаулық сақтау технологиясының Денсаулық сақтау технологиясының көріністеріне тек осы саладағы көріністеріне тек осы саладағы білімді, ептілікті, дағдыны игеру деңгейі ғана емес, сонымен қатар санитарлық - гигиеналық талаптарды сақтау, педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастыру да жатады. да жатады. Денсаулық сақтау технологиясын жалпы Денсаулық сақтау технологиясын жалпы педагогикалық технологияда қарастырылады, педагогикалық технологияда қарастырылады, өйткені салауатты өмір салтын қалыптастыру өйткені салауатты өмір салтын қалыптастыру оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің басты оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің басты міндеті болып табылады.міндеті болып табылады.

7 слайд

Денсаулық сақтау технологиясының Денсаулық сақтау технологиясының көріністеріне тек осы саладағы көріністеріне тек осы саладағы білімді, ептілікті, дағдыны игеру деңгейі ғана емес, сонымен қатар санитарлық - гигиеналық талаптарды сақтау, педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастыру да жатады. да жатады. Денсаулық сақтау технологиясын жалпы Денсаулық сақтау технологиясын жалпы педагогикалық технологияда қарастырылады, педагогикалық технологияда қарастырылады, өйткені салауатты өмір салтын қалыптастыру өйткені салауатты өмір салтын қалыптастыру оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің басты оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің басты міндеті болып табылады.міндеті болып табылады.

Оқушылардың салауатты өмір сүру Оқушылардың салауатты өмір сүру дағдыларын денсаулық сақтау дағдыларын денсаулық сақтау т

8 слайд
Оқушылардың салауатты өмір сүру Оқушылардың салауатты өмір сүру дағдыларын денсаулық сақтау дағдыларын денсаулық сақтау технологиясы негізінде қалыптастырутехнологиясы негізінде қалыптастыру Салауатты өмір салтын жастардың бойында қалыптастыру мемлекетіміздің «Білім туралы» заңында білім беру жүйесінің негізі ретінде көрсетілген. Онда ұлттық және адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамдарды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау жолдары белгіленген.

8 слайд

Оқушылардың салауатты өмір сүру Оқушылардың салауатты өмір сүру дағдыларын денсаулық сақтау дағдыларын денсаулық сақтау технологиясы негізінде қалыптастырутехнологиясы негізінде қалыптастыру Салауатты өмір салтын жастардың бойында қалыптастыру мемлекетіміздің «Білім туралы» заңында білім беру жүйесінің негізі ретінде көрсетілген. Онда ұлттық және адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамдарды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау жолдары белгіленген.

Жалпы білім берудің мақсаты – Жалпы білім берудің мақсаты – терең білімнің, кәсіби да

9 слайд
Жалпы білім берудің мақсаты – Жалпы білім берудің мақсаты – терең білімнің, кәсіби дағдылардың терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі дамытуға адамгершілік тұрғысынан дамытуға адамгершілік тұрғысынан жауапты шешімдерді қабылдауға жауапты шешімдерді қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру, қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру, яғни жеке тұлғаны қалыптастыруға яғни жеке тұлғаны қалыптастыруға негізделген, ақпаратты технологияны негізделген, ақпаратты технологияны терең меңгерген, жылдам өзгеріп терең меңгерген, жылдам өзгеріп жататын бүгінгі заманға лайықты, жататын бүгінгі заманға лайықты, жаңашыл, рухани байлығы мол тұлғаны жаңашыл, рухани байлығы мол тұлғаны қалыптастыру.қалыптастыру.

9 слайд

Жалпы білім берудің мақсаты – Жалпы білім берудің мақсаты – терең білімнің, кәсіби дағдылардың терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі дамытуға адамгершілік тұрғысынан дамытуға адамгершілік тұрғысынан жауапты шешімдерді қабылдауға жауапты шешімдерді қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру, қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру, яғни жеке тұлғаны қалыптастыруға яғни жеке тұлғаны қалыптастыруға негізделген, ақпаратты технологияны негізделген, ақпаратты технологияны терең меңгерген, жылдам өзгеріп терең меңгерген, жылдам өзгеріп жататын бүгінгі заманға лайықты, жататын бүгінгі заманға лайықты, жаңашыл, рухани байлығы мол тұлғаны жаңашыл, рухани байлығы мол тұлғаны қалыптастыру.қалыптастыру.

Салауатты өмір салты – денсаулықты сақтаудың және нығайтудың негізгі, ол жан - жақты дамыған азаматтың қа

10 слайд
Салауатты өмір салты – денсаулықты сақтаудың және нығайтудың негізгі, ол жан - жақты дамыған азаматтың қалыптасуына, оның рухани, дене дамуына әсер етеді. Салауатты өмір салтының жастар арасында қалыптасуының маңызы өте зор.

10 слайд

Салауатты өмір салты – денсаулықты сақтаудың және нығайтудың негізгі, ол жан - жақты дамыған азаматтың қалыптасуына, оның рухани, дене дамуына әсер етеді. Салауатты өмір салтының жастар арасында қалыптасуының маңызы өте зор.

Денсаулыққа кері, қолайсыз әсер ететін факторлар көп: - аурып жазылу; - никотин мен алкогольге құмарлық

11 слайд
Денсаулыққа кері, қолайсыз әсер ететін факторлар көп: - аурып жазылу; - никотин мен алкогольге құмарлық; - еңбектің, тұрмыстың қолайсыз жағдайларының созылмалы әсері; - дұрыс тамақтанбау (оның жеткіліксіздігі және шамадан тыс болуы); - көңіл күйдің жылдам ауытқуы; - еңбек пен ретсіз демалыстың бұзылуы; - ауаның, судың бұзылуы; - дәрі - дәрмекті және тұрмыс химиялық заттарын орынсыз пайдалану. Осы факторлардың ішінде бірінші қатарда қимыл - қозғалыстың тапшылығы орын алады.

11 слайд

Денсаулыққа кері, қолайсыз әсер ететін факторлар көп: - аурып жазылу; - никотин мен алкогольге құмарлық; - еңбектің, тұрмыстың қолайсыз жағдайларының созылмалы әсері; - дұрыс тамақтанбау (оның жеткіліксіздігі және шамадан тыс болуы); - көңіл күйдің жылдам ауытқуы; - еңбек пен ретсіз демалыстың бұзылуы; - ауаның, судың бұзылуы; - дәрі - дәрмекті және тұрмыс химиялық заттарын орынсыз пайдалану. Осы факторлардың ішінде бірінші қатарда қимыл - қозғалыстың тапшылығы орын алады.

Өз кезегінде денсаулық сақтау педагогикасы оқу-тәрбие үдерісін мектеп оқушылары мен педагогтардың денсаулығына нұқ

12 слайд
Өз кезегінде денсаулық сақтау педагогикасы оқу-тәрбие үдерісін мектеп оқушылары мен педагогтардың денсаулығына нұқсан келтірмейтін әдістер мен тәсілдердің жиынтығы ретінде қарастырады. Заманауи педагогикалық білімді игерген педагог оқушылармен, олардың ата-аналарымен, медицина қызметкерлерімен және өз әріптестерімен тығыз қарым-қатынаста болып, педагогикалық үдеріске оқушылардың денсаулықтарын сақтау мен нығайтуын ескере отырып, өз жұмысын жоспарлау қажет.

12 слайд

Өз кезегінде денсаулық сақтау педагогикасы оқу-тәрбие үдерісін мектеп оқушылары мен педагогтардың денсаулығына нұқсан келтірмейтін әдістер мен тәсілдердің жиынтығы ретінде қарастырады. Заманауи педагогикалық білімді игерген педагог оқушылармен, олардың ата-аналарымен, медицина қызметкерлерімен және өз әріптестерімен тығыз қарым-қатынаста болып, педагогикалық үдеріске оқушылардың денсаулықтарын сақтау мен нығайтуын ескере отырып, өз жұмысын жоспарлау қажет.

Соңғы жылдары оқу үдерісін ұйымдастырудың сынып-сабақтық дәстүрлі жүйесіндегі кейбір шектеулердің мәні ашылып келеді,

13 слайд
Соңғы жылдары оқу үдерісін ұйымдастырудың сынып-сабақтық дәстүрлі жүйесіндегі кейбір шектеулердің мәні ашылып келеді, бұл заманауи білім беру технологияларын анағұрлым тиімді қолданудың өзекті міндеттерімен байланысты.

13 слайд

Соңғы жылдары оқу үдерісін ұйымдастырудың сынып-сабақтық дәстүрлі жүйесіндегі кейбір шектеулердің мәні ашылып келеді, бұл заманауи білім беру технологияларын анағұрлым тиімді қолданудың өзекті міндеттерімен байланысты.

Денсаулықтың қандай да бір әмбебап Денсаулықтың қандай да бір әмбебап технологиясы жоқ. Денсаулық сақтау технологи

14 слайд
Денсаулықтың қандай да бір әмбебап Денсаулықтың қандай да бір әмбебап технологиясы жоқ. Денсаулық сақтау технологиясы жоқ. Денсаулық сақтау технологиялар білім беру үдерісіндегі бір технологиялар білім беру үдерісіндегі бір міндет ретінде көрінеді. Бұл медицинаық-міндет ретінде көрінеді. Бұл медицинаық- гигиеналық бағыттағы (педагог-медицина гигиеналық бағыттағы (педагог-медицина қызметкері-оқушы үштігінің тығыз қызметкері-оқушы үштігінің тығыз байланысы кезінде жүзеге асады); байланысы кезінде жүзеге асады); - дене шынықтыру-сауықтыру (дене - дене шынықтыру-сауықтыру (дене шынықтыру бағытындағы сауықтыру шынықтыру бағытындағы сауықтыру білімдерін арттырады);білімдерін арттырады); - экологиялық (табиғатпен өзара - экологиялық (табиғатпен өзара үндестікте болу) және т.б. бағыттағы үндестікте болу) және т.б. бағыттағы білім беру үдерісітерінде. білім беру үдерісітерінде.

14 слайд

Денсаулықтың қандай да бір әмбебап Денсаулықтың қандай да бір әмбебап технологиясы жоқ. Денсаулық сақтау технологиясы жоқ. Денсаулық сақтау технологиялар білім беру үдерісіндегі бір технологиялар білім беру үдерісіндегі бір міндет ретінде көрінеді. Бұл медицинаық-міндет ретінде көрінеді. Бұл медицинаық- гигиеналық бағыттағы (педагог-медицина гигиеналық бағыттағы (педагог-медицина қызметкері-оқушы үштігінің тығыз қызметкері-оқушы үштігінің тығыз байланысы кезінде жүзеге асады); байланысы кезінде жүзеге асады); - дене шынықтыру-сауықтыру (дене - дене шынықтыру-сауықтыру (дене шынықтыру бағытындағы сауықтыру шынықтыру бағытындағы сауықтыру білімдерін арттырады);білімдерін арттырады); - экологиялық (табиғатпен өзара - экологиялық (табиғатпен өзара үндестікте болу) және т.б. бағыттағы үндестікте болу) және т.б. бағыттағы білім беру үдерісітерінде. білім беру үдерісітерінде.

Оқушылардың денсаулықтарын Оқушылардың денсаулықтарын қалыптастыру мен нығайту қалыптастыру мен нығайту міндеттері мект

15 слайд
Оқушылардың денсаулықтарын Оқушылардың денсаулықтарын қалыптастыру мен нығайту қалыптастыру мен нығайту міндеттері мектеп оқушыларын міндеттері мектеп оқушыларын кешенді түрде оқытудың арқасында кешенді түрде оқытудың арқасында ғана шешілуі мүмкін.ғана шешілуі мүмкін.

15 слайд

Оқушылардың денсаулықтарын Оқушылардың денсаулықтарын қалыптастыру мен нығайту қалыптастыру мен нығайту міндеттері мектеп оқушыларын міндеттері мектеп оқушыларын кешенді түрде оқытудың арқасында кешенді түрде оқытудың арқасында ғана шешілуі мүмкін.ғана шешілуі мүмкін.

 Білім берудің денсаулық сақтау Білім берудің денсаулық сақтау технологиялары – бұл көпшілік педагогтерге технологиялары – бұл

16 слайд
 Білім берудің денсаулық сақтау Білім берудің денсаулық сақтау технологиялары – бұл көпшілік педагогтерге технологиялары – бұл көпшілік педагогтерге ертеден таныс жұмыстың психологиялық-ертеден таныс жұмыстың психологиялық- педагогикалық әдістері мен тәсілдері, педагогикалық әдістері мен тәсілдері, технологиялары мен мүмкін болатын технологиялары мен мүмкін болатын мәселелерді шешудің жолдары, сонымен мәселелерді шешудің жолдары, сонымен қатар педагогтың үнемі өзін-өзі жетілдіруге қатар педагогтың үнемі өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысы. Бұл қолданылып отырған ұмтылысы. Бұл қолданылып отырған педагогикалық жүйе педагогтердің өз педагогикалық жүйе педагогтердің өз денсаулықтарын сақтау міндетін шешуді денсаулықтарын сақтау міндетін шешуді жүзеге асырған жағдайда ғана оқыту мен білім жүзеге асырған жағдайда ғана оқыту мен білім беру үдерісі денсаулық сақтау технологиясы беру үдерісі денсаулық сақтау технологиясы бойынша жүргізіліп отыр деп айтуға болады.бойынша жүргізіліп отыр деп айтуға болады.

16 слайд

 Білім берудің денсаулық сақтау Білім берудің денсаулық сақтау технологиялары – бұл көпшілік педагогтерге технологиялары – бұл көпшілік педагогтерге ертеден таныс жұмыстың психологиялық-ертеден таныс жұмыстың психологиялық- педагогикалық әдістері мен тәсілдері, педагогикалық әдістері мен тәсілдері, технологиялары мен мүмкін болатын технологиялары мен мүмкін болатын мәселелерді шешудің жолдары, сонымен мәселелерді шешудің жолдары, сонымен қатар педагогтың үнемі өзін-өзі жетілдіруге қатар педагогтың үнемі өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысы. Бұл қолданылып отырған ұмтылысы. Бұл қолданылып отырған педагогикалық жүйе педагогтердің өз педагогикалық жүйе педагогтердің өз денсаулықтарын сақтау міндетін шешуді денсаулықтарын сақтау міндетін шешуді жүзеге асырған жағдайда ғана оқыту мен білім жүзеге асырған жағдайда ғана оқыту мен білім беру үдерісі денсаулық сақтау технологиясы беру үдерісі денсаулық сақтау технологиясы бойынша жүргізіліп отыр деп айтуға болады.бойынша жүргізіліп отыр деп айтуға болады.

Сауықтыру педагогикасы үшін негізге алынатын артықшылар төмендегідей: 1. Дені сау бала –физиологиялық тұрғыдан баланың

17 слайд
Сауықтыру педагогикасы үшін негізге алынатын артықшылар төмендегідей: 1. Дені сау бала –физиологиялық тұрғыдан баланың қалыпты түрде дамуы. 2. Сауықтыру-емдеу - профилактикалық өлшемдердің жиынтығы емес, керісінше балалардың психо-физиологиялық мүмкіндіктерінің даму формасы. 3. Индивидуалды-дифферциялаушы ыңғай – оқушылармен сауықтыру-дамыту жұмыстарының негізгі құралы.

17 слайд

Сауықтыру педагогикасы үшін негізге алынатын артықшылар төмендегідей: 1. Дені сау бала –физиологиялық тұрғыдан баланың қалыпты түрде дамуы. 2. Сауықтыру-емдеу - профилактикалық өлшемдердің жиынтығы емес, керісінше балалардың психо-физиологиялық мүмкіндіктерінің даму формасы. 3. Индивидуалды-дифферциялаушы ыңғай – оқушылармен сауықтыру-дамыту жұмыстарының негізгі құралы.

Оқытудағы білім беру денсаулық сақтау технологиясының мақсаты – оқушыға мектеп қабарығасында өз денсаулығын сақтауға

18 слайд
Оқытудағы білім беру денсаулық сақтау технологиясының мақсаты – оқушыға мектеп қабарығасында өз денсаулығын сақтауға мүмкіндік жасау, оқушы бойында салауатты өмір салты бойынша қажетті білімді, шеберлік пен дағдыны қалыптастыру. Білім берудің денсаулық сақтау технологиясын ерекшелейтін көрсеткіш – оқушылардың жағдайын үнемі экспресс - диагностикадан өткізу және оқушылардың денсаулық жағдайлары туралы сәйкес қорытынды жасауға мүмкіндік беретін ағзаның динамикалы дамуының негізгі параметрлерін тексеру.

18 слайд

Оқытудағы білім беру денсаулық сақтау технологиясының мақсаты – оқушыға мектеп қабарығасында өз денсаулығын сақтауға мүмкіндік жасау, оқушы бойында салауатты өмір салты бойынша қажетті білімді, шеберлік пен дағдыны қалыптастыру. Білім берудің денсаулық сақтау технологиясын ерекшелейтін көрсеткіш – оқушылардың жағдайын үнемі экспресс - диагностикадан өткізу және оқушылардың денсаулық жағдайлары туралы сәйкес қорытынды жасауға мүмкіндік беретін ағзаның динамикалы дамуының негізгі параметрлерін тексеру.

Оқытудағы білім беру денсаулық сақтау технологиясының мақсатына қол жеткізу үшін төмендегідей құралдар тобы қолданыла

19 слайд
Оқытудағы білім беру денсаулық сақтау технологиясының мақсатына қол жеткізу үшін төмендегідей құралдар тобы қолданылады: 1. қозғалыс бағытындағы құралдар; 2. табиғаттың сауықтыру күші; 3. гигиеналық факторлар. Аталған құралдарды кешенді түрде қолдану - сауықтыру педагогикасының міндеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

19 слайд

Оқытудағы білім беру денсаулық сақтау технологиясының мақсатына қол жеткізу үшін төмендегідей құралдар тобы қолданылады: 1. қозғалыс бағытындағы құралдар; 2. табиғаттың сауықтыру күші; 3. гигиеналық факторлар. Аталған құралдарды кешенді түрде қолдану - сауықтыру педагогикасының міндеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Қозғалыс бағыты құралдарына оқытудың Қозғалыс бағыты құралдарына оқытудың білім беру денсаулық сақтау білім бе

20 слайд
Қозғалыс бағыты құралдарына оқытудың Қозғалыс бағыты құралдарына оқытудың білім беру денсаулық сақтау білім беру денсаулық сақтау технологияларының міндеттерін жүзеге технологияларының міндеттерін жүзеге асыруға бағытталған қозғалыс әрекеттері асыруға бағытталған қозғалыс әрекеттері жатады. Бұл – қозғалыстар:жатады. Бұл – қозғалыстар: - дене жаттығулары;дене жаттығулары; - физкультминуттар мен жылжымалы физкультминуттар мен жылжымалы үзілістер; үзілістер; - эмоционалды разрядтар мен «бір минуттық эмоционалды разрядтар мен «бір минуттық тыныштық»; тыныштық»; - гимнастика (сауықтыру гимнастикасы, саусақ, гимнастика (сауықтыру гимнастикасы, саусақ, коррекциялық және ауруларға қарсы коррекциялық және ауруларға қарсы профилактика үшін тыныс алу гимнастикасы); профилактика үшін тыныс алу гимнастикасы);

20 слайд

Қозғалыс бағыты құралдарына оқытудың Қозғалыс бағыты құралдарына оқытудың білім беру денсаулық сақтау білім беру денсаулық сақтау технологияларының міндеттерін жүзеге технологияларының міндеттерін жүзеге асыруға бағытталған қозғалыс әрекеттері асыруға бағытталған қозғалыс әрекеттері жатады. Бұл – қозғалыстар:жатады. Бұл – қозғалыстар: - дене жаттығулары;дене жаттығулары; - физкультминуттар мен жылжымалы физкультминуттар мен жылжымалы үзілістер; үзілістер; - эмоционалды разрядтар мен «бір минуттық эмоционалды разрядтар мен «бір минуттық тыныштық»; тыныштық»; - гимнастика (сауықтыру гимнастикасы, саусақ, гимнастика (сауықтыру гимнастикасы, саусақ, коррекциялық және ауруларға қарсы коррекциялық және ауруларға қарсы профилактика үшін тыныс алу гимнастикасы); профилактика үшін тыныс алу гимнастикасы);

- емдік денешынықтыру; - емдік денешынықтыру; - баланың қозғалыс белсенділігі үшін арнайы - баланың қозғалыс белс

21 слайд
- емдік денешынықтыру; - емдік денешынықтыру; - баланың қозғалыс белсенділігі үшін арнайы - баланың қозғалыс белсенділігі үшін арнайы ұйымдастырылған жылжымалы ойындар ұйымдастырылған жылжымалы ойындар (сауықтыру денешынықтыру сабақтары, (сауықтыру денешынықтыру сабақтары, қозғалыс дағдысына негізделген заманауи қозғалыс дағдысына негізделген заманауи даму); даму); массаж;массаж; өзіндік массаж; өзіндік массаж; психогимнастика;психогимнастика; тренингтер және т.б.тренингтер және т.б.

21 слайд

- емдік денешынықтыру; - емдік денешынықтыру; - баланың қозғалыс белсенділігі үшін арнайы - баланың қозғалыс белсенділігі үшін арнайы ұйымдастырылған жылжымалы ойындар ұйымдастырылған жылжымалы ойындар (сауықтыру денешынықтыру сабақтары, (сауықтыру денешынықтыру сабақтары, қозғалыс дағдысына негізделген заманауи қозғалыс дағдысына негізделген заманауи даму); даму); массаж;массаж; өзіндік массаж; өзіндік массаж; психогимнастика;психогимнастика; тренингтер және т.б.тренингтер және т.б.

 Табиғаттың сауықтыру күшін пайдалану Табиғаттың сауықтыру күшін пайдалану оқытудың білім беру денсаулық сақтау оқытудың білім

22 слайд
 Табиғаттың сауықтыру күшін пайдалану Табиғаттың сауықтыру күшін пайдалану оқытудың білім беру денсаулық сақтау оқытудың білім беру денсаулық сақтау технологиясының мақсатына қол жеткізуге технологиясының мақсатына қол жеткізуге айтарлықтай септігін тигізеді.айтарлықтай септігін тигізеді.  Таза ауада сабақ жүргізу, оқыту үдерісі Таза ауада сабақ жүргізу, оқыту үдерісі кезінде жүретін биологиялық процестердің кезінде жүретін биологиялық процестердің белсенділігін қамтамасыз етеді, ағзаның белсенділігін қамтамасыз етеді, ағзаның жұмыс істеу қабілетін көтереді, шаршау жұмыс істеу қабілетін көтереді, шаршау үдерісін төмендетеді және т.б.үдерісін төмендетеді және т.б.

22 слайд

 Табиғаттың сауықтыру күшін пайдалану Табиғаттың сауықтыру күшін пайдалану оқытудың білім беру денсаулық сақтау оқытудың білім беру денсаулық сақтау технологиясының мақсатына қол жеткізуге технологиясының мақсатына қол жеткізуге айтарлықтай септігін тигізеді.айтарлықтай септігін тигізеді.  Таза ауада сабақ жүргізу, оқыту үдерісі Таза ауада сабақ жүргізу, оқыту үдерісі кезінде жүретін биологиялық процестердің кезінде жүретін биологиялық процестердің белсенділігін қамтамасыз етеді, ағзаның белсенділігін қамтамасыз етеді, ағзаның жұмыс істеу қабілетін көтереді, шаршау жұмыс істеу қабілетін көтереді, шаршау үдерісін төмендетеді және т.б.үдерісін төмендетеді және т.б.

 Денсаулық және жұмыс қабілетінің Денсаулық және жұмыс қабілетінің жағдайының өзгеруіне әкелетін адам жағдайының өзгеруіне әке

23 слайд
 Денсаулық және жұмыс қабілетінің Денсаулық және жұмыс қабілетінің жағдайының өзгеруіне әкелетін адам жағдайының өзгеруіне әкелетін адам ағзасындағы белгілі бір биохимиялық ағзасындағы белгілі бір биохимиялық өзгерістерге әсер ететін метеорологиялық өзгерістерге әсер ететін метеорологиялық жағдайларды (күн сәулесі, ауа және су жағдайларды (күн сәулесі, ауа және су температураларының ықпалы, температураларының ықпалы, атмосфералық қысымдағы өзгеріс, ауаның атмосфералық қысымдағы өзгеріс, ауаның қозғалысы мен иондануы және т.б.) қозғалысы мен иондануы және т.б.) Ескеру: оқушыларда оқытудың теріс ықпалының болмауына мүмкіндік береді.

23 слайд

 Денсаулық және жұмыс қабілетінің Денсаулық және жұмыс қабілетінің жағдайының өзгеруіне әкелетін адам жағдайының өзгеруіне әкелетін адам ағзасындағы белгілі бір биохимиялық ағзасындағы белгілі бір биохимиялық өзгерістерге әсер ететін метеорологиялық өзгерістерге әсер ететін метеорологиялық жағдайларды (күн сәулесі, ауа және су жағдайларды (күн сәулесі, ауа және су температураларының ықпалы, температураларының ықпалы, атмосфералық қысымдағы өзгеріс, ауаның атмосфералық қысымдағы өзгеріс, ауаның қозғалысы мен иондануы және т.б.) қозғалысы мен иондануы және т.б.) Ескеру: оқушыларда оқытудың теріс ықпалының болмауына мүмкіндік береді.

 Сауықтырудың біршама ерікті құралы ретінде күн Сауықтырудың біршама ерікті құралы ретінде күн және әуе ваннасын, су процедура

24 слайд
 Сауықтырудың біршама ерікті құралы ретінде күн Сауықтырудың біршама ерікті құралы ретінде күн және әуе ваннасын, су процедураларын, және әуе ваннасын, су процедураларын, фитотерапияны, ароматерапияны, ингаляцияны, фитотерапияны, ароматерапияны, ингаляцияны, дәруменді терапияны (ас мөлшерінің дәрумендері, дәруменді терапияны (ас мөлшерінің дәрумендері, ауыз судың иодталуы, оқушылардың есте сақтау ауыз судың иодталуы, оқушылардың есте сақтау қабілетін күшейту мақсатында глицинді қабілетін күшейту мақсатында глицинді аминоқышқылдың жылын...

24 слайд

 Сауықтырудың біршама ерікті құралы ретінде күн Сауықтырудың біршама ерікті құралы ретінде күн және әуе ваннасын, су процедураларын, және әуе ваннасын, су процедураларын, фитотерапияны, ароматерапияны, ингаляцияны, фитотерапияны, ароматерапияны, ингаляцияны, дәруменді терапияны (ас мөлшерінің дәрумендері, дәруменді терапияны (ас мөлшерінің дәрумендері, ауыз судың иодталуы, оқушылардың есте сақтау ауыз судың иодталуы, оқушылардың есте сақтау қабілетін күшейту мақсатында глицинді қабілетін күшейту мақсатында глицинді аминоқышқылдың жылын...