Smart технологиясы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
S МА RT
ТЕХНОЛОГИЯС
ЫН ТИІМДІ
ҚОЛДАНУ
Т .Тәжібаев атындағы жалпы орта
мектебі
Ағылшын тілі пән мұғалімі:
Баймаханова Айгерим Есеналиевна
1 слайд
S МА RT ТЕХНОЛОГИЯС ЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ Т .Тәжібаев атындағы жалпы орта мектебі Ағылшын тілі пән мұғалімі: Баймаханова Айгерим Есеналиевна
2 слайд
БҮГІНГІ ТАҢДА ҚАЗАҚСТАН «БІЛІМ – ҒЫЛЫМ –
ИННОВАЦИЯ» СИЯҚТЫ ҮШТІК БАСҚАРАТЫН
ПОСТИНДУСТРИЯЛЫҚ ӘЛЕМГЕ БЕТ АЛҒАН КЕЗДЕ
БІЛІМ МЕН КӘСІБИЛІК ҮШІНШІ МЫҢЖЫЛДЫҚҚА
РҰҚСАТТАМА БОЛЫП ТАБЫЛАТЫНЫ СӨЗСІЗ. ОСЫҒАН
БАЙЛАНЫСТЫ ЖАҢҒЫРТУ ҮДЕРІСІ
Интерн
ет Мультиме
дия
комегімен
оқыту SMART
технологи
ясы
2 слайд
БҮГІНГІ ТАҢДА ҚАЗАҚСТАН «БІЛІМ – ҒЫЛЫМ – ИННОВАЦИЯ» СИЯҚТЫ ҮШТІК БАСҚАРАТЫН ПОСТИНДУСТРИЯЛЫҚ ӘЛЕМГЕ БЕТ АЛҒАН КЕЗДЕ БІЛІМ МЕН КӘСІБИЛІК ҮШІНШІ МЫҢЖЫЛДЫҚҚА РҰҚСАТТАМА БОЛЫП ТАБЫЛАТЫНЫ СӨЗСІЗ. ОСЫҒАН БАЙЛАНЫСТЫ ЖАҢҒЫРТУ ҮДЕРІСІ Интерн ет Мультиме дия комегімен оқыту SMART технологи ясы
3 слайд
……………………………………
…… ..
« SMART » сөзі ағылшын тілінен аударғанда « Ақылды » дегенді
білдіреді. SMART критерийлеріне талдау жасар болсақ,
« Ақылды мақсаттарға » қойылатын негізгі талаптар
төмендегідей:
•
мақсат, оны екі жақты түсінуге
болмайтындай, айқын, дәл, нақты болуы
керек.S(Specific)
•
мақсат сандық және сапалық критерийлер
арқылы қол жеткендігін анықтауға
болатындай өлшенетін болуы керекM(Measurable)
•
мақсат, сыртқы мүмкіндіктердің көмегінсіз,
қолдағы бар қорлар арқылы жүзеге асыруға
болатындай қолжетімді болуы керек.А ( Achievable)
R (Relevant)
Т ( Time-
limited) мақсат өзгермелі жағдайда өзекті болатындай,
өзгерістер қажеттіліктерге сай келетіндей
шынайы болуы керек.
мақсат шектеулі мерзімде қол жеткізуге
болатындай уақытпен шектеулі болуы керек.
3 слайд
…………………………………… …… .. « SMART » сөзі ағылшын тілінен аударғанда « Ақылды » дегенді білдіреді. SMART критерийлеріне талдау жасар болсақ, « Ақылды мақсаттарға » қойылатын негізгі талаптар төмендегідей: • мақсат, оны екі жақты түсінуге болмайтындай, айқын, дәл, нақты болуы керек.S(Specific) • мақсат сандық және сапалық критерийлер арқылы қол жеткендігін анықтауға болатындай өлшенетін болуы керекM(Measurable) • мақсат, сыртқы мүмкіндіктердің көмегінсіз, қолдағы бар қорлар арқылы жүзеге асыруға болатындай қолжетімді болуы керек.А ( Achievable) R (Relevant) Т ( Time- limited) мақсат өзгермелі жағдайда өзекті болатындай, өзгерістер қажеттіліктерге сай келетіндей шынайы болуы керек. мақсат шектеулі мерзімде қол жеткізуге болатындай уақытпен шектеулі болуы керек.
4 слайд
SMART
ТЕХНОЛОГИЯСЫН
ӨНДІРУШІЛЕР
АҚШ Канада
Оң.Корея
4 слайд
SMART ТЕХНОЛОГИЯСЫН ӨНДІРУШІЛЕР АҚШ Канада Оң.Корея
5 слайд
2011-2015 2016-2020 Елбасы Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына
арнаған Жолдауында « 2015 жылға қарай білім
беру ұйымдарының 50 пайызы электронды
білім беру әдісін пайдаланатын болады, ал
2020 жылға қарай, олардың саны 90 пайызға
дейін жетеді », – деп мәлімдеген болатын
50 % 90 %
5 слайд
2011-2015 2016-2020 Елбасы Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына арнаған Жолдауында « 2015 жылға қарай білім беру ұйымдарының 50 пайызы электронды білім беру әдісін пайдаланатын болады, ал 2020 жылға қарай, олардың саны 90 пайызға дейін жетеді », – деп мәлімдеген болатын 50 % 90 %
6 слайд
SMART ТЕХНОЛОГИЯСЫ КӨПТЕГЕН
МАҢЫЗДЫ МӘСЕЛЕЛЕРІН ШЕШУГЕ
ЫҚПАЛ ЕТЕДІ. АТАП АЙТСАҚ:
Оқыту үшін
аумақтық
шектеудің болмауы
Оқытудың өзіндік
ырғағын таңдау
мүмкіндігі
Ж оғары сапОқытудың алуан
түрлі құралдары
мен әдістері
6 слайд
SMART ТЕХНОЛОГИЯСЫ КӨПТЕГЕН МАҢЫЗДЫ МӘСЕЛЕЛЕРІН ШЕШУГЕ ЫҚПАЛ ЕТЕДІ. АТАП АЙТСАҚ: Оқыту үшін аумақтық шектеудің болмауы Оқытудың өзіндік ырғағын таңдау мүмкіндігі Ж оғары сапОқытудың алуан түрлі құралдары мен әдістері
7 слайд
SMART ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫН
БАСТЫ ЖҮЙЕЛЕРІ
Объективт
ік
заңдылық
Отандық
білім
жүйесінің сай
келуі
Жаңа практикалық
әдісті тарату
Электронды жүйемен оқыту
7 слайд
SMART ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫН БАСТЫ ЖҮЙЕЛЕРІ Объективт ік заңдылық Отандық білім жүйесінің сай келуі Жаңа практикалық әдісті тарату Электронды жүйемен оқыту
8 слайд
------------------------------------
Электронды оқыту жүйесі
Көрнекілі
к
жүйелілік Біртұтасты
қ
Оқытуды
дараландыруды
Оқушылардың
құлшынысын
арттыруды Оқушылардың
өзін-өзі бағалауын
қалыптастыруды
8 слайд
------------------------------------ Электронды оқыту жүйесі Көрнекілі к жүйелілік Біртұтасты қ Оқытуды дараландыруды Оқушылардың құлшынысын арттыруды Оқушылардың өзін-өзі бағалауын қалыптастыруды
9 слайд
-----------------------------------
-----
Электронды оқыту жүйесі төмендегідей ішкі
жүйе
Ұлттық білімдік мәліметтер қоры;
Мектептерді басқарудың ішкі жүйесі (мектеп
іс қағаздарын жүргізу, т.с.с.)
«Электрондық оқулықтар» ішкі жүйесі –
E-Book;
Оқыту үрдісін басқару ішкі жүйесі – LMS;
Оқу мазмұнын басқару ішкі жүйесі – LCMS;
Тест басқарудың ішкі жүйесі – TMS;
Дамытуды басқару ішкі жүйесі – DM;
Мониторинг және талдау ішкі жүйесі
9 слайд
----------------------------------- ----- Электронды оқыту жүйесі төмендегідей ішкі жүйе Ұлттық білімдік мәліметтер қоры; Мектептерді басқарудың ішкі жүйесі (мектеп іс қағаздарын жүргізу, т.с.с.) «Электрондық оқулықтар» ішкі жүйесі – E-Book; Оқыту үрдісін басқару ішкі жүйесі – LMS; Оқу мазмұнын басқару ішкі жүйесі – LCMS; Тест басқарудың ішкі жүйесі – TMS; Дамытуды басқару ішкі жүйесі – DM; Мониторинг және талдау ішкі жүйесі
10 слайд
-----------------------------------
-----
Бүгінде әлемдік озық технологиялар
мен жаңашыл ізденістер отандық
білім жүйесінде кең қолданысқа ие
болып отыр. Smart технологиясының
кешенді дамуы – Smart- қалалардың
негізі болып табылады, ал бірлесіп
жұмыстануымыздың нәтижесінде
Smart- Қазақстанды құраймыз деген
үлкен мақсатқа қол жеткізуге
үміттіміз.
10 слайд
----------------------------------- ----- Бүгінде әлемдік озық технологиялар мен жаңашыл ізденістер отандық білім жүйесінде кең қолданысқа ие болып отыр. Smart технологиясының кешенді дамуы – Smart- қалалардың негізі болып табылады, ал бірлесіп жұмыстануымыздың нәтижесінде Smart- Қазақстанды құраймыз деген үлкен мақсатқа қол жеткізуге үміттіміз.