Материалдар / С.Мұратбеков " Жусан иісі" әңгімесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

С.Мұратбеков " Жусан иісі" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттап, салыстыра білуді үйренеді.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы ІІІ. Тарау С.Мұратбеков «Жусан иісі» әңгімесі. 6-сынып №49 М.Жұмабаев атындағы ж о м қазақ тілі мен әдебиеті

1 слайд
Сабақ тақырыбы ІІІ. Тарау С.Мұратбеков «Жусан иісі» әңгімесі. 6-сынып №49 М.Жұмабаев атындағы ж о м қазақ тілі мен әдебиеті пәннінің мұғалімі Нақыпбек Ақерке Сәрсенбайқызы Мен – балаң, жарық күнде сәуле қуған

1 слайд

Сабақ тақырыбы ІІІ. Тарау С.Мұратбеков «Жусан иісі» әңгімесі. 6-сынып №49 М.Жұмабаев атындағы ж о м қазақ тілі мен әдебиеті пәннінің мұғалімі Нақыпбек Ақерке Сәрсенбайқызы Мен – балаң, жарық күнде сәуле қуған

Барлығы: әдеби үзінділерін біледі Көпшілігі: әдеби үзінділерін біле отырып кейіпкерлеріне сипаттама бере алады Кейбірі:

2 слайд
Барлығы: әдеби үзінділерін біледі   Көпшілігі: әдеби үзінділерін біле отырып кейіпкерлеріне сипаттама бере алады  Кейбірі: әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттай алады 6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау және салыстыру кейіпкерлердің типтік ерекшелігін анықтайды Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Сабақтың мақсатты Бағалау критер ийлері

2 слайд

Барлығы: әдеби үзінділерін біледі   Көпшілігі: әдеби үзінділерін біле отырып кейіпкерлеріне сипаттама бере алады  Кейбірі: әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттай алады 6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау және салыстыру кейіпкерлердің типтік ерекшелігін анықтайды Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Сабақтың мақсатты Бағалау критер ийлері

Сабақтың басы 1.Салемдесу Түгелдеу «Сағаттар» әдісі бойынша психологиялық ахуал қалыптастырып аламын. Оқушылаға т

3 слайд
Сабақтың басы 1.Салемдесу Түгелдеу «Сағаттар» әдісі бойынша психологиялық ахуал қалыптастырып аламын. Оқушылаға түрлі сағаттар таратылады. Мұғалім 11:12кеткен сағатты (оқушыны) 12:00 кеткен сағатқа (оқушы) барып өлең (амандас, масаж жаса не болмаса тілек білдір) айтып бер деп тапсырады.   2.2. Оқушыларды сандық ретімен топқа бөлемін 1- топ «Бір» 2 - топ «Екі» 3- топ «Үш» 4-топ «Төрт»

3 слайд

Сабақтың басы 1.Салемдесу Түгелдеу «Сағаттар» әдісі бойынша психологиялық ахуал қалыптастырып аламын. Оқушылаға түрлі сағаттар таратылады. Мұғалім 11:12кеткен сағатты (оқушыны) 12:00 кеткен сағатқа (оқушы) барып өлең (амандас, масаж жаса не болмаса тілек білдір) айтып бер деп тапсырады.   2.2. Оқушыларды сандық ретімен топқа бөлемін 1- топ «Бір» 2 - топ «Екі» 3- топ «Үш» 4-топ «Төрт»

шын жалған Көркем шығарма жанры - хикаят Бапай шал – басты кейіпкер Ертегіші бала – автордың өзі Хикаят соғыс кезіндегі

4 слайд
  шын жалған Көркем шығарма жанры - хикаят   Бапай шал – басты кейіпкер   Ертегіші бала – автордың өзі   Хикаят соғыс кезіндегі балалар тағдыры туралы   Бүгінгі сабақ мақсатымыз шығармалардағы кейіпкерлердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау және салыстыру болатын. Жаңа сабағты бастамас бүрын Шын, жалған» әдісін қолдану арқылы үй тапсырмасын бекітіп алсақ.

4 слайд

  шын жалған Көркем шығарма жанры - хикаят   Бапай шал – басты кейіпкер   Ертегіші бала – автордың өзі   Хикаят соғыс кезіндегі балалар тағдыры туралы   Бүгінгі сабақ мақсатымыз шығармалардағы кейіпкерлердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау және салыстыру болатын. Жаңа сабағты бастамас бүрын Шын, жалған» әдісін қолдану арқылы үй тапсырмасын бекітіп алсақ.

Жаңа сабағымызды видеороликпен бастасақ. Оқушылар роликтен алған әсерлерің туралы айта отырып бүгінгі сабағымыз Сайын Мұр

5 слайд
Жаңа сабағымызды видеороликпен бастасақ. Оқушылар роликтен алған әсерлерің туралы айта отырып бүгінгі сабағымыз Сайын Мұратбековтың «Жусен иісі» шығармасымен байланыстырып көрейікші. Хикаят не себепті «Жусан иісі» деп аталады? (оқушы пікірін білу) Қазақ халқы үшін жусанның орны ерекше болған. Бұл сөзді естігенде əрбір адамның жаны жадырап, көңілі көкке көтеріліп, даламыздың дарқандығы мен қадір-қасиеті санаға келеді. Ғажайып болмыс көз алдыңда көрініс табады. Мəселен, ұлы əмірші Бейбарыс Сұлтан қыпшақ даласының бір түп жусанының иісіне еміреніп, сағынышын басқан деген аңыз бар. Демек, жусан – сағыныштың, ұлы аңсардың, ынтық арманның символы. Әңгімелеуші кейіпкер хикаятты Аянға деген сағынышымен аяқтайды. Аянның прототип бар. Ол-ауылда тобығы тайғандықтан, аяғын қисаңдатып, сәл ішіне басатын Ұзақбай деген бала. Сол баланың тағдыры шығармаға арқау болған. Сабақтың ортасы

5 слайд

Жаңа сабағымызды видеороликпен бастасақ. Оқушылар роликтен алған әсерлерің туралы айта отырып бүгінгі сабағымыз Сайын Мұратбековтың «Жусен иісі» шығармасымен байланыстырып көрейікші. Хикаят не себепті «Жусан иісі» деп аталады? (оқушы пікірін білу) Қазақ халқы үшін жусанның орны ерекше болған. Бұл сөзді естігенде əрбір адамның жаны жадырап, көңілі көкке көтеріліп, даламыздың дарқандығы мен қадір-қасиеті санаға келеді. Ғажайып болмыс көз алдыңда көрініс табады. Мəселен, ұлы əмірші Бейбарыс Сұлтан қыпшақ даласының бір түп жусанының иісіне еміреніп, сағынышын басқан деген аңыз бар. Демек, жусан – сағыныштың, ұлы аңсардың, ынтық арманның символы. Әңгімелеуші кейіпкер хикаятты Аянға деген сағынышымен аяқтайды. Аянның прототип бар. Ол-ауылда тобығы тайғандықтан, аяғын қисаңдатып, сәл ішіне басатын Ұзақбай деген бала. Сол баланың тағдыры шығармаға арқау болған. Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс «Құрақтар» әдісі бойынша әр топ тапсырмалар орындайды І топқа

6 слайд
Топтық жұмыс «Құрақтар» әдісі бойынша әр топ тапсырмалар орындайды   І топқа Сұрақтарға жауап бер 1. Әңгімедегі кейіпкерлерді ата. (Аян, Есікбай, Бапай шал, Тұрған, Асылбек шал, әңгімеші бала) 2. Аян ертегісі қалай басталады? (Ертеде бір жетім бала болыпты) 3. Аян тайдырып алған тобығын кімге салғызды? (Асылбек шалға) 4. Аянды талай жерге дейін шығарып салған кім? (Есікбай)

6 слайд

Топтық жұмыс «Құрақтар» әдісі бойынша әр топ тапсырмалар орындайды   І топқа Сұрақтарға жауап бер 1. Әңгімедегі кейіпкерлерді ата. (Аян, Есікбай, Бапай шал, Тұрған, Асылбек шал, әңгімеші бала) 2. Аян ертегісі қалай басталады? (Ертеде бір жетім бала болыпты) 3. Аян тайдырып алған тобығын кімге салғызды? (Асылбек шалға) 4. Аянды талай жерге дейін шығарып салған кім? (Есікбай)

Кейіпкер сөзі мен портреті Есімі Үстіндегі киімінің кімдікі қара, кімдікі ақ екенін біліп болмайды, баттасқан шаң-топырақ. Шет

7 слайд
Кейіпкер сөзі мен портреті Есімі Үстіндегі киімінің кімдікі қара, кімдікі ақ екенін біліп болмайды, баттасқан шаң-топырақ. Шетінен ит талағандай, алым-жұлым, алқа- салқа. Әңгімеші бала Шолақ жең, ақ жейде, тізеден жоғары қысқа қара шалбар киген, кекіл шашы бар, мұнтаздай таза. Садық - Асылбек шал келді ғой, аяғыңды салғызбайсың ба? Есікбай - Ей, бала, сендер кеше көшіп келдіңдер ғой, ә? Қоңыр сиырларың бар ғой, ә? Бапайдың кемпірі - Аян балалар үйіне кеткелі жатыр. Аян - Жақсыдан қалған тұяқ ең, қайда жүрсең де аман бол. Ауыл балалары ІІ топқа Кестеде берілген кейіпкер сөзі мен портретін кейіпкер есімімен сәйкестендіре отырып, хикаяттың қай тұсынан алынғандығын әңгімелеңдер. Дескриптор •кейіпкер сөзі мен портретін кейіпкер есімімен сәйкестендіреді; •хикаяттың қай жерінен алынғандығын әңгімелейді.

7 слайд

Кейіпкер сөзі мен портреті Есімі Үстіндегі киімінің кімдікі қара, кімдікі ақ екенін біліп болмайды, баттасқан шаң-топырақ. Шетінен ит талағандай, алым-жұлым, алқа- салқа. Әңгімеші бала Шолақ жең, ақ жейде, тізеден жоғары қысқа қара шалбар киген, кекіл шашы бар, мұнтаздай таза. Садық - Асылбек шал келді ғой, аяғыңды салғызбайсың ба? Есікбай - Ей, бала, сендер кеше көшіп келдіңдер ғой, ә? Қоңыр сиырларың бар ғой, ә? Бапайдың кемпірі - Аян балалар үйіне кеткелі жатыр. Аян - Жақсыдан қалған тұяқ ең, қайда жүрсең де аман бол. Ауыл балалары ІІ топқа Кестеде берілген кейіпкер сөзі мен портретін кейіпкер есімімен сәйкестендіре отырып, хикаяттың қай тұсынан алынғандығын әңгімелеңдер. Дескриптор •кейіпкер сөзі мен портретін кейіпкер есімімен сәйкестендіреді; •хикаяттың қай жерінен алынғандығын әңгімелейді.

Аян қандай бала? Себебі Шығармадан мысал Аян – қиялы ұшқыр бала Аян – ақылды, ақкөңіл бала Аян – шыдамды, төзімді бала

8 слайд
Аян қандай бала? Себебі Шығармадан мысал Аян – қиялы ұшқыр бала   Аян – ақылды, ақкөңіл бала     Аян – шыдамды, төзімді бала     ІІІ топқа Аян бейнесіне тән үш ерекшелікті шығармадан үзінді келтіре отырып дәлелдеңдер. Дескриптор •Аян бейнесіне тән ерекшеліктердің себебін түсіндіреді; •шығармадан мысал келтіреді;

8 слайд

Аян қандай бала? Себебі Шығармадан мысал Аян – қиялы ұшқыр бала   Аян – ақылды, ақкөңіл бала     Аян – шыдамды, төзімді бала     ІІІ топқа Аян бейнесіне тән үш ерекшелікті шығармадан үзінді келтіре отырып дәлелдеңдер. Дескриптор •Аян бейнесіне тән ерекшеліктердің себебін түсіндіреді; •шығармадан мысал келтіреді;

Сол кездегі жетім балаларҚазіргі кездегі жетім балалар ІV топқа Шығармадағы балалар бейнесі (ҰОС кезіндегі) мен бүгінгі

9 слайд
Сол кездегі жетім балаларҚазіргі кездегі жетім балалар ІV топқа Шығармадағы балалар бейнесі (ҰОС кезіндегі) мен бүгінгі күннің балаларын Венн диаграммасында салыстырады. Дескриптор •екі кезең балаларына ортақ 2 сипатты анықтайды; •екі кезең балаларының 2 айырмашылығын анықтайды;

9 слайд

Сол кездегі жетім балаларҚазіргі кездегі жетім балалар ІV топқа Шығармадағы балалар бейнесі (ҰОС кезіндегі) мен бүгінгі күннің балаларын Венн диаграммасында салыстырады. Дескриптор •екі кезең балаларына ортақ 2 сипатты анықтайды; •екі кезең балаларының 2 айырмашылығын анықтайды;

Дескриптор •жылдамдыққа және ойлауға бейімделеді; •сұрақтарға жауап береді; ҚБ 2-тап

10 слайд
Дескриптор •жылдамдыққа және ойлауға бейімделеді; •сұрақтарға жауап береді; ҚБ 2-тапсырма «Үрме шар» әдісі бойынша әр топтан екі оқушы шығып шарды бірінші үріп жара отырып сұраққа жауап береді.

10 слайд

Дескриптор •жылдамдыққа және ойлауға бейімделеді; •сұрақтарға жауап береді; ҚБ 2-тапсырма «Үрме шар» әдісі бойынша әр топтан екі оқушы шығып шарды бірінші үріп жара отырып сұраққа жауап береді.

Рефлексия. «Вагондар» әдісі бойынша кері байланыс жүргіземін. Үйге тапсырма: «Баяғыда бір жетім бала болыпты...» -деп баста

11 слайд
Рефлексия. «Вагондар» әдісі бойынша кері байланыс жүргіземін. Үйге тапсырма: «Баяғыда бір жетім бала болыпты...» -деп бастап ертегі құрастырып келу.

11 слайд

Рефлексия. «Вагондар» әдісі бойынша кері байланыс жүргіземін. Үйге тапсырма: «Баяғыда бір жетім бала болыпты...» -деп бастап ертегі құрастырып келу.

12 слайд

12 слайд