Материалдар / Сөйлем дегеніміз не?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөйлем дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздармен тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Желтоқсан 2018
386
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Диалог жаза аламын. Сөйлем дегеніміз не? 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдени

1 слайд
Тақырыбы: Диалог жаза аламын. Сөйлем дегеніміз не? 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

1 слайд

Тақырыбы: Диалог жаза аламын. Сөйлем дегеніміз не? 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

1.Оқушыларды түгендеу. 2.Психологиялық дайындық. 1, 2, 3, Отырамыз тып-тыныш, Жалқаулықты тастаймыз Біз сабақты бастаймыз!

2 слайд
1.Оқушыларды түгендеу. 2.Психологиялық дайындық. 1, 2, 3, Отырамыз тып-тыныш, Жалқаулықты тастаймыз Біз сабақты бастаймыз!

2 слайд

1.Оқушыларды түгендеу. 2.Психологиялық дайындық. 1, 2, 3, Отырамыз тып-тыныш, Жалқаулықты тастаймыз Біз сабақты бастаймыз!

Кім? Не? Кімдер? Нелер? Қанша? Неше? Нешінші? Қандай? Қай? Не істеді? Не қылды? Қайтті? Кім? Не? Кімдер? Нелер? Қанша? Неше? Не

3 слайд
Кім? Не? Кімдер? Нелер? Қанша? Неше? Нешінші? Қандай? Қай? Не істеді? Не қылды? Қайтті? Кім? Не? Кімдер? Нелер? Қанша? Неше? Нешінші? Қандай? Қай? Не істеді? Не қылды? Қайтті? Кім? Не? Кімдер? Нелер? (бір нәрседен хабардар болыңыз, еске түсіріңіз) ІІ.Қызығушылықты ояту кезеңі 1.Өткен сабақты бекіту. (21- жаттығу, сұрақ-жауап) Суреттегі заттың біреуін таңдап, оны сипаттау. “Мен ... туралы айтқым келеді, ...” 2. Ой шақыру

3 слайд

Кім? Не? Кімдер? Нелер? Қанша? Неше? Нешінші? Қандай? Қай? Не істеді? Не қылды? Қайтті? Кім? Не? Кімдер? Нелер? Қанша? Неше? Нешінші? Қандай? Қай? Не істеді? Не қылды? Қайтті? Кім? Не? Кімдер? Нелер? (бір нәрседен хабардар болыңыз, еске түсіріңіз) ІІ.Қызығушылықты ояту кезеңі 1.Өткен сабақты бекіту. (21- жаттығу, сұрақ-жауап) Суреттегі заттың біреуін таңдап, оны сипаттау. “Мен ... туралы айтқым келеді, ...” 2. Ой шақыру

Ой шақыру

4 слайд
Ой шақыру

4 слайд

Ой шақыру

(өз түсініктеріңіз негізінде әрекет етіңіз) 1.Оқулықпен жұмыс 23- жаттығу. Рөлге бөліп оқу. Диалогты көшіріп жазу. 25- жаттығ

5 слайд
(өз түсініктеріңіз негізінде әрекет етіңіз) 1.Оқулықпен жұмыс 23- жаттығу. Рөлге бөліп оқу. Диалогты көшіріп жазу. 25- жаттығу. Жұмыс дәптерлеріне сөйлемдерді көшіріп жазу.

5 слайд

(өз түсініктеріңіз негізінде әрекет етіңіз) 1.Оқулықпен жұмыс 23- жаттығу. Рөлге бөліп оқу. Диалогты көшіріп жазу. 25- жаттығу. Жұмыс дәптерлеріне сөйлемдерді көшіріп жазу.

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

(білімді қолданыңыз) 1.Топтық жұмыс 1-топ:Сурет бойынша диалог құрастыру ІІ-топ:27- жаттығуда диалогты қалпына келтіру. ІІІ-

8 слайд
(білімді қолданыңыз) 1.Топтық жұмыс 1-топ:Сурет бойынша диалог құрастыру ІІ-топ:27- жаттығуда диалогты қалпына келтіру. ІІІ-топ:Тыңдалым. Хабарлама жазу. 2. Топтар бір- бірін бағалау

8 слайд

(білімді қолданыңыз) 1.Топтық жұмыс 1-топ:Сурет бойынша диалог құрастыру ІІ-топ:27- жаттығуда диалогты қалпына келтіру. ІІІ-топ:Тыңдалым. Хабарлама жазу. 2. Топтар бір- бірін бағалау

9 слайд

9 слайд

Қалыптастырушы бағалауға арналған жұмыс

10 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған жұмыс

10 слайд

Қалыптастырушы бағалауға арналған жұмыс

“Табыс баспалдағы” әдісі

11 слайд
“Табыс баспалдағы” әдісі

11 слайд

“Табыс баспалдағы” әдісі

Мадақтау Үй тапсырмасы

12 слайд
Мадақтау Үй тапсырмасы

12 слайд

Мадақтау Үй тапсырмасы