СӨЖ жүргізу әдістері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламасы
бойынша өздік жұмыс жүргізудің
тиімді тәсілдері
Қонақбаева
Айгүл
Серікболқызы
1 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша өздік жұмыс жүргізудің тиімді тәсілдері Қонақбаева Айгүл Серікболқызы
2 слайд
Мақсатым:
Қабілеті мен
мүмкіндігіне қарай
баланың жеке
қасиетін аша
отырып, жаны мен
жүрегіне жылу
ұялату, танымдық
күшін
қалыптастыру,
білімін кеңейту,
тереңдетуге жағдай
жасау. Жаңа
технологиялар мен
ақпараттарды
қолдана білуге
бейімдеу, білім,
білік дағдысын
дамыту
стандартына
бағыттау. Дарынды
оқушылардың
жұмысын
оңтайландыру,
интеллектуалдық
марафондарға,
пәндік олимпиада,
оқушыларды кіші
ғылыми жобаларына
қатыстырып,
шығармашылық
қабілетті
жеке тұлғаны
тәрбиелеу.
2 слайд
Мақсатым: Қабілеті мен мүмкіндігіне қарай баланың жеке қасиетін аша отырып, жаны мен жүрегіне жылу ұялату, танымдық күшін қалыптастыру, білімін кеңейту, тереңдетуге жағдай жасау. Жаңа технологиялар мен ақпараттарды қолдана білуге бейімдеу, білім, білік дағдысын дамыту стандартына бағыттау. Дарынды оқушылардың жұмысын оңтайландыру, интеллектуалдық марафондарға, пәндік олимпиада, оқушыларды кіші ғылыми жобаларына қатыстырып, шығармашылық қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу.
3 слайд
Аудиториядан тыс өзіндік жұмыс
оқытушының тапсырмасы бойынша, бірақ
оның тікелей қатысуынсыз орындалады.
Оның негізгі түрлеріне мыналар жатады:
- дәріскер ұсынған оқу әдебиеті негізінде,
ақпараттық білім беру ресурстарын
(электрондық оқулықтар, электрондық
кітапханалар және т. б.) қоса алғанда, дәрістер
конспектісінің мазмұнын түсіну және өз
бетінше қосымша іздену;
- реферат эссе жазу;
- практикалық сабақтарға дайындық
(хабарламалар, баяндамалар);
3 слайд
Аудиториядан тыс өзіндік жұмыс оқытушының тапсырмасы бойынша, бірақ оның тікелей қатысуынсыз орындалады. Оның негізгі түрлеріне мыналар жатады: - дәріскер ұсынған оқу әдебиеті негізінде, ақпараттық білім беру ресурстарын (электрондық оқулықтар, электрондық кітапханалар және т. б.) қоса алғанда, дәрістер конспектісінің мазмұнын түсіну және өз бетінше қосымша іздену; - реферат эссе жазу; - практикалық сабақтарға дайындық (хабарламалар, баяндамалар);
4 слайд
- ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді тереңдетіп талдау
(рецензиялар, мақалаға аннотациялар дайындау, оқу құралы
және т.б.);
- рефераттар, курстық және біліктілік жұмыстарын жазу үшін
қолданылатын материалдарды таңдау;
- презентацияларды дайындау;
- нақты тақырып бойынша глоссарий, кроссворд құрастыру;
- сабақты оқытудың белсенді түрлерін (дөңгелек үстелдер,
диспуттар, іскерлік ойындар) пайдалана отырып өткізу;
- іскерлік жағдайларды талдау (мини-кейстер).
4 слайд
- ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді тереңдетіп талдау (рецензиялар, мақалаға аннотациялар дайындау, оқу құралы және т.б.); - рефераттар, курстық және біліктілік жұмыстарын жазу үшін қолданылатын материалдарды таңдау; - презентацияларды дайындау; - нақты тақырып бойынша глоссарий, кроссворд құрастыру; - сабақты оқытудың белсенді түрлерін (дөңгелек үстелдер, диспуттар, іскерлік ойындар) пайдалана отырып өткізу; - іскерлік жағдайларды талдау (мини-кейстер).
5 слайд
Эссе жазу
Эссенің тақырыбы пәнді оқыту саласының заманауи мәселелерін
қозғаушы, өзекті тақырып болуы тиіс. Студент мәселенің мәнін
ашып, өзге көзқарастарды көрсетіп қана қоймай, оған өз
көзқарасын да білдіруі керек. Жұмыстың бұл түрі студенттен өз
ойын жазбаша түрде, сондай-ақ логикалық пайымдаулар арқылы
анық білдіруді, өз көзқарасын анық білдіруді талап етеді.
Студенттің міндеттері:
-тапсырманы мұқият оқып, тақырыптың өзектілігін ғана емес,
мазмұны бойынша ерекше және қызықты жақтарын көрсету;
-тақырып бойынша ақпарат көздерін таңдау және зерттеу;
-негізгі және қосымша әдебиеттерді бөлу;
-эссенің жоспарын құру;
-мәселенің мазмұнын және оны шешу жолдарын қысқа, бірақ
толық ашу;
-эссені белгіленген уақытта тапсыру.
5 слайд
Эссе жазу Эссенің тақырыбы пәнді оқыту саласының заманауи мәселелерін қозғаушы, өзекті тақырып болуы тиіс. Студент мәселенің мәнін ашып, өзге көзқарастарды көрсетіп қана қоймай, оған өз көзқарасын да білдіруі керек. Жұмыстың бұл түрі студенттен өз ойын жазбаша түрде, сондай-ақ логикалық пайымдаулар арқылы анық білдіруді, өз көзқарасын анық білдіруді талап етеді. Студенттің міндеттері: -тапсырманы мұқият оқып, тақырыптың өзектілігін ғана емес, мазмұны бойынша ерекше және қызықты жақтарын көрсету; -тақырып бойынша ақпарат көздерін таңдау және зерттеу; -негізгі және қосымша әдебиеттерді бөлу; -эссенің жоспарын құру; -мәселенің мазмұнын және оны шешу жолдарын қысқа, бірақ толық ашу; -эссені белгіленген уақытта тапсыру.
6 слайд
Аннотация жазу
Бұл кітаптың, мақаланың, қолжазбаның қысқаша сипаттамасын
жазу бойынша студенттердің аудиториядан тыс орындалатын
өзіндік жұмысының түрі. Онда сол кітаптың негізгі мазмұны
баяндалады, кітаптың оқырмандардың қай тобына арналғаны
туралы мәліметтер беріледі. Аннотация бойынша жұмыс бір
тақырыптағы бірқатар дереккөздерге, сонымен қатар әдебиетке
шолу жасауға көмектеседі. Студент автор қозғаған негізгі
ойларды, мәселелерді, оның қорытындыларын, ұсыныстарын
атап, мәтіннің маңыздылығын анықтау керек. Студенттің
міндеттері:
-ақпаратты мұқият зерттеу;
-аннотация жоспарын құру;
-аннотацияланатын ақпараттың негізгі мазмұнын қысқаша
көрсету;
-аннотацияны белгіленген мерзімде тапсыру.
6 слайд
Аннотация жазу Бұл кітаптың, мақаланың, қолжазбаның қысқаша сипаттамасын жазу бойынша студенттердің аудиториядан тыс орындалатын өзіндік жұмысының түрі. Онда сол кітаптың негізгі мазмұны баяндалады, кітаптың оқырмандардың қай тобына арналғаны туралы мәліметтер беріледі. Аннотация бойынша жұмыс бір тақырыптағы бірқатар дереккөздерге, сонымен қатар әдебиетке шолу жасауға көмектеседі. Студент автор қозғаған негізгі ойларды, мәселелерді, оның қорытындыларын, ұсыныстарын атап, мәтіннің маңыздылығын анықтау керек. Студенттің міндеттері: -ақпаратты мұқият зерттеу; -аннотация жоспарын құру; -аннотацияланатын ақпараттың негізгі мазмұнын қысқаша көрсету; -аннотацияны белгіленген мерзімде тапсыру.
7 слайд
«Детектив» әдісі
Мақсаты: сыни ойлау, көшбасшылық дағдыларын дамыту.
Сипаттамасы: Студенттер екі топқа біріктіріледі. Екі топқа да шытырман оқиғалы мәтін шағын бөліктерге бөлініп, қима қағаздарға жазылып беріледі. Олар 15 минут ішінде осы мәтіндегі шытырман оқиғаның шешімін табуы тиіс. Әр топ өз шешімдерін айтады. Қандай тәсілмен анықтағандары талқыланып, ақпараттармен жұмыс
істеу туралы ой бөліседі.
7 слайд
«Детектив» әдісі Мақсаты: сыни ойлау, көшбасшылық дағдыларын дамыту. Сипаттамасы: Студенттер екі топқа біріктіріледі. Екі топқа да шытырман оқиғалы мәтін шағын бөліктерге бөлініп, қима қағаздарға жазылып беріледі. Олар 15 минут ішінде осы мәтіндегі шытырман оқиғаның шешімін табуы тиіс. Әр топ өз шешімдерін айтады. Қандай тәсілмен анықтағандары талқыланып, ақпараттармен жұмыс істеу туралы ой бөліседі.
8 слайд
«Жағымды, жағымсыз, даулы» әдісі
Мақсаты: сыни ойлау, талдау дағдыларын дамыту, сабаққа қызығушылықтарын арттыру.
Сипаттамасы: шағын топтарға бөлемін. Әр топ оқылған әңгімені немесе мәтінді «жағымды, жағымсыз, даулы» мәселелерге бөліп, талқылап, өз ойларын (идеяларын) айтады. Содан кейін әр топқа тек бір мәселені бөліп беріп, олар үлкен топқа өз ойларын (идеяларын) ұсынады, ал басқа топтар толықтырып немесе қарсы пікірлер айтуына болады.
8 слайд
«Жағымды, жағымсыз, даулы» әдісі Мақсаты: сыни ойлау, талдау дағдыларын дамыту, сабаққа қызығушылықтарын арттыру. Сипаттамасы: шағын топтарға бөлемін. Әр топ оқылған әңгімені немесе мәтінді «жағымды, жағымсыз, даулы» мәселелерге бөліп, талқылап, өз ойларын (идеяларын) айтады. Содан кейін әр топқа тек бір мәселені бөліп беріп, олар үлкен топқа өз ойларын (идеяларын) ұсынады, ал басқа топтар толықтырып немесе қарсы пікірлер айтуына болады.
9 слайд
Фокуста Сұрақ Не айтылды
Сезім Мәтін сезімдерге немесе дәлелдемелерге
құрылған ба?
Дереккөздер Беделді автор ретінде кімнен үзінді
келтірген
Қалыптасқан субъективті көзқарастың
әсерінің танылуы Кім сөйлеп отыр? Сөйлеушінің
көзқарасы қандай? Сөйлеуші қандай
ұйымның өкілі? Сөйлеушіде көзқарастар
қайшылығы бар ма? Сөйлеуші
альернативті көзқарастарды келтіре ме?
Ақпараттың жаңалығы Ақпарат қаншалықты жаңа?
Немесе қаншалықты соңғы кездерде
белгілі болған ақпараттар келтірілген «Сындарлы оқырман» әдісі
9 слайд
Фокуста Сұрақ Не айтылды Сезім Мәтін сезімдерге немесе дәлелдемелерге құрылған ба? Дереккөздер Беделді автор ретінде кімнен үзінді келтірген Қалыптасқан субъективті көзқарастың әсерінің танылуы Кім сөйлеп отыр? Сөйлеушінің көзқарасы қандай? Сөйлеуші қандай ұйымның өкілі? Сөйлеушіде көзқарастар қайшылығы бар ма? Сөйлеуші альернативті көзқарастарды келтіре ме? Ақпараттың жаңалығы Ақпарат қаншалықты жаңа? Немесе қаншалықты соңғы кездерде белгілі болған ақпараттар келтірілген «Сындарлы оқырман» әдісі
10 слайд
«Галерея аралау» әдісі
10 слайд
«Галерея аралау» әдісі
11 слайд
11 слайд
12 слайд
«Поэзия әлемімен байланыс» әдісі
Өлең шумақтарынан бірыңғай мүшелер мен
жалпылауыш сөздерді табу.
12 слайд
«Поэзия әлемімен байланыс» әдісі Өлең шумақтарынан бірыңғай мүшелер мен жалпылауыш сөздерді табу.
13 слайд
«Желшешек ауруы»
«Формальды әдіс»
арқылы тақырыпты қалыптастыру
13 слайд
«Желшешек ауруы» «Формальды әдіс» арқылы тақырыпты қалыптастыру
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
«Мұңаю әдісі»
Әдіс бойынша желшешектің салдары мен
алдын алу шаралары туралы пікір алмасу.
16 слайд
«Мұңаю әдісі» Әдіс бойынша желшешектің салдары мен алдын алу шаралары туралы пікір алмасу.
17 слайд
Семантикалық карта
Бірыңғай
баст-ш Бірыңғай
баянд-ш Бірыңғай
толықт-ш Бірыңғай
анықт-ш Бірыңғай
пысықт-ш
Желшешекпен
балалар мен ересектер
ауырады
Желшешек кезінде
адам ыстығы
көтеріледі, бөртпе
шығады.
Ауру вирусы төзімсіз,
тез өледі.
Вирус түкірік,
қақырық, шаң-
тозаңмен таралады
Науқас үйде,
ауруханада емделеді
17 слайд
Семантикалық карта Бірыңғай баст-ш Бірыңғай баянд-ш Бірыңғай толықт-ш Бірыңғай анықт-ш Бірыңғай пысықт-ш Желшешекпен балалар мен ересектер ауырады Желшешек кезінде адам ыстығы көтеріледі, бөртпе шығады. Ауру вирусы төзімсіз, тез өледі. Вирус түкірік, қақырық, шаң- тозаңмен таралады Науқас үйде, ауруханада емделеді
18 слайд
«Рөлдік ойын»
мәтін бойынша сұхбат құрастыру
18 слайд
«Рөлдік ойын» мәтін бойынша сұхбат құрастыру