Материалдар / СОӨЖ Алаш зиялыларының педагогика, психологияға қатысты ой-тұжырымдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

СОӨЖ Алаш зиялыларының педагогика, психологияға қатысты ой-тұжырымдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Алаш зиялыларының педагогика, психологияға қатысты ой-тұжырымдары тақырыбындағы СӨЖ (студенттің өзіндік жұмысы) Мағжан Жұмабаев " Педагогика" , Жүсіпбек Аймауытов "Психология" еңбектеріне қысқаша тоқталған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2024
89
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет Академик С.С. Қирабаев атындағы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасы СОӨЖ

1 слайд
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет Академик С.С. Қирабаев атындағы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасы СОӨЖ Алаш зиялыларының педагогика, психологияға қатысты ой- тұжырымдары

1 слайд

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет Академик С.С. Қирабаев атындағы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасы СОӨЖ Алаш зиялыларының педагогика, психологияға қатысты ой- тұжырымдары

ЖОСПАР : 1) Кіріспе: Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі. 2) Негізгі бөлім: Алаш зиялыларының ой-тұжырымдары . Мағжан Жұмабаев "

2 слайд
ЖОСПАР : 1) Кіріспе: Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі. 2) Негізгі бөлім: Алаш зиялыларының ой-тұжырымдары . Мағжан Жұмабаев " Педагогика" Жүсіпбек Аймауытов "Психология" 3) Қорытынды. 4) Пайдаланылған әдебиеттер.

2 слайд

ЖОСПАР : 1) Кіріспе: Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі. 2) Негізгі бөлім: Алаш зиялыларының ой-тұжырымдары . Мағжан Жұмабаев " Педагогика" Жүсіпбек Аймауытов "Психология" 3) Қорытынды. 4) Пайдаланылған әдебиеттер.

Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі Қ.О. Бітібаева "Әдебиет оқыту әдістемесі". Пәннің мақсаты: өз пікірі бар, эстетикалық талғамы

3 слайд
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі Қ.О. Бітібаева "Әдебиет оқыту әдістемесі". Пәннің мақсаты: өз пікірі бар, эстетикалық талғамы бар, сауатты жеке тұлға қалыптастыру. Әдебиет заңдылықтарға негізделмеген, ой мен қиялға ерік беру. Әдістер: көрнекілік, түсіндірмелі, зерттеушілік, мәнерлеп оқу, сөздік, практика. Сманов "Көркем шығарманы талдау". Мәтін бойынша интеллектуалды сұрақтар қою. Азатжолдарға ой-түйін жасау. Көркемдегіш сөздер, фразеологизмдер, мақал-мәтелдер мағынасын ашу. Құзыретті оқушы қалыптастыруда Абай шығармашылығы мен өмірінің маңызы. Шығарманың кейіпкерлерін талдауда қалыптасатын құндылықтар. М. Рыбникова: "Әдістеме - уақытты үнемдей білу". Әдістеме мұғалімге әр тақырып бойынша тиімді оқыту жолдарын көрсететін ең керекті құралы. Әдебиетті оқытуда Не үшін? Нені? Қалай оқытамын? деген сұрақтарға жауап беру керек. Әдебиеттің миссиясына байланысты (1) ғылым ретінде; 2) адам тану құралы ретінде;) оқушыларға тарих пен мәдениеттің құндылықтарын жеткізу оңай емес, Аймауытов айтқандай сабақ беру - өнер.

3 слайд

Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі Қ.О. Бітібаева "Әдебиет оқыту әдістемесі". Пәннің мақсаты: өз пікірі бар, эстетикалық талғамы бар, сауатты жеке тұлға қалыптастыру. Әдебиет заңдылықтарға негізделмеген, ой мен қиялға ерік беру. Әдістер: көрнекілік, түсіндірмелі, зерттеушілік, мәнерлеп оқу, сөздік, практика. Сманов "Көркем шығарманы талдау". Мәтін бойынша интеллектуалды сұрақтар қою. Азатжолдарға ой-түйін жасау. Көркемдегіш сөздер, фразеологизмдер, мақал-мәтелдер мағынасын ашу. Құзыретті оқушы қалыптастыруда Абай шығармашылығы мен өмірінің маңызы. Шығарманың кейіпкерлерін талдауда қалыптасатын құндылықтар. М. Рыбникова: "Әдістеме - уақытты үнемдей білу". Әдістеме мұғалімге әр тақырып бойынша тиімді оқыту жолдарын көрсететін ең керекті құралы. Әдебиетті оқытуда Не үшін? Нені? Қалай оқытамын? деген сұрақтарға жауап беру керек. Әдебиеттің миссиясына байланысты (1) ғылым ретінде; 2) адам тану құралы ретінде;) оқушыларға тарих пен мәдениеттің құндылықтарын жеткізу оңай емес, Аймауытов айтқандай сабақ беру - өнер.

Алаш зиялыларының ой-тұжырымдары А.Байтұрсынұлы: " Мектептің жаны - мұғалім", Мектепке керегі-- білімді, педагогикадан,методи

4 слайд
Алаш зиялыларының ой-тұжырымдары А.Байтұрсынұлы: " Мектептің жаны - мұғалім", Мектепке керегі-- білімді, педагогикадан,методикадан хабары бар мұғалім. Құдайберген Жұбанов: Жүйелі білім беру үшін мұғалімнің өзінде жүйелі білім болу керек. Жүсіпбек Аймауытов: Білім беру жүйесін жетілдіру мен білікті ұрпақ даярлау, ұлттық тәлім-тәрбие ісін дұрыс жолға қою-басты міндет болып қала бермек. Халел Досмұхамедов: Бөтенше жақсы сөйлеймін деп мақтану керек емес,ойлаңқырау керек. Ана тілін жақсы біліп тұрып, бөтенше жақсы білу - бұл сүйініш, ал өз тілін білмеу - ол күйініш. Ыбырай Алтынсарин: Қазақ тілі соншалық мол, ләкін қазақтың тіліменен қандай кітап болса да жазуға болады. Мағжан Жұмабаев: Қазақтың қаны бір, жаны бір жолбасшысы - мұғалім. Жалпы пәндер әдістемесі-педагогика, психология

4 слайд

Алаш зиялыларының ой-тұжырымдары А.Байтұрсынұлы: " Мектептің жаны - мұғалім", Мектепке керегі-- білімді, педагогикадан,методикадан хабары бар мұғалім. Құдайберген Жұбанов: Жүйелі білім беру үшін мұғалімнің өзінде жүйелі білім болу керек. Жүсіпбек Аймауытов: Білім беру жүйесін жетілдіру мен білікті ұрпақ даярлау, ұлттық тәлім-тәрбие ісін дұрыс жолға қою-басты міндет болып қала бермек. Халел Досмұхамедов: Бөтенше жақсы сөйлеймін деп мақтану керек емес,ойлаңқырау керек. Ана тілін жақсы біліп тұрып, бөтенше жақсы білу - бұл сүйініш, ал өз тілін білмеу - ол күйініш. Ыбырай Алтынсарин: Қазақ тілі соншалық мол, ләкін қазақтың тіліменен қандай кітап болса да жазуға болады. Мағжан Жұмабаев: Қазақтың қаны бір, жаны бір жолбасшысы - мұғалім. Жалпы пәндер әдістемесі-педагогика, психология

Мағжан Жұмабаев " Педагогика" Дене, ақыл, сұлулық, құлық тәрбиесі толық болғанда бала тәрбиелі болады. "Бала істеген жауыздықты

5 слайд
Мағжан Жұмабаев " Педагогика" Дене, ақыл, сұлулық, құлық тәрбиесі толық болғанда бала тәрбиелі болады. "Бала істеген жауыздықтың жазасын тәрбиешісі көрсін". Педагог тек баланы ертіп жүретін жол көрсетушісі.Сонда ғана бала өзі істеп үйренеді. Кейде ұлт тәрбиесі де жеткіліксіз болады, сондықтан әлем тәжірибесі мен өз еңбегіне қатар сүйену керек. Бала жаратылысы үлкендерден қарағанда өзгеше. Еліктегіш, іспен шұғылданғысы келіп тұрады. Мінез ерекшеліктері, әдет, қайраты да осы кезде қалыптасып қалады.Сондықтан балаға бос уақыт қалдырмауға тырысу қажет. Еріндік пен қадағалауды теңдей ұстау қажет. "Сөйлегенде адамның ақылына қарай сөйле". "Ұстаздық еткен жалықпас Үйретуден балаға". Абай.

5 слайд

Мағжан Жұмабаев " Педагогика" Дене, ақыл, сұлулық, құлық тәрбиесі толық болғанда бала тәрбиелі болады. "Бала істеген жауыздықтың жазасын тәрбиешісі көрсін". Педагог тек баланы ертіп жүретін жол көрсетушісі.Сонда ғана бала өзі істеп үйренеді. Кейде ұлт тәрбиесі де жеткіліксіз болады, сондықтан әлем тәжірибесі мен өз еңбегіне қатар сүйену керек. Бала жаратылысы үлкендерден қарағанда өзгеше. Еліктегіш, іспен шұғылданғысы келіп тұрады. Мінез ерекшеліктері, әдет, қайраты да осы кезде қалыптасып қалады.Сондықтан балаға бос уақыт қалдырмауға тырысу қажет. Еріндік пен қадағалауды теңдей ұстау қажет. "Сөйлегенде адамның ақылына қарай сөйле". "Ұстаздық еткен жалықпас Үйретуден балаға". Абай.

Жүсіпбек Аймауытов "Психология" Адам қанша өзін-өзі дәріптегенмен, алдымен өмірге, тіршілікке тырмысатын мақұлық. Сондықтан өмі

6 слайд
Жүсіпбек Аймауытов "Психология" Адам қанша өзін-өзі дәріптегенмен, алдымен өмірге, тіршілікке тырмысатын мақұлық. Сондықтан өмірге керекті тәжірбие жинауы қажет. Әділдік,мейірімділік, мәдениетке дарыған болуы керек. Әлеуметтену- адмға ең керекті құралдардың бірі. Ми құрлысында ерікті, еріксіз рефлекстер болады. Мимен "рұқ", "зерде", "ерік" жұмыстары байланысты. Олсыз адам да құры машина секілді болады. " Білімі көп, пайдасы жоқ адам - мал ішпейтін сормен тең, білімін іске жаратқан көпке таратқан адам - жан- жағы суат көлмең тең". " Адамның адамшылық даңқы - көпке бірдей негізді, мәнді шындықты білуге дана ақылды жан иесі болсын". Ахмет Байтұрсынұлы"Баулу мектебі". Қасқыр күшігін жеуге баулығанда қорадан қозы ұрлап баулиды. "Өлі"білімге қарағанда "төте оқу" жақсы, одан "көрнекі оқу" жақсырақ, бәрінен "баулу оқу" тиімді.

6 слайд

Жүсіпбек Аймауытов "Психология" Адам қанша өзін-өзі дәріптегенмен, алдымен өмірге, тіршілікке тырмысатын мақұлық. Сондықтан өмірге керекті тәжірбие жинауы қажет. Әділдік,мейірімділік, мәдениетке дарыған болуы керек. Әлеуметтену- адмға ең керекті құралдардың бірі. Ми құрлысында ерікті, еріксіз рефлекстер болады. Мимен "рұқ", "зерде", "ерік" жұмыстары байланысты. Олсыз адам да құры машина секілді болады. " Білімі көп, пайдасы жоқ адам - мал ішпейтін сормен тең, білімін іске жаратқан көпке таратқан адам - жан- жағы суат көлмең тең". " Адамның адамшылық даңқы - көпке бірдей негізді, мәнді шындықты білуге дана ақылды жан иесі болсын". Ахмет Байтұрсынұлы"Баулу мектебі". Қасқыр күшігін жеуге баулығанда қорадан қозы ұрлап баулиды. "Өлі"білімге қарағанда "төте оқу" жақсы, одан "көрнекі оқу" жақсырақ, бәрінен "баулу оқу" тиімді.

• Сманов "Көркем шығарманы талдау" • Мағжан Жұмабаев " Педагогика" • Жүсіпбек Аймауытов "Психология" Қорытынды Пайдала

7 слайд
• Сманов "Көркем шығарманы талдау" • Мағжан Жұмабаев " Педагогика" • Жүсіпбек Аймауытов "Психология" Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер: Қазақ әдебиетін оқытуда әр тақырып бойынша, мысалы: "Қобыланды батыр", жырауларда көбінесе ерлікті, батырлықты; Т.Әбдіковтің "Қонақтар" әңімесінен отбасылық құндылықтарды дәріптейміз. Сол сабақтарды оқытқанда бар біліктілігімізді пайдаланып, басқа пәндермен де сабақтастырып үйретуіміз керек. Осының барлығында балалардың психологиялық ерекшеліктеріне байланысты, педогогикалық құзіреттіліктерді пайдалану маңызды. Себебі әдебиет адамның өнерге деген жақындығын туғызатын пән.

7 слайд

• Сманов "Көркем шығарманы талдау" • Мағжан Жұмабаев " Педагогика" • Жүсіпбек Аймауытов "Психология" Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер: Қазақ әдебиетін оқытуда әр тақырып бойынша, мысалы: "Қобыланды батыр", жырауларда көбінесе ерлікті, батырлықты; Т.Әбдіковтің "Қонақтар" әңімесінен отбасылық құндылықтарды дәріптейміз. Сол сабақтарды оқытқанда бар біліктілігімізді пайдаланып, басқа пәндермен де сабақтастырып үйретуіміз керек. Осының барлығында балалардың психологиялық ерекшеліктеріне байланысты, педогогикалық құзіреттіліктерді пайдалану маңызды. Себебі әдебиет адамның өнерге деген жақындығын туғызатын пән.