Материалдар / Шортанбай Қанайұлы "Зар заман" қысқамерзімді сабақ жоспары

Шортанбай Қанайұлы "Зар заман" қысқамерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмегі өте зор. Оқушыларға жаңа білімді үйретуде ықпалы мол.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2020
621
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» Бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл

1 слайд
Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» Бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл

1 слайд

Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» Бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл

• Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтуТ/Ж 4 • Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын тал

2 слайд
• Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтуТ/Ж 4 • Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау А/И 3 • Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беруБ/С 2Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

2 слайд

• Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтуТ/Ж 4 • Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау А/И 3 • Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беруБ/С 2Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

Табыс критерийлері Барлы қ оқушы лар орынд ай алады • Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады; • Үзінділерді жатқа айтады;

3 слайд
Табыс критерийлері Барлы қ оқушы лар орынд ай алады • Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады; • Үзінділерді жатқа айтады; Оқуш ылард ың көпшіл ігі орынд ай алады • Көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды Кейбір оқушы лар орынд ай алады • Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға береді

3 слайд

Табыс критерийлері Барлы қ оқушы лар орынд ай алады • Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады; • Үзінділерді жатқа айтады; Оқуш ылард ың көпшіл ігі орынд ай алады • Көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды Кейбір оқушы лар орынд ай алады • Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға береді

Сабақтың барысы І Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал. «Жүрек лебізі» Топқа бөлу

4 слайд
Сабақтың барысы І Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал. «Жүрек лебізі» Топқа бөлу

4 слайд

Сабақтың барысы І Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал. «Жүрек лебізі» Топқа бөлу

«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы тақырыпты болжау және ашу - Бұл портреттер туралы не айтуға болады? - Қалай

5 слайд
«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы тақырыпты болжау және ашу - Бұл портреттер туралы не айтуға болады? - Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың мақсаты қандай болмақ? Дулат Бабатайұлы Шортанбай Қанайұлы Мұрат Мөңкеұлы

5 слайд

«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы тақырыпты болжау және ашу - Бұл портреттер туралы не айтуға болады? - Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың мақсаты қандай болмақ? Дулат Бабатайұлы Шортанбай Қанайұлы Мұрат Мөңкеұлы

ІІ Жаңа сабақ 1) «Зар заман» ұғымы жөнінде мәлімет беріледі. 2) Шортанбай Қанайұлының өмірбаяны жайында бейнеролик көрсетіледі.

6 слайд
ІІ Жаңа сабақ 1) «Зар заман» ұғымы жөнінде мәлімет беріледі. 2) Шортанбай Қанайұлының өмірбаяны жайында бейнеролик көрсетіледі. 3) «Бес ғасыр жырлайды» кітабынан аталған өлеңді оқу «Тақия тастамақ» ойыны 1.Ш.Қанайұлы қай жылы дүниеге келді? 2.Шортанбай ақын өлеңінің «Зар заман» аталу себебі неде? 3.«Зар заман» өлеңінде ақын өткен заманның келбетін қалай суреттеген?

6 слайд

ІІ Жаңа сабақ 1) «Зар заман» ұғымы жөнінде мәлімет беріледі. 2) Шортанбай Қанайұлының өмірбаяны жайында бейнеролик көрсетіледі. 3) «Бес ғасыр жырлайды» кітабынан аталған өлеңді оқу «Тақия тастамақ» ойыны 1.Ш.Қанайұлы қай жылы дүниеге келді? 2.Шортанбай ақын өлеңінің «Зар заман» аталу себебі неде? 3.«Зар заман» өлеңінде ақын өткен заманның келбетін қалай суреттеген?

Топ бойынша тапсырмалар Венн диагараммасы арқылы «Зар заман» толғауын Мұрат Мөңкеұлының «Ақырзаман болғанда» толғауымен салы

7 слайд
Топ бойынша тапсырмалар Венн диагараммасы арқылы «Зар заман» толғауын Мұрат Мөңкеұлының «Ақырзаман болғанда» толғауымен салыстырыңыз. Толғаудың негізгі идеясына талдау жасаңыз. Өлеңнен көркемдегіш құралдарды табыңыз.

7 слайд

Топ бойынша тапсырмалар Венн диагараммасы арқылы «Зар заман» толғауын Мұрат Мөңкеұлының «Ақырзаман болғанда» толғауымен салыстырыңыз. Толғаудың негізгі идеясына талдау жасаңыз. Өлеңнен көркемдегіш құралдарды табыңыз.

Топ мүшелері « FILA » әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады. F

8 слайд
Топ мүшелері « FILA » әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады. F/ Дерек/ – толғаудан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I / Пікір/– ақын туралы өзінің ой- пікірі; L / Сұрақ/– ақынның образдық тұлғасын ашатын сұрақтар; A / Іс-әрекет/– автордың қолданған тәсілі . 2-тапсырма. Топтық жұмыс Деректер Ойлар Сұрақтар Іс-әрекет

8 слайд

Топ мүшелері « FILA » әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады. F/ Дерек/ – толғаудан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I / Пікір/– ақын туралы өзінің ой- пікірі; L / Сұрақ/– ақынның образдық тұлғасын ашатын сұрақтар; A / Іс-әрекет/– автордың қолданған тәсілі . 2-тапсырма. Топтық жұмыс Деректер Ойлар Сұрақтар Іс-әрекет

Сергіту сәті «Жаңылыспаймын» 1. Дүңгіршек пе деп жүгірсек, Дүрбелеңдеп үлгірсек деп жүрсек, Делбеңдеген дүзге жайған

9 слайд
Сергіту сәті «Жаңылыспаймын» 1. Дүңгіршек пе деп жүгірсек, Дүрбелеңдеп үлгірсек деп жүрсек, Делбеңдеген дүзге жайған үлбіршек екен. 2. Үш кіші ішік піштім, Бес кіші ішік піштім, – Неше кіші ішік піштім?! 3. Тайғанақта қай тай тайды, Тағалатпаған тай тайды. 4. Қапыда ит қапты, Қатты қапты, Қапты қатты. 5. Үшкір тұмсық Үш шымшық, Үстірттен ұшты Үш құрт шымшып.

9 слайд

Сергіту сәті «Жаңылыспаймын» 1. Дүңгіршек пе деп жүгірсек, Дүрбелеңдеп үлгірсек деп жүрсек, Делбеңдеген дүзге жайған үлбіршек екен. 2. Үш кіші ішік піштім, Бес кіші ішік піштім, – Неше кіші ішік піштім?! 3. Тайғанақта қай тай тайды, Тағалатпаған тай тайды. 4. Қапыда ит қапты, Қатты қапты, Қапты қатты. 5. Үшкір тұмсық Үш шымшық, Үстірттен ұшты Үш құрт шымшып.

Бекіту «Диаманта» әдісі Диаманта – жеті жолдан тұратын өлең түрі, бірінші және соңғы жолдары қарама-қарсы мәнде болуы қажет.

10 слайд
Бекіту «Диаманта» әдісі Диаманта – жеті жолдан тұратын өлең түрі, бірінші және соңғы жолдары қарама-қарсы мәнде болуы қажет.  1,7 – жолдары – антоним-зат есімдер; 2 – бірінші зат есімге екі сын есім; 3 – бірінші зат есімге үш етістік; 4 – зат есімді екі сөз тіркесі; 5 – екінші зат есімге үш етістік; 6 – екінші зат есімге екі сын есім;

10 слайд

Бекіту «Диаманта» әдісі Диаманта – жеті жолдан тұратын өлең түрі, бірінші және соңғы жолдары қарама-қарсы мәнде болуы қажет.  1,7 – жолдары – антоним-зат есімдер; 2 – бірінші зат есімге екі сын есім; 3 – бірінші зат есімге үш етістік; 4 – зат есімді екі сөз тіркесі; 5 – екінші зат есімге үш етістік; 6 – екінші зат есімге екі сын есім;

Қоржындағы кәдесый Кері байланыс 1. Шортанбай Қанайұлы қай жылдары өмір сүрген? 2. «Зар заман» ұғымын әдебиетке енгізген кім? 3.

11 слайд
Қоржындағы кәдесый Кері байланыс 1. Шортанбай Қанайұлы қай жылдары өмір сүрген? 2. «Зар заман» ұғымын әдебиетке енгізген кім? 3. Не себепті «Зар заман» жырында «Заманақыр болар деп, Сол себептен қорқамын!» деп жырлаған? 4. Автор нені аңсады?

11 слайд

Қоржындағы кәдесый Кері байланыс 1. Шортанбай Қанайұлы қай жылдары өмір сүрген? 2. «Зар заман» ұғымын әдебиетке енгізген кім? 3. Не себепті «Зар заман» жырында «Заманақыр болар деп, Сол себептен қорқамын!» деп жырлаған? 4. Автор нені аңсады?

РЕФЛЕКСИЯ «Микрофон» әдісі Күй ойналып тұрады. Оқушылар микрофонды бір-біріне жалғастырады. Күй тоқтаған уақытта микрофон кімні

12 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Микрофон» әдісі Күй ойналып тұрады. Оқушылар микрофонды бір-біріне жалғастырады. Күй тоқтаған уақытта микрофон кімнің қолында болса, сол оқушы бүгінгі сабаққа қатысты пікірін айтып, сабақ барысындағы іс-әрекетіне талдау жасайды.

12 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Микрофон» әдісі Күй ойналып тұрады. Оқушылар микрофонды бір-біріне жалғастырады. Күй тоқтаған уақытта микрофон кімнің қолында болса, сол оқушы бүгінгі сабаққа қатысты пікірін айтып, сабақ барысындағы іс-әрекетіне талдау жасайды.

Үй тапсырмасы: « Зар заман және Шортанбай» тақырыбына тарихи шолу жасап, мәліметтерге сүйене отырып, сыни эссе жазыңдар. Бағал

13 слайд
Үй тапсырмасы: « Зар заман және Шортанбай» тақырыбына тарихи шолу жасап, мәліметтерге сүйене отырып, сыни эссе жазыңдар. Бағалау Оқушылар топ бойынша бағалайды

13 слайд

Үй тапсырмасы: « Зар заман және Шортанбай» тақырыбына тарихи шолу жасап, мәліметтерге сүйене отырып, сыни эссе жазыңдар. Бағалау Оқушылар топ бойынша бағалайды

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ