Материалдар / С.Сарғасқаев Тәмпіш қара

С.Сарғасқаев Тәмпіш қара

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға көмек!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
998
2 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ Тақырыбы:С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»повесі Мұғалімі: Батырова Алтын

1 слайд
  Ашық сабақ Тақырыбы:С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»повесі   Мұғалімі:     Батырова Алтын Жаксыбаевна,  қазақ  тілі  мен  әдебиеті  пәні мұғалімі

1 слайд

  Ашық сабақ Тақырыбы:С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»повесі   Мұғалімі:     Батырова Алтын Жаксыбаевна,  қазақ  тілі  мен  әдебиеті  пәні мұғалімі

2 слайд

2 слайд

Бағалау:

3 слайд
Бағалау:

3 слайд

Бағалау:

“ Тәмпіш қара” повесі отызыншы жылдардағы ауыл өмірі суреттеледі. Басты кейіпкер тәмпіш қара Шаншатай.. Повесте Шаншата

4 слайд
“ Тәмпіш қара” повесі отызыншы жылдардағы ауыл өмірі суреттеледі. Басты кейіпкер тәмпіш қара Шаншатай.. Повесте Шаншатайға тән әдептілік,ұқыптылық,еңбексүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады. Шығарманың негізгі ойы — жас жеткіншектерді адамгершілікке ,шыншылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелейді Повесть 9 бөлімнен тұрады: • «Танысу» • «Тілеп алған азап» • «Әзілі ме шыны ма?» • «Өкініш» • «Теке қарт» • «Не болды бізге?» • «Бұдан кейінгі күндерде …» • «Ойламаған жерден» • «Үш күн қалғанда» деп келеді.

4 слайд

“ Тәмпіш қара” повесі отызыншы жылдардағы ауыл өмірі суреттеледі. Басты кейіпкер тәмпіш қара Шаншатай.. Повесте Шаншатайға тән әдептілік,ұқыптылық,еңбексүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады. Шығарманың негізгі ойы — жас жеткіншектерді адамгершілікке ,шыншылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелейді Повесть 9 бөлімнен тұрады: • «Танысу» • «Тілеп алған азап» • «Әзілі ме шыны ма?» • «Өкініш» • «Теке қарт» • «Не болды бізге?» • «Бұдан кейінгі күндерде …» • «Ойламаған жерден» • «Үш күн қалғанда» деп келеді.

Топқа бөлуҚұрметті ,жолаушылар,Тәмпіш қара еліне жету үшін кассадан билет алуларыңыз сұралады. 1-билет-1вагон,2орын 2-билет-2

5 слайд
Топқа бөлуҚұрметті ,жолаушылар,Тәмпіш қара еліне жету үшін кассадан билет алуларыңыз сұралады. 1-билет-1вагон,2орын 2-билет-2вагон,6орын 3-билет-3вагон,9орын 4-билет-1вагон,3орын 5-билет-2вагон,5билет 6-билет-3вагон,10орын 7-билет-1вагон,1орын 8-билет-2вагон,7орын 9-билет-3вагон,11орын 10-билет-1вагон,4орын 11-билет-2вагон,8орын

5 слайд

Топқа бөлуҚұрметті ,жолаушылар,Тәмпіш қара еліне жету үшін кассадан билет алуларыңыз сұралады. 1-билет-1вагон,2орын 2-билет-2вагон,6орын 3-билет-3вагон,9орын 4-билет-1вагон,3орын 5-билет-2вагон,5билет 6-билет-3вагон,10орын 7-билет-1вагон,1орын 8-билет-2вагон,7орын 9-билет-3вагон,11орын 10-билет-1вагон,4орын 11-билет-2вагон,8орын

Қүрметті ,жолаушылар,Танысу станциясына жол жүреміз. Үй тапсырмасын сұрау Жеке ж

6 слайд
                                                Қүрметті ,жолаушылар,Танысу станциясына жол жүреміз. Үй тапсырмасын сұрау Жеке жұмыс Білу «Тәмпіш қара» повесінің «Танысу» бөлімін оқып, әңгіме желісі бойынша сурет салып келуге берілген болатын.«Танысу» станциясына тоқтағанда суретімізді таныстырып, суретті жапсырамыз.Кімнің суреті өте жақсы, жақсы , орташа салынған, соған баға береміз.

6 слайд

                                                Қүрметті ,жолаушылар,Танысу станциясына жол жүреміз. Үй тапсырмасын сұрау Жеке жұмыс Білу «Тәмпіш қара» повесінің «Танысу» бөлімін оқып, әңгіме желісі бойынша сурет салып келуге берілген болатын.«Танысу» станциясына тоқтағанда суретімізді таныстырып, суретті жапсырамыз.Кімнің суреті өте жақсы, жақсы , орташа салынған, соған баға береміз.

Бағалау: Кімнің суреті ұнады?

7 слайд
Бағалау: Кімнің суреті ұнады?

7 слайд

Бағалау: Кімнің суреті ұнады?

Жаңа сабақ Топтық жұмысТүсіну Жолаушылар, келесі « Әзілі ме,шыны ма? » станциясына тоқтайды, түсуге әзірленіңіздер. 1-вагон:

8 слайд
Жаңа сабақ Топтық жұмысТүсіну Жолаушылар, келесі « Әзілі ме,шыны ма? » станциясына тоқтайды, түсуге әзірленіңіздер. 1-вагон: « Әзілі ме,шыны ма? » бөліміне жоспар құру 2-вагон: Құрылған жоспар желісімен әңгімелеп айтып беру. 3-вагон: Көрініс.

8 слайд

Жаңа сабақ Топтық жұмысТүсіну Жолаушылар, келесі « Әзілі ме,шыны ма? » станциясына тоқтайды, түсуге әзірленіңіздер. 1-вагон: « Әзілі ме,шыны ма? » бөліміне жоспар құру 2-вагон: Құрылған жоспар желісімен әңгімелеп айтып беру. 3-вагон: Көрініс.

Топтық жұмысты бағалау

9 слайд
Топтық жұмысты бағалау

9 слайд

Топтық жұмысты бағалау

10 слайд

10 слайд

Қолдану Келесі станция «Тәмпіш қара» Жеке тапсырма. Тәмпіш қара баланың бейнесін сипаттау.

11 слайд
Қолдану Келесі станция «Тәмпіш қара» Жеке тапсырма. Тәмпіш қара баланың бейнесін сипаттау.

11 слайд

Қолдану Келесі станция «Тәмпіш қара» Жеке тапсырма. Тәмпіш қара баланың бейнесін сипаттау.

Талдау Пионер кім?

12 слайд
Талдау Пионер кім?

12 слайд

Талдау Пионер кім?

Талдау Жұптық жұмыс. Салыстыру. Антына адал, галстукты мойнынан тастамайды , төсбелгі, эмблема сабақты жақсы оқу, тәртіпті,

13 слайд
Талдау Жұптық жұмыс. Салыстыру. Антына адал, галстукты мойнынан тастамайды , төсбелгі, эмблема сабақты жақсы оқу, тәртіпті, вожатый,көмекке әзір,белсенді, «Әрқашанда дайын бол!» ұранын берік ұстанадыПионер кім? Қандай? Жас ұлан кім? Қандай? Антына адал,патриот, білімді, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілігі мол, галстук, төсбөлгі, эмблема.

13 слайд

Талдау Жұптық жұмыс. Салыстыру. Антына адал, галстукты мойнынан тастамайды , төсбелгі, эмблема сабақты жақсы оқу, тәртіпті, вожатый,көмекке әзір,белсенді, «Әрқашанда дайын бол!» ұранын берік ұстанадыПионер кім? Қандай? Жас ұлан кім? Қандай? Антына адал,патриот, білімді, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілігі мол, галстук, төсбөлгі, эмблема.

Жинақтау Тест 1. Ертай салған сурет қай газетке жіберілді? А) тек қабырға газетіне; Б) “Октябрь балаларына”; В) “Ауыл айнасы” га

14 слайд
Жинақтау Тест 1. Ертай салған сурет қай газетке жіберілді? А) тек қабырға газетіне; Б) “Октябрь балаларына”; В) “Ауыл айнасы” газетіне; 2. “Тәмпіш қара” повесі неше бөлімнен тұрады? А) 7; Б) 8; В) 9; 3. Повестегі тәмпіш қара кім? А) Шаншатай; Б) Иманбек; В) Ықсан; 5 )

14 слайд

Жинақтау Тест 1. Ертай салған сурет қай газетке жіберілді? А) тек қабырға газетіне; Б) “Октябрь балаларына”; В) “Ауыл айнасы” газетіне; 2. “Тәмпіш қара” повесі неше бөлімнен тұрады? А) 7; Б) 8; В) 9; 3. Повестегі тәмпіш қара кім? А) Шаншатай; Б) Иманбек; В) Ықсан; 5 )

4) Өнерге құштар, суретші пионер кім? А) Шаншатай; Б) Ертай; В) Бейсекүл; 5 ) Бейсек үлге арнап салынған суреттің атын тап. А

15 слайд
4) Өнерге құштар, суретші пионер кім? А) Шаншатай; Б) Ертай; В) Бейсекүл; 5 ) Бейсек үлге арнап салынған суреттің атын тап. А ) « Орақта » Б ) « Бейсекүл » В ) « Масақ теруші »

15 слайд

4) Өнерге құштар, суретші пионер кім? А) Шаншатай; Б) Ертай; В) Бейсекүл; 5 ) Бейсек үлге арнап салынған суреттің атын тап. А ) « Орақта » Б ) « Бейсекүл » В ) « Масақ теруші »

Тест жауабы: 1.Б 2.В 3. А 4.Б 5.А

16 слайд
Тест жауабы: 1.Б 2.В 3. А 4.Б 5.А

16 слайд

Тест жауабы: 1.Б 2.В 3. А 4.Б 5.А

Бағалау Ертайдың салған суреті «Октябрь балалары» газетіне шықты ма?

17 слайд
Бағалау Ертайдың салған суреті «Октябрь балалары» газетіне шықты ма?

17 слайд

Бағалау Ертайдың салған суреті «Октябрь балалары» газетіне шықты ма?

Дескриптор: Білім алушы -Әңгіме бөлшектерін талдап, сурет салады. -- шығарма бөлімін талдайды; -түйінді ой айтады; - кейі

18 слайд
Дескриптор: Білім алушы -Әңгіме бөлшектерін талдап, сурет салады. -- шығарма бөлімін талдайды; -түйінді ой айтады; - кейіпкер бейнесін талдайды; - өз көзқарасын білдіреді.

18 слайд

Дескриптор: Білім алушы -Әңгіме бөлшектерін талдап, сурет салады. -- шығарма бөлімін талдайды; -түйінді ой айтады; - кейіпкер бейнесін талдайды; - өз көзқарасын білдіреді.

С. С арғ ас қа е в « Т ә мп і ш қ ар а » Та п сырма Шығармада сыпа й ы лық, әдептілі к , ү л кенге д е ге

19 слайд
С. С арғ ас қа е в « Т ә мп і ш қ ар а »   Та п сырма Шығармада сыпа й ы лық, әдептілі к , ү л кенге д е ге н қ ұ р мет қ ал ай к ө р і н іс т апқа н ? Ә д еби эсс е ж а зуда ұлт т ық құ нд ылы қ т а р т ұ рғы с ынан т алд а ңыз (170 с өз ) .   Де с к ри п т ор Бі л ім а л у ш ы - шығ а р ма д а көрі н іс та п қан ұл тт ық құ н дыл ы қ та рды талд а й ды; - ө з і н д ік к ө з қ ар ас ын б і л д ірі п , бағ а лайд ы ; - әд е би э с с е ж азады.    Үйге тапсырма:

19 слайд

С. С арғ ас қа е в « Т ә мп і ш қ ар а »   Та п сырма Шығармада сыпа й ы лық, әдептілі к , ү л кенге д е ге н қ ұ р мет қ ал ай к ө р і н іс т апқа н ? Ә д еби эсс е ж а зуда ұлт т ық құ нд ылы қ т а р т ұ рғы с ынан т алд а ңыз (170 с өз ) .   Де с к ри п т ор Бі л ім а л у ш ы - шығ а р ма д а көрі н іс та п қан ұл тт ық құ н дыл ы қ та рды талд а й ды; - ө з і н д ік к ө з қ ар ас ын б і л д ірі п , бағ а лайд ы ; - әд е би э с с е ж азады.    Үйге тапсырма:

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

Рефлекция (кері байланыс) «Менің көңіл-күйім» баспалдағы Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып, тақтада салынған баспалдақта

22 слайд
Рефлекция (кері байланыс) «Менің көңіл-күйім» баспалдағы Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып, тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы!», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

22 слайд

Рефлекция (кері байланыс) «Менің көңіл-күйім» баспалдағы Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып, тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы!», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

23 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!