С.Сарғасқаев Тәмпіш қара
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ашық сабақ
Тақырыбы:С.Сарғасқаев
«Тәмпіш қара»повесі
Мұғалімі: Батырова Алтын Жаксыбаевна,
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
1 слайд
Ашық сабақ Тақырыбы:С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»повесі Мұғалімі: Батырова Алтын Жаксыбаевна, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Бағалау:
3 слайд
Бағалау:
4 слайд
“Тәмпіш қара” повесі отызыншы жылдардағы ауыл
өмірі суреттеледі. Басты
кейіпкер тәмпіш қара Шаншатай.. Повесте
Шаншатайға
тән әдептілік,ұқыптылық,еңбексүйгіштік қасиеттер көрінсе,
Ертай
бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау
қасиеттері
танылады.
Шығарманың негізгі ойы — жас жеткіншектерді адамгершілікке
,шыншылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелейді
Повесть 9 бөлімнен тұрады:
•«Танысу»
• «Тілеп алған азап»
• «Әзілі ме шыны ма?»
• «Өкініш»
• «Теке қарт»
• «Не болды бізге?»
• «Бұдан кейінгі күндерде …»
• «Ойламаған жерден»
• «Үш күн қалғанда» деп келеді.
4 слайд
“Тәмпіш қара” повесі отызыншы жылдардағы ауыл өмірі суреттеледі. Басты кейіпкер тәмпіш қара Шаншатай.. Повесте Шаншатайға тән әдептілік,ұқыптылық,еңбексүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады. Шығарманың негізгі ойы — жас жеткіншектерді адамгершілікке ,шыншылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелейді Повесть 9 бөлімнен тұрады: •«Танысу» • «Тілеп алған азап» • «Әзілі ме шыны ма?» • «Өкініш» • «Теке қарт» • «Не болды бізге?» • «Бұдан кейінгі күндерде …» • «Ойламаған жерден» • «Үш күн қалғанда» деп келеді.
5 слайд
Топқа бөлу
Құрметті ,жолаушылар,Тәмпіш қара еліне жету үшін
кассадан билет алуларыңыз сұралады.
1-билет-1вагон,2орын
2-билет-2вагон,6орын
3-билет-3вагон,9орын
4-билет-1вагон,3орын
5-билет-2вагон,5билет
6-билет-3вагон,10орын
7-билет-1вагон,1орын
8-билет-2вагон,7орын
9-билет-3вагон,11орын
10-билет-1вагон,4орын
11-билет-2вагон,8орын
5 слайд
Топқа бөлу Құрметті ,жолаушылар,Тәмпіш қара еліне жету үшін кассадан билет алуларыңыз сұралады. 1-билет-1вагон,2орын 2-билет-2вагон,6орын 3-билет-3вагон,9орын 4-билет-1вагон,3орын 5-билет-2вагон,5билет 6-билет-3вагон,10орын 7-билет-1вагон,1орын 8-билет-2вагон,7орын 9-билет-3вагон,11орын 10-билет-1вагон,4орын 11-билет-2вагон,8орын
6 слайд
Қүрметті ,жолаушылар,Танысу станциясына жол жүреміз.
Үй тапсырмасын сұрау
Жеке жұмысБілу
«Тәмпіш қара» повесінің «Танысу» бөлімін
оқып, әңгіме желісі бойынша сурет салып
келуге берілген болатын.«Танысу» станциясына
тоқтағанда суретімізді таныстырып, суретті
жапсырамыз.Кімнің суреті өте жақсы, жақсы ,
орташа салынған, соған баға береміз.
6 слайд
Қүрметті ,жолаушылар,Танысу станциясына жол жүреміз. Үй тапсырмасын сұрау Жеке жұмысБілу «Тәмпіш қара» повесінің «Танысу» бөлімін оқып, әңгіме желісі бойынша сурет салып келуге берілген болатын.«Танысу» станциясына тоқтағанда суретімізді таныстырып, суретті жапсырамыз.Кімнің суреті өте жақсы, жақсы , орташа салынған, соған баға береміз.
7 слайд
Бағалау:
Кімнің суреті ұнады?
7 слайд
Бағалау: Кімнің суреті ұнады?
8 слайд
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс
Түсіну
Жолаушылар, келесі «Әзілі ме,шыны
ма?» станциясына тоқтайды, түсуге
әзірленіңіздер.
1-вагон: «Әзілі ме,шыны ма?» бөліміне
жоспар құру
2-вагон:Құрылған жоспар желісімен
әңгімелеп айтып беру.
3-вагон: Көрініс.
8 слайд
Жаңа сабақ Топтық жұмыс Түсіну Жолаушылар, келесі «Әзілі ме,шыны ма?» станциясына тоқтайды, түсуге әзірленіңіздер. 1-вагон: «Әзілі ме,шыны ма?» бөліміне жоспар құру 2-вагон:Құрылған жоспар желісімен әңгімелеп айтып беру. 3-вагон: Көрініс.
9 слайд
Топтық жұмысты бағалау
9 слайд
Топтық жұмысты бағалау
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Қолдану
Келесі станция
«Тәмпіш қара»
Жеке тапсырма.Тәмпіш қара баланың бейнесін сипаттау.
11 слайд
Қолдану Келесі станция «Тәмпіш қара» Жеке тапсырма.Тәмпіш қара баланың бейнесін сипаттау.
12 слайд
Талдау Пионер кім?
12 слайд
Талдау Пионер кім?
13 слайд
Талдау
Жұптық жұмыс.
Салыстыру.
Антына адал, галстукты
мойнынан тастамайды,
төсбелгі, эмблема
сабақты
жақсы оқу, тәртіпті,
вожатый,көмекке
әзір,белсенді,
«Әрқашанда дайын бол!»
ұранын берік ұстанады
Пионер кім? Қандай? Жас ұлан кім? Қандай?
Антына адал,патриот, білімді,
Отан тарихына, Тәуелсіз
Қазақстанның бүгіні мен
болашағына деген
жауапкершілігі мол, галстук,
төсбөлгі, эмблема.
13 слайд
Талдау Жұптық жұмыс. Салыстыру. Антына адал, галстукты мойнынан тастамайды, төсбелгі, эмблема сабақты жақсы оқу, тәртіпті, вожатый,көмекке әзір,белсенді, «Әрқашанда дайын бол!» ұранын берік ұстанады Пионер кім? Қандай? Жас ұлан кім? Қандай? Антына адал,патриот, білімді, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілігі мол, галстук, төсбөлгі, эмблема.
14 слайд
Жинақтау
Тест
1. Ертай салған сурет қай газетке жіберілді?
А) тек қабырға газетіне;
Б) “Октябрь балаларына”;
В) “Ауыл айнасы” газетіне;
2. “Тәмпіш қара” повесі неше бөлімнен тұрады?
А) 7;
Б) 8;
В) 9;
3. Повестегі тәмпіш қара кім?
А) Шаншатай;
Б) Иманбек;
В) Ықсан;
5)
14 слайд
Жинақтау Тест 1. Ертай салған сурет қай газетке жіберілді? А) тек қабырға газетіне; Б) “Октябрь балаларына”; В) “Ауыл айнасы” газетіне; 2. “Тәмпіш қара” повесі неше бөлімнен тұрады? А) 7; Б) 8; В) 9; 3. Повестегі тәмпіш қара кім? А) Шаншатай; Б) Иманбек; В) Ықсан; 5)
15 слайд
4) Өнерге құштар, суретші пионер кім?
А) Шаншатай;
Б) Ертай;
В) Бейсекүл;
5) Бейсекүлге арнап салынған суреттің атын
тап.
А) «Орақта»
Б) «Бейсекүл»
В) «Масақ теруші»
15 слайд
4) Өнерге құштар, суретші пионер кім? А) Шаншатай; Б) Ертай; В) Бейсекүл; 5) Бейсекүлге арнап салынған суреттің атын тап. А) «Орақта» Б) «Бейсекүл» В) «Масақ теруші»
16 слайд
Тест жауабы:
1.Б 2.В 3. А 4.Б 5.А
16 слайд
Тест жауабы: 1.Б 2.В 3. А 4.Б 5.А
17 слайд
Бағалау
Ертайдың салған суреті
«Октябрь балалары»
газетіне шықты ма?
17 слайд
Бағалау Ертайдың салған суреті «Октябрь балалары» газетіне шықты ма?
18 слайд
Дескриптор: Білім алушы
-Әңгіме бөлшектерін талдап, сурет
салады.
-- шығарма бөлімін талдайды;
-түйінді ой айтады;
- кейіпкер бейнесін талдайды;
- өз көзқарасын білдіреді.
18 слайд
Дескриптор: Білім алушы -Әңгіме бөлшектерін талдап, сурет салады. -- шығарма бөлімін талдайды; -түйінді ой айтады; - кейіпкер бейнесін талдайды; - өз көзқарасын білдіреді.
19 слайд
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
Тапсырма
Шығармада сыпайылық, әдептілік, үлкенге деген
құрмет қалай көрініс тапқан? Әдеби эссе жазуда
ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдаңыз (170
сөз).
ДескрипторБілім алушы
- шығармада көрініс тапқан
ұлттық құндылықтарды талдайды; -
өзіндік көзқарасын білдіріп, бағалайды;
- әдеби эссе жазады.
Үйге тапсырма:
19 слайд
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара» Тапсырма Шығармада сыпайылық, әдептілік, үлкенге деген құрмет қалай көрініс тапқан? Әдеби эссе жазуда ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдаңыз (170 сөз). ДескрипторБілім алушы - шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтарды талдайды; - өзіндік көзқарасын білдіріп, бағалайды; - әдеби эссе жазады. Үйге тапсырма:
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
Рефлекция (кері байланыс)
«Менің көңіл-күйім» баспалдағы
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып,
тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне
жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!»,
«Өзіме сенімдімін!», «Жақсы!», «Жаман
емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін»,
«Нашар» деп аталады.
22 слайд
Рефлекция (кері байланыс) «Менің көңіл-күйім» баспалдағы Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып, тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы!», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!