Материалдар / Сүтқоректілер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сүтқоректілер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың сүтқоректілер класы бойынша білімдерін жинақтап, бір жүйеге келтіру. шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру, оқушылардың ой шапшаңдығын, тіл байлықтарын молайтып, шығармашылық қабілетін дамыту Табиғатты сүюге, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу. Оқушылардың білімпаздығын, алғырлығын, бақылағыштығын, дүниетанымын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
853
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
СүтқоректілерСүтқоректілер

1 слайд
СүтқоректілерСүтқоректілер

1 слайд

СүтқоректілерСүтқоректілер

Сабақтың мақсаты: • Оқушылардың сүтқоректілер класы бойынша білімдерін жинақтап, бір жүйеге келтіру. шеберлік пен дағдыларды қ

2 слайд
Сабақтың мақсаты: • Оқушылардың сүтқоректілер класы бойынша білімдерін жинақтап, бір жүйеге келтіру. шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру, оқушылардың ой шапшаңдығын, тіл байлықтарын молайтып, шығармашылық қабілетін дамыту •Табиғатты сүюге, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу. Оқушылардың білімпаздығын, алғырлығын, бақылағыштығын, дүниетанымын дамыту.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: • Оқушылардың сүтқоректілер класы бойынша білімдерін жинақтап, бір жүйеге келтіру. шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру, оқушылардың ой шапшаңдығын, тіл байлықтарын молайтып, шығармашылық қабілетін дамыту •Табиғатты сүюге, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу. Оқушылардың білімпаздығын, алғырлығын, бақылағыштығын, дүниетанымын дамыту.

•Сабақ өту әдістері : Сұрақ жауап, СТО-ның әдіс тәсілдері, топпен, жұптық •Сабақтың түрі: аралас сабақ •Сабақтың типі: Жаңа саб

3 слайд
•Сабақ өту әдістері : Сұрақ жауап, СТО-ның әдіс тәсілдері, топпен, жұптық •Сабақтың түрі: аралас сабақ •Сабақтың типі: Жаңа сабақ •Сабақтың көрнекілігі : Суреттер, интерактивті тақта, карта •Пәнаралық байланыс: География, Биология, әдебиет

3 слайд

•Сабақ өту әдістері : Сұрақ жауап, СТО-ның әдіс тәсілдері, топпен, жұптық •Сабақтың түрі: аралас сабақ •Сабақтың типі: Жаңа сабақ •Сабақтың көрнекілігі : Суреттер, интерактивті тақта, карта •Пәнаралық байланыс: География, Биология, әдебиет

Сабақтың барысы: •Ұйымдастыру кезеңі: (амандасу), сыныпты топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру:

4 слайд
Сабақтың барысы: •Ұйымдастыру кезеңі: (амандасу), сыныпты топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру:

4 слайд

Сабақтың барысы: •Ұйымдастыру кезеңі: (амандасу), сыныпты топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру:

Жаңа сабақ: •Тақырыбы: Сүтқоректілер класы.

5 слайд
Жаңа сабақ: •Тақырыбы: Сүтқоректілер класы.

5 слайд

Жаңа сабақ: •Тақырыбы: Сүтқоректілер класы.

•Сүтқоректілер жануарлар дүниесінің жоғары сатыдағы тобы жатады. Бұған ұрпағын тірі туып, сүтімен асырайтын жылықанды жануарл

6 слайд
•Сүтқоректілер жануарлар дүниесінің жоғары сатыдағы тобы жатады. Бұған ұрпағын тірі туып, сүтімен асырайтын жылықанды жануарлар жатады. Қазіргі кезде сүтқоректілердің 5 000-ға жуық түрлері жер шарының барлық аймақтарында кеңінен таралған. Түрлі орта жағдайларында (суда, ауада, жер астында, құрлықта, ағаш басында) тіршілік етеді

6 слайд

•Сүтқоректілер жануарлар дүниесінің жоғары сатыдағы тобы жатады. Бұған ұрпағын тірі туып, сүтімен асырайтын жылықанды жануарлар жатады. Қазіргі кезде сүтқоректілердің 5 000-ға жуық түрлері жер шарының барлық аймақтарында кеңінен таралған. Түрлі орта жағдайларында (суда, ауада, жер астында, құрлықта, ағаш басында) тіршілік етеді

•Сөздік жұмыс. •«маммалогия» - сүтқоректілерді зерттейтін зоология ғылымының саласы.

7 слайд
•Сөздік жұмыс. •«маммалогия» - сүтқоректілерді зерттейтін зоология ғылымының саласы.

7 слайд

•Сөздік жұмыс. •«маммалогия» - сүтқоректілерді зерттейтін зоология ғылымының саласы.

Ұшатын Адам Үй жануарлары Қалталы Сүтқоректілер дала жануарлары

8 слайд
Ұшатын Адам Үй жануарлары Қалталы Сүтқоректілер дала жануарлары жануарлары суда тіршілік ететін сүтқоректілер

8 слайд

Ұшатын Адам Үй жануарлары Қалталы Сүтқоректілер дала жануарлары жануарлары суда тіршілік ететін сүтқоректілер

Қаңқасы. •1 – бассүйек; 2 – жауырын; 3 – қабырға; 4 – омыртқа жотасы; 5 – жамбас; 6 – ортан жілік; 7 – тобық; 8 – асық жілік;

9 слайд
Қаңқасы. •1 – бассүйек; 2 – жауырын; 3 – қабырға; 4 – омыртқа жотасы; 5 – жамбас; 6 – ортан жілік; 7 – тобық; 8 – асық жілік; 9 – өкше сүйек; 10 – асық; 11 – табан сүйек; 12 – башпай сүйектер

9 слайд

Қаңқасы. •1 – бассүйек; 2 – жауырын; 3 – қабырға; 4 – омыртқа жотасы; 5 – жамбас; 6 – ортан жілік; 7 – тобық; 8 – асық жілік; 9 – өкше сүйек; 10 – асық; 11 – табан сүйек; 12 – башпай сүйектер

Ас қорыту жүйесі. •Ауыз қуысы жұтқыншақ өңеш аш ішек тоқ ішек аналь тесігі

10 слайд
Ас қорыту жүйесі. •Ауыз қуысы жұтқыншақ өңеш аш ішек тоқ ішек аналь тесігі

10 слайд

Ас қорыту жүйесі. •Ауыз қуысы жұтқыншақ өңеш аш ішек тоқ ішек аналь тесігі

Тыныс алу жүйесі:

11 слайд
Тыныс алу жүйесі:

11 слайд

Тыныс алу жүйесі:

Қанайналым жүйесі

12 слайд
Қанайналым жүйесі

12 слайд

Қанайналым жүйесі

Жүйке жүйесі:

13 слайд
Жүйке жүйесі:

13 слайд

Жүйке жүйесі:

Сезім мүшелері: •Сүтқоректілердің иіс сезуі өте жақсы дамыған. Олар иіс сезуі арқылы қорегін іздеп табады, жауынан қорғанады,

14 слайд
Сезім мүшелері: •Сүтқоректілердің иіс сезуі өте жақсы дамыған. Олар иіс сезуі арқылы қорегін іздеп табады, жауынан қорғанады, жұп құрады. Тек суда тіршілік ететін киттерде иіс сезуі өте нашар дамыған. • Көпшілік сүтқоректілерде есту мүшесі жақсы жетілген. Сүтқоректілерде сыртқы құлаққа жататын құлақ қалқаны пайда болған. Дыбыс толқындарын сол арқылы қабылдайды.

14 слайд

Сезім мүшелері: •Сүтқоректілердің иіс сезуі өте жақсы дамыған. Олар иіс сезуі арқылы қорегін іздеп табады, жауынан қорғанады, жұп құрады. Тек суда тіршілік ететін киттерде иіс сезуі өте нашар дамыған. • Көпшілік сүтқоректілерде есту мүшесі жақсы жетілген. Сүтқоректілерде сыртқы құлаққа жататын құлақ қалқаны пайда болған. Дыбыс толқындарын сол арқылы қабылдайды.

Көбеюі: •Сүтқоректілер – дара жынысты. Олар іштей ұрықтанады. Ұрық аналық жыныс мүшесі – жатырда дамып жетіледі.

15 слайд
Көбеюі: •Сүтқоректілер – дара жынысты. Олар іштей ұрықтанады. Ұрық аналық жыныс мүшесі – жатырда дамып жетіледі.

15 слайд

Көбеюі: •Сүтқоректілер – дара жынысты. Олар іштей ұрықтанады. Ұрық аналық жыныс мүшесі – жатырда дамып жетіледі.

Зәр шығару жүйесі: •Бүйректен 2 несепағар түтігі арқылы қуықтан зәршығару өзегімен сыртқа шығарылады.

16 слайд
Зәр шығару жүйесі: •Бүйректен 2 несепағар түтігі арқылы қуықтан зәршығару өзегімен сыртқа шығарылады.

16 слайд

Зәр шығару жүйесі: •Бүйректен 2 несепағар түтігі арқылы қуықтан зәршығару өзегімен сыртқа шығарылады.

Кітаппен жұмыс. •Тыныс алу жүйесі. •Ас қорыту жүйесі. •Зәр шығару жүйесі.

17 слайд
Кітаппен жұмыс. •Тыныс алу жүйесі. •Ас қорыту жүйесі. •Зәр шығару жүйесі.

17 слайд

Кітаппен жұмыс. •Тыныс алу жүйесі. •Ас қорыту жүйесі. •Зәр шығару жүйесі.

Биологиялық диктант. •Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы................... деп аталады. (Маммалогия)

18 слайд
Биологиялық диктант. •Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы................... деп аталады. (Маммалогия)

18 слайд

Биологиялық диктант. •Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы................... деп аталады. (Маммалогия)

Қорытынды тест. •. Сүтқоректілердің жер шарында қанша мың түрі бар? а) 4 мың б) 5 мың в) 3 мың жарым 2. Сүтқоректілерді зертт

19 слайд
Қорытынды тест. •. Сүтқоректілердің жер шарында қанша мың түрі бар?  а) 4 мың б) 5 мың в) 3 мың жарым   2. Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы?  а) герпетология б) орнитология в) маммалогия  •3. Құстардың жүрегі неше қуысты? а) 2 б)3 в) 4 4. Тыныс алу жүйесі? а) клоака б) өкпе в) желбезек 5. Сүтқоректілерді ата: а) Балық б) Жылан в) ит 6. Зәр шығару жүйесі? а) аналь тесігі б) клоака в) желбезек 7. Сүтқоректілер дегеніміз не? а) Жорғалап жүретін жануарлар б) Сүтімен асырайтын жылықанды жануарлар. в) Құрлықта тіршілік ететін жануарлар. 8.

19 слайд

Қорытынды тест. •. Сүтқоректілердің жер шарында қанша мың түрі бар?  а) 4 мың б) 5 мың в) 3 мың жарым   2. Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы?  а) герпетология б) орнитология в) маммалогия  •3. Құстардың жүрегі неше қуысты? а) 2 б)3 в) 4 4. Тыныс алу жүйесі? а) клоака б) өкпе в) желбезек 5. Сүтқоректілерді ата: а) Балық б) Жылан в) ит 6. Зәр шығару жүйесі? а) аналь тесігі б) клоака в) желбезек 7. Сүтқоректілер дегеніміз не? а) Жорғалап жүретін жануарлар б) Сүтімен асырайтын жылықанды жануарлар. в) Құрлықта тіршілік ететін жануарлар. 8.

Шатасқан әріптер: •М а л о м а м г и я

20 слайд
Шатасқан әріптер: •М а л о м а м г и я

20 слайд

Шатасқан әріптер: •М а л о м а м г и я