“Шығармашылық” білім беру саласының базалық мазмұны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ “ӨРЛЕУ” “БАҰО” АҚ филиалы “ Алматы облысы
бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты”
“ Шығармашылық” білім
беру саласының базалық
мазмұны
Жобаны орындаушылар: Кадырова А. Н .
.
2019 жыл
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ “ӨРЛЕУ” “БАҰО” АҚ филиалы “ Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты” “ Шығармашылық” білім беру саласының базалық мазмұны Жобаны орындаушылар: Кадырова А. Н . . 2019 жыл
2 слайд
«Шығармашылық» білім беру
саласын жүзеге асырудағы
ғылыми-педагогикалық
амалдар
2 слайд
«Шығармашылық» білім беру саласын жүзеге асырудағы ғылыми-педагогикалық амалдар
3 слайд
МАҚСАТЫ
“ Шығармашылық” білім беру саласының
теориялық тұрғыда мазмұнын ашу.
Технологияларды пайдалана отырып, сурет
пәні бойынша сабақ жопарын құрастыру.
Ойын, сурет салу арқылы
шығармашылықты дамыту әдістерін,
заманауи ұйымдастырудың
заманауи амалдары арқылы балалардың
шығармашылық қабілеттерін дамыту
бойынша әдістер қолдану
3 слайд
МАҚСАТЫ “ Шығармашылық” білім беру саласының теориялық тұрғыда мазмұнын ашу. Технологияларды пайдалана отырып, сурет пәні бойынша сабақ жопарын құрастыру. Ойын, сурет салу арқылы шығармашылықты дамыту әдістерін, заманауи ұйымдастырудың заманауи амалдары арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту бойынша әдістер қолдану
4 слайд
I-кезең - ----------- Кіріспе
Сурет салу іс-әрекеттерінде балалардың қызығушылық
сезімдерін дамыту мақсатында түрлі әдіс-тәсілдер қолданылады.
Балалардың сезімін сурет салу арқылы бейнелеу әдістері
шектеусіз. Балалар бояуға қолын малып қағаз бетіне із
қалдыруды жақсы көреді. Бала бояу түрін өзінің жай күйіне
байланысты таңдайды. Саусақ живописі- ешқандай құралдың
көмегінсіз тек саусақпен бейнелеу. Ол үшін баланың әрбір
саусағын әр түске матыру арқылы парақ бетіне әртүрлі сызықтар,
нүктелер, саусақ ұшы таңбасының, алақанның көмегімен
бейнелеу. Бұл әдіс артпедагогика мен арттерапияда белсенді
қолданылады.
4 слайд
I-кезең - ----------- Кіріспе Сурет салу іс-әрекеттерінде балалардың қызығушылық сезімдерін дамыту мақсатында түрлі әдіс-тәсілдер қолданылады. Балалардың сезімін сурет салу арқылы бейнелеу әдістері шектеусіз. Балалар бояуға қолын малып қағаз бетіне із қалдыруды жақсы көреді. Бала бояу түрін өзінің жай күйіне байланысты таңдайды. Саусақ живописі- ешқандай құралдың көмегінсіз тек саусақпен бейнелеу. Ол үшін баланың әрбір саусағын әр түске матыру арқылы парақ бетіне әртүрлі сызықтар, нүктелер, саусақ ұшы таңбасының, алақанның көмегімен бейнелеу. Бұл әдіс артпедагогика мен арттерапияда белсенді қолданылады.
5 слайд
:ІI кезең.
Сурет салудың түрлері
Саусақтармен салу.
Бұлттың сұлбасы салынған
қағаздар балаларға таратылып
беріледі. Балаларға бұлтты бояу
үшін саусақ ұштарын боялуарға
малып салу ұсынылады.
5 слайд
:ІI кезең. Сурет салудың түрлері Саусақтармен салу. Бұлттың сұлбасы салынған қағаздар балаларға таратылып беріледі. Балаларға бұлтты бояу үшін саусақ ұштарын боялуарға малып салу ұсынылады.
6 слайд
:Аэрография. Таза қағазға кепкен
жапырақты қоямыз. Тіс щеткасын
бояуға малып, бояуды түсіру үшін
пластик таяқшаның көмегімен қағаз
бетіне себелейміз. Бояған соң кептіреміз.
Кепкен жапырақты алып тастаймыз.
Әдемі сурет дайын болады.
6 слайд
:Аэрография. Таза қағазға кепкен жапырақты қоямыз. Тіс щеткасын бояуға малып, бояуды түсіру үшін пластик таяқшаның көмегімен қағаз бетіне себелейміз. Бояған соң кептіреміз. Кепкен жапырақты алып тастаймыз. Әдемі сурет дайын болады.
7 слайд
:Мақта таяқшамен салу.
Таяқшаны қолдана отырып,
ағаштың бейнесін қағаз бетіне
дұрыс бейнелеу. Ағаштың діңін
губкамен, бұтағын таяқшамен
жіңішке етіп жан-жаққа және
биікке көтеріп бейнелеу.
7 слайд
:Мақта таяқшамен салу. Таяқшаны қолдана отырып, ағаштың бейнесін қағаз бетіне дұрыс бейнелеу. Ағаштың діңін губкамен, бұтағын таяқшамен жіңішке етіп жан-жаққа және биікке көтеріп бейнелеу.
8 слайд
“ Жіппен салу”
Қағаз бетіне өзі қалаған бейнені
жіппен салады.
Жіппен салғанда кейбір бөліктерін
өзгертуге болады.
Байқағыштыққа, көздің
қырағылығына,
есте сақтау қабілетіне,
шыдамдылыққа тәрбиеленеді.
8 слайд
“ Жіппен салу” Қағаз бетіне өзі қалаған бейнені жіппен салады. Жіппен салғанда кейбір бөліктерін өзгертуге болады. Байқағыштыққа, көздің қырағылығына, есте сақтау қабілетіне, шыдамдылыққа тәрбиеленеді.
9 слайд
:Поролонмен салу.
Поролоннан түрлі геометриялық пішіндер
жасап алып, қарындашқа не таяқшаға
бекітіледі. Бояуға малып, бастырма (штамп)
әдісімен қызыл үшбұрыш, сары дөңгелектер,
жасыл шаршылар суреттері жасалады. Одан
әрі бір фигурадан, екі, үш фигуралардан -
жай ою-өрнектерді жасатуға болады.
Кляксография
«Аспанда бұлттар көшіп жүр».
Балалар бұлттардың суретін салады. Яғни
сурет салатын қағазға сияны тамызып,
қағазды екі бүктейді. Қағазды қайтып
жазып болған соң сия дағынан бұлтпен
ұқсайтындығын айтады.
9 слайд
:Поролонмен салу. Поролоннан түрлі геометриялық пішіндер жасап алып, қарындашқа не таяқшаға бекітіледі. Бояуға малып, бастырма (штамп) әдісімен қызыл үшбұрыш, сары дөңгелектер, жасыл шаршылар суреттері жасалады. Одан әрі бір фигурадан, екі, үш фигуралардан - жай ою-өрнектерді жасатуға болады. Кляксография «Аспанда бұлттар көшіп жүр». Балалар бұлттардың суретін салады. Яғни сурет салатын қағазға сияны тамызып, қағазды екі бүктейді. Қағазды қайтып жазып болған соң сия дағынан бұлтпен ұқсайтындығын айтады.
10 слайд
III кезең. Ж атығулар мен ойындар
О й ы н -
б а л а ө м ір ін ің қ а ж е т т іл іг ін е н т у а д ы .
Б а л а ү ш ін о й ы н іс -ә р е к е т, қ и м ы л қ ұ р а л ы
б о л у м е н қ а т а р , о л а р д ы ң т а н ы м ы н ,
т ү с ін іг ін ж ә н е б іл ім ін ж е т іл д ір у д ің е ң
н е г ізг і ж о л ы б о л ы п т а б ы л а д ы .
О й ы н т ү р л е р і
Д и д а к т и к а л ы қ о й ы н д а р
С ю ж е т т і-р о л ь д ік о й ы н д а р
Қ и м ы л д ы о й ы н д а р
Қ ұ р ы л ы с о й ы н д а р ы
10 слайд
III кезең. Ж атығулар мен ойындар О й ы н - б а л а ө м ір ін ің қ а ж е т т іл іг ін е н т у а д ы . Б а л а ү ш ін о й ы н іс -ә р е к е т, қ и м ы л қ ұ р а л ы б о л у м е н қ а т а р , о л а р д ы ң т а н ы м ы н , т ү с ін іг ін ж ә н е б іл ім ін ж е т іл д ір у д ің е ң н е г ізг і ж о л ы б о л ы п т а б ы л а д ы . О й ы н т ү р л е р і Д и д а к т и к а л ы қ о й ы н д а р С ю ж е т т і-р о л ь д ік о й ы н д а р Қ и м ы л д ы о й ы н д а р Қ ұ р ы л ы с о й ы н д а р ы
11 слайд
11 слайд
12 слайд
«Шығармашылық »
арқылы бала неге үйренеді?
*Қисынды ой-қабілетін дамытады;
*Өздігінен жұмыс істеуге үйренеді;
*Сөздік қоры баийды,тілі дамиды;
*Зейіні қалыптасады;
*Байқампаздығы артады;
*Өзара сыйластыққа үйренеді;
*Сабаққа қызығушылығы артады. нәтижесінде
баланың бойында
ОЙЛАНУ ТАПҚЫР
ЛЫҚ
Ұ ЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫ Қ
ШЫДАМДЫ
ЛЫҚБЕЛСЕНДІ
ЛІК IV кезең.
12 слайд
«Шығармашылық » арқылы бала неге үйренеді? *Қисынды ой-қабілетін дамытады; *Өздігінен жұмыс істеуге үйренеді; *Сөздік қоры баийды,тілі дамиды; *Зейіні қалыптасады; *Байқампаздығы артады; *Өзара сыйластыққа үйренеді; *Сабаққа қызығушылығы артады. нәтижесінде баланың бойында ОЙЛАНУ ТАПҚЫР ЛЫҚ Ұ ЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫ Қ ШЫДАМДЫ ЛЫҚБЕЛСЕНДІ ЛІК IV кезең.
13 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!
13 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!