Материалдар / "Сын тұрғысынан ойлаудың тиімділігі". Коучинг
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Сын тұрғысынан ойлаудың тиімділігі". Коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2019
216
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Коучингтің тақырыбы • Сын тұрғысынан ойлаудың тиімділігі

1 слайд
Коучингтің тақырыбы • Сын тұрғысынан ойлаудың тиімділігі

• Мұғалім оқушының еркін ойлауына, өз ойын ашық жеткізуіне, пікір алмасуына, бір-бірінің ойын тыңдай білуіне ықпал ете от

2 слайд
• Мұғалім оқушының еркін ойлауына, өз ойын ашық жеткізуіне, пікір алмасуына, бір-бірінің ойын тыңдай білуіне ықпал ете отырып, туындаған проблемалардың шешу жолдарын сыни тұрғыдан ойлау арқылы таба алады Мақсаты

Сын тұрғысынан ойлау • Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, ба

3 слайд
Сын тұрғысынан ойлау • Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және жинақтауда қолданылатын әдіс болып табылады.Сын тұрғысынан ойлау көбінесе бір нәрсені елестетуге, баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс-әрекеттің жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын болуды көздейді, ол ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге бейілділік пен басқаларды сын тұрғысынан ойлауға баулуды білдіреді.

Қадағалау • Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиынды

4 слайд
Қадағалау • Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау қажет.

Интерпретация • Интерпретация қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен, ерекше дағдылар,көзқарастар немесе оқыту түрлеріне

5 слайд
Интерпретация • Интерпретация қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен, ерекше дағдылар,көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты жүргізіледі.

Қорытынды • Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді.Бұл кезеңде бағалау үдерісі ақ

6 слайд
Қорытынды • Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді.Бұл кезеңде бағалау үдерісі ақпараттың қолдану мақсаты мен міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда жүргізіледі .

Бағалау • Бағалаудың мақсаты-оқушы казіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады.Оқуды бағалау кезінде бір оқушыны

7 слайд
Бағалау • Бағалаудың мақсаты-оқушы казіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады.Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара-қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады.

Түсіндіру • Егер балаға оның белгілі деңгейге жеткендігін айтса, бұл оған үздік нәтижеге жету үшін не істеу керектігін түсінуг

8 слайд
Түсіндіру • Егер балаға оның белгілі деңгейге жеткендігін айтса, бұл оған үздік нәтижеге жету үшін не істеу керектігін түсінуге көмектеспейді;бұл үшін баламен бірлесіп ненің нәтижесінде мұндай баға алғандығын және бағалау өлшемдерін түсіндіріп,талдау жасаса, бұл балаға өзінің нәтижесін жақсарту үшін кейін не істеу керектігін түсінуге мүмкіндік береді.

Метатану • Оқу үдерісіне толыққанды қатысу үшін оқушылар қалай оқу керектігін білулері керек. << Қалай оқу керектігін үйренуді

9 слайд
Метатану • Оқу үдерісіне толыққанды қатысу үшін оқушылар қалай оқу керектігін білулері керек. << Қалай оқу керектігін үйренудің >> қозғаушы күші << метатану >> болып табылады.Басқаша айтқанда, оқу бар, бірақ сонымен бірге оқуды үйрету де бар.

Күтілетін нәтиже:

10 слайд
Күтілетін нәтиже:

11 слайд

Сыни тұрғыдан о йлауға үйрету модулі бойынша қолданылатын стратегиялар

12 слайд
Сыни тұрғыдан о йлауға үйрету модулі бойынша қолданылатын стратегиялар

Оқушының еркін сөйлесуге, пікір алмасуға, сыныптастарының ойын тыңдауға, проблеманың шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты ш

13 слайд
Оқушының еркін сөйлесуге, пікір алмасуға, сыныптастарының ойын тыңдауға, проблеманың шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты шешуге бағытталған. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулі Мақсаты: Сабақта оқушылардың сыни көзқарасын қалыптастыру Нәтиже: Сыни тұрғыдан ойлаудың арқасында оқушылар сыныптастарымен, ұстазымен еркінашық сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, сыйластық және ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруға дағдыланады .