"Сын тұрғысынан ойлаудың тиімділігі". Коучинг
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Коучингтің тақырыбы
•
Сын тұрғысынан
ойлаудың тиімділігі
1 слайд
Коучингтің тақырыбы • Сын тұрғысынан ойлаудың тиімділігі
2 слайд
•
Мұғалім оқушының еркін
ойлауына, өз ойын ашық
жеткізуіне, пікір алмасуына,
бір-бірінің ойын тыңдай білуіне
ықпал ете отырып,
туындаған проблемалардың
шешу жолдарын сыни тұрғыдан
ойлау арқылы таба алады Мақсаты
2 слайд
• Мұғалім оқушының еркін ойлауына, өз ойын ашық жеткізуіне, пікір алмасуына, бір-бірінің ойын тыңдай білуіне ықпал ете отырып, туындаған проблемалардың шешу жолдарын сыни тұрғыдан ойлау арқылы таба алады Мақсаты
3 слайд
Сын тұрғысынан ойлау
•
Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану
және ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты
ұғыну, бағалау, талдау және жинақтауда
қолданылатын әдіс болып табылады.Сын тұрғысынан
ойлау көбінесе бір нәрсені елестетуге, баламалы
шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс-әрекеттің
жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын
болуды көздейді, ол ұйымдастырылған қоғамдық
әрекеттерге бейілділік пен басқаларды сын
тұрғысынан ойлауға баулуды білдіреді.
3 слайд
Сын тұрғысынан ойлау • Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және жинақтауда қолданылатын әдіс болып табылады.Сын тұрғысынан ойлау көбінесе бір нәрсені елестетуге, баламалы шешімдерді қабылдауға, ойлау және іс-әрекеттің жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерін енгізуге дайын болуды көздейді, ол ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге бейілділік пен басқаларды сын тұрғысынан ойлауға баулуды білдіреді.
4 слайд
Қадағалау
•
Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың
нені білетіндігін және не істей
алатындығын, сонымен қатар олар қандай
қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін
анықтау қажет.
4 слайд
Қадағалау • Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау қажет.
5 слайд
Интерпретация
•
Интерпретация қызығушылық тудыратын
мәселелерге, мәселен, ерекше
дағдылар,көзқарастар немесе оқыту
түрлеріне қатысты жүргізіледі.
5 слайд
Интерпретация • Интерпретация қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен, ерекше дағдылар,көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты жүргізіледі.
6 слайд
Қорытынды
•
Мәліметтерді интерпретациялау негізінде
қорытынды жасалады, ол бағалауды
көздейді.Бұл кезеңде бағалау үдерісі
ақпараттың қолдану мақсаты мен
міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда
жүргізіледі .
6 слайд
Қорытынды • Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді.Бұл кезеңде бағалау үдерісі ақпараттың қолдану мақсаты мен міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда жүргізіледі .
7 слайд
Бағалау
•
Бағалаудың мақсаты-оқушы казіргі уақытта
не оқып білгенін жинақтау болып
табылады.Оқуды бағалау кезінде бір
оқушының жетістіктерінің белгіленген
нормалармен немесе бірдей жастағы
оқушылар тобының қол жеткізген
деңгейімен ара-қатынасы салыстырылған
соң қорытынды жасалады.
7 слайд
Бағалау • Бағалаудың мақсаты-оқушы казіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады.Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара-қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады.
8 слайд
Түсіндіру
•
Егер балаға оның белгілі деңгейге
жеткендігін айтса, бұл оған үздік нәтижеге
жету үшін не істеу керектігін түсінуге
көмектеспейді;бұл үшін баламен бірлесіп
ненің нәтижесінде мұндай баға алғандығын
және бағалау өлшемдерін түсіндіріп,талдау
жасаса, бұл балаға өзінің нәтижесін
жақсарту үшін кейін не істеу керектігін
түсінуге мүмкіндік береді.
8 слайд
Түсіндіру • Егер балаға оның белгілі деңгейге жеткендігін айтса, бұл оған үздік нәтижеге жету үшін не істеу керектігін түсінуге көмектеспейді;бұл үшін баламен бірлесіп ненің нәтижесінде мұндай баға алғандығын және бағалау өлшемдерін түсіндіріп,талдау жасаса, бұл балаға өзінің нәтижесін жақсарту үшін кейін не істеу керектігін түсінуге мүмкіндік береді.
9 слайд
Метатану
•
Оқу үдерісіне толыққанды қатысу үшін
оқушылар қалай оқу керектігін білулері
керек. << Қалай оқу керектігін үйренудің >>
қозғаушы күші << метатану >> болып
табылады.Басқаша айтқанда, оқу бар, бірақ
сонымен бірге оқуды үйрету де бар.
9 слайд
Метатану • Оқу үдерісіне толыққанды қатысу үшін оқушылар қалай оқу керектігін білулері керек. << Қалай оқу керектігін үйренудің >> қозғаушы күші << метатану >> болып табылады.Басқаша айтқанда, оқу бар, бірақ сонымен бірге оқуды үйрету де бар.
10 слайд
Күтілетін нәтиже:
10 слайд
Күтілетін нәтиже:
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Сыни тұрғыдан о йлауға үйрету модулі
бойынша қолданылатын стратегиялар
12 слайд
Сыни тұрғыдан о йлауға үйрету модулі бойынша қолданылатын стратегиялар
13 слайд
Оқушының еркін сөйлесуге, пікір алмасуға,
сыныптастарының ойын тыңдауға,
проблеманың шешу жолдарын іздей отырып,
қиындықты шешуге бағытталған.
Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету
модулі
Мақсаты: Сабақта
оқушылардың сыни көзқарасын
қалыптастыру Нәтиже: Сыни тұрғыдан ойлаудың
арқасында оқушылар сыныптастарымен,
ұстазымен еркінашық сөйлесуге, пікір
таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға,
сыйластық және ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруға дағдыланады .
13 слайд
Оқушының еркін сөйлесуге, пікір алмасуға, сыныптастарының ойын тыңдауға, проблеманың шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты шешуге бағытталған. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулі Мақсаты: Сабақта оқушылардың сыни көзқарасын қалыптастыру Нәтиже: Сыни тұрғыдан ойлаудың арқасында оқушылар сыныптастарымен, ұстазымен еркінашық сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, сыйластық және ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруға дағдыланады .