Сынып жетекші портфолиосы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қарағанды облысы, Балқаш
қаласы
2015-2016 оқу жылы, М.П.
Русаков атындағы № 2 мектеп-
интернаты
7 «А» сыныбының тәрбиешісі:
Махмутова Динара
Амангельдиевна
1 слайд
Қарағанды облысы, Балқаш қаласы 2015-2016 оқу жылы, М.П. Русаков атындағы № 2 мектеп- интернаты 7 «А» сыныбының тәрбиешісі: Махмутова Динара Амангельдиевна
2 слайд
«СЫНЫБЫМ- МАҚТАНЫШЫМ!»
Өмірлік ұранымыз:
«Рухани тәрбиесіз
берілген білім –
адамзаттың қас жауы»
деген Әбунасыр әл –
Фараби.
А д а м ғ а б ір ін ш і б іл ім е м е с ,
т ә р б и е б е р іл у і қ а ж е т !
2 слайд
«СЫНЫБЫМ- МАҚТАНЫШЫМ!» Өмірлік ұранымыз: «Рухани тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы» деген Әбунасыр әл – Фараби. А д а м ғ а б ір ін ш і б іл ім е м е с , т ә р б и е б е р іл у і қ а ж е т !
3 слайд
АДАМ БАЛАСЫНЫҢ ЖАРҚЫН БОЛАШАҒЫ
ТОЛЫҒЫМЕН ЖАС ҰРПАҚТЫ ТӘРБИЕЛЕУ
ІСІНЕ ТӘУЕЛДІ. МЕКТЕПТЕ ТӘРБИЕНІҢ БАСТЫ
МІНДЕТТЕРІ - ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМДІ
ЕҢБЕКПЕН, ӨМІРІМЕН БАЙЛАНЫСТЫРА
ЖҮРГІЗУ, ОҚУШЫЛАРДЫ ЕҢБЕК ТӘРБИЕСІНЕ
БАУЛУ, ОЛАРДЫ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ,
ЭКОНОМИКАЛЫҚ, ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІММЕН
ҚАРУЛАНДЫРУ, КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУГЕ
ТӘРБИЕЛЕУ. ОСЫҒАН ОРАЙ, ТӘРБИЕНІҢ
НЕГІЗГІ МАҚСАТТАРЫ: ЖАСТАРДЫҢ ӨМІРГЕ
ҒЫЛЫМИ – МАТЕРИАЛИСТІК КӨЗҚАРАСЫН
ҚАЛЫПТАСТЫРУ;
ТҰЛҒАНЫҢ РУХАНИ ЖӘНЕ ДЕНЕ
ҚАБІЛЕТТЕРІН ЖАН – ЖАҚТЫ ДАМЫТЫП,
ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАЛҒАМДАРЫ МЕН
СЕЗІМДЕРІН ҚОҒАМНЫҢ ТАЛАПТЫРЫНА САЙ
ТӘРБИЕЛЕУ.
3 слайд
АДАМ БАЛАСЫНЫҢ ЖАРҚЫН БОЛАШАҒЫ ТОЛЫҒЫМЕН ЖАС ҰРПАҚТЫ ТӘРБИЕЛЕУ ІСІНЕ ТӘУЕЛДІ. МЕКТЕПТЕ ТӘРБИЕНІҢ БАСТЫ МІНДЕТТЕРІ - ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМДІ ЕҢБЕКПЕН, ӨМІРІМЕН БАЙЛАНЫСТЫРА ЖҮРГІЗУ, ОҚУШЫЛАРДЫ ЕҢБЕК ТӘРБИЕСІНЕ БАУЛУ, ОЛАРДЫ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ, ЭКОНОМИКАЛЫҚ, ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІММЕН ҚАРУЛАНДЫРУ, КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУГЕ ТӘРБИЕЛЕУ. ОСЫҒАН ОРАЙ, ТӘРБИЕНІҢ НЕГІЗГІ МАҚСАТТАРЫ: ЖАСТАРДЫҢ ӨМІРГЕ ҒЫЛЫМИ – МАТЕРИАЛИСТІК КӨЗҚАРАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ; ТҰЛҒАНЫҢ РУХАНИ ЖӘНЕ ДЕНЕ ҚАБІЛЕТТЕРІН ЖАН – ЖАҚТЫ ДАМЫТЫП, ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАЛҒАМДАРЫ МЕН СЕЗІМДЕРІН ҚОҒАМНЫҢ ТАЛАПТЫРЫНА САЙ ТӘРБИЕЛЕУ.
4 слайд
ХАЛҚЫМЫЗДЫҢ ТӘЛІМ-ТӘРБИЕСІ АНАНЫҢ АҚ СҮТІМЕН, АТА АҚЫЛЫМЕН БЕРІЛЕТІНДІГІ, ҰЛТТЫҚ
ҚАСИЕТІМІЗДІ ОҚУШЫЛАР БОЙЫНА ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ТЫЙЫМ СӨЗДЕРДІҢ МӘН-МАҒЫНАСЫН
ТҮСІНДІРУ, ОЙШЫЛДЫҚҚА, ӘДЕПТІЛІККЕ, БАТЫЛДЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУ, РУХАНИ ЖАН ДҮНИЕСІН
ДАМЫТУ МАҚСАТЫНДА «АТА СӨЗІ- АҚЫЛДЫҢ КӨЗІ», «ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ЫРЫМ-ТЫЙЫМДАРЫ»
АТТЫ ӨТКІЗІЛГЕН ТӘРБИЕ САҒАТТАРЫНАН КӨРІНІС.
4 слайд
ХАЛҚЫМЫЗДЫҢ ТӘЛІМ-ТӘРБИЕСІ АНАНЫҢ АҚ СҮТІМЕН, АТА АҚЫЛЫМЕН БЕРІЛЕТІНДІГІ, ҰЛТТЫҚ ҚАСИЕТІМІЗДІ ОҚУШЫЛАР БОЙЫНА ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ТЫЙЫМ СӨЗДЕРДІҢ МӘН-МАҒЫНАСЫН ТҮСІНДІРУ, ОЙШЫЛДЫҚҚА, ӘДЕПТІЛІККЕ, БАТЫЛДЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУ, РУХАНИ ЖАН ДҮНИЕСІН ДАМЫТУ МАҚСАТЫНДА «АТА СӨЗІ- АҚЫЛДЫҢ КӨЗІ», «ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ЫРЫМ-ТЫЙЫМДАРЫ» АТТЫ ӨТКІЗІЛГЕН ТӘРБИЕ САҒАТТАРЫНАН КӨРІНІС.
5 слайд
«ДҮНИЕДЕГІ ЕҢ ОҢАЙ НӘРСЕ – БІРЕУГЕ АҚЫЛ АЙТУ,
ЕҢ ҚИЫН НӘРСЕ – ӨЗІҢДІ - ӨЗІҢ ТҮСІНУ»
ӘЛ – ФАРАБИ
Өзін - өзі тәрбиелеу үрдісінде рухани
құндылықтардың қайнар көзі –
халықтық тағылымдардың
тәжірибесінен тәлім ала білуге баулу.
Ақпараттарды игере отырып, өз -
өзін тани алуы, өз мүмкіншіліктерін
білуі. Оқушының ойлау аймағының
шексіз екендігін көрсете отырып, өз -
өзін түсінуге, бағалауга баулу.
Байқампаздыққа жетелеу аясында
жүргізілген тренинг жұмыстар.
5 слайд
«ДҮНИЕДЕГІ ЕҢ ОҢАЙ НӘРСЕ – БІРЕУГЕ АҚЫЛ АЙТУ, ЕҢ ҚИЫН НӘРСЕ – ӨЗІҢДІ - ӨЗІҢ ТҮСІНУ» ӘЛ – ФАРАБИ Өзін - өзі тәрбиелеу үрдісінде рухани құндылықтардың қайнар көзі – халықтық тағылымдардың тәжірибесінен тәлім ала білуге баулу. Ақпараттарды игере отырып, өз - өзін тани алуы, өз мүмкіншіліктерін білуі. Оқушының ойлау аймағының шексіз екендігін көрсете отырып, өз - өзін түсінуге, бағалауга баулу. Байқампаздыққа жетелеу аясында жүргізілген тренинг жұмыстар.
6 слайд
МЕНІҢ СЫНЫБЫМ- МЕНІҢ ҰЖЫМЫМ
6 слайд
МЕНІҢ СЫНЫБЫМ- МЕНІҢ ҰЖЫМЫМ
7 слайд
«ЕГЕР БАЛАЛАР БІРДЕҢЕНІ
ТҮСІНБЕЙТІН БОЛСА,
ОНДА ОҚЫ ТУШ Ы ОЛАРДЫ КІНӘЛАУҒА ТИІС ЕМ ЕС,
ОЛАРҒА ТҮСІНДІРЕ АЛМ АЙ ОТЫ РҒАН ӨЗІН КІНӘЛАУҒА
ТИІС»
Ы . АЛТЫ НСАРИН«Адам ұрпағымен мың жасайды»
- дейді халқымыз. Ұрпақ жалғастығымен ада
мзат баласы мың емес
миллиондаған жылдар жасап келеді.
Жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз-оқу.
«Надан жұрттың күні –
қараң, келешегі тұман» ,-
деп М.Дулатов айтқандай, егеменді еліміздің
тірегі-
білімді ұрпақ. Сусыз, құрғақ,таса көлеңке
жерге дән ексең өнбейтіні
сияқты, жас ұрпақтарымызды
тәрбиелемесек өспейді, өнбейді.
7 слайд
«ЕГЕР БАЛАЛАР БІРДЕҢЕНІ ТҮСІНБЕЙТІН БОЛСА, ОНДА ОҚЫ ТУШ Ы ОЛАРДЫ КІНӘЛАУҒА ТИІС ЕМ ЕС, ОЛАРҒА ТҮСІНДІРЕ АЛМ АЙ ОТЫ РҒАН ӨЗІН КІНӘЛАУҒА ТИІС» Ы . АЛТЫ НСАРИН«Адам ұрпағымен мың жасайды» - дейді халқымыз. Ұрпақ жалғастығымен ада мзат баласы мың емес миллиондаған жылдар жасап келеді. Жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз-оқу. «Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман» ,- деп М.Дулатов айтқандай, егеменді еліміздің тірегі- білімді ұрпақ. Сусыз, құрғақ,таса көлеңке жерге дән ексең өнбейтіні сияқты, жас ұрпақтарымызды тәрбиелемесек өспейді, өнбейді.
8 слайд
Қазіргі
мектеп мұғалімдерінің алдында тұрған басты
міндет- оқушылардың
шығармашылық білім
дағдыларын қалыптастыру. Міне, өз
ұрпағының өнегелі, өнерлі, еңбексүйгіш, абзал аза
мат болып
өсуі үшін
халық педагогикасының негізгі мақсатын
шығармашылықпен оқу-
тәрбие үрдісіне тиімді пайдалану- әрб ір ұстаздың
міндеті болып табылады. «Қазақстан 2030»
атты еліміздің стратегиялық
бағдарламасында ең
негізділерінің бірі-
жоғары интелектуальды жастарды жан-
жақтылыққа тәрбиелеу,
олардың потенциалдық деңгейінің көтерілуіне
үлес қосу. Сондықтан, ұстаз-мұғалімдер
қауымының алдына өте үлкен міндет жүктелді.
8 слайд
Қазіргі мектеп мұғалімдерінің алдында тұрған басты міндет- оқушылардың шығармашылық білім дағдыларын қалыптастыру. Міне, өз ұрпағының өнегелі, өнерлі, еңбексүйгіш, абзал аза мат болып өсуі үшін халық педагогикасының негізгі мақсатын шығармашылықпен оқу- тәрбие үрдісіне тиімді пайдалану- әрб ір ұстаздың міндеті болып табылады. «Қазақстан 2030» атты еліміздің стратегиялық бағдарламасында ең негізділерінің бірі- жоғары интелектуальды жастарды жан- жақтылыққа тәрбиелеу, олардың потенциалдық деңгейінің көтерілуіне үлес қосу. Сондықтан, ұстаз-мұғалімдер қауымының алдына өте үлкен міндет жүктелді.
9 слайд
ӘРҚАШАН ДОС БІРГЕМІЗ,
АЖЫРАМЫС ІРГЕМІЗ
Оқушылар бірлесіп
қоғамдық пайдалы іспен
шұғылданса, бір- біріне
көмектессе, ұжымда
бірлік, сыйластық
болады.
Оларды біріктіретін
ортақ мақсат, ол- білім
алу, өнерге үйрену және
өмірді түсіну.
9 слайд
ӘРҚАШАН ДОС БІРГЕМІЗ, АЖЫРАМЫС ІРГЕМІЗ Оқушылар бірлесіп қоғамдық пайдалы іспен шұғылданса, бір- біріне көмектессе, ұжымда бірлік, сыйластық болады. Оларды біріктіретін ортақ мақсат, ол- білім алу, өнерге үйрену және өмірді түсіну.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
БАҚЫТТЫ БАЛАЛЫҚ ШАҚ!
11 слайд
БАҚЫТТЫ БАЛАЛЫҚ ШАҚ!
12 слайд
Тәрбие мен қоғам бір мезгілде пайда болды. Тәрбие қоғамдық құбылыс,
онсыз қоғам өмірі ілгері дамымайды. Әрбір мемлекетте балаларға білім
беру мен тәрбиені ұйымдастыруды ң нақтылы мәселелері мен әдістері
қарастырылады. Мұғалім қандай адамды қалыптастыратынын дәл білуі
керек. К.Д.Ушинский өз қызметінің айқын мақсатын көрмейтін тәрбиешіні
құрылыс материалдарын бір жерге үйіп тастап, одан не алғысы келетінін
білмейтін архитектормен салыстырады. Тәрбиеші жас ұрпаққа берілетін
білім, іскерлік, дағдыны, тәрбиелейтін сезімді біліп, жоспарлы, мақсатты
тәрбие жұмысын жүргізеді.
Жас тар — бұл мемлекеттің негізгі тірегі бо ла оты рып, болашақта ел
басқаратын ұрпақ өкілдері.
Бүгінімізге қарап, келешегімізді бағдарлай аламыз. Жас ұрпақты
тәрбиелеу сіз бен біздің қолымызда!
12 слайд
Тәрбие мен қоғам бір мезгілде пайда болды. Тәрбие қоғамдық құбылыс, онсыз қоғам өмірі ілгері дамымайды. Әрбір мемлекетте балаларға білім беру мен тәрбиені ұйымдастыруды ң нақтылы мәселелері мен әдістері қарастырылады. Мұғалім қандай адамды қалыптастыратынын дәл білуі керек. К.Д.Ушинский өз қызметінің айқын мақсатын көрмейтін тәрбиешіні құрылыс материалдарын бір жерге үйіп тастап, одан не алғысы келетінін білмейтін архитектормен салыстырады. Тәрбиеші жас ұрпаққа берілетін білім, іскерлік, дағдыны, тәрбиелейтін сезімді біліп, жоспарлы, мақсатты тәрбие жұмысын жүргізеді. Жас тар — бұл мемлекеттің негізгі тірегі бо ла оты рып, болашақта ел басқаратын ұрпақ өкілдері. Бүгінімізге қарап, келешегімізді бағдарлай аламыз. Жас ұрпақты тәрбиелеу сіз бен біздің қолымызда!