Материалдар / Сыныптан тыс жұмыс

Сыныптан тыс жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілінен сыныптан тыс жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2023
262
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қош келдіңіздер!

1 слайд
Қош келдіңіздер!

1 слайд

Қош келдіңіздер!

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Қазақ тілім – өз тілім, ана тілім, Абай, Мұхтар жырлаған дана тілім. Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені,

2 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Қазақ тілім – өз тілім, ана тілім, Абай, Мұхтар жырлаған дана тілім. Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені, Болашағым, бақытым, дара тілім .

2 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Қазақ тілім – өз тілім, ана тілім, Абай, Мұхтар жырлаған дана тілім. Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені, Болашағым, бақытым, дара тілім .

Кім жүйрік?

3 слайд
Кім жүйрік?

3 слайд

Кім жүйрік?

Мақсаты:1.Білімділік: Оқушылардың өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру, жүйелеу.

4 слайд
Мақсаты:1.Білімділік: Оқушылардың өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру, жүйелеу. 2.Дамытушылық: Сөйлеу дағдысын дамыту, логикалық ойлау қабілетін жетілдіру, танымдық деңгейін көтеру. 3.Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, жан-жақтылыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.

4 слайд

Мақсаты:1.Білімділік: Оқушылардың өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру, жүйелеу. 2.Дамытушылық: Сөйлеу дағдысын дамыту, логикалық ойлау қабілетін жетілдіру, танымдық деңгейін көтеру. 3.Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, жан-жақтылыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.

Сайыс барысы I асу. «Кім көп біледі?» II асу. «Ойлы болсаң, тауып көр» III асу. «Сөз ойла, тез ойла» IV асу. «Зейінді бола біл

5 слайд
Сайыс барысы I асу.   «Кім көп біледі?» II асу. «Ойлы болсаң, тауып көр» III асу. «Сөз ойла, тез ойла» IV асу. «Зейінді бола біл» V асу.  «Шығармашылық тапсырма»

5 слайд

Сайыс барысы I асу.   «Кім көп біледі?» II асу. «Ойлы болсаң, тауып көр» III асу. «Сөз ойла, тез ойла» IV асу. «Зейінді бола біл» V асу.  «Шығармашылық тапсырма»

«Жарыс заңы ежелден Жеңімпазды анықтау Жеңімпаз болу шарты сол Еңбектену,жалықпау»-дей отырып «Кім жүйрік?» сайысына қош к

6 слайд
«Жарыс заңы ежелден Жеңімпазды анықтау Жеңімпаз болу шарты сол Еңбектену,жалықпау»-дей отырып «Кім жүйрік?» сайысына қош келдіңіздер! (Әділқазыларды сайлау.)

6 слайд

«Жарыс заңы ежелден Жеңімпазды анықтау Жеңімпаз болу шарты сол Еңбектену,жалықпау»-дей отырып «Кім жүйрік?» сайысына қош келдіңіздер! (Әділқазыларды сайлау.)

Топ атын таңдау Білгірлер Тапқырлар Алғырлар 1 2 3

7 слайд
Топ атын таңдау Білгірлер Тапқырлар Алғырлар 1 2 3

7 слайд

Топ атын таңдау Білгірлер Тапқырлар Алғырлар 1 2 3

Топ ұрандары

8 слайд
Топ ұрандары

8 слайд

Топ ұрандары

І асу «Кім көп біледі?»

9 слайд
І асу «Кім көп біледі?»

9 слайд

І асу «Кім көп біледі?»

1-топқа 1. Заттың іс қимылын білдіретін сөздерге мысал келтір.

10 слайд
1-топқа 1. Заттың іс қимылын білдіретін сөздерге мысал келтір. (отырды, жүгірді,келді) 2. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? (3-ке) 3. Ұяң дауыссыз дыбыстарды ата. (б, в, г, ғ, д, ж, з) 4. Мәтін дегеніміз не? (Мағына жағынан өзара байланысқан екі немесе одан да көп сөйлем) 5.Тасымалдауға болмайтын сөздер. (Бір буынды сөздер және бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздер: а-ю, а- та) 6. Қартқожа қай жазушының кейіпкері? (Жүсіпбек Аймауытов) 7. Бес жаман істі ата. (Өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ) 8. Сапарғали Бегалин қай өңірде туылды? ( Шығыс Қазақстан өңірі) 9. –Мен қартайдым. Біреуіңнің үй иесі болатын уақыттарың жетті. Бұл қай ертегіден үзінді. (Байлық пен ақыл) 10. Жетесіз сөзінің мағынасы қандай? (ақылсыз, ақымақ)

10 слайд

1-топқа 1. Заттың іс қимылын білдіретін сөздерге мысал келтір. (отырды, жүгірді,келді) 2. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? (3-ке) 3. Ұяң дауыссыз дыбыстарды ата. (б, в, г, ғ, д, ж, з) 4. Мәтін дегеніміз не? (Мағына жағынан өзара байланысқан екі немесе одан да көп сөйлем) 5.Тасымалдауға болмайтын сөздер. (Бір буынды сөздер және бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздер: а-ю, а- та) 6. Қартқожа қай жазушының кейіпкері? (Жүсіпбек Аймауытов) 7. Бес жаман істі ата. (Өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ) 8. Сапарғали Бегалин қай өңірде туылды? ( Шығыс Қазақстан өңірі) 9. –Мен қартайдым. Біреуіңнің үй иесі болатын уақыттарың жетті. Бұл қай ертегіден үзінді. (Байлық пен ақыл) 10. Жетесіз сөзінің мағынасы қандай? (ақылсыз, ақымақ)

2-топқа 1. Белгілі бір мәтіннің мазмұнын жазбаша түрде баяндап беру.

11 слайд
2-топқа 1. Белгілі бір мәтіннің мазмұнын жазбаша түрде баяндап беру. (Мазмұндама) 2.Сөйлем дегеніміз не? (Сөйлем аяқталған ойды білдіреді.) 3. Мәтін түрлері нешеге бөлінеді? (3-ке) 4.Үнді дауыссыз дыбыстарды ата. ( л,м,н,ң,р,й,(у) ) 5. Лепті сөйлем дегеніміз не? (Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлем.) 6.Біз Өтебай Тұрманжановтың қандай өлеңдерімен таныстық? (Мептеп-біздің анамыз, Туған өлкем) 7. Аты жаманның арманы кетер, Баласы жаманның дәрмені кетер. Бұл сөзді айтқан кім? (Қазыбек би) 8. Өзі жайлы, өзі биік, өзі жұмсақ ненің мекен? (Құмырсқаның) 9. Мағжан Жұмабаев қай облыста туған? (Солтүстік Қазақстан облысында) 10. Шерсіз сөзінің мағынасы қандай? (қайғы-мұңсыз)

11 слайд

2-топқа 1. Белгілі бір мәтіннің мазмұнын жазбаша түрде баяндап беру. (Мазмұндама) 2.Сөйлем дегеніміз не? (Сөйлем аяқталған ойды білдіреді.) 3. Мәтін түрлері нешеге бөлінеді? (3-ке) 4.Үнді дауыссыз дыбыстарды ата. ( л,м,н,ң,р,й,(у) ) 5. Лепті сөйлем дегеніміз не? (Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлем.) 6.Біз Өтебай Тұрманжановтың қандай өлеңдерімен таныстық? (Мептеп-біздің анамыз, Туған өлкем) 7. Аты жаманның арманы кетер, Баласы жаманның дәрмені кетер. Бұл сөзді айтқан кім? (Қазыбек би) 8. Өзі жайлы, өзі биік, өзі жұмсақ ненің мекен? (Құмырсқаның) 9. Мағжан Жұмабаев қай облыста туған? (Солтүстік Қазақстан облысында) 10. Шерсіз сөзінің мағынасы қандай? (қайғы-мұңсыз)

3-топқа 1. Сұраулы сөйлем дегеніміз не? (Жауап алу мақсатымен айтылғ

12 слайд
3-топқа 1. Сұраулы сөйлем дегеніміз не? (Жауап алу мақсатымен айтылған сөйлем) 2. Қатаң дауыссыз дыбыстарды ата. ( к,қ,п,с,т,ф,х,һ,ц,ч,ш,щ) 3. Заттың сынын білдіретін сөздерге мысал кетір. (Зәулім, биік, әдемі, жасыл ) 4.Сөйлемнің түрлері нешеге бөлінеді? (3-ке) 5. Мәтін бөліктерін ата. (басы, негізгі бөлімі, соңы) 6. Жүсіпбек Аймауытов қай облыста туған? (Павлодар облысында) 7. –Егер ерінбей еңбек етсек, бір жылда жер сатып алуға шамамыз келмей ме? Бұл қай ертегіден үзінді? (Сақина) 8. Астанаға жыр арнаған ақын кім? (Күләш Ахметова) 9. «Туған тілім» өлеңін кім жазды? (Дихан Әбілев) 10. Жалтаң аяз сөзінің мағынасы қандай? (үскірік, суық аяз)

12 слайд

3-топқа 1. Сұраулы сөйлем дегеніміз не? (Жауап алу мақсатымен айтылған сөйлем) 2. Қатаң дауыссыз дыбыстарды ата. ( к,қ,п,с,т,ф,х,һ,ц,ч,ш,щ) 3. Заттың сынын білдіретін сөздерге мысал кетір. (Зәулім, биік, әдемі, жасыл ) 4.Сөйлемнің түрлері нешеге бөлінеді? (3-ке) 5. Мәтін бөліктерін ата. (басы, негізгі бөлімі, соңы) 6. Жүсіпбек Аймауытов қай облыста туған? (Павлодар облысында) 7. –Егер ерінбей еңбек етсек, бір жылда жер сатып алуға шамамыз келмей ме? Бұл қай ертегіден үзінді? (Сақина) 8. Астанаға жыр арнаған ақын кім? (Күләш Ахметова) 9. «Туған тілім» өлеңін кім жазды? (Дихан Әбілев) 10. Жалтаң аяз сөзінің мағынасы қандай? (үскірік, суық аяз)

II асу. «Ойлы болсаң, тауып көр»

13 слайд
II асу. «Ойлы болсаң, тауып көр»

13 слайд

II асу. «Ойлы болсаң, тауып көр»

1.Оқу үйренсем, мен де сондай оқыр едім деп, ойға қалдым. Мәтіннің аты қандай?, кім туралы? Әңгімелеп беру. ( Мен қал

14 слайд
1.Оқу үйренсем, мен де сондай оқыр едім деп, ойға қалдым. Мәтіннің аты қандай?, кім туралы? Әңгімелеп беру. ( Мен қалай оқуға бардым?, Ахмет Байтұрсынұлы туралы) 2.-Осы сен бай бола тұрып, малыңды қай жаққа жібересің? Мәтіннің аты қандай?, кім туралы? Әңгімелеп беру. ( Малды пайдаға жарату. Үйші туралы)   3.Өзінің айдалада жатқанын да, ауылын да, басқа дүниені де ұмытты. Мәтіннің аты қандай?, кім туралы? Әңгімелеп беру. (Кітап оқу. Қартқожа туралы)1 2 3

14 слайд

1.Оқу үйренсем, мен де сондай оқыр едім деп, ойға қалдым. Мәтіннің аты қандай?, кім туралы? Әңгімелеп беру. ( Мен қалай оқуға бардым?, Ахмет Байтұрсынұлы туралы) 2.-Осы сен бай бола тұрып, малыңды қай жаққа жібересің? Мәтіннің аты қандай?, кім туралы? Әңгімелеп беру. ( Малды пайдаға жарату. Үйші туралы)   3.Өзінің айдалада жатқанын да, ауылын да, басқа дүниені де ұмытты. Мәтіннің аты қандай?, кім туралы? Әңгімелеп беру. (Кітап оқу. Қартқожа туралы)1 2 3

III асу. «Сөз ойла, тез ойла»

15 слайд
III асу. «Сөз ойла, тез ойла»

15 слайд

III асу. «Сөз ойла, тез ойла»

Өсімдік А с т а н А Өсімдік А қ т ө б е т ы ш қ а Н қ о я Н ж ү з і М с ә б і З М ә р т

16 слайд
Өсімдік А   с т  а  н  А Өсімдік А қ т  ө  б  е т ы ш  қ  а  Н қ   о я  Н ж   ү з  і  М с   ә   б і  З М ә  р  т  ө  к м   ы с  ы  қ ж у  аҚала немесе аудан Қала немесе аудан Жануар Жануар Қала немесе аудан Жануар Өсімдік

16 слайд

Өсімдік А   с т  а  н  А Өсімдік А қ т  ө  б  е т ы ш  қ  а  Н қ   о я  Н ж   ү з  і  М с   ә   б і  З М ә  р  т  ө  к м   ы с  ы  қ ж у  аҚала немесе аудан Қала немесе аудан Жануар Жануар Қала немесе аудан Жануар Өсімдік

IV асу. «Зейінді бола біл»

17 слайд
IV асу. «Зейінді бола біл»

17 слайд

IV асу. «Зейінді бола біл»

1 2 3

18 слайд
           1 2 3

18 слайд

           1 2 3

V асу. «Шығармашылық тапсырма»

19 слайд
V асу.  «Шығармашылық тапсырма»

19 слайд

V асу.  «Шығармашылық тапсырма»

Біздің Отанымыз Біздің мектебіміз Біздің класымыз

20 слайд
Біздің Отанымыз Біздің мектебіміз Біздің класымыз

20 слайд

Біздің Отанымыз Біздің мектебіміз Біздің класымыз

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

21 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

21 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ