Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Шытырман ойындар
арқылы сын көзқарасты
дамыту (Волейбол)
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол)
2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН МАҚСАТЫ
Сабақтың тақырыбы Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты
дамыту (Волейбол)
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына
сілтеме) 6.1.2.2. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын
және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін
құра білу және орындай алу(Волейбол )
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындай алады:
Қауіпсіздік ережелерді біледі.
Қ арапайым жаттығулар комбинациясын жасай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қимыл-
қозғалыс комбинацияларының жаттығудағы реттілігін
құра біледі.
Кейбір оқушылар орындай алады Оқушылар
ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, күрделі
жаттығулар комбинацияларын орындап қортынды
жасай алады.
2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН МАҚСАТЫ Сабақтың тақырыбы Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол) Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.2.2. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу(Волейбол ) Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындай алады: Қауіпсіздік ережелерді біледі. Қ арапайым жаттығулар комбинациясын жасай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қимыл- қозғалыс комбинацияларының жаттығудағы реттілігін құра біледі. Кейбір оқушылар орындай алады Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, күрделі жаттығулар комбинацияларын орындап қортынды жасай алады.
3 слайд
Жеті
стік
крит
ерий
і: •
- Оқушылар қауіпсіздік ережесін орындау туралы біледі
•
- Ойында жіберген қателіктерін саралайды және өз – өздеріне
баға бере алады.
•
- Қимыл-қозғалыс комбинацияларының реттілігін көрсетеді.
Тіл
дік
мақ
сат •
Доп- мяч-bаll,тор-сетка-net, аймақ-зона-zone,эйс-эйс-ace,тайм-
аут – тайм-аут – time out, шабуыл сызығы – линия нападения –
line of attack
Құн
дыл
ық
тар •
Оқушылардың ептілік , икемділік, төзімділік, жылдамдыққа
баулу
•
Оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
3 слайд
Жеті стік крит ерий і: • - Оқушылар қауіпсіздік ережесін орындау туралы біледі • - Ойында жіберген қателіктерін саралайды және өз – өздеріне баға бере алады. • - Қимыл-қозғалыс комбинацияларының реттілігін көрсетеді. Тіл дік мақ сат • Доп- мяч-bаll,тор-сетка-net, аймақ-зона-zone,эйс-эйс-ace,тайм- аут – тайм-аут – time out, шабуыл сызығы – линия нападения – line of attack Құн дыл ық тар • Оқушылардың ептілік , икемділік, төзімділік, жылдамдыққа баулу • Оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
4 слайд
•
Оқушыларды қатарға
тұрғызу, сәлемдесу,
түгендеу
•
Жағымды
психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Өзіңізге тілегенді-
басқаларға тілеңіз».
•
Сурет қиындылары
арқылы топқа бөлу
•
“ Болжау” әдісі
арқылы сабақтың
тақырыбын
анықтайды.Мақсатын
айқындау Сабақтың басы
8 минут САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЛАНҒАН КЕЗЕҢДЕРІ
“ Болжау” әдісі
Берілген сурет қиындыларының бүгінгі
сабағымызға қандай қатысы бар деп
ойлайсындар? I топ II топ
4 слайд
• Оқушыларды қатарға тұрғызу, сәлемдесу, түгендеу • Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Өзіңізге тілегенді- басқаларға тілеңіз». • Сурет қиындылары арқылы топқа бөлу • “ Болжау” әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.Мақсатын айқындау Сабақтың басы 8 минут САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЛАНҒАН КЕЗЕҢДЕРІ “ Болжау” әдісі Берілген сурет қиындыларының бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар деп ойлайсындар? I топ II топ
5 слайд
Т. « Бумеранг» әдісі бойынша
сұрақ - жауап
“ Ойлан - жұптас - бөліс ” әдісі
Топтағы кері байланыс Сабақтың ортасы
27 минут
2
топ1
топ« Бумеранг» әдісі
Әр топ мүшелері тақырып бойынша
сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын
алмасып жауап береді.
“ Ойлан - жұптас - бөліс ” әдісіТақырып бойынша видео көрсетілімінен
соңБелсенді оқыту әдістері:
«Волейбол ойынында допты
ойын ға қосу” тақырыбында
видео көрсетіледі.
5 слайд
Т. « Бумеранг» әдісі бойынша сұрақ - жауап “ Ойлан - жұптас - бөліс ” әдісі Топтағы кері байланыс Сабақтың ортасы 27 минут 2 топ1 топ« Бумеранг» әдісі Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын алмасып жауап береді. “ Ойлан - жұптас - бөліс ” әдісіТақырып бойынша видео көрсетілімінен соңБелсенді оқыту әдістері: «Волейбол ойынында допты ойын ға қосу” тақырыбында видео көрсетіледі.
6 слайд
Допты төменнен ойынға қосу
Допты жоғарыдан ойынға қосу
Дескриптор
− тапсырманы орындауда қателіктер
жібермеуге тырысады;
− өз жоспарымен серіктесімен бөліседі;
− комбинацияларды орындауда аяқ-қол
реттілігін дұрыс орындайды.
6 слайд
Допты төменнен ойынға қосу Допты жоғарыдан ойынға қосу Дескриптор − тапсырманы орындауда қателіктер жібермеуге тырысады; − өз жоспарымен серіктесімен бөліседі; − комбинацияларды орындауда аяқ-қол реттілігін дұрыс орындайды.
7 слайд
« Серпілген сауал» әдісі
Тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және талқылау
дағдыларын дамытуға қол жеткізу
үшін сыныптағы оқушыларға
сұрақтар қоямын.
Кері байланыс
Көңіл–күй мен эмоциялық
жағдайды анықтауға арналған
кері байланысТоп бірін-бірі бағалайды.
ҚБ: «Шапалақ»
1 шапалақ – «қанағаттанарлық»
2 шапалақ – «жақсы»
3 шапалақ – «керемет»«Басмармақ»
әдісі
7 слайд
« Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушыларға сұрақтар қоямын. Кері байланыс Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланысТоп бірін-бірі бағалайды. ҚБ: «Шапалақ» 1 шапалақ – «қанағаттанарлық» 2 шапалақ – «жақсы» 3 шапалақ – «керемет»«Басмармақ» әдісі
8 слайд
« ТАБЫС САТЫСЫ »
Мен............
білемін. Мен ..............
түсінемін. Мен ...............
жасай аламын.Рефлексия Сабақтың соңы
5 минут
8 слайд
« ТАБЫС САТЫСЫ » Мен............ білемін. Мен .............. түсінемін. Мен ............... жасай аламын.Рефлексия Сабақтың соңы 5 минут
9 слайд
С
а
р
а
л
а
у
•
Сабақ жоспар 6-сынып
оқушыларының физикалық
қабілеттеріне сай
құрастырылып,
оқушылардың деңгейіне
қарай тапсырмалар
беріледі.Дарынды
оқушыларға тапсырмаларды
күрделендіре түсіремін.
Оқушылардың сабаққа
белсенді қатысуын
ұйымдастыру үшін мадақтау
сөздер арқылы қолдау
көрсетемін.
•
Алдыға, артқа аунау
кезіндегі қабілеттерін,
білімін анықтаймын.
•
6-ші оқушыларының жас
ерекшеліктерін байланысты
құрастырылған. Кейбір
оқушылар күрделі
тапсырмаларды орындай
алады
Б
а
ғ
а
л
а
у •
« Критериалды
ба,ғалау
қалыптастырушы
•
Бағалау арқылы жүзеге асады
•
ҚБ: Стикерлер арқылы
•
ҚБ: «Басмармақ»
•
әдісі
•
ҚБ: “Шапалақ” әдісі
•
ҚБ: Мадақтау
•
ҚБ: Көңіл - күй эмоциясын
білдіретін смайликтар
арқылы мадақтаймын
•
Рефлексия « Табыс
сатысы» әдісімен
9 слайд
С а р а л а у • Сабақ жоспар 6-сынып оқушыларының физикалық қабілеттеріне сай құрастырылып, оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар беріледі.Дарынды оқушыларға тапсырмаларды күрделендіре түсіремін. Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуын ұйымдастыру үшін мадақтау сөздер арқылы қолдау көрсетемін. • Алдыға, артқа аунау кезіндегі қабілеттерін, білімін анықтаймын. • 6-ші оқушыларының жас ерекшеліктерін байланысты құрастырылған. Кейбір оқушылар күрделі тапсырмаларды орындай алады Б а ғ а л а у • « Критериалды ба,ғалау қалыптастырушы • Бағалау арқылы жүзеге асады • ҚБ: Стикерлер арқылы • ҚБ: «Басмармақ» • әдісі • ҚБ: “Шапалақ” әдісі • ҚБ: Мадақтау • ҚБ: Көңіл - күй эмоциясын білдіретін смайликтар арқылы мадақтаймын • Рефлексия « Табыс сатысы» әдісімен
10 слайд
•
Өзін-өзі тану, математика
ағылшын, орыс тіліП
ә
н
а
р
а
л
ы
қ
б
а
й
л
а
н
ы
с
10 слайд
• Өзін-өзі тану, математика ағылшын, орыс тіліП ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с
11 слайд
НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!
11 слайд
НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗҒА РАҚМЕТ!