Материалдар / Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол)

Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол)

Материал туралы қысқаша түсінік
Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және лоардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2020
773
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол)

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол)

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол)

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН МАҚСАТЫ Сабақтың тақырыбы Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол) Осы сабақта қол жеткі

2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН МАҚСАТЫ Сабақтың тақырыбы Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол) Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.2.2. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу(Волейбол ) Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындай алады:   Қауіпсіздік ережелерді біледі. Қ арапайым жаттығулар комбинациясын жасай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:   Қимыл- қозғалыс комбинацияларының жаттығудағы реттілігін құра біледі. Кейбір оқушылар орындай алады Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, күрделі жаттығулар комбинацияларын орындап қортынды жасай алады.

2 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН МАҚСАТЫ Сабақтың тақырыбы Шытырман ойындар арқылы сын көзқарасты дамыту (Волейбол) Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.2.2. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу(Волейбол ) Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындай алады:   Қауіпсіздік ережелерді біледі. Қ арапайым жаттығулар комбинациясын жасай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:   Қимыл- қозғалыс комбинацияларының жаттығудағы реттілігін құра біледі. Кейбір оқушылар орындай алады Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі, күрделі жаттығулар комбинацияларын орындап қортынды жасай алады.

Жеті стік крит ерий і: • - Оқушылар қауіпсіздік ережесін орындау туралы біледі • - Ойында жіберген қателіктерін саралайды жә

3 слайд
Жеті стік крит ерий і: • - Оқушылар қауіпсіздік ережесін орындау туралы біледі • - Ойында жіберген қателіктерін саралайды және өз – өздеріне баға бере алады. • - Қимыл-қозғалыс комбинацияларының реттілігін көрсетеді. Тіл дік мақ сат • Доп- мяч-bаll,тор-сетка-net, аймақ-зона-zone,эйс-эйс-ace,тайм- аут – тайм-аут – time out, шабуыл сызығы – линия нападения – line of attack Құн дыл ық тар • Оқушылардың ептілік , икемділік, төзімділік, жылдамдыққа баулу • Оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Жеті стік крит ерий і: • - Оқушылар қауіпсіздік ережесін орындау туралы біледі • - Ойында жіберген қателіктерін саралайды және өз – өздеріне баға бере алады. • - Қимыл-қозғалыс комбинацияларының реттілігін көрсетеді. Тіл дік мақ сат • Доп- мяч-bаll,тор-сетка-net, аймақ-зона-zone,эйс-эйс-ace,тайм- аут – тайм-аут – time out, шабуыл сызығы – линия нападения – line of attack Құн дыл ық тар • Оқушылардың ептілік , икемділік, төзімділік, жылдамдыққа баулу • Оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

• Оқушыларды қатарға тұрғызу, сәлемдесу, түгендеу • Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Өзіңізге тілегенді- басқалар

4 слайд
• Оқушыларды қатарға тұрғызу, сәлемдесу, түгендеу • Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Өзіңізге тілегенді- басқаларға тілеңіз». • Сурет қиындылары арқылы топқа бөлу • “ Болжау” әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.Мақсатын айқындау Сабақтың басы 8 минут САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЛАНҒАН КЕЗЕҢДЕРІ “ Болжау” әдісі Берілген сурет қиындыларының бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар деп ойлайсындар? I топ II топ

4 слайд

• Оқушыларды қатарға тұрғызу, сәлемдесу, түгендеу • Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Өзіңізге тілегенді- басқаларға тілеңіз». • Сурет қиындылары арқылы топқа бөлу • “ Болжау” әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.Мақсатын айқындау Сабақтың басы 8 минут САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЛАНҒАН КЕЗЕҢДЕРІ “ Болжау” әдісі Берілген сурет қиындыларының бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар деп ойлайсындар? I топ II топ

Т. « Бумеранг» әдісі бойынша сұрақ - жауап “ Ойлан - жұптас - бөліс ” әдісі Топтағы кері байланыс Сабақтың ортасы 27 мин

5 слайд
Т. « Бумеранг» әдісі бойынша сұрақ - жауап “ Ойлан - жұптас - бөліс ” әдісі Топтағы кері байланыс Сабақтың ортасы 27 минут 2 топ1 топ« Бумеранг» әдісі Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын алмасып жауап береді. “ Ойлан - жұптас - бөліс ” әдісіТақырып бойынша видео көрсетілімінен соңБелсенді оқыту әдістері: «Волейбол ойынында допты ойын ға қосу” тақырыбында видео көрсетіледі.

5 слайд

Т. « Бумеранг» әдісі бойынша сұрақ - жауап “ Ойлан - жұптас - бөліс ” әдісі Топтағы кері байланыс Сабақтың ортасы 27 минут 2 топ1 топ« Бумеранг» әдісі Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын алмасып жауап береді. “ Ойлан - жұптас - бөліс ” әдісіТақырып бойынша видео көрсетілімінен соңБелсенді оқыту әдістері: «Волейбол ойынында допты ойын ға қосу” тақырыбында видео көрсетіледі.

Допты төменнен ойынға қосу Допты жоғарыдан ойынға қосу Дескриптор − тапсырманы орындауда қателіктер жібермеуге тырысады; −

6 слайд
Допты төменнен ойынға қосу Допты жоғарыдан ойынға қосу Дескриптор − тапсырманы орындауда қателіктер жібермеуге тырысады; − өз жоспарымен серіктесімен бөліседі; − комбинацияларды орындауда аяқ-қол реттілігін дұрыс орындайды.

6 слайд

Допты төменнен ойынға қосу Допты жоғарыдан ойынға қосу Дескриптор − тапсырманы орындауда қателіктер жібермеуге тырысады; − өз жоспарымен серіктесімен бөліседі; − комбинацияларды орындауда аяқ-қол реттілігін дұрыс орындайды.

« Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы

7 слайд
« Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушыларға сұрақтар қоямын. Кері байланыс Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланысТоп бірін-бірі бағалайды. ҚБ: «Шапалақ» 1 шапалақ – «қанағаттанарлық» 2 шапалақ – «жақсы»   3 шапалақ – «керемет»«Басмармақ» әдісі

7 слайд

« Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушыларға сұрақтар қоямын. Кері байланыс Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланысТоп бірін-бірі бағалайды. ҚБ: «Шапалақ» 1 шапалақ – «қанағаттанарлық» 2 шапалақ – «жақсы»   3 шапалақ – «керемет»«Басмармақ» әдісі

« ТАБЫС САТЫСЫ » Мен............ білемін. Мен .............. түсінемін. Мен ............... жасай аламын.Рефлексия Сабақты

8 слайд
« ТАБЫС САТЫСЫ » Мен............ білемін. Мен .............. түсінемін. Мен ............... жасай аламын.Рефлексия Сабақтың соңы 5 минут

8 слайд

« ТАБЫС САТЫСЫ » Мен............ білемін. Мен .............. түсінемін. Мен ............... жасай аламын.Рефлексия Сабақтың соңы 5 минут

С а р а л а у • Сабақ жоспар 6-сынып оқушыларының физикалық қабілеттеріне сай құрастырылып, оқушылардың деңгейіне қара

9 слайд
С а р а л а у • Сабақ жоспар 6-сынып оқушыларының физикалық қабілеттеріне сай құрастырылып, оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар беріледі.Дарынды оқушыларға тапсырмаларды күрделендіре түсіремін. Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуын ұйымдастыру үшін мадақтау сөздер арқылы қолдау көрсетемін. • Алдыға, артқа аунау кезіндегі қабілеттерін, білімін анықтаймын. • 6-ші оқушыларының жас ерекшеліктерін байланысты құрастырылған. Кейбір оқушылар күрделі тапсырмаларды орындай алады Б а ғ а л а у • « Критериалды ба,ғалау қалыптастырушы • Бағалау арқылы жүзеге асады • ҚБ: Стикерлер арқылы • ҚБ: «Басмармақ» • әдісі • ҚБ: “Шапалақ” әдісі • ҚБ: Мадақтау • ҚБ: Көңіл - күй эмоциясын білдіретін смайликтар арқылы мадақтаймын • Рефлексия « Табыс сатысы» әдісімен

9 слайд

С а р а л а у • Сабақ жоспар 6-сынып оқушыларының физикалық қабілеттеріне сай құрастырылып, оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар беріледі.Дарынды оқушыларға тапсырмаларды күрделендіре түсіремін. Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуын ұйымдастыру үшін мадақтау сөздер арқылы қолдау көрсетемін. • Алдыға, артқа аунау кезіндегі қабілеттерін, білімін анықтаймын. • 6-ші оқушыларының жас ерекшеліктерін байланысты құрастырылған. Кейбір оқушылар күрделі тапсырмаларды орындай алады Б а ғ а л а у • « Критериалды ба,ғалау қалыптастырушы • Бағалау арқылы жүзеге асады • ҚБ: Стикерлер арқылы • ҚБ: «Басмармақ» • әдісі • ҚБ: “Шапалақ” әдісі • ҚБ: Мадақтау • ҚБ: Көңіл - күй эмоциясын білдіретін смайликтар арқылы мадақтаймын • Рефлексия « Табыс сатысы» әдісімен

• Өзін-өзі тану, математика ағылшын, орыс тіліП ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с

10 слайд
• Өзін-өзі тану, математика ағылшын, орыс тіліП ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с

10 слайд

• Өзін-өзі тану, математика ағылшын, орыс тіліП ә н а р а л ы қ б а й л а н ы с

НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

11 слайд
НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

11 слайд

НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ