Тәжірибе понарамасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәжірибе понарамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір тәсілдің түрлі сипаты: мұғалімдер түрлі әдіс тәсілдерді пайдалану барысында тәжірибесі жетіле түсетіні анық. Меніңде өз ерекшеліктеріне қарай сабақ барысында әртүрлі сипаттағы өзгерген әдіс тәсілдеріммен бөлісуді жөн көрдім
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Менің педогогикалық іс-тәжірибем №57 Е.Көшербаев атындағы орта мектеп География пәні мұғалімі: Жұмашова Жанар

#1 слайд
Менің педогогикалық іс-тәжірибем №57 Е.Көшербаев атындағы орта мектеп География пәні мұғалімі: Жұмашова Жанар

1 слайд

Менің педогогикалық іс-тәжірибем №57 Е.Көшербаев атындағы орта мектеп География пәні мұғалімі: Жұмашова Жанар

Менің тәжірибемдегі белгілі әдістердің жаңаша сипаты Мақсаты: оқу мен тәрбиенің өзекті мәселелерін шешу бойынша белсенді іс-ә

#2 слайд
Менің тәжірибемдегі белгілі әдістердің жаңаша сипаты Мақсаты: оқу мен тәрбиенің өзекті мәселелерін шешу бойынша белсенді іс-әрекеттер арқылы география пәнін оқыту. Бағалау критерийлері: Белсенді әрекеттерді оқытуға пайдалану; тәжірибенің жаңашылдығы; Оқушыларды оқытудағы, тәрбиелеудегі, дамытудағы тәжірибенің жоғары нәтижелілігі; Педагогикалық тәжірибенің тиімділігі (алынған нәтижелерге жұмсалған күштер мен уақыт сәйкес); Педагогикалық тәжірибені барлық мұғалімдер пайдалану мүмкіндігі бар ; Тәжірибе нақты, анық шынай сыныпта жүргізіледі. Педагогикалық тәсілдердің бірі- Іс-әрекеттік тәсіл. Іс-әрекеттік тәсілдің негізгі мазмұны – оқушы білімді дайын күйінде алмай, оны өзі меңгереді, өзінің оқу әрекетінің мазмұны мен түрлерін ұғынады, оның ережелер жүйесін түсінеді және қабылдайды, жетілдіруге белсенді қатысады. Ол өз кезегінде білімнің, біліктердің, оқып-үйрену және кең ауқымды дағдылардың белсенді әрі сәтті қалыптасуын қамтамасыз етеді. Оқушылардың оқу әрекеттері келесі басты санаттар бойынша топтастырылған: «біледі», «түсінеді», «қолданады», «талдайды», «жинақтайды», «бағалайды», •  

2 слайд

Менің тәжірибемдегі белгілі әдістердің жаңаша сипаты Мақсаты: оқу мен тәрбиенің өзекті мәселелерін шешу бойынша белсенді іс-әрекеттер арқылы география пәнін оқыту. Бағалау критерийлері: Белсенді әрекеттерді оқытуға пайдалану; тәжірибенің жаңашылдығы; Оқушыларды оқытудағы, тәрбиелеудегі, дамытудағы тәжірибенің жоғары нәтижелілігі; Педагогикалық тәжірибенің тиімділігі (алынған нәтижелерге жұмсалған күштер мен уақыт сәйкес); Педагогикалық тәжірибені барлық мұғалімдер пайдалану мүмкіндігі бар ; Тәжірибе нақты, анық шынай сыныпта жүргізіледі. Педагогикалық тәсілдердің бірі- Іс-әрекеттік тәсіл. Іс-әрекеттік тәсілдің негізгі мазмұны – оқушы білімді дайын күйінде алмай, оны өзі меңгереді, өзінің оқу әрекетінің мазмұны мен түрлерін ұғынады, оның ережелер жүйесін түсінеді және қабылдайды, жетілдіруге белсенді қатысады. Ол өз кезегінде білімнің, біліктердің, оқып-үйрену және кең ауқымды дағдылардың белсенді әрі сәтті қалыптасуын қамтамасыз етеді. Оқушылардың оқу әрекеттері келесі басты санаттар бойынша топтастырылған: «біледі», «түсінеді», «қолданады», «талдайды», «жинақтайды», «бағалайды», •  

Сатушы мен сатып алушы Бұл ойын түрі оқушылардың өз білімін жинақтау, қолдану, сабақтың қызықты өтуіне септігін тигізеді. Ойын

#3 слайд
Сатушы мен сатып алушы Бұл ойын түрі оқушылардың өз білімін жинақтау, қолдану, сабақтың қызықты өтуіне септігін тигізеді. Ойын шарты: Жаңа тақырыпты меңгеруге уақыт беріледі. оқып болғандары бойынша белгілі бір уақыт ішінде 10 сұрақ Құрастырып, кім бірінші құрастырып әкелген алғашқы 5 оқушының сұрақтарын қарап Сатып алуға тұрарлықтарын сатып алам, яғни “1000\900 доллар” берем. Олар сыныптың ір бұрышынан дүкен ашып отырады. Басқа балалар сұрақтарына жауап беріп өздеріне ақша жинайды . Кім көп ақша жинайды сол жинаған ақшасына қарай бағаланады. Балалар бұл ойынды аса қызығушылықпен ойнайды.

3 слайд

Сатушы мен сатып алушы Бұл ойын түрі оқушылардың өз білімін жинақтау, қолдану, сабақтың қызықты өтуіне септігін тигізеді. Ойын шарты: Жаңа тақырыпты меңгеруге уақыт беріледі. оқып болғандары бойынша белгілі бір уақыт ішінде 10 сұрақ Құрастырып, кім бірінші құрастырып әкелген алғашқы 5 оқушының сұрақтарын қарап Сатып алуға тұрарлықтарын сатып алам, яғни “1000\900 доллар” берем. Олар сыныптың ір бұрышынан дүкен ашып отырады. Басқа балалар сұрақтарына жауап беріп өздеріне ақша жинайды . Кім көп ақша жинайды сол жинаған ақшасына қарай бағаланады. Балалар бұл ойынды аса қызығушылықпен ойнайды.

ОРНЫҢДЫ АУЫСТЫР •География сабағында «орныңды ауыстыр» ойын арқылы балалардың қызығушылығын арттырып жаңа сабаққа кері байланы

#4 слайд
ОРНЫҢДЫ АУЫСТЫР •География сабағында «орныңды ауыстыр» ойын арқылы балалардың қызығушылығын арттырып жаңа сабаққа кері байланыс ретінде, бекітуге, сабақты қайталауға болады. Балаларға қызықты. Барлығы айналдыра орындықтарын алып келіп отырады, ортада бір оқушы тұрады, ол отыруы үшін оған сұрақ қойылады. 3 рет жауап берсе, орын ауыстыру ойынын ойнатады. Мысалы, "Бәтеңкесінің бауы барлар орын ауыстырсын" деп..

4 слайд

ОРНЫҢДЫ АУЫСТЫР •География сабағында «орныңды ауыстыр» ойын арқылы балалардың қызығушылығын арттырып жаңа сабаққа кері байланыс ретінде, бекітуге, сабақты қайталауға болады. Балаларға қызықты. Барлығы айналдыра орындықтарын алып келіп отырады, ортада бір оқушы тұрады, ол отыруы үшін оған сұрақ қойылады. 3 рет жауап берсе, орын ауыстыру ойынын ойнатады. Мысалы, "Бәтеңкесінің бауы барлар орын ауыстырсын" деп..

Жұмбақ сандар Тақтаға сандар жазылған парақшалар ілінеді және сол сандардың жауабы Үстел үстінде араласып жатады оқушы келіп ол

#5 слайд
Жұмбақ сандар Тақтаға сандар жазылған парақшалар ілінеді және сол сандардың жауабы Үстел үстінде араласып жатады оқушы келіп ол мәліметті тиісті орнын тауып ілуі керек.

5 слайд

Жұмбақ сандар Тақтаға сандар жазылған парақшалар ілінеді және сол сандардың жауабы Үстел үстінде араласып жатады оқушы келіп ол мәліметті тиісті орнын тауып ілуі керек.

ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ Әдетте “ыстық орындық” әдісінің нұсқаулығы басқаша яғни Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақыры

#6 слайд
ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ Әдетте “ыстық орындық” әдісінің нұсқаулығы басқаша яғни Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар белгілі бір пікірмен немесе басқа оқушымен, сұрақты неғұрлым жеке емес қылу үшін немесе мазмұны жағынан кеңірек қылу үшін, бірге алға шығып сөйлей алады. Мысалы, оқушылар белгілі бір рольді немесе адамды сомдай алады (Мысалы,Гордон Браун немемсе жас жалғаз басты ана) АЛ МЕН ГЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНДА ОРТАДА ОҚУШЫНЫ ОТЫРҒЫЗЫП ҚОЙЫП, ОЛ КӨРЕ АЛМАЙТЫНДАЙ ЖОҒАРЫДА БАСҚА ТОПТАҒЫ ОҚУШЫЛАРҒА ТАҚЫРЫП ІШІНДЕГІ НЕГІЗГІ ЕСТЕ САҚТАЛУЫ ТИІС СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫП КӨРСЕТЕМ. ОЛАР ОНЫ БІР ТОПТАҒЫЛАР ЫММЕН, ЕКІНШІ БІР ТОПТАҒЫЛАР СӨЗБЕН АНЫҚТАМАСЫН АЙТУҒА ИТЕРМЕЛЕЙДІ.

6 слайд

ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ Әдетте “ыстық орындық” әдісінің нұсқаулығы басқаша яғни Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар белгілі бір пікірмен немесе басқа оқушымен, сұрақты неғұрлым жеке емес қылу үшін немесе мазмұны жағынан кеңірек қылу үшін, бірге алға шығып сөйлей алады. Мысалы, оқушылар белгілі бір рольді немесе адамды сомдай алады (Мысалы,Гордон Браун немемсе жас жалғаз басты ана) АЛ МЕН ГЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНДА ОРТАДА ОҚУШЫНЫ ОТЫРҒЫЗЫП ҚОЙЫП, ОЛ КӨРЕ АЛМАЙТЫНДАЙ ЖОҒАРЫДА БАСҚА ТОПТАҒЫ ОҚУШЫЛАРҒА ТАҚЫРЫП ІШІНДЕГІ НЕГІЗГІ ЕСТЕ САҚТАЛУЫ ТИІС СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫП КӨРСЕТЕМ. ОЛАР ОНЫ БІР ТОПТАҒЫЛАР ЫММЕН, ЕКІНШІ БІР ТОПТАҒЫЛАР СӨЗБЕН АНЫҚТАМАСЫН АЙТУҒА ИТЕРМЕЛЕЙДІ.

“МЕНІ ҰСТА” БҰЛ ӘДІС АРҚЫЛЫ ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУГЕ, ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ МЕҢГЕРГЕНІН БІЛУ ҮШІН КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАСАУҒА БОЛАДЫ. ОҚУШ

#7 слайд
“МЕНІ ҰСТА” БҰЛ ӘДІС АРҚЫЛЫ ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУГЕ, ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ МЕҢГЕРГЕНІН БІЛУ ҮШІН КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАСАУҒА БОЛАДЫ. ОҚУШЫЛАР ОРТАҒА ШЫҒЫП ДӨҢГЕЛЕНЕ ТҰРАДЫ ДА БІР ОҚУШЫ БАСТАП СҰРАҚ ҚОЯДЫ ДА ҚОЛЫНДАҒЫ ТАЯҚТЫ ТАСТАП ЖІБЕРЕДІ. ОНЫ ЖЕРГЕ ҚҰЛАТПАЙ ЖАУАБЫН БІЛЕТІН БАЛА ҰСТАП ҚАЛУЫ КЕРЕК. ОСЫЛАЙША ЖАЛҒАСА БЕРЕДІ

7 слайд

“МЕНІ ҰСТА” БҰЛ ӘДІС АРҚЫЛЫ ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУГЕ, ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ МЕҢГЕРГЕНІН БІЛУ ҮШІН КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАСАУҒА БОЛАДЫ. ОҚУШЫЛАР ОРТАҒА ШЫҒЫП ДӨҢГЕЛЕНЕ ТҰРАДЫ ДА БІР ОҚУШЫ БАСТАП СҰРАҚ ҚОЯДЫ ДА ҚОЛЫНДАҒЫ ТАЯҚТЫ ТАСТАП ЖІБЕРЕДІ. ОНЫ ЖЕРГЕ ҚҰЛАТПАЙ ЖАУАБЫН БІЛЕТІН БАЛА ҰСТАП ҚАЛУЫ КЕРЕК. ОСЫЛАЙША ЖАЛҒАСА БЕРЕДІ

ЕКІ ШЫНДЫҚ, БІР ӨТІРІК •Тақырыпты оқып болған соң балаларға осы тақырып бойынша "екі шындық 1 өтірік" жазуға тапсырма беріл

#8 слайд
ЕКІ ШЫНДЫҚ, БІР ӨТІРІК •Тақырыпты оқып болған соң балаларға осы тақырып бойынша "екі шындық 1 өтірік" жазуға тапсырма беріледі. дайын болған соң топтар арасында оқылып, дұрыс жауабын табуға және өтіріктің дұрыс жауабын беру арқылы ұпай жинауға болады. Сабақты алдыңғы біліммен байланыстыруға, білім бекіту сәтінде сабаққа пайдаланса болады.

8 слайд

ЕКІ ШЫНДЫҚ, БІР ӨТІРІК •Тақырыпты оқып болған соң балаларға осы тақырып бойынша "екі шындық 1 өтірік" жазуға тапсырма беріледі. дайын болған соң топтар арасында оқылып, дұрыс жауабын табуға және өтіріктің дұрыс жауабын беру арқылы ұпай жинауға болады. Сабақты алдыңғы біліммен байланыстыруға, білім бекіту сәтінде сабаққа пайдаланса болады.

“Өкіл” ойыны Топтар тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да, зерделенген материалды

#9 слайд
“Өкіл” ойыны Топтар тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да, зерделенген материалды түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе жетістікке жеткенін білу үшін басқа топқа барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып оралып, білгендерін айтып береді. Бұл – шаршататын және бір сарынды «баяндама жасалатын», мезі қылатын сабақтардан құтылуға мүмкіндік беретін тамаша әдіс. Сондай-ақ бұл әдіс елшінің тілді қолдану шеберлігін көрсетеді, әрі белсенді тыңдаушылар тобын қалыптастырады. Әдетте Әдетте Менде ше: тақырыпты барлық топ өз бетінше оқып, топта талқылайды. Тақырып бойынша 5 сұрақ құрастырады. Топтан 1 өкіл шығып сағат тілінің бағытымен басқа топтарға барып сұрағын қояды. Топ мүшелері сұрақтарға жауап беріп өздеріне жұлдызша жинайды.

9 слайд

“Өкіл” ойыны Топтар тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да, зерделенген материалды түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе жетістікке жеткенін білу үшін басқа топқа барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып оралып, білгендерін айтып береді. Бұл – шаршататын және бір сарынды «баяндама жасалатын», мезі қылатын сабақтардан құтылуға мүмкіндік беретін тамаша әдіс. Сондай-ақ бұл әдіс елшінің тілді қолдану шеберлігін көрсетеді, әрі белсенді тыңдаушылар тобын қалыптастырады. Әдетте Әдетте Менде ше: тақырыпты барлық топ өз бетінше оқып, топта талқылайды. Тақырып бойынша 5 сұрақ құрастырады. Топтан 1 өкіл шығып сағат тілінің бағытымен басқа топтарға барып сұрағын қояды. Топ мүшелері сұрақтарға жауап беріп өздеріне жұлдызша жинайды.

Ашық журнал әдісі Топтар арасында білім сайысы ашық журнал арқылы бағаланса, Баға неғұрлым шынайы, әділ болады.

#10 слайд
Ашық журнал әдісі Топтар арасында білім сайысы ашық журнал арқылы бағаланса, Баға неғұрлым шынайы, әділ болады.

10 слайд

Ашық журнал әдісі Топтар арасында білім сайысы ашық журнал арқылы бағаланса, Баға неғұрлым шынайы, әділ болады.

Бумеранг Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын келесі топқа береді. Олар сол сұрақтарға жауап бер

#11 слайд
Бумеранг Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын келесі топқа береді. Олар сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың барлығы да қатысады. Тақырыптың ішінде қалып қалған бөлімдері болса, мұғалім өзі сұрақ қоюына болады, әр топқа. 2 топ 3 топ 4 топ 5 топ 1 топ

11 слайд

Бумеранг Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын келесі топқа береді. Олар сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың барлығы да қатысады. Тақырыптың ішінде қалып қалған бөлімдері болса, мұғалім өзі сұрақ қоюына болады, әр топқа. 2 топ 3 топ 4 топ 5 топ 1 топ

Оқушы үні жобасы менің тәжірибемде

#12 слайд
Оқушы үні жобасы менің тәжірибемде

12 слайд

Оқушы үні жобасы менің тәжірибемде

НӘТИЖЕСІНДЕ:

#13 слайд
НӘТИЖЕСІНДЕ:

13 слайд

НӘТИЖЕСІНДЕ:

2016– 2017 оқу жылының география пәнінен оқушылар үлгерімі 66 68 70 72 74 76 78 80 70.5 76 78.2 Оқу сапасының көрсеткіштері

#14 слайд
2016– 2017 оқу жылының география пәнінен оқушылар үлгерімі 66 68 70 72 74 76 78 80 70.5 76 78.2 Оқу сапасының көрсеткіштері

14 слайд

2016– 2017 оқу жылының география пәнінен оқушылар үлгерімі 66 68 70 72 74 76 78 80 70.5 76 78.2 Оқу сапасының көрсеткіштері

Файл форматы:
pptx
06.05.2018
437
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі