Тәжірибе понарамасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Менің педогогикалық
іс-тәжірибем
№57 Е.Көшербаев атындағы орта мектеп
География пәні мұғалімі: Жұмашова Жанар
1 слайд
Менің педогогикалық іс-тәжірибем №57 Е.Көшербаев атындағы орта мектеп География пәні мұғалімі: Жұмашова Жанар
2 слайд
Менің тәжірибемдегі белгілі әдістердің
жаңаша сипаты
Мақсаты: оқу мен тәрбиенің өзекті мәселелерін шешу бойынша белсенді іс-әрекеттер арқылы география пәнін оқыту.
Бағалау критерийлері:
Белсенді әрекеттерді оқытуға пайдалану;
тәжірибенің жаңашылдығы;
Оқушыларды оқытудағы, тәрбиелеудегі, дамытудағы тәжірибенің жоғары нәтижелілігі;
Педагогикалық тәжірибенің тиімділігі (алынған нәтижелерге жұмсалған күштер мен уақыт сәйкес);
Педагогикалық тәжірибені барлық мұғалімдер пайдалану мүмкіндігі бар ;
Тәжірибе нақты, анық шынай сыныпта жүргізіледі.
Педагогикалық тәсілдердің бірі- Іс-әрекеттік тәсіл. Іс-әрекеттік тәсілдің негізгі мазмұны – оқушы білімді дайын күйінде алмай, оны өзі меңгереді,
өзінің оқу әрекетінің мазмұны мен түрлерін ұғынады, оның ережелер жүйесін түсінеді және қабылдайды, жетілдіруге белсенді қатысады. Ол
өз кезегінде білімнің, біліктердің, оқып-үйрену және кең ауқымды дағдылардың белсенді әрі сәтті қалыптасуын қамтамасыз етеді.
Оқушылардың оқу әрекеттері келесі басты санаттар бойынша топтастырылған: «біледі», «түсінеді», «қолданады», «талдайды»,
«жинақтайды», «бағалайды»,
•
2 слайд
Менің тәжірибемдегі белгілі әдістердің жаңаша сипаты Мақсаты: оқу мен тәрбиенің өзекті мәселелерін шешу бойынша белсенді іс-әрекеттер арқылы география пәнін оқыту. Бағалау критерийлері: Белсенді әрекеттерді оқытуға пайдалану; тәжірибенің жаңашылдығы; Оқушыларды оқытудағы, тәрбиелеудегі, дамытудағы тәжірибенің жоғары нәтижелілігі; Педагогикалық тәжірибенің тиімділігі (алынған нәтижелерге жұмсалған күштер мен уақыт сәйкес); Педагогикалық тәжірибені барлық мұғалімдер пайдалану мүмкіндігі бар ; Тәжірибе нақты, анық шынай сыныпта жүргізіледі. Педагогикалық тәсілдердің бірі- Іс-әрекеттік тәсіл. Іс-әрекеттік тәсілдің негізгі мазмұны – оқушы білімді дайын күйінде алмай, оны өзі меңгереді, өзінің оқу әрекетінің мазмұны мен түрлерін ұғынады, оның ережелер жүйесін түсінеді және қабылдайды, жетілдіруге белсенді қатысады. Ол өз кезегінде білімнің, біліктердің, оқып-үйрену және кең ауқымды дағдылардың белсенді әрі сәтті қалыптасуын қамтамасыз етеді. Оқушылардың оқу әрекеттері келесі басты санаттар бойынша топтастырылған: «біледі», «түсінеді», «қолданады», «талдайды», «жинақтайды», «бағалайды», •
3 слайд
Сатушы мен сатып алушы
Бұл ойын түрі оқушылардың өз білімін жинақтау, қолдану, сабақтың қызықты өтуіне
септігін тигізеді. Ойын шарты: Жаңа тақырыпты меңгеруге уақыт беріледі.
оқып болғандары бойынша белгілі бір уақыт ішінде 10 сұрақ
Құрастырып, кім бірінші құрастырып әкелген алғашқы 5 оқушының сұрақтарын қарап
Сатып алуға тұрарлықтарын сатып алам, яғни “1000\900 доллар” берем.
Олар сыныптың ір бұрышынан дүкен ашып отырады. Басқа балалар сұрақтарына жауап
беріп өздеріне ақша жинайды .
Кім көп ақша жинайды сол жинаған ақшасына қарай бағаланады.
Балалар бұл ойынды аса қызығушылықпен ойнайды.
3 слайд
Сатушы мен сатып алушы Бұл ойын түрі оқушылардың өз білімін жинақтау, қолдану, сабақтың қызықты өтуіне септігін тигізеді. Ойын шарты: Жаңа тақырыпты меңгеруге уақыт беріледі. оқып болғандары бойынша белгілі бір уақыт ішінде 10 сұрақ Құрастырып, кім бірінші құрастырып әкелген алғашқы 5 оқушының сұрақтарын қарап Сатып алуға тұрарлықтарын сатып алам, яғни “1000\900 доллар” берем. Олар сыныптың ір бұрышынан дүкен ашып отырады. Басқа балалар сұрақтарына жауап беріп өздеріне ақша жинайды . Кім көп ақша жинайды сол жинаған ақшасына қарай бағаланады. Балалар бұл ойынды аса қызығушылықпен ойнайды.
4 слайд
ОРНЫҢДЫ АУЫСТЫР
•География сабағында «орныңды ауыстыр» ойын
арқылы балалардың қызығушылығын арттырып
жаңа сабаққа кері байланыс ретінде, бекітуге,
сабақты қайталауға болады. Балаларға
қызықты. Барлығы айналдыра орындықтарын
алып келіп отырады, ортада бір оқушы тұрады,
ол отыруы үшін оған сұрақ қойылады. 3 рет
жауап берсе, орын ауыстыру ойынын ойнатады.
Мысалы, "Бәтеңкесінің бауы барлар орын
ауыстырсын" деп..
4 слайд
ОРНЫҢДЫ АУЫСТЫР •География сабағында «орныңды ауыстыр» ойын арқылы балалардың қызығушылығын арттырып жаңа сабаққа кері байланыс ретінде, бекітуге, сабақты қайталауға болады. Балаларға қызықты. Барлығы айналдыра орындықтарын алып келіп отырады, ортада бір оқушы тұрады, ол отыруы үшін оған сұрақ қойылады. 3 рет жауап берсе, орын ауыстыру ойынын ойнатады. Мысалы, "Бәтеңкесінің бауы барлар орын ауыстырсын" деп..
5 слайд
Жұмбақ сандар
Тақтаға сандар жазылған парақшалар ілінеді және сол сандардың жауабы
Үстел үстінде араласып жатады оқушы келіп ол мәліметті тиісті орнын тауып
ілуі керек.
5 слайд
Жұмбақ сандар Тақтаға сандар жазылған парақшалар ілінеді және сол сандардың жауабы Үстел үстінде араласып жатады оқушы келіп ол мәліметті тиісті орнын тауып ілуі керек.
6 слайд
ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ
Әдетте “ыстық орындық” әдісінің нұсқаулығы басқаша яғни
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып
және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар белгілі бір пікірмен немесе басқа оқушымен,
сұрақты неғұрлым жеке емес қылу үшін немесе мазмұны
жағынан кеңірек қылу үшін, бірге алға шығып сөйлей алады.
Мысалы, оқушылар белгілі бір рольді немесе адамды сомдай алады
(Мысалы,Гордон Браун немемсе жас жалғаз басты ана)
АЛ МЕН ГЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНДА ОРТАДА ОҚУШЫНЫ
ОТЫРҒЫЗЫП ҚОЙЫП, ОЛ КӨРЕ АЛМАЙТЫНДАЙ ЖОҒАРЫДА БАСҚА
ТОПТАҒЫ ОҚУШЫЛАРҒА ТАҚЫРЫП ІШІНДЕГІ НЕГІЗГІ ЕСТЕ
САҚТАЛУЫ ТИІС СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫП КӨРСЕТЕМ. ОЛАР ОНЫ БІР
ТОПТАҒЫЛАР ЫММЕН, ЕКІНШІ БІР ТОПТАҒЫЛАР СӨЗБЕН
АНЫҚТАМАСЫН АЙТУҒА ИТЕРМЕЛЕЙДІ.
6 слайд
ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ Әдетте “ыстық орындық” әдісінің нұсқаулығы басқаша яғни Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар белгілі бір пікірмен немесе басқа оқушымен, сұрақты неғұрлым жеке емес қылу үшін немесе мазмұны жағынан кеңірек қылу үшін, бірге алға шығып сөйлей алады. Мысалы, оқушылар белгілі бір рольді немесе адамды сомдай алады (Мысалы,Гордон Браун немемсе жас жалғаз басты ана) АЛ МЕН ГЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНДА ОРТАДА ОҚУШЫНЫ ОТЫРҒЫЗЫП ҚОЙЫП, ОЛ КӨРЕ АЛМАЙТЫНДАЙ ЖОҒАРЫДА БАСҚА ТОПТАҒЫ ОҚУШЫЛАРҒА ТАҚЫРЫП ІШІНДЕГІ НЕГІЗГІ ЕСТЕ САҚТАЛУЫ ТИІС СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫП КӨРСЕТЕМ. ОЛАР ОНЫ БІР ТОПТАҒЫЛАР ЫММЕН, ЕКІНШІ БІР ТОПТАҒЫЛАР СӨЗБЕН АНЫҚТАМАСЫН АЙТУҒА ИТЕРМЕЛЕЙДІ.
7 слайд
“МЕНІ ҰСТА”
БҰЛ ӘДІС АРҚЫЛЫ ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУГЕ, ЖАҢА
ТАҚЫРЫПТЫ МЕҢГЕРГЕНІН БІЛУ ҮШІН КЕРІ БАЙЛАНЫС
ЖАСАУҒА БОЛАДЫ.
ОҚУШЫЛАР ОРТАҒА ШЫҒЫП ДӨҢГЕЛЕНЕ ТҰРАДЫ ДА БІР
ОҚУШЫ БАСТАП СҰРАҚ ҚОЯДЫ ДА ҚОЛЫНДАҒЫ ТАЯҚТЫ
ТАСТАП ЖІБЕРЕДІ.
ОНЫ ЖЕРГЕ ҚҰЛАТПАЙ ЖАУАБЫН БІЛЕТІН БАЛА ҰСТАП
ҚАЛУЫ КЕРЕК. ОСЫЛАЙША ЖАЛҒАСА БЕРЕДІ
7 слайд
“МЕНІ ҰСТА” БҰЛ ӘДІС АРҚЫЛЫ ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУГЕ, ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ МЕҢГЕРГЕНІН БІЛУ ҮШІН КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАСАУҒА БОЛАДЫ. ОҚУШЫЛАР ОРТАҒА ШЫҒЫП ДӨҢГЕЛЕНЕ ТҰРАДЫ ДА БІР ОҚУШЫ БАСТАП СҰРАҚ ҚОЯДЫ ДА ҚОЛЫНДАҒЫ ТАЯҚТЫ ТАСТАП ЖІБЕРЕДІ. ОНЫ ЖЕРГЕ ҚҰЛАТПАЙ ЖАУАБЫН БІЛЕТІН БАЛА ҰСТАП ҚАЛУЫ КЕРЕК. ОСЫЛАЙША ЖАЛҒАСА БЕРЕДІ
8 слайд
ЕКІ ШЫНДЫҚ, БІР ӨТІРІК
•Тақырыпты оқып болған соң балаларға
осы тақырып бойынша "екі шындық 1
өтірік" жазуға тапсырма беріледі. дайын
болған соң топтар арасында оқылып, дұрыс
жауабын табуға және өтіріктің дұрыс
жауабын беру арқылы ұпай жинауға
болады. Сабақты алдыңғы біліммен
байланыстыруға, білім бекіту сәтінде
сабаққа пайдаланса болады.
8 слайд
ЕКІ ШЫНДЫҚ, БІР ӨТІРІК •Тақырыпты оқып болған соң балаларға осы тақырып бойынша "екі шындық 1 өтірік" жазуға тапсырма беріледі. дайын болған соң топтар арасында оқылып, дұрыс жауабын табуға және өтіріктің дұрыс жауабын беру арқылы ұпай жинауға болады. Сабақты алдыңғы біліммен байланыстыруға, білім бекіту сәтінде сабаққа пайдаланса болады.
9 слайд
“Өкіл” ойыны
Топтар тапсырмаларды орындап болғаннан
кейін топтың бір адамы «елші» болып
сайланады да, зерделенген материалды
түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа
топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе
жетістікке жеткенін білу үшін басқа топқа
барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып
оралып, білгендерін айтып береді. Бұл –
шаршататын және бір сарынды «баяндама
жасалатын», мезі қылатын сабақтардан
құтылуға мүмкіндік беретін тамаша әдіс.
Сондай-ақ бұл әдіс елшінің тілді қолдану
шеберлігін көрсетеді, әрі белсенді
тыңдаушылар тобын қалыптастырады.
Әдетте
Әдетте Менде ше:
тақырыпты барлық топ өз бетінше оқып,
топта талқылайды.
Тақырып бойынша 5 сұрақ құрастырады.
Топтан 1 өкіл шығып
сағат тілінің бағытымен басқа топтарға
барып сұрағын қояды.
Топ мүшелері сұрақтарға жауап беріп
өздеріне жұлдызша жинайды.
9 слайд
“Өкіл” ойыны Топтар тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да, зерделенген материалды түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе жетістікке жеткенін білу үшін басқа топқа барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып оралып, білгендерін айтып береді. Бұл – шаршататын және бір сарынды «баяндама жасалатын», мезі қылатын сабақтардан құтылуға мүмкіндік беретін тамаша әдіс. Сондай-ақ бұл әдіс елшінің тілді қолдану шеберлігін көрсетеді, әрі белсенді тыңдаушылар тобын қалыптастырады. Әдетте Әдетте Менде ше: тақырыпты барлық топ өз бетінше оқып, топта талқылайды. Тақырып бойынша 5 сұрақ құрастырады. Топтан 1 өкіл шығып сағат тілінің бағытымен басқа топтарға барып сұрағын қояды. Топ мүшелері сұрақтарға жауап беріп өздеріне жұлдызша жинайды.
10 слайд
Ашық журнал әдісі
Топтар арасында білім сайысы ашық журнал арқылы бағаланса,
Баға неғұрлым шынайы, әділ болады.
10 слайд
Ашық журнал әдісі Топтар арасында білім сайысы ашық журнал арқылы бағаланса, Баға неғұрлым шынайы, әділ болады.
11 слайд
Бумеранг
Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады.
Сұрақтарын келесі топқа береді. Олар сол сұрақтарға
жауап береді. Оқушылардың барлығы да қатысады.
Тақырыптың ішінде қалып қалған бөлімдері болса,
мұғалім өзі сұрақ қоюына болады, әр топқа.
2 топ
3 топ
4 топ
5 топ
1 топ
11 слайд
Бумеранг Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын келесі топқа береді. Олар сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың барлығы да қатысады. Тақырыптың ішінде қалып қалған бөлімдері болса, мұғалім өзі сұрақ қоюына болады, әр топқа. 2 топ 3 топ 4 топ 5 топ 1 топ
12 слайд
Оқушы үні жобасы менің
тәжірибемде
12 слайд
Оқушы үні жобасы менің тәжірибемде
13 слайд
НӘТИЖЕСІНДЕ:
13 слайд
НӘТИЖЕСІНДЕ:
14 слайд
2016– 2017 оқу жылының
география пәнінен
оқушылар үлгерімі
66
68
70
72
74
76
78
80
70.5
76
78.2
Оқу сапасының көрсеткіштері
14 слайд
2016– 2017 оқу жылының география пәнінен оқушылар үлгерімі 66 68 70 72 74 76 78 80 70.5 76 78.2 Оқу сапасының көрсеткіштері