Материалдар / Тәмпіш қара
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәмпіш қара

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге қажет,Себебі жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспар,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2019
1054
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы: «Тәмпіш қара» Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасал

1 слайд
Сабақ тақырыбы: «Тәмпіш қара» Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

1 слайд

Сабақ тақырыбы: «Тәмпіш қара» Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

Сөзжұмбақ шешу. «Тәмпіш қара» арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу

2 слайд
Сөзжұмбақ шешу. «Тәмпіш қара» арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу

2 слайд

Сөзжұмбақ шешу. «Тәмпіш қара» арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу

Кейіпкерлердің бейнесін ашу. Шаншатайғ а тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге

3 слайд
Кейіпкерлердің бейнесін ашу. Шаншатайғ а тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады. Ертай мен Шaншaтaйды қaзіргі бaлaлaрмен сaлыстырып тaлдa йды. Дескриптор: -Шаншатай,Ертай бойындағы қасиеттердің ерекшелігін анықтайды; -Шаншатай мен Ертайдың тұлғалық болмысын гуманистік тұрғыдан талдайды. Ертай мен Шаншатайды қазіргі б алалармен салыстырады. символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс , риторикалық сұрақ) үзінділерден табу.

3 слайд

Кейіпкерлердің бейнесін ашу. Шаншатайғ а тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады. Ертай мен Шaншaтaйды қaзіргі бaлaлaрмен сaлыстырып тaлдa йды. Дескриптор: -Шаншатай,Ертай бойындағы қасиеттердің ерекшелігін анықтайды; -Шаншатай мен Ертайдың тұлғалық болмысын гуманистік тұрғыдан талдайды. Ертай мен Шаншатайды қазіргі б алалармен салыстырады. символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс , риторикалық сұрақ) үзінділерден табу.

1.Көркемдегіш құралды тауып, анықтамасын айт,әңгімені жалғастыр . -Уыстап ал, балам, - деді атам. -Көп рахмет,Мазаларыңызды алғ

4 слайд
1.Көркемдегіш құралды тауып, анықтамасын айт,әңгімені жалғастыр . -Уыстап ал, балам, - деді атам. -Көп рахмет,Мазаларыңызды алғаныма кешіріңіздер! - Өте бір әдепті бала екен,-деді атам Шаншатай кеткен соң. - Өте бір ұқыпты бала екен,-деді әжем оның тап-таза киімін сөз етіп,қызықтырған еді. 2.Көркемдегіш құралды тауып, анқытамасын айт,әңгімені жалғастыр . Мен келген бетте оның сұрағы: -Сендер күнде не істейсіңдер?-болды. -ойнаймыз ,суға түсеміз. -Сосын. -Тағы ойнаймыз . -Не ойнайсыңдар? Не болсын? Асық ойнаймыз. 3. Көркемдегіш құралды тауып ,анықтамасын айт , әңгімені жалғастыр . -Көргелі келдік емес пе ? -Енді не істемекпіз ? -Жалғыз біз бе топырлаған ? -Айтам-ау... Шаншатай мырс етіп жымиды да: -Қарап тұрсам,шетімізден сайдың тасындай шып-шымыр жігіт кенбіз,-деді. -әрине. -Бәсе десейші !

4 слайд

1.Көркемдегіш құралды тауып, анықтамасын айт,әңгімені жалғастыр . -Уыстап ал, балам, - деді атам. -Көп рахмет,Мазаларыңызды алғаныма кешіріңіздер! - Өте бір әдепті бала екен,-деді атам Шаншатай кеткен соң. - Өте бір ұқыпты бала екен,-деді әжем оның тап-таза киімін сөз етіп,қызықтырған еді. 2.Көркемдегіш құралды тауып, анқытамасын айт,әңгімені жалғастыр . Мен келген бетте оның сұрағы: -Сендер күнде не істейсіңдер?-болды. -ойнаймыз ,суға түсеміз. -Сосын. -Тағы ойнаймыз . -Не ойнайсыңдар? Не болсын? Асық ойнаймыз. 3. Көркемдегіш құралды тауып ,анықтамасын айт , әңгімені жалғастыр . -Көргелі келдік емес пе ? -Енді не істемекпіз ? -Жалғыз біз бе топырлаған ? -Айтам-ау... Шаншатай мырс етіп жымиды да: -Қарап тұрсам,шетімізден сайдың тасындай шып-шымыр жігіт кенбіз,-деді. -әрине. -Бәсе десейші !

Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы. Байланысуы . Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі,екеуінің а

5 слайд
Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы. Байланысуы . Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі,екеуінің айырылмастай дос болуы. Шиеленісуі. Мектеп оқушыларының қырман даласына көмекке баруы, түрлі ойын – сауық ұйымдастырулары, Шаншатайдың ауыл балаларының газетке деген қызығушылықтарын оятуы. Шарықтау шегі. Оқушылардың өз мақалаларын оқу үшін Теке қарттың үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан кешірім сұрауы. Шығарманың шешімі. Ертайдың салған суретінің «Октябрь балалары»газетіне шығуы .

5 слайд

Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы. Байланысуы . Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі,екеуінің айырылмастай дос болуы. Шиеленісуі. Мектеп оқушыларының қырман даласына көмекке баруы, түрлі ойын – сауық ұйымдастырулары, Шаншатайдың ауыл балаларының газетке деген қызығушылықтарын оятуы. Шарықтау шегі. Оқушылардың өз мақалаларын оқу үшін Теке қарттың үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан кешірім сұрауы. Шығарманың шешімі. Ертайдың салған суретінің «Октябрь балалары»газетіне шығуы .

«Алты ойшыл қалпақ » әдісі Сен С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» әңгімесінен не түсіндің? (мазмұнын айту) Әңгімедегі оқиғаның жа

6 слайд
«Алты ойшыл қалпақ » әдісі   Сен С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» әңгімесінен не түсіндің? (мазмұнын айту)   Әңгімедегі оқиғаның жағымсыз жақтары?   Шығармадағы Шаншатайға деген сенің көзқарасың?   Шығарманы оқығанда сен қандай сезімде болдың?   шығарманы оқығанда сенде қандай жаңа ой туындады?   Әңгімеден қандай ой түйдің? Тәрбиелік мәні бар ма?

6 слайд

«Алты ойшыл қалпақ » әдісі   Сен С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» әңгімесінен не түсіндің? (мазмұнын айту)   Әңгімедегі оқиғаның жағымсыз жақтары?   Шығармадағы Шаншатайға деген сенің көзқарасың?   Шығарманы оқығанда сен қандай сезімде болдың?   шығарманы оқығанда сенде қандай жаңа ой туындады?   Әңгімеден қандай ой түйдің? Тәрбиелік мәні бар ма?

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд