Тәмпіш қара

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәмпіш қара

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге қажет,Себебі жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспар,
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ тақырыбы: «Тәмпіш қара» Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасал

#1 слайд
Сабақ тақырыбы: «Тәмпіш қара» Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

1 слайд

Сабақ тақырыбы: «Тәмпіш қара» Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

Сөзжұмбақ шешу. «Тәмпіш қара» арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу

#2 слайд
Сөзжұмбақ шешу. «Тәмпіш қара» арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу

2 слайд

Сөзжұмбақ шешу. «Тәмпіш қара» арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу

Кейіпкерлердің бейнесін ашу. Шаншатайғ а тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге

#3 слайд
Кейіпкерлердің бейнесін ашу. Шаншатайғ а тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады. Ертай мен Шaншaтaйды қaзіргі бaлaлaрмен сaлыстырып тaлдa йды. Дескриптор: -Шаншатай,Ертай бойындағы қасиеттердің ерекшелігін анықтайды; -Шаншатай мен Ертайдың тұлғалық болмысын гуманистік тұрғыдан талдайды. Ертай мен Шаншатайды қазіргі б алалармен салыстырады. символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс , риторикалық сұрақ) үзінділерден табу.

3 слайд

Кейіпкерлердің бейнесін ашу. Шаншатайғ а тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады. Ертай мен Шaншaтaйды қaзіргі бaлaлaрмен сaлыстырып тaлдa йды. Дескриптор: -Шаншатай,Ертай бойындағы қасиеттердің ерекшелігін анықтайды; -Шаншатай мен Ертайдың тұлғалық болмысын гуманистік тұрғыдан талдайды. Ертай мен Шаншатайды қазіргі б алалармен салыстырады. символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс , риторикалық сұрақ) үзінділерден табу.

1.Көркемдегіш құралды тауып, анықтамасын айт,әңгімені жалғастыр . -Уыстап ал, балам, - деді атам. -Көп рахмет,Мазаларыңызды алғ

#4 слайд
1.Көркемдегіш құралды тауып, анықтамасын айт,әңгімені жалғастыр . -Уыстап ал, балам, - деді атам. -Көп рахмет,Мазаларыңызды алғаныма кешіріңіздер! - Өте бір әдепті бала екен,-деді атам Шаншатай кеткен соң. - Өте бір ұқыпты бала екен,-деді әжем оның тап-таза киімін сөз етіп,қызықтырған еді. 2.Көркемдегіш құралды тауып, анқытамасын айт,әңгімені жалғастыр . Мен келген бетте оның сұрағы: -Сендер күнде не істейсіңдер?-болды. -ойнаймыз ,суға түсеміз. -Сосын. -Тағы ойнаймыз . -Не ойнайсыңдар? Не болсын? Асық ойнаймыз. 3. Көркемдегіш құралды тауып ,анықтамасын айт , әңгімені жалғастыр . -Көргелі келдік емес пе ? -Енді не істемекпіз ? -Жалғыз біз бе топырлаған ? -Айтам-ау... Шаншатай мырс етіп жымиды да: -Қарап тұрсам,шетімізден сайдың тасындай шып-шымыр жігіт кенбіз,-деді. -әрине. -Бәсе десейші !

4 слайд

1.Көркемдегіш құралды тауып, анықтамасын айт,әңгімені жалғастыр . -Уыстап ал, балам, - деді атам. -Көп рахмет,Мазаларыңызды алғаныма кешіріңіздер! - Өте бір әдепті бала екен,-деді атам Шаншатай кеткен соң. - Өте бір ұқыпты бала екен,-деді әжем оның тап-таза киімін сөз етіп,қызықтырған еді. 2.Көркемдегіш құралды тауып, анқытамасын айт,әңгімені жалғастыр . Мен келген бетте оның сұрағы: -Сендер күнде не істейсіңдер?-болды. -ойнаймыз ,суға түсеміз. -Сосын. -Тағы ойнаймыз . -Не ойнайсыңдар? Не болсын? Асық ойнаймыз. 3. Көркемдегіш құралды тауып ,анықтамасын айт , әңгімені жалғастыр . -Көргелі келдік емес пе ? -Енді не істемекпіз ? -Жалғыз біз бе топырлаған ? -Айтам-ау... Шаншатай мырс етіп жымиды да: -Қарап тұрсам,шетімізден сайдың тасындай шып-шымыр жігіт кенбіз,-деді. -әрине. -Бәсе десейші !

Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы. Байланысуы . Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі,екеуінің а

#5 слайд
Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы. Байланысуы . Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі,екеуінің айырылмастай дос болуы. Шиеленісуі. Мектеп оқушыларының қырман даласына көмекке баруы, түрлі ойын – сауық ұйымдастырулары, Шаншатайдың ауыл балаларының газетке деген қызығушылықтарын оятуы. Шарықтау шегі. Оқушылардың өз мақалаларын оқу үшін Теке қарттың үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан кешірім сұрауы. Шығарманың шешімі. Ертайдың салған суретінің «Октябрь балалары»газетіне шығуы .

5 слайд

Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы. Байланысуы . Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі,екеуінің айырылмастай дос болуы. Шиеленісуі. Мектеп оқушыларының қырман даласына көмекке баруы, түрлі ойын – сауық ұйымдастырулары, Шаншатайдың ауыл балаларының газетке деген қызығушылықтарын оятуы. Шарықтау шегі. Оқушылардың өз мақалаларын оқу үшін Теке қарттың үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан кешірім сұрауы. Шығарманың шешімі. Ертайдың салған суретінің «Октябрь балалары»газетіне шығуы .

«Алты ойшыл қалпақ » әдісі Сен С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» әңгімесінен не түсіндің? (мазмұнын айту) Әңгімедегі оқиғаның жа

#6 слайд
«Алты ойшыл қалпақ » әдісі   Сен С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» әңгімесінен не түсіндің? (мазмұнын айту)   Әңгімедегі оқиғаның жағымсыз жақтары?   Шығармадағы Шаншатайға деген сенің көзқарасың?   Шығарманы оқығанда сен қандай сезімде болдың?   шығарманы оқығанда сенде қандай жаңа ой туындады?   Әңгімеден қандай ой түйдің? Тәрбиелік мәні бар ма?

6 слайд

«Алты ойшыл қалпақ » әдісі   Сен С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» әңгімесінен не түсіндің? (мазмұнын айту)   Әңгімедегі оқиғаның жағымсыз жақтары?   Шығармадағы Шаншатайға деген сенің көзқарасың?   Шығарманы оқығанда сен қандай сезімде болдың?   шығарманы оқығанда сенде қандай жаңа ой туындады?   Әңгімеден қандай ой түйдің? Тәрбиелік мәні бар ма?

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
pptx
02.05.2019
1398
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі