Материалдар / Таныстырылым "Жас маманның кәсіби құзыреттілігін дамыту"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таныстырылым "Жас маманның кәсіби құзыреттілігін дамыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандармен жүргізілетін жұмыс түрлеріне таныстырылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
689
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ЖАС МАМАННЫҢ - КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТӘЛІМГЕР - ҰСТАЗДЫҢ РӨЛІ» Жас маман мен тәлімгердің бірлескен жұмысы

1 слайд
«ЖАС МАМАННЫҢ - КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТӘЛІМГЕР - ҰСТАЗДЫҢ РӨЛІ» Жас маман мен тәлімгердің бірлескен жұмысы

1 слайд

«ЖАС МАМАННЫҢ - КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТӘЛІМГЕР - ҰСТАЗДЫҢ РӨЛІ» Жас маман мен тәлімгердің бірлескен жұмысы

Басты мақсат- бәсекелестікке қабілетті, еңбек нарығында сұранысқа ие бола алатындай кәсіби маманды дайындау. Ұ с

2 слайд
Басты мақсат- бәсекелестікке қабілетті, еңбек нарығында сұранысқа ие бола алатындай кәсіби маманды дайындау. Ұ с т а з д ы қ м і н д е т т і с а н а л ы т ү р д е ж ә н е т в о р ч е с т в о л ы қ о р ы н д а у ғ а б а у л у ; К о р п о р а т и в т і к м ә д е н и е т к е , м е к т е п ұ ж ы м ы н ы ң ү з д і к д ә с т ү р л е р і н , т ә р т і п е р е ж е л е р і н с а қ т а у ғ а б е й і м д е у ; Ж а с м а м а н н ы ң п е д а г о г и к а л ы қ қ ы з м е т к е ы н т а - ы қ л а с ы н о я т у ж ә н е б і л і м б е р у м е к е м е с і н е б е й і м д е у ; Жас мамандардың педагогикалық қызметке ынта-ықласын ояту, оларды білім беру мекемелеріне тұрақтату; М ін д е т т е р :

2 слайд

Басты мақсат- бәсекелестікке қабілетті, еңбек нарығында сұранысқа ие бола алатындай кәсіби маманды дайындау. Ұ с т а з д ы қ м і н д е т т і с а н а л ы т ү р д е ж ә н е т в о р ч е с т в о л ы қ о р ы н д а у ғ а б а у л у ; К о р п о р а т и в т і к м ә д е н и е т к е , м е к т е п ұ ж ы м ы н ы ң ү з д і к д ә с т ү р л е р і н , т ә р т і п е р е ж е л е р і н с а қ т а у ғ а б е й і м д е у ; Ж а с м а м а н н ы ң п е д а г о г и к а л ы қ қ ы з м е т к е ы н т а - ы қ л а с ы н о я т у ж ә н е б і л і м б е р у м е к е м е с і н е б е й і м д е у ; Жас мамандардың педагогикалық қызметке ынта-ықласын ояту, оларды білім беру мекемелеріне тұрақтату; М ін д е т т е р :

Алғашқы қадам: Жас маманның стаждық есеп карточкасы р\ с Жас маманның аты-жөні

3 слайд
Алғашқы қадам: Жас маманның стаждық есеп карточкасы р\ с Жас маманның аты-жөні Аталыкова Сания Болткановна 1 Қай оқу орнын бітірді,диплом бойынша мамандығы Жетісу мемлекеттік университеті, шет тілі мұғалімі 2Қызметі\қай пәннен,нешінші сыныптарға сабақ жүргізеді Шет тілі мұғалімі-1а,1б,2а,2б,5а,5б,6а,6б,7а, 7б,8а,8б,10а,11б. 3 Жұмыс орны\район,мектеп № 2 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар мемлекеттік мекемесі. Алматы облысы Алакөл ауданы 4Стаждық іс-тәжірибесі жетекшісі\ аты-жөні,қызметі Ниязбаева Алия Муксеитқызы шет тілі пән мұғалімі 5 Жас маманның жұмыс істеп жүрген тақырыбы: 1-жылы 2-жылы 3-жылы Ойын технологиясын қолдана отырып оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру. 6Стаждық нәтижесі \бағасы, пікір айту \рекомендация\ Жас маман келешекте білім жетілдіру курсынан өтіп, жаңа форматта сабақ беру жолында ізденсе. 7 Жетістіктері \жылын белгілеу арқылы 2012-2013 о.ж. Мектепішілік пән олимпиадасы –І орын. 2013-2014 о.ж. Аудандық пән олимпиадасы –ІІІ орын. 2014-2015 о.ж. Мектепішілік пән олимпиадасы –І орын.

3 слайд

Алғашқы қадам: Жас маманның стаждық есеп карточкасы р\ с Жас маманның аты-жөні Аталыкова Сания Болткановна 1 Қай оқу орнын бітірді,диплом бойынша мамандығы Жетісу мемлекеттік университеті, шет тілі мұғалімі 2Қызметі\қай пәннен,нешінші сыныптарға сабақ жүргізеді Шет тілі мұғалімі-1а,1б,2а,2б,5а,5б,6а,6б,7а, 7б,8а,8б,10а,11б. 3 Жұмыс орны\район,мектеп № 2 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар мемлекеттік мекемесі. Алматы облысы Алакөл ауданы 4Стаждық іс-тәжірибесі жетекшісі\ аты-жөні,қызметі Ниязбаева Алия Муксеитқызы шет тілі пән мұғалімі 5 Жас маманның жұмыс істеп жүрген тақырыбы: 1-жылы 2-жылы 3-жылы Ойын технологиясын қолдана отырып оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру. 6Стаждық нәтижесі \бағасы, пікір айту \рекомендация\ Жас маман келешекте білім жетілдіру курсынан өтіп, жаңа форматта сабақ беру жолында ізденсе. 7 Жетістіктері \жылын белгілеу арқылы 2012-2013 о.ж. Мектепішілік пән олимпиадасы –І орын. 2013-2014 о.ж. Аудандық пән олимпиадасы –ІІІ орын. 2014-2015 о.ж. Мектепішілік пән олимпиадасы –І орын.

Екінші қадам: Жас маманның белсенділік айнасы р\с Аты-жөні Аталыкова С. 1 Өз пәнін меңг

4 слайд
Екінші қадам: Жас маманның белсенділік айнасы р\с Аты-жөні Аталыкова С.   1 Өз пәнін меңгеру деңгейі   9   2 Сабақ жоспарын құру деңгейі   8   3 Сабақта көрнекі құралдарды пайдалану деңгейі 8     4 Өзіндік талдау, өз қызметіне баға беру деңгейі   8   5 Өзіндік білім жетілдіру   10   6 Материалды оқушыларға жеткізу   9   7 Сабақты түрлендіруде әдіс-тәсілдерді пайдалану   9   Мақсаты: Жас мамандардың кәсіптік белсенділігін анықтау, кәсіптік біліктілігінің мамандығына сәйкестігін бақылау. \Ескерту: Бағалау 10 баллдық жүйемен\

4 слайд

Екінші қадам: Жас маманның белсенділік айнасы р\с Аты-жөні Аталыкова С.   1 Өз пәнін меңгеру деңгейі   9   2 Сабақ жоспарын құру деңгейі   8   3 Сабақта көрнекі құралдарды пайдалану деңгейі 8     4 Өзіндік талдау, өз қызметіне баға беру деңгейі   8   5 Өзіндік білім жетілдіру   10   6 Материалды оқушыларға жеткізу   9   7 Сабақты түрлендіруде әдіс-тәсілдерді пайдалану   9   Мақсаты: Жас мамандардың кәсіптік белсенділігін анықтау, кәсіптік біліктілігінің мамандығына сәйкестігін бақылау. \Ескерту: Бағалау 10 баллдық жүйемен\

Теориялық бөлім Іс-тәжірибелік бөлім Нәтижелері Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспарын құру, сынып журналын толтыру,іс- қағаздард

5 слайд
Теориялық бөлім Іс-тәжірибелік бөлім Нәтижелері Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспарын құру, сынып журналын толтыру,іс- қағаздарды толтыруды түсіндірді Үнемі күнтізбелік және сабақ жоспарын, сынып журналын толтыру Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспарын құру, сынып журналын толтыру,іс- қағаздарды толтыруды үйрендім Пән бойынша әдістемелік нұсқаулықтармен таныстырды Пән бойынша әдістемелік нұсқаулықтармен танысу Пән бойынша әдістемелік нұсқаулықтарды басшылыққа алып, іс- тәжірибемде қолдандым Білім беру технологияларын жүзеге асыру технологияларымен таныстыру Сабақ барысында білім беру технологиялары түрлерін қолдану Білім беру технологиялары түрлерін сабақ барысында қолдана бастадым (ойын, сын тұрғысынан ойлау) Өз білімін күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, озық іс- тәжірибелерді оқып үйрену Өз білімімді үнемі жетілдіру, өткізілетін тақырыптарды күнделікті өмірмен байланыстырып өту Өз білімімді үздіксіз жетілдірудемін, сабақта оқушыларды сабаққа ғана байланысты емес, өмірмен де байланыстырып өткіземін Стаждық іс-тәжірибелік күнделік

5 слайд

Теориялық бөлім Іс-тәжірибелік бөлім Нәтижелері Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспарын құру, сынып журналын толтыру,іс- қағаздарды толтыруды түсіндірді Үнемі күнтізбелік және сабақ жоспарын, сынып журналын толтыру Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспарын құру, сынып журналын толтыру,іс- қағаздарды толтыруды үйрендім Пән бойынша әдістемелік нұсқаулықтармен таныстырды Пән бойынша әдістемелік нұсқаулықтармен танысу Пән бойынша әдістемелік нұсқаулықтарды басшылыққа алып, іс- тәжірибемде қолдандым Білім беру технологияларын жүзеге асыру технологияларымен таныстыру Сабақ барысында білім беру технологиялары түрлерін қолдану Білім беру технологиялары түрлерін сабақ барысында қолдана бастадым (ойын, сын тұрғысынан ойлау) Өз білімін күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, озық іс- тәжірибелерді оқып үйрену Өз білімімді үнемі жетілдіру, өткізілетін тақырыптарды күнделікті өмірмен байланыстырып өту Өз білімімді үздіксіз жетілдірудемін, сабақта оқушыларды сабаққа ғана байланысты емес, өмірмен де байланыстырып өткіземін Стаждық іс-тәжірибелік күнделік

Жас маманмен жүргізілетін жұмыс жоспарының құрылымы үш кезеңнен тұрады: Айы 1 жыл Бейімделу 2 жыл Өзекті – бастысы 3 жы

6 слайд
Жас маманмен жүргізілетін жұмыс жоспарының құрылымы үш кезеңнен тұрады: Айы 1 жыл Бейімделу 2 жыл Өзекті – бастысы 3 жыл Бақылау 09 1.Сабақ жоспарын әзірлеу. Тақырыптық сабақ жоспарының құрылымын жасап үйрену. 2.Журнал толтыру талаптарымен танысу. 3.Өз білімін жетілдіру жоспарын құрып жұмыс жасау. 1.Оқытудың әдістері мен формаларын қарастыру. 2..Сабақ түрлері мен оларды саралау жолдарымен танысу.   1.Сабақ жоспарын даярлап бекіту. 2.Оқу үрдісінде білім технологиялары мен интерактивті әдістерді қолдану./Іздену, оқу/ 10-11 1.Оқытудың дидактикалық принциптерін талдау. 2.Сабаққа қатысу дәптерін бастау.Тәлімгердің, тәжірибелі ұстаздардың сабағына қатысу. 1.Жас ерекшелік психологиясының өзіндік ерекшеліктерімен танысу. 2.Үлгермеушілікті болдырмаудың жолдарын қарастыру. 1.Әріптестердің сабақтарына қатысу. 2.Сабақты талдау жолдарын жетілдіру.   12-01 1.Оқу материалының мазмұнын талдап үйрену.Эмпирикалық білім, теориялық білім, заңдар, ұстанымдар, теория мен идеялар негізі мен анықтамасын зерттеу. 2.Әдістемелік бірлестіктегі әріптестердің сабағына қатысу. 1 Бағалау талаптары мен критерий- лерімен танысу. 2.Ата-анамен жұмыс жасау жолдарын қарастыру. 3.Тәлімгердің сабаққа қатысуы 1.Педагогикалық технологияның элементтерін сабақ үрдісіне енгізу. 2. Ашық сабақтар беру. 3. Сабаққа қатысу 02-03 1.Білім үрдісіндегі педагогикалық технологиялармен танысу. 2.Талдау, өзіндік талдау жасауды үйрену. 1.Өз білімін көтеру жоспарымен жұмыс жасау. 2.Ақпараттық технология бойынша мәліметтер жинақтау. 3.Электронды оқулықтармен жұмыс жасауды дамыту. 1.Оқушылардың білімге қызығушылығын дамыту жолдарымен танысу. 2.Жас маманның әдістемелік жинақтары /Келелі мәселе бойынша/ 04-05 1.Портфолио жинақтау 2.Жас маман мен тәлімгердің жыл бойы жасаған жұмыстарының қорытындысы 1.Ашық сабақтар беру. 2.Сабақ үлгерімі бойынша мониторинг жасау. 1.Тәжірибе жинақтау жұмыстарын жүйелеу. Мониторинг жасау. 2.Мұғалімнің кәсіби мінездемесін қалыптастыру, қорытындылау.

6 слайд

Жас маманмен жүргізілетін жұмыс жоспарының құрылымы үш кезеңнен тұрады: Айы 1 жыл Бейімделу 2 жыл Өзекті – бастысы 3 жыл Бақылау 09 1.Сабақ жоспарын әзірлеу. Тақырыптық сабақ жоспарының құрылымын жасап үйрену. 2.Журнал толтыру талаптарымен танысу. 3.Өз білімін жетілдіру жоспарын құрып жұмыс жасау. 1.Оқытудың әдістері мен формаларын қарастыру. 2..Сабақ түрлері мен оларды саралау жолдарымен танысу.   1.Сабақ жоспарын даярлап бекіту. 2.Оқу үрдісінде білім технологиялары мен интерактивті әдістерді қолдану./Іздену, оқу/ 10-11 1.Оқытудың дидактикалық принциптерін талдау. 2.Сабаққа қатысу дәптерін бастау.Тәлімгердің, тәжірибелі ұстаздардың сабағына қатысу. 1.Жас ерекшелік психологиясының өзіндік ерекшеліктерімен танысу. 2.Үлгермеушілікті болдырмаудың жолдарын қарастыру. 1.Әріптестердің сабақтарына қатысу. 2.Сабақты талдау жолдарын жетілдіру.   12-01 1.Оқу материалының мазмұнын талдап үйрену.Эмпирикалық білім, теориялық білім, заңдар, ұстанымдар, теория мен идеялар негізі мен анықтамасын зерттеу. 2.Әдістемелік бірлестіктегі әріптестердің сабағына қатысу. 1 Бағалау талаптары мен критерий- лерімен танысу. 2.Ата-анамен жұмыс жасау жолдарын қарастыру. 3.Тәлімгердің сабаққа қатысуы 1.Педагогикалық технологияның элементтерін сабақ үрдісіне енгізу. 2. Ашық сабақтар беру. 3. Сабаққа қатысу 02-03 1.Білім үрдісіндегі педагогикалық технологиялармен танысу. 2.Талдау, өзіндік талдау жасауды үйрену. 1.Өз білімін көтеру жоспарымен жұмыс жасау. 2.Ақпараттық технология бойынша мәліметтер жинақтау. 3.Электронды оқулықтармен жұмыс жасауды дамыту. 1.Оқушылардың білімге қызығушылығын дамыту жолдарымен танысу. 2.Жас маманның әдістемелік жинақтары /Келелі мәселе бойынша/ 04-05 1.Портфолио жинақтау 2.Жас маман мен тәлімгердің жыл бойы жасаған жұмыстарының қорытындысы 1.Ашық сабақтар беру. 2.Сабақ үлгерімі бойынша мониторинг жасау. 1.Тәжірибе жинақтау жұмыстарын жүйелеу. Мониторинг жасау. 2.Мұғалімнің кәсіби мінездемесін қалыптастыру, қорытындылау.

Коммуникативті - ортаға тез бейімделу, оқушылармен тез тіл табысып,ұжыммен жағымды қарым-қатынас

7 слайд
Коммуникативті - ортаға тез бейімделу, оқушылармен тез тіл табысып,ұжыммен жағымды қарым-қатынас орнату. Рефлексивті- Мұғалімнің өз-өзіне көңіл бөлуі , оқушылардың іс- әрекетін түсіне білуі , кері байланыс орнату. Эмпатиялық – өзге адамдардың жан дүниесін түсіну мен жай-күйін ұғыну, өзін басқаның орнына қоя білу. Жас маманның педагогикалық іс-әрекетінің нәтижелігі

7 слайд

Коммуникативті - ортаға тез бейімделу, оқушылармен тез тіл табысып,ұжыммен жағымды қарым-қатынас орнату. Рефлексивті- Мұғалімнің өз-өзіне көңіл бөлуі , оқушылардың іс- әрекетін түсіне білуі , кері байланыс орнату. Эмпатиялық – өзге адамдардың жан дүниесін түсіну мен жай-күйін ұғыну, өзін басқаның орнына қоя білу. Жас маманның педагогикалық іс-әрекетінің нәтижелігі

( ЖАС ПЕДАГОГТАРҒА КЕҢЕС 1.Оптимист болыңыздар! 2.Ең бастысы мынаны ұмытпаңыздар: балалар-олар да үлкендер; 3.Ештеңеден қорықпаң

8 слайд
( ЖАС ПЕДАГОГТАРҒА КЕҢЕС 1.Оптимист болыңыздар! 2.Ең бастысы мынаны ұмытпаңыздар: балалар-олар да үлкендер; 3.Ештеңеден қорықпаңыз: тәжірибелі ұстаздарға арқа сүйеңіз; 4.Ата-аналармен қалай қарым-қатынас жасау керек? Балалармен қалай қарым-қатынас жасасаңыз, олармен де дәл солай болыңыз.Үлкендер-олар шаршаған үлкен балалар тәрізді; 5. Әкімшілікпен қарым-қатынаста мына техниканы ұстаңыз( сізге кеңес берсе де, бұйрық берсе де.Бірақ,өзіңіз дұрыс дегенді ғана істеңіз)үМансап қумаңыз; 6. Ұмытпаңыз: сыныпқа алғаш кіргеніңіз,алғашқы сабақтар.алғашқы танысулар-барлық алғашқы нәрселер үлкен маңызға ие; 7.Мына ережені ұстаныңыз: егер де сіз балаға ең алдымен еркіндік беріп,одан кейін қаталдыққа барсаңыз –олар сізді ұнатпайды,одан кейін босатсаңыз- сізге риза болады; 8.Есте сақтаңыз: сіздің ең басты жұмысыңыз-балалармен қарым-қатынас жасау; 9.Балалардың көзінше-жұмыссыз отырмаңыз; 10. Өзіңіздің жылуыңызды кім қажет етсе содан аямаңыз.

8 слайд

( ЖАС ПЕДАГОГТАРҒА КЕҢЕС 1.Оптимист болыңыздар! 2.Ең бастысы мынаны ұмытпаңыздар: балалар-олар да үлкендер; 3.Ештеңеден қорықпаңыз: тәжірибелі ұстаздарға арқа сүйеңіз; 4.Ата-аналармен қалай қарым-қатынас жасау керек? Балалармен қалай қарым-қатынас жасасаңыз, олармен де дәл солай болыңыз.Үлкендер-олар шаршаған үлкен балалар тәрізді; 5. Әкімшілікпен қарым-қатынаста мына техниканы ұстаңыз( сізге кеңес берсе де, бұйрық берсе де.Бірақ,өзіңіз дұрыс дегенді ғана істеңіз)үМансап қумаңыз; 6. Ұмытпаңыз: сыныпқа алғаш кіргеніңіз,алғашқы сабақтар.алғашқы танысулар-барлық алғашқы нәрселер үлкен маңызға ие; 7.Мына ережені ұстаныңыз: егер де сіз балаға ең алдымен еркіндік беріп,одан кейін қаталдыққа барсаңыз –олар сізді ұнатпайды,одан кейін босатсаңыз- сізге риза болады; 8.Есте сақтаңыз: сіздің ең басты жұмысыңыз-балалармен қарым-қатынас жасау; 9.Балалардың көзінше-жұмыссыз отырмаңыз; 10. Өзіңіздің жылуыңызды кім қажет етсе содан аямаңыз.

ЖАС ПЕДАГОГТАРҒА КЕҢЕС 11.Мұғалім-әрқашан бірқалыпты,нық,сенімді, жақсы көңіл-күйде болуға тиісті; 12. Оқушылармен амандасып жүр

9 слайд
ЖАС ПЕДАГОГТАРҒА КЕҢЕС 11.Мұғалім-әрқашан бірқалыпты,нық,сенімді, жақсы көңіл-күйде болуға тиісті; 12. Оқушылармен амандасып жүріңіз,бұл өте маңызды 13.Өзіңіздің оқушыларыңыз туралы білуге ұмтылыңыз. Бұл сізге педагогикалық талдау жасауға көмектеседі. 14.Өз қателігіңізге ұялмаңыз.Балалар үлкендерге қарағанда қатені үнемі кешіреді. 15.Шешім қабылдарда күдіктенсеңіз, ең жақсысы- асықпаңыз 16. Ойлану-сіздің ең басты мақсатыңыз 17.Бала болып та көріңіз,балалармен ойнаңыз,күліңіз,секіріңіз. Өзіңіздін мұғалімдігіңізді балалық шағыңыздың жалғасы сияқты қабылдаңыз

9 слайд

ЖАС ПЕДАГОГТАРҒА КЕҢЕС 11.Мұғалім-әрқашан бірқалыпты,нық,сенімді, жақсы көңіл-күйде болуға тиісті; 12. Оқушылармен амандасып жүріңіз,бұл өте маңызды 13.Өзіңіздің оқушыларыңыз туралы білуге ұмтылыңыз. Бұл сізге педагогикалық талдау жасауға көмектеседі. 14.Өз қателігіңізге ұялмаңыз.Балалар үлкендерге қарағанда қатені үнемі кешіреді. 15.Шешім қабылдарда күдіктенсеңіз, ең жақсысы- асықпаңыз 16. Ойлану-сіздің ең басты мақсатыңыз 17.Бала болып та көріңіз,балалармен ойнаңыз,күліңіз,секіріңіз. Өзіңіздін мұғалімдігіңізді балалық шағыңыздың жалғасы сияқты қабылдаңыз