Материалдар / Тақырыбы:Тік белдемше. Шығу тарихы. Мата таңдау.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы:Тік белдемше. Шығу тарихы. Мата таңдау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сәндік-қолданбалы өнер оқушылардың эстетикалық және еңбектегі рухани дамуында ерекше рөл атқарады. Қолданбалы өнермен айналысу халықтық өнер туындылармен таныстырып, оқушылардың эстетикалық талғамын қалыптастырып қана қоймай, оларға қажетті техникалық білім беріп, еңбек, білік дағдыларын жетілдіреді, яғни еңбекке, мамандық таңдауға психологиялық және практикалық дайындық жасайды.Оқушыларды көркемөнерге бейімділігін дұрыс пайдалана білуге үйретіп, үнемі сәндік- қолданбалы өнер туындылырының эстетикалық маңыздылығын ашып отыру бағытында технология, сурет пәні мұғалімдері жұмыс істейді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
520
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сыныбы: 6 Тақырыбы:Тік белдемше. Шығу тарихы. Мата таңдау. С/ж. Белдемше эскизін салу Мақсаты: Білімділік: оқушыларды белдемше

1 слайд
Сыныбы: 6 Тақырыбы:Тік белдемше. Шығу тарихы. Мата таңдау. С/ж. Белдемше эскизін салу Мақсаты: Білімділік: оқушыларды белдемшенінің түрлерімен, шығу тарихымен таныстыру. Белдемшеге мата таңдауды, белдемше эскиздерін салып, киімдді сипаттауды үйрету; Дамытушылы қ: оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту; Тәрбиелілік: эстетикалық талғамға, кездесетін қиындықтарды жеңе білуге, бірізділікке, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.

1 слайд

Сыныбы: 6 Тақырыбы:Тік белдемше. Шығу тарихы. Мата таңдау. С/ж. Белдемше эскизін салу Мақсаты: Білімділік: оқушыларды белдемшенінің түрлерімен, шығу тарихымен таныстыру. Белдемшеге мата таңдауды, белдемше эскиздерін салып, киімдді сипаттауды үйрету; Дамытушылы қ: оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту; Тәрбиелілік: эстетикалық талғамға, кездесетін қиындықтарды жеңе білуге, бірізділікке, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.

•Үй тапсырмасын тексеру (графикалық диктант арқылы). Сұрақ жауабымен келіссе «Иә - » , келіспесе «жоқ Λ » белгілейді. 1.Тігі

2 слайд
•Үй тапсырмасын тексеру (графикалық диктант арқылы). Сұрақ жауабымен келіссе «Иә - » , келіспесе «жоқ Λ » белгілейді. 1.Тігін машинасымен жұмыс істегенде жарық сол жақтан түсу керек. 2.Іс тігушімен машина столының ара-қашықтығы 16-20 см. болу керек. 3.Іс машинасын сабақтағанда аяқты педальдан алу керек. 4.Ине майысқан: ине сынады, жіп үзіледі, тістері босатылады. 5.Ине негізі төрт бөліктен тұрады. 6.Қалың мата тігу үшін № 90 инені қолдану керек. 7.Махавик тек бір бағытта жұмыс атқарушыға қарай айналу керек. 8.Машина іске қосылмай тұрғанда қысу табаны түсіп тұрады. 9.Қол машинасын 1870 жылы ойлап тапқан. 10.Аяқ машинасының ең керек деталы аяқ жетегі. 11.Ине дұрыс егелмеген: жіп үзіледі, мата жіптерін жұлады. 12.Қол машинасымен аяқ машинасының сабақталуы бірдей емес. 13.Қайыққа шөрік дұрыс кигізлсе, сағат тіліне қарсы айналады. 14.Орындық машина инесіне қарама –қарсы тұруы керек. 15.Қайыққа шөрікті кигізгеннен кейін, жіп 10-15 шығып тұруы керек.

2 слайд

•Үй тапсырмасын тексеру (графикалық диктант арқылы). Сұрақ жауабымен келіссе «Иә - » , келіспесе «жоқ Λ » белгілейді. 1.Тігін машинасымен жұмыс істегенде жарық сол жақтан түсу керек. 2.Іс тігушімен машина столының ара-қашықтығы 16-20 см. болу керек. 3.Іс машинасын сабақтағанда аяқты педальдан алу керек. 4.Ине майысқан: ине сынады, жіп үзіледі, тістері босатылады. 5.Ине негізі төрт бөліктен тұрады. 6.Қалың мата тігу үшін № 90 инені қолдану керек. 7.Махавик тек бір бағытта жұмыс атқарушыға қарай айналу керек. 8.Машина іске қосылмай тұрғанда қысу табаны түсіп тұрады. 9.Қол машинасын 1870 жылы ойлап тапқан. 10.Аяқ машинасының ең керек деталы аяқ жетегі. 11.Ине дұрыс егелмеген: жіп үзіледі, мата жіптерін жұлады. 12.Қол машинасымен аяқ машинасының сабақталуы бірдей емес. 13.Қайыққа шөрік дұрыс кигізлсе, сағат тіліне қарсы айналады. 14.Орындық машина инесіне қарама –қарсы тұруы керек. 15.Қайыққа шөрікті кигізгеннен кейін, жіп 10-15 шығып тұруы керек.

Графикалық диктанттың жауаптары _Λ_ _ Λ Λ_ Λ Λ_ _ Λ_ _ _

3 слайд
Графикалық диктанттың жауаптары _Λ_ _ Λ Λ_ Λ Λ_ _ Λ_ _ _

3 слайд

Графикалық диктанттың жауаптары _Λ_ _ Λ Λ_ Λ Λ_ _ Λ_ _ _

Бағалау рейтингі Сұрақтар Баға 15-14 “5” 13-10 “4” 9-5 “3”

4 слайд
Бағалау рейтингі Сұрақтар Баға 15-14 “5” 13-10 “4” 9-5 “3”

4 слайд

Бағалау рейтингі Сұрақтар Баға 15-14 “5” 13-10 “4” 9-5 “3”

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

5 слайд
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

5 слайд

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Машина инесінің құрылысы қандай? Тігін машинасымен жұмыс кезіндегі техника қауіпсіздік ережесі Тігін машинасының астыңғы жіпті

6 слайд
Машина инесінің құрылысы қандай? Тігін машинасымен жұмыс кезіндегі техника қауіпсіздік ережесі Тігін машинасының астыңғы жіпті реттеуіш бөлшегі қалай аталады? Қол жұмыстары кезіндегі техника қауіпсіздік ережелерін ата.

6 слайд

Машина инесінің құрылысы қандай? Тігін машинасымен жұмыс кезіндегі техника қауіпсіздік ережесі Тігін машинасының астыңғы жіпті реттеуіш бөлшегі қалай аталады? Қол жұмыстары кезіндегі техника қауіпсіздік ережелерін ата.

Шығу тарихы •XV ғасырда готикалық •XVI ғасырда бороккалық •XVII ғасырда рококо •XIX ғасырда біресе кең, біресе тар болды. •XIX

7 слайд
Шығу тарихы •XV ғасырда готикалық •XVI ғасырда бороккалық •XVII ғасырда рококо •XIX ғасырда біресе кең, біресе тар болды. •XIX ғасырдың соңына ғана қарапайым бола бастады.

7 слайд

Шығу тарихы •XV ғасырда готикалық •XVI ғасырда бороккалық •XVII ғасырда рококо •XIX ғасырда біресе кең, біресе тар болды. •XIX ғасырдың соңына ғана қарапайым бола бастады.

8 слайд

8 слайд

Тік Етек жағынан тарылтылған Етек жағынан кеңейтілген Белдемше силуеті

9 слайд
Тік Етек жағынан тарылтылған Етек жағынан кеңейтілген Белдемше силуеті

9 слайд

Тік Етек жағынан тарылтылған Етек жағынан кеңейтілген Белдемше силуеті

Пішімі жағынан

10 слайд
Пішімі жағынан

10 слайд

Пішімі жағынан

Белдемшелер

11 слайд
Белдемшелер

11 слайд

Белдемшелер

Мата таңдау Жыл мезгіліне байланысты. Жазда жұқа, салқын түстер. Қыста қалың, жылы түстер.

12 слайд
Мата таңдау Жыл мезгіліне байланысты. Жазда жұқа, салқын түстер. Қыста қалың, жылы түстер.

12 слайд

Мата таңдау Жыл мезгіліне байланысты. Жазда жұқа, салқын түстер. Қыста қалың, жылы түстер.

Матаны таңдау Пішіміне Фигура ерекшелігіне Белдемше моделіне Мезгілге

13 слайд
Матаны таңдау Пішіміне Фигура ерекшелігіне Белдемше моделіне Мезгілге

13 слайд

Матаны таңдау Пішіміне Фигура ерекшелігіне Белдемше моделіне Мезгілге

Әдемілік Ыңғайлылық Гигиеналық Кигенде ыңғайлы, мықты, деформацияға төзімді, сенімді Әдемі, қазіргі мода талабына сай,

14 слайд
Әдемілік Ыңғайлылық Гигиеналық Кигенде ыңғайлы, мықты, деформацияға төзімді, сенімді Әдемі, қазіргі мода талабына сай, адамның дене бітімі, жас ерекшелігі ескерілген Жылу сақтағыштық, ауа өткізгіштігі, Гигроско- пиялығы Шығыны аз Экономикалық Белдемшеге қойылатын талаптар

14 слайд

Әдемілік Ыңғайлылық Гигиеналық Кигенде ыңғайлы, мықты, деформацияға төзімді, сенімді Әдемі, қазіргі мода талабына сай, адамның дене бітімі, жас ерекшелігі ескерілген Жылу сақтағыштық, ауа өткізгіштігі, Гигроско- пиялығы Шығыны аз Экономикалық Белдемшеге қойылатын талаптар

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

Сарамандық жұмыста топқа бөлемін •І топ Тік белдемше •ІІ топ Қиықты •ІІІ топ Конусты

19 слайд
Сарамандық жұмыста топқа бөлемін •І топ Тік белдемше •ІІ топ Қиықты •ІІІ топ Конусты

19 слайд

Сарамандық жұмыста топқа бөлемін •І топ Тік белдемше •ІІ топ Қиықты •ІІІ топ Конусты

Венн диаграммасы Жаздық мата қыстық мата

20 слайд
Венн диаграммасы Жаздық мата қыстық мата

20 слайд

Венн диаграммасы Жаздық мата қыстық мата

Әдемілік Ыңғайлылық Гигиеналық Кигенде ыңғайлы, мықты, деформацияға төзімді, сенімді Әдемі, қазіргі мода талабына сай, адамның

21 слайд
Әдемілік Ыңғайлылық Гигиеналық Кигенде ыңғайлы, мықты, деформацияға төзімді, сенімді Әдемі, қазіргі мода талабына сай, адамның дене бітімі, жас ерекшелігі ескерілген Жылу сақтағыштық, ауа өткізгіштігі, гигроскопиялығы Шығыны аз Экономикалық

21 слайд

Әдемілік Ыңғайлылық Гигиеналық Кигенде ыңғайлы, мықты, деформацияға төзімді, сенімді Әдемі, қазіргі мода талабына сай, адамның дене бітімі, жас ерекшелігі ескерілген Жылу сақтағыштық, ауа өткізгіштігі, гигроскопиялығы Шығыны аз Экономикалық

22 слайд

22 слайд

Силуэтіне қарай белдемше қалай бөлінеді?

23 слайд
Силуэтіне қарай белдемше қалай бөлінеді?

23 слайд

Силуэтіне қарай белдемше қалай бөлінеді?

24 слайд

24 слайд

Пішіміне қарай қалай аталады?

25 слайд
Пішіміне қарай қалай аталады?

25 слайд

Пішіміне қарай қалай аталады?

•І топ. Ертегі мен жұмбақтар құрастыру •ІІ топ. Өлең құрастыру, әңгіме жазу. •ІІІ топ. Эссе жазу

26 слайд
•І топ. Ертегі мен жұмбақтар құрастыру •ІІ топ. Өлең құрастыру, әңгіме жазу. •ІІІ топ. Эссе жазу

26 слайд

•І топ. Ертегі мен жұмбақтар құрастыру •ІІ топ. Өлең құрастыру, әңгіме жазу. •ІІІ топ. Эссе жазу

Үйге тапсырма 1.Жаңаша үлгідегі 3 белдемшенің эскизін салып, сипаттама беру.

27 слайд
Үйге тапсырма 1.Жаңаша үлгідегі 3 белдемшенің эскизін салып, сипаттама беру.

27 слайд

Үйге тапсырма 1.Жаңаша үлгідегі 3 белдемшенің эскизін салып, сипаттама беру.