Материалдар / "Тәрбиешінің өз білімін көтеру" жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Тәрбиешінің өз білімін көтеру" жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық мұғалімдерге қажет, мұғалімнің өз білімін көтеру жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2020
2501
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

1. Кіріспе Қазіргі заман тәрбиешісі тек өз пәнінің терең білгірі болу емес, тарихи- танымдық,педагогикалық-психологиялық сауа

2 слайд
1. Кіріспе Қазіргі заман тәрбиешісі тек өз пәнінің терең білгірі болу емес, тарихи- танымдық,педагогикалық-психологиялық сауатты, саяси-эконмикалық білімді және ақпараттық-коммуникациялық білімді және ақпараттық–коммуникациялық технологияны жан-жақты меңгерген ақпараттық құзырлы маман болу керек.

2 слайд

1. Кіріспе Қазіргі заман тәрбиешісі тек өз пәнінің терең білгірі болу емес, тарихи- танымдық,педагогикалық-психологиялық сауатты, саяси-эконмикалық білімді және ақпараттық-коммуникациялық білімді және ақпараттық–коммуникациялық технологияны жан-жақты меңгерген ақпараттық құзырлы маман болу керек.

ХХ I ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу керектігін

3 слайд
ХХ I ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу керектігін атап көрсетті: Компьютерлік техниканы, интернет, телекоммуникациялық желі, электрондық және телекоммуникациялық құралдарды, мультимедиалық электрондық оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді пайдалану арқылы білім сапасын көтеру. Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауында:

3 слайд

ХХ I ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу керектігін атап көрсетті: Компьютерлік техниканы, интернет, телекоммуникациялық желі, электрондық және телекоммуникациялық құралдарды, мультимедиалық электрондық оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді пайдалану арқылы білім сапасын көтеру. Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауында:

4 слайд

4 слайд

Өз бетінше білім жетілдіру көздері Педагогика ғылымы жетістіктерін жүйелі оқып-үйрену Өзіндік іс-тәжірибе мен арнайы сын

5 слайд
Өз бетінше білім жетілдіру көздері Педагогика ғылымы жетістіктерін жүйелі оқып-үйрену Өзіндік іс-тәжірибе мен арнайы сынақ жұмыстарын жүргізуПедагогикалық озат тәжірибені зерттеп, жинақтау

5 слайд

Өз бетінше білім жетілдіру көздері Педагогика ғылымы жетістіктерін жүйелі оқып-үйрену Өзіндік іс-тәжірибе мен арнайы сынақ жұмыстарын жүргізуПедагогикалық озат тәжірибені зерттеп, жинақтау

Өз бетінше білім жетілді рудің басты бағыт тары Жалпы ой-өрісін кеңейту, жалпы білімін көтеруӨзіндік танымдық- шығармашыл

6 слайд
Өз бетінше білім жетілді рудің басты бағыт тары Жалпы ой-өрісін кеңейту, жалпы білімін көтеруӨзіндік танымдық- шығармашылық қабілеттерін арттыруКәсіби шебер лігін, пәндік біліктілігін жетілдіру

6 слайд

Өз бетінше білім жетілді рудің басты бағыт тары Жалпы ой-өрісін кеңейту, жалпы білімін көтеруӨзіндік танымдық- шығармашылық қабілеттерін арттыруКәсіби шебер лігін, пәндік біліктілігін жетілдіру

Білім жетілдірудің негізгі мазмұны Теориял ық білімін жетілді ру Психолог иялық – педагогик алық шеберлік Әдістем елік Біл

7 слайд
Білім жетілдірудің негізгі мазмұны Теориял ық білімін жетілді ру Психолог иялық – педагогик алық шеберлік Әдістем елік Білім жетілді ру. Тәжірби елік білімін жетілді ру

7 слайд

Білім жетілдірудің негізгі мазмұны Теориял ық білімін жетілді ру Психолог иялық – педагогик алық шеберлік Әдістем елік Білім жетілді ру. Тәжірби елік білімін жетілді ру

Тәрбиешінің өз білімін жетілдіру жұмысының мазмұны мына төмендегі төрт сала бойынша жүргізіліп келеді: 1.Теориялық бі

8 слайд
Тәрбиешінің өз білімін жетілдіру жұмысының мазмұны мына төмендегі төрт сала бойынша жүргізіліп келеді: 1.Теориялық білім жетілдіру; 2.Тәжірбиелік білім жетілдіру; 3.Әдістемелік білім жетілдіру; 4.Психологиялық-педагогикалық шеберлік

8 слайд

Тәрбиешінің өз білімін жетілдіру жұмысының мазмұны мына төмендегі төрт сала бойынша жүргізіліп келеді: 1.Теориялық білім жетілдіру; 2.Тәжірбиелік білім жетілдіру; 3.Әдістемелік білім жетілдіру; 4.Психологиялық-педагогикалық шеберлік

I бөлім. Теориялық білім жетілдіру - Психология, педагогика,социология және дидактика салалары бойынша теориялық білімін жет

9 слайд
I бөлім. Теориялық білім жетілдіру - Психология, педагогика,социология және дидактика салалары бойынша теориялық білімін жетілдіру; - Қазіргі білім беру технологияларының негіздерін оқып-үйрену; - Қазақстан Республикасының білім туралы негізгі нормативтік құжаттарын оқып-үйрену; - Инновациялық педагогиканың негізгі бағыттарын оқып- үйрену, білім берудің жаңа парадигмаларының мәнін терең түсіну; - Жаңа ақпараттық және коммуникативтік технологияларды оқып-үйрену.

9 слайд

I бөлім. Теориялық білім жетілдіру - Психология, педагогика,социология және дидактика салалары бойынша теориялық білімін жетілдіру; - Қазіргі білім беру технологияларының негіздерін оқып-үйрену; - Қазақстан Республикасының білім туралы негізгі нормативтік құжаттарын оқып-үйрену; - Инновациялық педагогиканың негізгі бағыттарын оқып- үйрену, білім берудің жаңа парадигмаларының мәнін терең түсіну; - Жаңа ақпараттық және коммуникативтік технологияларды оқып-үйрену.

II бөлім. Тәжірбиелік білімін жетілдіру. - Пән бойынша жоғары оқу орнындағы білім деңгейінде білімін толықтыру; -Білім станда

10 слайд
II бөлім. Тәжірбиелік білімін жетілдіру. - Пән бойынша жоғары оқу орнындағы білім деңгейінде білімін толықтыру; -Білім стандарттары,оқу бағдарламалары , оқу жоспарларын зерттеу, сараптау,жаңа буын оқулық- тары және басқа да оқу-әдістемелік құралдарды оқып-үйрену; -Өз мамандығын сәйкес ғылым салалары бойынша жаңалықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру; -Өз пәні бойынша жаңа ақпараттар алу, жаңа білімдер игеру.

10 слайд

II бөлім. Тәжірбиелік білімін жетілдіру. - Пән бойынша жоғары оқу орнындағы білім деңгейінде білімін толықтыру; -Білім стандарттары,оқу бағдарламалары , оқу жоспарларын зерттеу, сараптау,жаңа буын оқулық- тары және басқа да оқу-әдістемелік құралдарды оқып-үйрену; -Өз мамандығын сәйкес ғылым салалары бойынша жаңалықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру; -Өз пәні бойынша жаңа ақпараттар алу, жаңа білімдер игеру.

III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру - Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды оқып-үйрену; -Пәнді оқытуды

11 слайд
III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру - Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды оқып-үйрену; -Пәнді оқытудың тиімді технологияларын, белсенді оқыту әдіс- формаларын, қазіргі талаптарға байланысты пәнді оқытудың арнайы әдістемесін оқып- үйрену; -Озат педагогикалық тәжірибе мен педагогика ғылымының жетістіктерін оқып-үйрену, практикаға ендіру; Мектепалды дайындық тобында әр түрлі әдістемелік жұмыстарға белсене қатыс у -Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді оқып-үйрену.

11 слайд

III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру - Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды оқып-үйрену; -Пәнді оқытудың тиімді технологияларын, белсенді оқыту әдіс- формаларын, қазіргі талаптарға байланысты пәнді оқытудың арнайы әдістемесін оқып- үйрену; -Озат педагогикалық тәжірибе мен педагогика ғылымының жетістіктерін оқып-үйрену, практикаға ендіру; Мектепалды дайындық тобында әр түрлі әдістемелік жұмыстарға белсене қатыс у -Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді оқып-үйрену.

IV бөлім. Психологиялық-педагогикалық шеберлік -Саяси, ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттерді оқу арқылы білімін тереңдету

12 слайд
IV бөлім. Психологиялық-педагогикалық шеберлік -Саяси, ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттерді оқу арқылы білімін тереңдету және ой-өрісін кеңейту; -Жеке тұлғаның дамуын бағдарлау. -Этика мен эстетика, экология мен экономика мәселелерін оқып-үйрену,

12 слайд

IV бөлім. Психологиялық-педагогикалық шеберлік -Саяси, ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттерді оқу арқылы білімін тереңдету және ой-өрісін кеңейту; -Жеке тұлғаның дамуын бағдарлау. -Этика мен эстетика, экология мен экономика мәселелерін оқып-үйрену,

II бөлім. Тәжірбиелік білімін жетілдіру. 1 Алдыңғы қатарлы тәрбиешілердің тәжірбиесін үйрену. Уақыты Сабақ кезінде Тәрбиеші

13 слайд
II бөлім. Тәжірбиелік білімін жетілдіру. 1 Алдыңғы қатарлы тәрбиешілердің тәжірбиесін үйрену. Уақыты Сабақ кезінде Тәрбиешінің аты-жөні. Үнемі Білім салалары бойынша ұйымдастырылған іс-әрекетінен ашық сабақ өткізу. Тәжірбие жинақтау. Педагогикалық сайыстарға (аудандық облыстық) семинарларға қатысу Тәрбиешілер Өзара пікір алмасу. Интернет сайттарынан іздену. 2 Аудан мектепалды дайындық топтарындағы жаңашыл тәрбиешілердің жұмысымен педагогикалық қатынас. Үнемі 1.Білім жетілдіру курсы. 2.Тәрбиеші білімін ұдайы жетілдіру, кәсіби шеберлігін шыңдау. 3.Баланы ақпарат, жаңалықпен қамтамасыз ету. Ата-анамен тығыз байланыс орнату. Курстарға бару, үйрену, тәжірбие бөлісу. 3 Мектепалды дайындық тобын бақылау. Үнемі. Бақылау обьективті Шынайылықты арнайы түрде қабылдау. тесттер анкета Тәрбие жұмысы арқылы меңгерген білімін жетілдіру. Сұрақ- жауаптар. Пікірін Тыңдау.

13 слайд

II бөлім. Тәжірбиелік білімін жетілдіру. 1 Алдыңғы қатарлы тәрбиешілердің тәжірбиесін үйрену. Уақыты Сабақ кезінде Тәрбиешінің аты-жөні. Үнемі Білім салалары бойынша ұйымдастырылған іс-әрекетінен ашық сабақ өткізу. Тәжірбие жинақтау. Педагогикалық сайыстарға (аудандық облыстық) семинарларға қатысу Тәрбиешілер Өзара пікір алмасу. Интернет сайттарынан іздену. 2 Аудан мектепалды дайындық топтарындағы жаңашыл тәрбиешілердің жұмысымен педагогикалық қатынас. Үнемі 1.Білім жетілдіру курсы. 2.Тәрбиеші білімін ұдайы жетілдіру, кәсіби шеберлігін шыңдау. 3.Баланы ақпарат, жаңалықпен қамтамасыз ету. Ата-анамен тығыз байланыс орнату. Курстарға бару, үйрену, тәжірбие бөлісу. 3 Мектепалды дайындық тобын бақылау. Үнемі. Бақылау обьективті Шынайылықты арнайы түрде қабылдау. тесттер анкета Тәрбие жұмысы арқылы меңгерген білімін жетілдіру. Сұрақ- жауаптар. Пікірін Тыңдау.

III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру 1 Дәстүрлі емес сабақтар өткізу. Лекция Семинар Ойын сабақ Аралас сабақ Жалпы жән

14 слайд
III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру 1 Дәстүрлі емес сабақтар өткізу. Лекция Семинар Ойын сабақ Аралас сабақ Жалпы және ата- аналар жиналыстарында н емесе педагогикалық кеңесте өзекті баяндама оқу. Аудандық балабақша аралық тәжірбие алмасу семинарлары. Саяхат сабақ. Кіріктірілген сабақ. Орталықтарм ен жұмыс. Түсіндіру. Сұрақ-жауап Әңгімелеу. Сипаттау. Сергіту. Көрсету. Ой қозғау. Қосымша әдебиеттер Әдістемелік құралдар Көрнекі құралдар Үлестіру материалдары 2 Дидактик алық материал дарды көбейту. Отбасы және мектепалды дайындық топ «Интернет сайттарынан» іздену. Көрнекіліктер Парақша лар Суретті жұмбақ тар Музыкалық орталық . Теледидар. ДВД. Компьютер, ноутбук. 3 Байқаула рға дайындау . Тобы Балалардың аты-жөні. Ескерту. Топтағы балалар тізімі. Проблемалық мәселелерді шешуге көмек беру.

14 слайд

III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру 1 Дәстүрлі емес сабақтар өткізу. Лекция Семинар Ойын сабақ Аралас сабақ Жалпы және ата- аналар жиналыстарында н емесе педагогикалық кеңесте өзекті баяндама оқу. Аудандық балабақша аралық тәжірбие алмасу семинарлары. Саяхат сабақ. Кіріктірілген сабақ. Орталықтарм ен жұмыс. Түсіндіру. Сұрақ-жауап Әңгімелеу. Сипаттау. Сергіту. Көрсету. Ой қозғау. Қосымша әдебиеттер Әдістемелік құралдар Көрнекі құралдар Үлестіру материалдары 2 Дидактик алық материал дарды көбейту. Отбасы және мектепалды дайындық топ «Интернет сайттарынан» іздену. Көрнекіліктер Парақша лар Суретті жұмбақ тар Музыкалық орталық . Теледидар. ДВД. Компьютер, ноутбук. 3 Байқаула рға дайындау . Тобы Балалардың аты-жөні. Ескерту. Топтағы балалар тізімі. Проблемалық мәселелерді шешуге көмек беру.

IV бөлім. Психологиялық-педагогикалық шеберлік Жеке тұлғаның ғылыми танымын зерттеу. Бақылау Әңгіме Анкета Отбасындағы б

15 слайд
IV бөлім. Психологиялық-педагогикалық шеберлік Жеке тұлғаның ғылыми танымын зерттеу. Бақылау Әңгіме Анкета Отбасындағы баланың дамуын зерттеу (отбасына бару, сауалнама, тест) Тренинг жұмыстарын ұйымдастыру (тексеру, бағалау, статистикалық мағұлмат жинау, айқындау, болжау, бірігіп талдап шешу жолдарын іздестіру) «Бала тәрбиесіндегі ата- ана жауапкершілігі» Әңгімелесу. (ата- анамен тығыз қарым қатынас, пікірлесу, Бірлік, ынтымақ) Топтық жеке кеңес беру. Сауалнамалар беру, жинақтау, талдау. Қорыту. Балалардың психология лық ерекшелікте рін есепке алу. Т обы Баланың аты, тегі. Ескерту. МАД Жалпы топтағы балалардың диагностикалық карта арқылы психологиялық ерекшеліктерін есепке алу. Психо- физиологиялық қабілеттерін айқындайтын ойындармен дербес дамуына көмектесу.

15 слайд

IV бөлім. Психологиялық-педагогикалық шеберлік Жеке тұлғаның ғылыми танымын зерттеу. Бақылау Әңгіме Анкета Отбасындағы баланың дамуын зерттеу (отбасына бару, сауалнама, тест) Тренинг жұмыстарын ұйымдастыру (тексеру, бағалау, статистикалық мағұлмат жинау, айқындау, болжау, бірігіп талдап шешу жолдарын іздестіру) «Бала тәрбиесіндегі ата- ана жауапкершілігі» Әңгімелесу. (ата- анамен тығыз қарым қатынас, пікірлесу, Бірлік, ынтымақ) Топтық жеке кеңес беру. Сауалнамалар беру, жинақтау, талдау. Қорыту. Балалардың психология лық ерекшелікте рін есепке алу. Т обы Баланың аты, тегі. Ескерту. МАД Жалпы топтағы балалардың диагностикалық карта арқылы психологиялық ерекшеліктерін есепке алу. Психо- физиологиялық қабілеттерін айқындайтын ойындармен дербес дамуына көмектесу.

Білім жетілдіру жұмысының маңызды түрлері Кәсіптік байқау- сайыстар , олимпиа далар Ғылыми- практикал ық конферен циялар м

16 слайд
Білім жетілдіру жұмысының маңызды түрлері Кәсіптік байқау- сайыстар , олимпиа далар Ғылыми- практикал ық конферен циялар мен семинар- тренингте р Әдістеме лік кеңестер мен пед.оқул ар

16 слайд

Білім жетілдіру жұмысының маңызды түрлері Кәсіптік байқау- сайыстар , олимпиа далар Ғылыми- практикал ық конферен циялар мен семинар- тренингте р Әдістеме лік кеңестер мен пед.оқул ар

Білім жетілдір у жұмысы ның негізгі формала ры Жұптық немесе ұжымдық әдістемелік ізденіс жұмыстарыЖеке өзіндік ғылым

17 слайд
Білім жетілдір у жұмысы ның негізгі формала ры Жұптық немесе ұжымдық әдістемелік ізденіс жұмыстарыЖеке өзіндік ғылыми зерттеу жұмыстар ы Шығармашы лық ізденіс- зерттеу топтары

17 слайд

Білім жетілдір у жұмысы ның негізгі формала ры Жұптық немесе ұжымдық әдістемелік ізденіс жұмыстарыЖеке өзіндік ғылыми зерттеу жұмыстар ы Шығармашы лық ізденіс- зерттеу топтары

Бір жылдық жұмыс тәжірибемде өз білімімді көтере келе қазіргі заманның талабына сәйкес өзіндік білім көтеру жоспары мын

18 слайд
Бір жылдық жұмыс тәжірибемде өз білімімді көтере келе қазіргі заманның талабына сәйкес өзіндік білім көтеру жоспары мына бағытта жүргізілсе деген ұсынысым бар.: Өз бетінше білім алу әрекеті : Психологиялық,практикалық компоненттерден тұрады. I .Психологиялық компоненттерге: 1.Ақпараттық дамытушылық; 2.Мот и вациялық; 3.Эмоцияналдық-еріктік; II . Практикалық компоненттерге: 1.Мазмұндық; 2.Операционалдық-танымдық; 3.Ұймдастырушылық

18 слайд

Бір жылдық жұмыс тәжірибемде өз білімімді көтере келе қазіргі заманның талабына сәйкес өзіндік білім көтеру жоспары мына бағытта жүргізілсе деген ұсынысым бар.: Өз бетінше білім алу әрекеті : Психологиялық,практикалық компоненттерден тұрады. I .Психологиялық компоненттерге: 1.Ақпараттық дамытушылық; 2.Мот и вациялық; 3.Эмоцияналдық-еріктік; II . Практикалық компоненттерге: 1.Мазмұндық; 2.Операционалдық-танымдық; 3.Ұймдастырушылық

Бұл біріншіден өзінің кәсіби әрекетін жоғары деңгейде атқаруы, рефлексивтік мәдениетінің артуы үшін мұғалімнің философиялық,

19 слайд
Бұл біріншіден өзінің кәсіби әрекетін жоғары деңгейде атқаруы, рефлексивтік мәдениетінің артуы үшін мұғалімнің философиялық,психологиялық,педагогикалық әлеуметтанымдық т.б білімдердің қажеттілігін сезінуі, ”педагогикалық шығармашылық” педагогикалық экспреимент сияқты ұғымдардың мәнін түсінуі; екіншіден-білімнің үздіксіз екенін, мұғалім үшін оның тоқтауы өте қауіпті екенін ұғынуы; үшіншіден-өзінің нені білмейтінін анықтауы, кәсіби құзырлылығының деңгейін талдай алуы, өзінің әлеумет арасында қаншалықты мәртебесінің барлығын сараптай алуын білдіреді.

19 слайд

Бұл біріншіден өзінің кәсіби әрекетін жоғары деңгейде атқаруы, рефлексивтік мәдениетінің артуы үшін мұғалімнің философиялық,психологиялық,педагогикалық әлеуметтанымдық т.б білімдердің қажеттілігін сезінуі, ”педагогикалық шығармашылық” педагогикалық экспреимент сияқты ұғымдардың мәнін түсінуі; екіншіден-білімнің үздіксіз екенін, мұғалім үшін оның тоқтауы өте қауіпті екенін ұғынуы; үшіншіден-өзінің нені білмейтінін анықтауы, кәсіби құзырлылығының деңгейін талдай алуы, өзінің әлеумет арасында қаншалықты мәртебесінің барлығын сараптай алуын білдіреді.

Мұғалімнің танымдық қажеттіліктерімен, қызығушылықтарының дамуымен, өзінің шығармашылық әлеуетін өзінің дамытуының, өзін-өзі іс

20 слайд
Мұғалімнің танымдық қажеттіліктерімен, қызығушылықтарының дамуымен, өзінің шығармашылық әлеуетін өзінің дамытуының, өзін-өзі іске қосудың,кедергілермен шектеулерден шыға алудың жаңа мүмкіндіктерін здестірумен байланысты.

20 слайд

Мұғалімнің танымдық қажеттіліктерімен, қызығушылықтарының дамуымен, өзінің шығармашылық әлеуетін өзінің дамытуының, өзін-өзі іске қосудың,кедергілермен шектеулерден шыға алудың жаңа мүмкіндіктерін здестірумен байланысты.

Бұған мұғалімнің табандылығы, бастамашылдығы, мақсаттылығы, бағыттылығы және шығармашылық көңіл-күйі жатады.

21 слайд
Бұған мұғалімнің табандылығы, бастамашылдығы, мақсаттылығы, бағыттылығы және шығармашылық көңіл-күйі жатады.

21 слайд

Бұған мұғалімнің табандылығы, бастамашылдығы, мақсаттылығы, бағыттылығы және шығармашылық көңіл-күйі жатады.

Мұғалімнің өз қажеттілігіне орай ақпараттық теориясын, әдіснамасын, әдістері мен технологиясын терең меңгеру жатады. Бұл мақс

22 слайд
Мұғалімнің өз қажеттілігіне орай ақпараттық теориясын, әдіснамасын, әдістері мен технологиясын терең меңгеру жатады. Бұл мақсатты түрде оқу техникасын меңгеру, қажетті ақпаратты таба алу, әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасай білу, жазып, түртіп оқуды меңгеруден тұрады.

22 слайд

Мұғалімнің өз қажеттілігіне орай ақпараттық теориясын, әдіснамасын, әдістері мен технологиясын терең меңгеру жатады. Бұл мақсатты түрде оқу техникасын меңгеру, қажетті ақпаратты таба алу, әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасай білу, жазып, түртіп оқуды меңгеруден тұрады.

Өз бетінше білім алушының танымдық жұмысты тиімді ұйымдастыру дағдыларын білу, жұмысты орындауда нақты мақсаттармен айқын м

23 слайд
Өз бетінше білім алушының танымдық жұмысты тиімді ұйымдастыру дағдыларын білу, жұмысты орындауда нақты мақсаттармен айқын міндеттер белгілей алу .

23 слайд

Өз бетінше білім алушының танымдық жұмысты тиімді ұйымдастыру дағдыларын білу, жұмысты орындауда нақты мақсаттармен айқын міндеттер белгілей алу .

Кәсіби білім-білік қорын молайтып, тиімді таңдау жасай алады. Мақсатты бағытты педагогикалы қ үрдісті шығармашыл ықп

24 слайд
Кәсіби білім-білік қорын молайтып, тиімді таңдау жасай алады. Мақсатты бағытты педагогикалы қ үрдісті шығармашыл ықпен атқара алады. Нәтижелі қызмет жасап,оған терең талдау жасай алады.Білім жетілдіру жұмысынан күтілетін нәтижелер Кәсіби білім-білік қорын молайтып, тиімді таңдау жасай алады. Мақсатты бағытты педагогикалы қ үрдісті шығармашыл ықпен атқара алады. Нәтижелі қызмет жасап,оған терең талдау жасай алады.

24 слайд

Кәсіби білім-білік қорын молайтып, тиімді таңдау жасай алады. Мақсатты бағытты педагогикалы қ үрдісті шығармашыл ықпен атқара алады. Нәтижелі қызмет жасап,оған терең талдау жасай алады.Білім жетілдіру жұмысынан күтілетін нәтижелер Кәсіби білім-білік қорын молайтып, тиімді таңдау жасай алады. Мақсатты бағытты педагогикалы қ үрдісті шығармашыл ықпен атқара алады. Нәтижелі қызмет жасап,оған терең талдау жасай алады.