Материалдар / "Тиімді кері байланыс" коуч сабағы презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Тиімді кері байланыс" коуч сабағы презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұнына орай критериалды бағалау жүйесіндегі оқушыларға тиімді кері байланыс беру туралы мұғалімдерге толық мағлұмат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
725
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: «Тиімді кері байланыс» Мақсаты:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің қалыптастырушы ба

1 слайд
Тақырыбы: «Тиімді кері байланыс» Мақсаты:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың өзара оқу дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.

1 слайд

Тақырыбы: «Тиімді кері байланыс» Мақсаты:Мектептің даму жоспарына енгізілетін өзгерістің мұғалімдердің қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың өзара оқу дағдыларын дамытуды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.

Коучтың барысы: Психологиялық ахуал қалыптастыру  «Шаттық шеңбері» /түрлі түсті қағаздарға жазылған тілектер арқылы то

2 слайд
Коучтың барысы: Психологиялық ахуал қалыптастыру  «Шаттық шеңбері» /түрлі түсті қағаздарға жазылған тілектер арқылы топқа бөлу/ Тапсырма беру. Постер қорғау Слайд көрсете отырып түсіндіру Рефлексия 3:2:1

2 слайд

Коучтың барысы: Психологиялық ахуал қалыптастыру  «Шаттық шеңбері» /түрлі түсті қағаздарға жазылған тілектер арқылы топқа бөлу/ Тапсырма беру. Постер қорғау Слайд көрсете отырып түсіндіру Рефлексия 3:2:1

Қалыптастырушы бағалау алгоритмі: Оқу мақсаты Ойлау дағдысының деңгейі Бағалау критерийі Тапсырма Дескрипторлары Нә

3 слайд
Қалыптастырушы бағалау алгоритмі: Оқу мақсаты Ойлау дағдысының деңгейі Бағалау критерийі Тапсырма Дескрипторлары Нәтижесі- кері байланыспен аяқталады.

3 слайд

Қалыптастырушы бағалау алгоритмі: Оқу мақсаты Ойлау дағдысының деңгейі Бағалау критерийі Тапсырма Дескрипторлары Нәтижесі- кері байланыспен аяқталады.

Қалыптастырушы бағалау ҚБ- мұғалім мен білім алушылардың арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін,оқу жетістігінің

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау ҚБ- мұғалім мен білім алушылардың арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін,оқу жетістігінің дамуына ,өсуіне тікелей әсер ететін үдеріс болып табылады. ҚБ -кезінде үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етіледі.

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау ҚБ- мұғалім мен білім алушылардың арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін,оқу жетістігінің дамуына ,өсуіне тікелей әсер ететін үдеріс болып табылады. ҚБ -кезінде үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етіледі.

Кері байланыс:  Жақсыдан басталып,ризашылықпен аяқталу керек,  Дер кезінде берілгені дұрыс  Адамның мінез-құлқына,киге

5 слайд
Кері байланыс:  Жақсыдан басталып,ризашылықпен аяқталу керек,  Дер кезінде берілгені дұрыс  Адамның мінез-құлқына,киген киіміне емес,іс-әрекетке беріледі.  Кері байланыс кезінде мысқылдап немесе кекету/мен сенен оны күткен жоқ едім немесе мен күткен жауап емес, дұрыс емес, қателестің,нашар орындадың деген сөздер мүлдем айтылмауы керек.  Әрекетті жақсартуға мүмкіндік беретіндей және оны қалай жақсарту керек екеніне бағыт сілтейді.  Мұқият тыңдап,мұқият оқуымыз керек.  Кері байланыс кезінде ұсыныстарды қабылдау,қабылдамау сіздің мойныңызда және өз пікіріңізді білдіруге болады.  Нақты және жөндеуге болатын,пайдалы бағыт-бағдар көрсетілген болуы керек.  Нақты болуы керек.  Кері байланысты мұғалім---оқушы---өзіне-өзі---сыныптасына қамтамасыз етуі керек..

5 слайд

Кері байланыс:  Жақсыдан басталып,ризашылықпен аяқталу керек,  Дер кезінде берілгені дұрыс  Адамның мінез-құлқына,киген киіміне емес,іс-әрекетке беріледі.  Кері байланыс кезінде мысқылдап немесе кекету/мен сенен оны күткен жоқ едім немесе мен күткен жауап емес, дұрыс емес, қателестің,нашар орындадың деген сөздер мүлдем айтылмауы керек.  Әрекетті жақсартуға мүмкіндік беретіндей және оны қалай жақсарту керек екеніне бағыт сілтейді.  Мұқият тыңдап,мұқият оқуымыз керек.  Кері байланыс кезінде ұсыныстарды қабылдау,қабылдамау сіздің мойныңызда және өз пікіріңізді білдіруге болады.  Нақты және жөндеуге болатын,пайдалы бағыт-бағдар көрсетілген болуы керек.  Нақты болуы керек.  Кері байланысты мұғалім---оқушы---өзіне-өзі---сыныптасына қамтамасыз етуі керек..

Қалыптастырушы ж/е жиынтық бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Сабақ үстінде қолданылады Оқуды аяқтаған кезде

6 слайд
Қалыптастырушы ж/е жиынтық бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Сабақ үстінде қолданылады Оқуды аяқтаған кезде Білім дағдысын өлшеу үшін Материалды меңгергенін өлшеу үшін Оқуды түзету үшін-кері байланыс өткізіледіКері байланыс талап етілмейді Бағаға әсер етпейді ,тек жақсарту үшін Қорытынды баға қою кезінде қолданылады. Нәтижесі-кері байланыспен аяқталады Рубрикамен аяқталады

6 слайд

Қалыптастырушы ж/е жиынтық бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Сабақ үстінде қолданылады Оқуды аяқтаған кезде Білім дағдысын өлшеу үшін Материалды меңгергенін өлшеу үшін Оқуды түзету үшін-кері байланыс өткізіледіКері байланыс талап етілмейді Бағаға әсер етпейді ,тек жақсарту үшін Қорытынды баға қою кезінде қолданылады. Нәтижесі-кері байланыспен аяқталады Рубрикамен аяқталады

Кері байланыс АТА-АНАҒА НЕНІ БІЛГЕН МАҢЫЗДЫ : Бағалау мектепте критерийлер негізінде жүргізіледі. Бағалау критерийлері

7 слайд
Кері байланыс АТА-АНАҒА НЕНІ БІЛГЕН МАҢЫЗДЫ : Бағалау мектепте критерийлер негізінде жүргізіледі. Бағалау критерийлері сіздің балаңыздың нені білуі және істеуі қажет екенін көрсетеді. Мектепте бағалаудың екі түрі қолданылады

7 слайд

Кері байланыс АТА-АНАҒА НЕНІ БІЛГЕН МАҢЫЗДЫ : Бағалау мектепте критерийлер негізінде жүргізіледі. Бағалау критерийлері сіздің балаңыздың нені білуі және істеуі қажет екенін көрсетеді. Мектепте бағалаудың екі түрі қолданылады

Тиімді кері байланыс Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі болып табылады, тоқсан барыс

8 слайд
Тиімді кері байланыс Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі болып табылады, тоқсан барысында мұғалім тарапынан жүйелі өткізіліп отырады. Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды, мұғалім мен білім алушы арасында үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етіледі. Қалыптастырушы бағалау кезінде білім алушылардың қателесуге, оны түзетуге құқығы бар. Бұл білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, қиыншылығын табуға, оң нәтижеге қол жеткізуіне көмектесуге, дер кезінде оқу үдерісін түзетуге мүмкіндік береді.

8 слайд

Тиімді кері байланыс Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі болып табылады, тоқсан барысында мұғалім тарапынан жүйелі өткізіліп отырады. Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды, мұғалім мен білім алушы арасында үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етіледі. Қалыптастырушы бағалау кезінде білім алушылардың қателесуге, оны түзетуге құқығы бар. Бұл білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, қиыншылығын табуға, оң нәтижеге қол жеткізуіне көмектесуге, дер кезінде оқу үдерісін түзетуге мүмкіндік береді.

Кері байланыс беру. Кері байланыс беру. Кері байланыс сабақтың әр кезеңінде қолданылады, мұғалімнің білім алушылармен үзд

9 слайд
Кері байланыс беру. Кері байланыс беру. Кері байланыс сабақтың әр кезеңінде қолданылады, мұғалімнің білім алушылармен үздіксіз өзара әрекет етуін жүзеге асыруға, нәтижесінде оқу үдерісін түзетіп, сабақты әрі қарай жоспарлауға мүмкіндік береді. Кері байланыс беру кезінде мұғалімдерге: • білім алушылардың жақсы жақтарын ескеру; • тапсырманың дұрыс орындалмағанын нақты түсіндірмей тұрып, «олай емес», «дұрыс емес» деген сөздерді қолданбау; • білім алушылардың жұмысын жетілдіру немесе кемшілік тұстарын жөндеудің жолдарына ұсыныс беру; • кері әсер ететін сөздерді, білім алушыларды кекету, келемеждеуге қатысты, мысалы, «орынсыз жауап», «осыны ойлауға қалай ақылың жетті» деген сияқты сөздерді мүлдем қолданбау ұсынылады. Кері байланыс беру кезінде мұғалімге де, білім алушыға да төменде ұсынылған сұрақтарды негізге алған дұрыс. Аталған сұрақтарға толық жауап беру кері байланыстың тиімділігін көрсетеді. . Кері байланыстың тиімділігін тексеру сұрақтары Мұғалім Білім алушы: • Білім алушы оқытудың қай сатысында? • Олар білім алуда неге талпынады? • Бұған жетуге көмектесу үшін не істеу керек? • Мен оқытудың қай сатысында тұрмын? • Нәтижеге қалай қол жеткіземін? • Кемшіліктерімді жою үшін не істеуім керек.

9 слайд

Кері байланыс беру. Кері байланыс беру. Кері байланыс сабақтың әр кезеңінде қолданылады, мұғалімнің білім алушылармен үздіксіз өзара әрекет етуін жүзеге асыруға, нәтижесінде оқу үдерісін түзетіп, сабақты әрі қарай жоспарлауға мүмкіндік береді. Кері байланыс беру кезінде мұғалімдерге: • білім алушылардың жақсы жақтарын ескеру; • тапсырманың дұрыс орындалмағанын нақты түсіндірмей тұрып, «олай емес», «дұрыс емес» деген сөздерді қолданбау; • білім алушылардың жұмысын жетілдіру немесе кемшілік тұстарын жөндеудің жолдарына ұсыныс беру; • кері әсер ететін сөздерді, білім алушыларды кекету, келемеждеуге қатысты, мысалы, «орынсыз жауап», «осыны ойлауға қалай ақылың жетті» деген сияқты сөздерді мүлдем қолданбау ұсынылады. Кері байланыс беру кезінде мұғалімге де, білім алушыға да төменде ұсынылған сұрақтарды негізге алған дұрыс. Аталған сұрақтарға толық жауап беру кері байланыстың тиімділігін көрсетеді. . Кері байланыстың тиімділігін тексеру сұрақтары Мұғалім Білім алушы: • Білім алушы оқытудың қай сатысында? • Олар білім алуда неге талпынады? • Бұған жетуге көмектесу үшін не істеу керек? • Мен оқытудың қай сатысында тұрмын? • Нәтижеге қалай қол жеткіземін? • Кемшіліктерімді жою үшін не істеуім керек.