Материалдар / Тіл дамыту сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіл дамыту сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2019
1357
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар

1 слайд
Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар

1 слайд

Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар

Жоспар:  Тіл дамыту сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар маңызы  Көрнекілікті қолданудың мақсаты  Көрнекі құралдардың

2 слайд
Жоспар:  Тіл дамыту сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар маңызы  Көрнекілікті қолданудың мақсаты  Көрнекі құралдардың түрлері  Пайдаланылған әдебиеттер

2 слайд

Жоспар:  Тіл дамыту сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар маңызы  Көрнекілікті қолданудың мақсаты  Көрнекі құралдардың түрлері  Пайдаланылған әдебиеттер

Көрнекілікті чех педагогі Я.А.Коменский 17 ғасырда енгізді. Одан кейін педагогтар швейцар И.Г.Песталоции, неміс А.Дистерверг

3 слайд
Көрнекілікті чех педагогі Я.А.Коменский 17 ғасырда енгізді. Одан кейін педагогтар швейцар И.Г.Песталоции, неміс А.Дистерверг., орыс педагогі К.Д.Ушинский. Көрнекіліктің үлгілерін пайдалануға Ы.Алтынсарин зор көңіл бөлді. Көрнекі құралдардың маңызы – оқушылардың білім сапасын арттырады, көрнекі құралдарды пайдалана отырып, мұғалімнің жетегімен, оқушылар өздігінен оңай қорытындылар жасай алады.

3 слайд

Көрнекілікті чех педагогі Я.А.Коменский 17 ғасырда енгізді. Одан кейін педагогтар швейцар И.Г.Песталоции, неміс А.Дистерверг., орыс педагогі К.Д.Ушинский. Көрнекіліктің үлгілерін пайдалануға Ы.Алтынсарин зор көңіл бөлді. Көрнекі құралдардың маңызы – оқушылардың білім сапасын арттырады, көрнекі құралдарды пайдалана отырып, мұғалімнің жетегімен, оқушылар өздігінен оңай қорытындылар жасай алады.

Оқу құралдары Оқу- әдістемелік құралдар Көрнекі құралдар Техникалық оқыту құралдары Бағдарлама оқулық Дидиатикалық матери

4 слайд
Оқу құралдары Оқу- әдістемелік құралдар Көрнекі құралдар Техникалық оқыту құралдары Бағдарлама оқулық Дидиатикалық материалдар Оқыту әдістемесі Дидактикалық ойындар Суреттер Карточкалар Кестелер Перфокарталар Сызбалар Санау материалдары Графопроектор Үнтаспа Кинопроектор Лингофондық құрылыс Бейнефильмдер Компьютер микрокалькулятор

4 слайд

Оқу құралдары Оқу- әдістемелік құралдар Көрнекі құралдар Техникалық оқыту құралдары Бағдарлама оқулық Дидиатикалық материалдар Оқыту әдістемесі Дидактикалық ойындар Суреттер Карточкалар Кестелер Перфокарталар Сызбалар Санау материалдары Графопроектор Үнтаспа Кинопроектор Лингофондық құрылыс Бейнефильмдер Компьютер микрокалькулятор

Мақсаты Оқушыларды сөйлеу мақсатымен қолданылады. Ондай сюжетті суреттерді көрсете отырып, сөз,сөйлем, әңгіме құрайды. Оқ

5 слайд
Мақсаты Оқушыларды сөйлеу мақсатымен қолданылады. Ондай сюжетті суреттерді көрсете отырып, сөз,сөйлем, әңгіме құрайды. Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру, тәрбие беру мақсатымен де сурет және басқа көрнекіліктер қолданылады. Тіл дыбыстарын олардың сөз ішінде беретін ұғымдарын ұштастыру мақсатымен де жекелеген заттың суреттері немесе сюжетті суреттер пайдаланады Сауат ашу кезінде суреттер, алфавит, кеспе әріптер, буындар, түрлі кестелер т.б. пайдаланылады.

5 слайд

Мақсаты Оқушыларды сөйлеу мақсатымен қолданылады. Ондай сюжетті суреттерді көрсете отырып, сөз,сөйлем, әңгіме құрайды. Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру, тәрбие беру мақсатымен де сурет және басқа көрнекіліктер қолданылады. Тіл дыбыстарын олардың сөз ішінде беретін ұғымдарын ұштастыру мақсатымен де жекелеген заттың суреттері немесе сюжетті суреттер пайдаланады Сауат ашу кезінде суреттер, алфавит, кеспе әріптер, буындар, түрлі кестелер т.б. пайдаланылады.

Таблицалық көрнекілік – мектепте көп тараған және қазақ тілін оқытуда жиі қолданылатын әдістемелік құрал түрі. Плакатт

6 слайд
Таблицалық көрнекілік – мектепте көп тараған және қазақ тілін оқытуда жиі қолданылатын әдістемелік құрал түрі. Плакаттық көрнекілік – оқушылардың сөздігін толықтыру мақсатында жасалған плакат, сөз мағыналарын байқату, жазу емлесі мен тыныс белгілеріне арналған плакат. Интерактивті тақта – көру, есту көрнекіліктерін ің барлығын Power point бағдарламасын ың презентациясы арқылы көрсетеді. Тақта көрнекілігі – тілден өтетін материалдар, оны дәлелдейтің мысалдардың барлығы да тақта арқылы көрсетіледі. Схемалық көрнекілік – қазақ тіліндегі заңдылықтарды схема ретінде көрсететін көрнекіліктің түрі(сөз тудыру схемасы, сөз түрлендіру схемасы) Көрнекі құралдардың түрлері

6 слайд

Таблицалық көрнекілік – мектепте көп тараған және қазақ тілін оқытуда жиі қолданылатын әдістемелік құрал түрі. Плакаттық көрнекілік – оқушылардың сөздігін толықтыру мақсатында жасалған плакат, сөз мағыналарын байқату, жазу емлесі мен тыныс белгілеріне арналған плакат. Интерактивті тақта – көру, есту көрнекіліктерін ің барлығын Power point бағдарламасын ың презентациясы арқылы көрсетеді. Тақта көрнекілігі – тілден өтетін материалдар, оны дәлелдейтің мысалдардың барлығы да тақта арқылы көрсетіледі. Схемалық көрнекілік – қазақ тіліндегі заңдылықтарды схема ретінде көрсететін көрнекіліктің түрі(сөз тудыру схемасы, сөз түрлендіру схемасы) Көрнекі құралдардың түрлері

Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдарМ а ң ы зы - о қуш ы ла р д ы ң б ілім са п а сы н а р т т ы р а д ы О

7 слайд
Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдарМ а ң ы зы - о қуш ы ла р д ы ң б ілім са п а сы н а р т т ы р а д ы О қу құралдары – оқу- әдіст ем елік, көрн екі, т ехн и калы қ оқы т у құралдары М ақсат ы – дүн и ет ан ы м ы н қал ы п т аст ы ру, сауат ы н аш у, сөй л еуге ж ат т ы қт ы ру. С х ем а , т а б л и ц а , п л а к а т , т а қ т а , и н т е р а к т и в т і т а қ т а – к ө р н е к і қ ұ р а л д а р д ы ң т ү р л е р і

7 слайд

Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдарМ а ң ы зы - о қуш ы ла р д ы ң б ілім са п а сы н а р т т ы р а д ы О қу құралдары – оқу- әдіст ем елік, көрн екі, т ехн и калы қ оқы т у құралдары М ақсат ы – дүн и ет ан ы м ы н қал ы п т аст ы ру, сауат ы н аш у, сөй л еуге ж ат т ы қт ы ру. С х ем а , т а б л и ц а , п л а к а т , т а қ т а , и н т е р а к т и в т і т а қ т а – к ө р н е к і қ ұ р а л д а р д ы ң т ү р л е р і

Пайдаланылған әдебиеттер:  Т.Әбдікәрімова, Т.Әбдіғалиева, Қ.Шәймерденова “Қазақ тілін оқыту әдістемесі”  Ақпарат көздері

8 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер:  Т.Әбдікәрімова, Т.Әбдіғалиева, Қ.Шәймерденова “Қазақ тілін оқыту әдістемесі”  Ақпарат көздері

8 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер:  Т.Әбдікәрімова, Т.Әбдіғалиева, Қ.Шәймерденова “Қазақ тілін оқыту әдістемесі”  Ақпарат көздері