Тіл дамыту сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу сабақтарында
қолданылатын көрнекі
құралдар
1 слайд
Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар
2 слайд
Жоспар:
Тіл дамыту сабақтарында
қолданылатын көрнекі құралдар
маңызы
Көрнекілікті қолданудың мақсаты
Көрнекі құралдардың түрлері
Пайдаланылған әдебиеттер
2 слайд
Жоспар: Тіл дамыту сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар маңызы Көрнекілікті қолданудың мақсаты Көрнекі құралдардың түрлері Пайдаланылған әдебиеттер
3 слайд
Көрнекілікті чех педагогі
Я.А.Коменский 17 ғасырда
енгізді. Одан кейін педагогтар
швейцар И.Г.Песталоции, неміс
А.Дистерверг., орыс педагогі
К.Д.Ушинский. Көрнекіліктің
үлгілерін пайдалануға
Ы.Алтынсарин зор көңіл бөлді.
Көрнекі құралдардың маңызы –
оқушылардың білім сапасын
арттырады, көрнекі құралдарды
пайдалана отырып, мұғалімнің
жетегімен, оқушылар өздігінен
оңай қорытындылар жасай
алады.
3 слайд
Көрнекілікті чех педагогі Я.А.Коменский 17 ғасырда енгізді. Одан кейін педагогтар швейцар И.Г.Песталоции, неміс А.Дистерверг., орыс педагогі К.Д.Ушинский. Көрнекіліктің үлгілерін пайдалануға Ы.Алтынсарин зор көңіл бөлді. Көрнекі құралдардың маңызы – оқушылардың білім сапасын арттырады, көрнекі құралдарды пайдалана отырып, мұғалімнің жетегімен, оқушылар өздігінен оңай қорытындылар жасай алады.
4 слайд
Оқу құралдары
Оқу-
әдістемелік
құралдар Көрнекі
құралдар Техникалық
оқыту
құралдары
Бағдарлама
оқулық
Дидиатикалық
материалдар
Оқыту
әдістемесі
Дидактикалық
ойындар Суреттер
Карточкалар
Кестелер
Перфокарталар
Сызбалар
Санау
материалдары Графопроектор
Үнтаспа
Кинопроектор
Лингофондық
құрылыс
Бейнефильмдер
Компьютер
микрокалькулятор
4 слайд
Оқу құралдары Оқу- әдістемелік құралдар Көрнекі құралдар Техникалық оқыту құралдары Бағдарлама оқулық Дидиатикалық материалдар Оқыту әдістемесі Дидактикалық ойындар Суреттер Карточкалар Кестелер Перфокарталар Сызбалар Санау материалдары Графопроектор Үнтаспа Кинопроектор Лингофондық құрылыс Бейнефильмдер Компьютер микрокалькулятор
5 слайд
Мақсаты
Оқушыларды сөйлеу
мақсатымен
қолданылады. Ондай
сюжетті суреттерді
көрсете отырып,
сөз,сөйлем, әңгіме
құрайды.
Оқушылардың
дүниетанымын
қалыптастыру,
тәрбие беру
мақсатымен де сурет
және басқа
көрнекіліктер
қолданылады. Тіл дыбыстарын олардың
сөз ішінде беретін
ұғымдарын ұштастыру
мақсатымен де жекелеген
заттың суреттері немесе
сюжетті суреттер
пайдаланады
Сауат ашу кезінде
суреттер, алфавит,
кеспе әріптер,
буындар, түрлі
кестелер т.б.
пайдаланылады.
5 слайд
Мақсаты Оқушыларды сөйлеу мақсатымен қолданылады. Ондай сюжетті суреттерді көрсете отырып, сөз,сөйлем, әңгіме құрайды. Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру, тәрбие беру мақсатымен де сурет және басқа көрнекіліктер қолданылады. Тіл дыбыстарын олардың сөз ішінде беретін ұғымдарын ұштастыру мақсатымен де жекелеген заттың суреттері немесе сюжетті суреттер пайдаланады Сауат ашу кезінде суреттер, алфавит, кеспе әріптер, буындар, түрлі кестелер т.б. пайдаланылады.
6 слайд
Таблицалық
көрнекілік –
мектепте көп
тараған және
қазақ тілін
оқытуда жиі
қолданылатын
әдістемелік
құрал түрі. Плакаттық
көрнекілік –
оқушылардың
сөздігін
толықтыру
мақсатында
жасалған
плакат, сөз
мағыналарын
байқату, жазу
емлесі мен
тыныс
белгілеріне
арналған
плакат. Интерактивті
тақта – көру,
есту
көрнекіліктерін
ің барлығын
Power point
бағдарламасын
ың
презентациясы
арқылы
көрсетеді. Тақта
көрнекілігі –
тілден өтетін
материалдар,
оны дәлелдейтің
мысалдардың
барлығы да
тақта арқылы
көрсетіледі. Схемалық
көрнекілік –
қазақ тіліндегі
заңдылықтарды
схема ретінде
көрсететін
көрнекіліктің
түрі(сөз тудыру
схемасы, сөз
түрлендіру
схемасы) Көрнекі
құралдардың
түрлері
6 слайд
Таблицалық көрнекілік – мектепте көп тараған және қазақ тілін оқытуда жиі қолданылатын әдістемелік құрал түрі. Плакаттық көрнекілік – оқушылардың сөздігін толықтыру мақсатында жасалған плакат, сөз мағыналарын байқату, жазу емлесі мен тыныс белгілеріне арналған плакат. Интерактивті тақта – көру, есту көрнекіліктерін ің барлығын Power point бағдарламасын ың презентациясы арқылы көрсетеді. Тақта көрнекілігі – тілден өтетін материалдар, оны дәлелдейтің мысалдардың барлығы да тақта арқылы көрсетіледі. Схемалық көрнекілік – қазақ тіліндегі заңдылықтарды схема ретінде көрсететін көрнекіліктің түрі(сөз тудыру схемасы, сөз түрлендіру схемасы) Көрнекі құралдардың түрлері
7 слайд
Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі
құралдарМ а ң ы зы -
о қуш ы ла р д ы ң
б ілім са п а сы н
а р т т ы р а д ы
О қу құралдары – оқу-
әдіст ем елік, көрн екі,
т ехн и калы қ оқы т у
құралдары
М ақсат ы –
дүн и ет ан ы м ы н
қал ы п т аст ы ру,
сауат ы н аш у,
сөй л еуге
ж ат т ы қт ы ру.
С х ем а , т а б л и ц а , п л а к а т ,
т а қ т а , и н т е р а к т и в т і т а қ т а – к ө р н е к і қ ұ р а л д а р д ы ң т ү р л е р і
7 слайд
Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдарМ а ң ы зы - о қуш ы ла р д ы ң б ілім са п а сы н а р т т ы р а д ы О қу құралдары – оқу- әдіст ем елік, көрн екі, т ехн и калы қ оқы т у құралдары М ақсат ы – дүн и ет ан ы м ы н қал ы п т аст ы ру, сауат ы н аш у, сөй л еуге ж ат т ы қт ы ру. С х ем а , т а б л и ц а , п л а к а т , т а қ т а , и н т е р а к т и в т і т а қ т а – к ө р н е к і қ ұ р а л д а р д ы ң т ү р л е р і
8 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер:
Т.Әбдікәрімова, Т.Әбдіғалиева,
Қ.Шәймерденова “Қазақ тілін оқыту
әдістемесі”
Ақпарат көздері
8 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: Т.Әбдікәрімова, Т.Әбдіғалиева, Қ.Шәймерденова “Қазақ тілін оқыту әдістемесі” Ақпарат көздері