Топтық жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҰОҚ «Таным» білім беру саласы
Жаратылыстану
Бидай өсіру туралы түсіну. Бидай өсіру мен нан өндіруге қатысатын
адамдардың еңбегін құрметтеу.ҰОҚ тақырыбы: Білім беру саласы
Нан қайдан келеді?
ҰОҚ мақсаты:
Күтілетін нәтиже : •
Бидайдың өсуін түсінеді;
•
Нанға, адамдардың еңбегіне ұқыпты қатынас танытады;
•
Ұннан дайындалатын тағамдарды ажыратады.
Жаббарова Зилиха РаджапбаевнаҰ йымдастырылған оқу қызметінің мақсаты
1 слайд
ҰОҚ «Таным» білім беру саласы Жаратылыстану Бидай өсіру туралы түсіну. Бидай өсіру мен нан өндіруге қатысатын адамдардың еңбегін құрметтеу.ҰОҚ тақырыбы: Білім беру саласы Нан қайдан келеді? ҰОҚ мақсаты: Күтілетін нәтиже : • Бидайдың өсуін түсінеді; • Нанға, адамдардың еңбегіне ұқыпты қатынас танытады; • Ұннан дайындалатын тағамдарды ажыратады. Жаббарова Зилиха РаджапбаевнаҰ йымдастырылған оқу қызметінің мақсаты
2 слайд
Коммуникация
Нанның
дастарқанға келу
жолын ретімен
орналастырады. Командалық
жұмыс
Ұннан жасалған
тағамдарды бағыт
сызығымен
қосады.
. Сыни ойлау
Ішкі шеңбер
сыртқы шеңберге
нанның келу
жолы бойынша
сұрақ қояды Креативтілік:
Берілген бір топ
суреттен наннан
жасалған
тағамдардың
сәйкестігін
табады.Оқу қызметіне тарту әдістері
«Топтастыру»
әдісі «Ішкі-сыртқы
шеңбер»
4 К моделіРеттілігін тап
Сәйкестендір
у
2 слайд
Коммуникация Нанның дастарқанға келу жолын ретімен орналастырады. Командалық жұмыс Ұннан жасалған тағамдарды бағыт сызығымен қосады. . Сыни ойлау Ішкі шеңбер сыртқы шеңберге нанның келу жолы бойынша сұрақ қояды Креативтілік: Берілген бір топ суреттен наннан жасалған тағамдардың сәйкестігін табады.Оқу қызметіне тарту әдістері «Топтастыру» әдісі «Ішкі-сыртқы шеңбер» 4 К моделіРеттілігін тап Сәйкестендір у
3 слайд
Саралау әдісте рі
Реттілігін тап
Бидайдың өсу жолын
ретімен орналастыруда
қателескен балаға
жетелеу сұрағын
қоямын. «
«Топтастыру» әдісі
Ұннан жасалатын
тағамдарды уақытқа
топтастырады. Қабілеті
төмен балаға қосымша
уақыт беремін. «Ішкі-сыртқы
шеңбер»
Нанның дастарқанға
келу жолын,
адамдардың еңбегін
ішкі-сыртқы шеңбері
бойынша талдаймын.Саралаудың
«Қызығушылық,
мүдде» тәсілі Саралаудың
қарқын тәсілі Саралаудың
қолдау тәсілі
3 слайд
Саралау әдісте рі Реттілігін тап Бидайдың өсу жолын ретімен орналастыруда қателескен балаға жетелеу сұрағын қоямын. « «Топтастыру» әдісі Ұннан жасалатын тағамдарды уақытқа топтастырады. Қабілеті төмен балаға қосымша уақыт беремін. «Ішкі-сыртқы шеңбер» Нанның дастарқанға келу жолын, адамдардың еңбегін ішкі-сыртқы шеңбері бойынша талдаймын.Саралаудың «Қызығушылық, мүдде» тәсілі Саралаудың қарқын тәсілі Саралаудың қолдау тәсілі
4 слайд
Бақылау формасы
“ Жетелеуші сұрақтар” бақылау парағы
Оқиға орын
алатын жер Қолданылған
әдіс-тәсіл Баланың әрекеті Жетелеуші сұрақтар Бақыланатын
дағды Педагогтің
қорытындысы
ҰОҚ басы
«Реттілігін тап»
әдісі Нанның
дастарқанға келу
жолын
реттілігімен
орналастырады. -Нан дастарқанға қалай
келеді?
-Дәнді-дақылдарды
өсіретін адамдарды кім
дейді? Басқалардың
жауабы мен
ұсынысын қабылдау
дағдысы
бақыланады. Тақырыпты
талдауы
бойынша
қорытынды
жасалады.
ҰОҚ
ортасы «Топтастыру»,
«Ішкі-сыртқы
шеңбер» әдісі. Ұннан жасалған
тағамдарды бағыт
сызығымен
қосады.
Ішкі шеңбер
сыртқы шеңберге
нанның келу жолы
бойынша сұрақ
қояды Ұннан қандай тағамдар
дайындалады?
Нанның дастарқанға
келуі туралы қойылған
сұрақтарға жауап
береді. Қарым-қатынасқа
түсуі
Мінез-құлық
ерекшелігі
Ерекше қабілетін
көрсете
алуы.Мысалы,
өмірмен
байланыстыруы.
Позитивті көңіл күйі
бақыланады. Құрдастарыме
н қарым-
қатынасқа
түсе алуы
бойынша
қорытынды
жасалады.
ҰОҚ аяғы Сәйкестендіру Наннан жасалған
және басқа тағам
түрлерін ажырата
алады. Тағам түрлерін неліктен
осылай
топтастырдыңыз? Қалыптасқан білімін
көрсете алу дағдысы
бақыланады. Басқалармен
қарым-
қатынасқа
түсе алуы
бойынша
қорытынды
жасалады.
4 слайд
Бақылау формасы “ Жетелеуші сұрақтар” бақылау парағы Оқиға орын алатын жер Қолданылған әдіс-тәсіл Баланың әрекеті Жетелеуші сұрақтар Бақыланатын дағды Педагогтің қорытындысы ҰОҚ басы «Реттілігін тап» әдісі Нанның дастарқанға келу жолын реттілігімен орналастырады. -Нан дастарқанға қалай келеді? -Дәнді-дақылдарды өсіретін адамдарды кім дейді? Басқалардың жауабы мен ұсынысын қабылдау дағдысы бақыланады. Тақырыпты талдауы бойынша қорытынды жасалады. ҰОҚ ортасы «Топтастыру», «Ішкі-сыртқы шеңбер» әдісі. Ұннан жасалған тағамдарды бағыт сызығымен қосады. Ішкі шеңбер сыртқы шеңберге нанның келу жолы бойынша сұрақ қояды Ұннан қандай тағамдар дайындалады? Нанның дастарқанға келуі туралы қойылған сұрақтарға жауап береді. Қарым-қатынасқа түсуі Мінез-құлық ерекшелігі Ерекше қабілетін көрсете алуы.Мысалы, өмірмен байланыстыруы. Позитивті көңіл күйі бақыланады. Құрдастарыме н қарым- қатынасқа түсе алуы бойынша қорытынды жасалады. ҰОҚ аяғы Сәйкестендіру Наннан жасалған және басқа тағам түрлерін ажырата алады. Тағам түрлерін неліктен осылай топтастырдыңыз? Қалыптасқан білімін көрсете алу дағдысы бақыланады. Басқалармен қарым- қатынасқа түсе алуы бойынша қорытынды жасалады.
5 слайд
Әріптестерімнің
кері байланысы:
Баланың жас
ерекшеліктеріне сай
тапсырмаларды
іріктеуге кеңес берді.
Тапсырмаға
саралау тәсілдерін
дұрыс таңдау
керектігін айтты. Тренердің кері
байланысы:
Оқу мақсатына
сай белсенді әдістер
мен ойын түрлерін
4К моделіне сай
құрылымдауға кеңес
берді.
Тиімді оқу орта-
сын құру үшін оқу
мақсатына бағыт-
талған тапсырмалар
дұрыс таңдаудың
жолын көрсетті. Болашаққа
жоспарым:
Саралаудың
тәсілдерін тәжірибеде
тиімді қолданамын.
Баланың танымдық
қабілетін арттыратын
интербелсенді
әдістерді оқу
мақсатына сай
таңдаймын.
Тәжірибеде 4 К
моделін жүзеге
асырамын.Ұйымдастырылған оқу қызметін
жоспарлау бойынша қорытындылар
5 слайд
Әріптестерімнің кері байланысы: Баланың жас ерекшеліктеріне сай тапсырмаларды іріктеуге кеңес берді. Тапсырмаға саралау тәсілдерін дұрыс таңдау керектігін айтты. Тренердің кері байланысы: Оқу мақсатына сай белсенді әдістер мен ойын түрлерін 4К моделіне сай құрылымдауға кеңес берді. Тиімді оқу орта- сын құру үшін оқу мақсатына бағыт- талған тапсырмалар дұрыс таңдаудың жолын көрсетті. Болашаққа жоспарым: Саралаудың тәсілдерін тәжірибеде тиімді қолданамын. Баланың танымдық қабілетін арттыратын интербелсенді әдістерді оқу мақсатына сай таңдаймын. Тәжірибеде 4 К моделін жүзеге асырамын.Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытындылар