Материалдар / Топтық жұмысты ұйымдастырудың маңызы

Топтық жұмысты ұйымдастырудың маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмысты ұйымдастырудың маңызы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2023
266
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
т о птық ж ұ мысты ұйымдастырудың маңызы Қыдырбаева Р.Б.

1 слайд
т о птық ж ұ мысты ұйымдастырудың маңызы Қыдырбаева Р.Б.

1 слайд

т о птық ж ұ мысты ұйымдастырудың маңызы Қыдырбаева Р.Б.

Топқа бірігу: • Тамыр таңдағандар- І топ • Бұтақ таңдағандар- ІІ топ • Жапырақ таңдағандар- ІІІ топ

2 слайд
Топқа бірігу: • Тамыр таңдағандар- І топ • Бұтақ таңдағандар- ІІ топ • Жапырақ таңдағандар- ІІІ топ

2 слайд

Топқа бірігу: • Тамыр таңдағандар- І топ • Бұтақ таңдағандар- ІІ топ • Жапырақ таңдағандар- ІІІ топ

Сіз қандай ұстазсыз ? • Тамыр таңдағандар істің нәтижесіне мән беретін ұстаздар • Діңгекті таңдағандар берік, мықты біреуге

3 слайд
Сіз қандай ұстазсыз ? • Тамыр таңдағандар істің нәтижесіне мән беретін ұстаздар • Діңгекті таңдағандар берік, мықты біреуге тірек бола алатын ұстаздар • Жапырақ таңдағандар сұлулықты, әсемдікті, ұқыптылықты қалайтын ұстаздар

3 слайд

Сіз қандай ұстазсыз ? • Тамыр таңдағандар істің нәтижесіне мән беретін ұстаздар • Діңгекті таңдағандар берік, мықты біреуге тірек бола алатын ұстаздар • Жапырақ таңдағандар сұлулықты, әсемдікті, ұқыптылықты қалайтын ұстаздар

Топтау әдістерінің тиімділігі • Ұтымды жақтары Оқушылардың бір-біріне жолдастық, достық қарым қатынастары дамиды Бір-біріне бар

4 слайд
Топтау әдістерінің тиімділігі • Ұтымды жақтары Оқушылардың бір-біріне жолдастық, достық қарым қатынастары дамиды Бір-біріне бар ынта-жігерлерімен көмектесуге, үйретуге бейім болады Топтық жұмыстар кезінде ұйымдастырудың жөн жобаларын біледі, оны қолдана алды. Бір сабақтың үстінде берілген материалдарды, бір біріне көмектесе отырып толық меңгереді. Топтық жұмыс сабақты ұйымдастыруда жаңашылық алып келеді.Топ мүшелері мен мұғалімнің арасында, топ мүшелері арасында сенімділік байланыстың орнығуына көмектеседі. Топ ішінде кері байланыс жүзеге асады. Кейбір дағдылар рефлексивтік оқыту тұрғысынан қолданылады. •    Нақты және түсінікті сипаттама •    Белгіленген жорамал мен құндылықтарды мойындау •    Шынайы қорытындылар мен жалпылаулар жасау.

4 слайд

Топтау әдістерінің тиімділігі • Ұтымды жақтары Оқушылардың бір-біріне жолдастық, достық қарым қатынастары дамиды Бір-біріне бар ынта-жігерлерімен көмектесуге, үйретуге бейім болады Топтық жұмыстар кезінде ұйымдастырудың жөн жобаларын біледі, оны қолдана алды. Бір сабақтың үстінде берілген материалдарды, бір біріне көмектесе отырып толық меңгереді. Топтық жұмыс сабақты ұйымдастыруда жаңашылық алып келеді.Топ мүшелері мен мұғалімнің арасында, топ мүшелері арасында сенімділік байланыстың орнығуына көмектеседі. Топ ішінде кері байланыс жүзеге асады. Кейбір дағдылар рефлексивтік оқыту тұрғысынан қолданылады. •    Нақты және түсінікті сипаттама •    Белгіленген жорамал мен құндылықтарды мойындау •    Шынайы қорытындылар мен жалпылаулар жасау.

Топпен жұмыс жүргізудің түрлері • Топпен жұмыс жүргізудің екі түрі бар. Бірыңғай топтық жұмыс. Сараланған топтық жұмыс. Эстонды

5 слайд
Топпен жұмыс жүргізудің түрлері • Топпен жұмыс жүргізудің екі түрі бар. Бірыңғай топтық жұмыс. Сараланған топтық жұмыс. Эстондық ғалым Х.И. Лийметс топтық жұмыстың төмендегідей принциптерін анықтайды: •    Сынып оқушылары 3 оқушыдан 6 оқушыға дейін топқа біріктірілуі керек •    Әр топ  бірығай тапсырмаларды немесе сараланған тапсырмаларды  алып жұмыс жасайды. •    Топ ішінде «көшбасшы», «спикер» «сараптамашылар», «уақыт есептеушілер» жұмыстарын бөліп алады. •    Тапсырмаларды орындау  топ мүшелері бір-бірімен пікір алмасады, бірін бірі бағалайды. •    Топта қабылданған шешімдер бүкіл сыныппен талқыланады.

5 слайд

Топпен жұмыс жүргізудің түрлері • Топпен жұмыс жүргізудің екі түрі бар. Бірыңғай топтық жұмыс. Сараланған топтық жұмыс. Эстондық ғалым Х.И. Лийметс топтық жұмыстың төмендегідей принциптерін анықтайды: •    Сынып оқушылары 3 оқушыдан 6 оқушыға дейін топқа біріктірілуі керек •    Әр топ  бірығай тапсырмаларды немесе сараланған тапсырмаларды  алып жұмыс жасайды. •    Топ ішінде «көшбасшы», «спикер» «сараптамашылар», «уақыт есептеушілер» жұмыстарын бөліп алады. •    Тапсырмаларды орындау  топ мүшелері бір-бірімен пікір алмасады, бірін бірі бағалайды. •    Топта қабылданған шешімдер бүкіл сыныппен талқыланады.

Топты іріктеу • Психолог Ю.Н.Кулюткин зертеуі бойынша топты іріктеуде екі белгіні негізге алуымыз керек: оқушылар ар

6 слайд
Топты іріктеу • Психолог Ю.Н.Кулюткин зертеуі бойынша топты іріктеуде екі белгіні негізге алуымыз керек: оқушылар арасындағы оңтайлы қарым қатынастары мен оқушының оқу жетістіктерінің деңгейі .Гомогенді және гетерогенді топтар болуы мүмкін. Гомогенді топ дегеніміз бірыңғай жақсы оқитын немесе білім деңгейі бірыңғай төмен оқитын оқушылардан тұрады. Ал гетерогенді топта білім сапасын әртүрлі деңгейде меңгерген оқушылардан тұратын балалар болады.

6 слайд

Топты іріктеу • Психолог Ю.Н.Кулюткин зертеуі бойынша топты іріктеуде екі белгіні негізге алуымыз керек: оқушылар арасындағы оңтайлы қарым қатынастары мен оқушының оқу жетістіктерінің деңгейі .Гомогенді және гетерогенді топтар болуы мүмкін. Гомогенді топ дегеніміз бірыңғай жақсы оқитын немесе білім деңгейі бірыңғай төмен оқитын оқушылардан тұрады. Ал гетерогенді топта білім сапасын әртүрлі деңгейде меңгерген оқушылардан тұратын балалар болады.

Топтағы лидерді сайлау Топқа түрлі стратегиямен бөлу практикада кең пайдаланылады. Ал лидерді сайлау көп жағд

7 слайд
Топтағы лидерді сайлау Топқа түрлі стратегиямен бөлу практикада кең пайдаланылады. Ал лидерді сайлау көп жағдайда социаметриялық әдіспен өтеді.Білім деңгейі бірдей оқушылардан құралған топта, топ басшысын сайлау актуальдандыруға арналған қызықты тапсырма беру арқылы топ ішінде ең көп құнды ұсыныс айтқан, топты тығырықтан алып шығатын оқушы сайланады. Ұсыныс: Топта әрқашан спиккер және бағалаушы сол бір оқушылар бола бермес үшін мұғалім әр сабақта топтың құрамын реттейтін журнал бастап есеп жүргізіп отыруы дұрыс шешім.

7 слайд

Топтағы лидерді сайлау Топқа түрлі стратегиямен бөлу практикада кең пайдаланылады. Ал лидерді сайлау көп жағдайда социаметриялық әдіспен өтеді.Білім деңгейі бірдей оқушылардан құралған топта, топ басшысын сайлау актуальдандыруға арналған қызықты тапсырма беру арқылы топ ішінде ең көп құнды ұсыныс айтқан, топты тығырықтан алып шығатын оқушы сайланады. Ұсыныс: Топта әрқашан спиккер және бағалаушы сол бір оқушылар бола бермес үшін мұғалім әр сабақта топтың құрамын реттейтін журнал бастап есеп жүргізіп отыруы дұрыс шешім.

«Шәкіртті ең бірінші шешен қыл, онан кейін көсем қыл» Ұжымдық оқытуда кейбір оқушының тапсырманы жазбаша орындап оны а

8 слайд
«Шәкіртті ең бірінші шешен қыл, онан кейін көсем қыл» Ұжымдық оқытуда кейбір оқушының тапсырманы жазбаша орындап оны ауызша сөйлеу арқылы қорғай алмауы . Мұндай оқушыларды психологияда лагофобиялық (Лагос- сөйлеу,фобус –қорқу) кедергісі бар деп есептейді. Топтап  оқытудың пайдасы туралы Ибн Сина Әбу Әли Хусейн Ибн Абдолла(Авиценна 980-1037) былай деген болатын: «Егер бала жалғыз оқып, сыныптастары жоқ болса, бұл оқытушы мен үйренушіге ортақ қынжылыс болмақ. Сондықтан ең жақсысы- балалар оқу тәрбие үдерісінде үлгілі мінезге бір-бірінен үйренетін ұжымдық оқытуды ұйымдастыру» негізгі білім беру қағидасы. Осы уақытқа дейін сөйлеуден жасқанатын оқушылармен тек жеке жұмыс атқарған болатынмын. Енді ондай оқушылармен топпен жұмыс жасау арқылы, тапсырмаларды бірлесе атқару кезінде өздерінің жауапкершіліктерін танытып топқа тартылатынын байқадым. Оқушы бойында реттелу болды.Осындай кейбір оқушылардың ауызекі сөйлеуі дамып топ басшысы болып сайлануда. Кейінірек мен өзім үшін мынандай қағида жаздым. «Шәкіртті ең бірінші шешен қыл, онан кейін көсем қыл»

8 слайд

«Шәкіртті ең бірінші шешен қыл, онан кейін көсем қыл» Ұжымдық оқытуда кейбір оқушының тапсырманы жазбаша орындап оны ауызша сөйлеу арқылы қорғай алмауы . Мұндай оқушыларды психологияда лагофобиялық (Лагос- сөйлеу,фобус –қорқу) кедергісі бар деп есептейді. Топтап  оқытудың пайдасы туралы Ибн Сина Әбу Әли Хусейн Ибн Абдолла(Авиценна 980-1037) былай деген болатын: «Егер бала жалғыз оқып, сыныптастары жоқ болса, бұл оқытушы мен үйренушіге ортақ қынжылыс болмақ. Сондықтан ең жақсысы- балалар оқу тәрбие үдерісінде үлгілі мінезге бір-бірінен үйренетін ұжымдық оқытуды ұйымдастыру» негізгі білім беру қағидасы. Осы уақытқа дейін сөйлеуден жасқанатын оқушылармен тек жеке жұмыс атқарған болатынмын. Енді ондай оқушылармен топпен жұмыс жасау арқылы, тапсырмаларды бірлесе атқару кезінде өздерінің жауапкершіліктерін танытып топқа тартылатынын байқадым. Оқушы бойында реттелу болды.Осындай кейбір оқушылардың ауызекі сөйлеуі дамып топ басшысы болып сайлануда. Кейінірек мен өзім үшін мынандай қағида жаздым. «Шәкіртті ең бірінші шешен қыл, онан кейін көсем қыл»

Топ ережесі: • - Бірін-бірі тыңдау - Өзгенің пікірін сыйлау - Сөзін бөлмеу - Уақытқа бағыну - Шапшаңдық - Бәсекелестік - Бірлест

9 слайд
Топ ережесі: • - Бірін-бірі тыңдау - Өзгенің пікірін сыйлау - Сөзін бөлмеу - Уақытқа бағыну - Шапшаңдық - Бәсекелестік - Бірлестік

9 слайд

Топ ережесі: • - Бірін-бірі тыңдау - Өзгенің пікірін сыйлау - Сөзін бөлмеу - Уақытқа бағыну - Шапшаңдық - Бәсекелестік - Бірлестік

Топта білімді бағалау • Бағалау сызбалары не үшін қажет? • 1 ) Біркелкілік - барлығы бірдей өлшемдермен жұмыс істейтіндігін әр

10 слайд
Топта білімді бағалау • Бағалау сызбалары не үшін қажет? • 1 ) Біркелкілік - барлығы бірдей өлшемдермен жұмыс істейтіндігін әркім білуі үшін; • 2) Сын - не жақсы, ал нені жақсартуға болатынын түсінуге көмектесу үшін; • 3) Қарым-қатынас – одан не күтілетіні, неге қол жеткізгені және нені жақсарту мүмкін екендігін әркімнің түсінуіне көмектесу үшін. • Топтық жұмыста өте белсендi оқушылар, әсiресе постер құрастыруда құнды пiкiрлер айтып, көшбасшылық танытады. Оқушылар өздерiн сабақтың кезеңдерi көрсетiлген бағалау критериилерi бойынша бағаласа, ал постердi бағалау кезiнде оқушылар арасында келiспеушiлiктер болады. Сондықтан сабақта постердi бағалау үшiн балалармен бiрлесе отырып, бағалау дескрипторын жасау керек. Ол төмендегiдей бол а ды: •  

10 слайд

Топта білімді бағалау • Бағалау сызбалары не үшін қажет? • 1 ) Біркелкілік - барлығы бірдей өлшемдермен жұмыс істейтіндігін әркім білуі үшін; • 2) Сын - не жақсы, ал нені жақсартуға болатынын түсінуге көмектесу үшін; • 3) Қарым-қатынас – одан не күтілетіні, неге қол жеткізгені және нені жақсарту мүмкін екендігін әркімнің түсінуіне көмектесу үшін. • Топтық жұмыста өте белсендi оқушылар, әсiресе постер құрастыруда құнды пiкiрлер айтып, көшбасшылық танытады. Оқушылар өздерiн сабақтың кезеңдерi көрсетiлген бағалау критериилерi бойынша бағаласа, ал постердi бағалау кезiнде оқушылар арасында келiспеушiлiктер болады. Сондықтан сабақта постердi бағалау үшiн балалармен бiрлесе отырып, бағалау дескрипторын жасау керек. Ол төмендегiдей бол а ды: •  

Өзін-өзі бағалау парағы Аты-жөні: Мектебі: Пәні: Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз Жоғары – 3; орта – 2; төмен - 1 белсен

11 слайд
Өзін-өзі бағалау парағы Аты-жөні: Мектебі: Пәні: Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз Жоғары – 3; орта – 2; төмен - 1 белсенділігі ой ұшқырлығы сөйлеу мәнері актуальдылығы нақтылығы Бағалау шкаласы: 10 баллдан жоғары – “керемет” 10 баллдан төмен – “талпынады”

11 слайд

Өзін-өзі бағалау парағы Аты-жөні: Мектебі: Пәні: Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз Жоғары – 3; орта – 2; төмен - 1 белсенділігі ой ұшқырлығы сөйлеу мәнері актуальдылығы нақтылығы Бағалау шкаласы: 10 баллдан жоғары – “керемет” 10 баллдан төмен – “талпынады”

Топтардың бірін бірі бағалауы 1 Тақырыптың ашылуы Балдық жүйе арқылы бағалау ( max 3 min 1) 2 Мәлiметтiң толықтығы 3 Көрнекiлi

12 слайд
Топтардың бірін бірі бағалауы 1 Тақырыптың ашылуы Балдық жүйе арқылы бағалау ( max 3 min 1) 2 Мәлiметтiң толықтығы 3 Көрнекiлiгi, дизайны 4 Қорғауы 5 Регламент сақтауы

12 слайд

Топтардың бірін бірі бағалауы 1 Тақырыптың ашылуы Балдық жүйе арқылы бағалау ( max 3 min 1) 2 Мәлiметтiң толықтығы 3 Көрнекiлiгi, дизайны 4 Қорғауы 5 Регламент сақтауы

Топ жұмысында бекіту кезең • Қарлы кесек Әр топ өздері қорғаған тапсырманы басқа топқа сұрақ қою арқылы қалай меңгергенде

13 слайд
Топ жұмысында бекіту кезең • Қарлы кесек Әр топ өздері қорғаған тапсырманы басқа топқа сұрақ қою арқылы қалай меңгергендерін тексеру жүзеге асады

13 слайд

Топ жұмысында бекіту кезең • Қарлы кесек Әр топ өздері қорғаған тапсырманы басқа топқа сұрақ қою арқылы қалай меңгергендерін тексеру жүзеге асады

Топпен жұмыс жасаудағы мұғалімнің қызметі: • Мұғалім Сабақты ұйымдастырушы және құрастырушысы. Ұжымдық іс әрекеттің мүшесі.

14 слайд
Топпен жұмыс жасаудағы мұғалімнің қызметі:   • Мұғалім Сабақты ұйымдастырушы және құрастырушысы. Ұжымдық  іс әрекеттің мүшесі. . Өтілетін жұмыстың мақсатын түсіндіреді. •    Оқушыларды топқа бөледі. •    Топқа берген тапсырмаларға түсініктеме береді. •    Топтық жұмысты бақылайды. •    Олардың іс-әрекетін белсендіреді. •    Оқушылардың топтық жұмысын бағалайды. •    Топтық жұмысқа қорытынды шығарады. •    Жіберілеген қателіктерге көңіл аударады.

14 слайд

Топпен жұмыс жасаудағы мұғалімнің қызметі:   • Мұғалім Сабақты ұйымдастырушы және құрастырушысы. Ұжымдық  іс әрекеттің мүшесі. . Өтілетін жұмыстың мақсатын түсіндіреді. •    Оқушыларды топқа бөледі. •    Топқа берген тапсырмаларға түсініктеме береді. •    Топтық жұмысты бақылайды. •    Олардың іс-әрекетін белсендіреді. •    Оқушылардың топтық жұмысын бағалайды. •    Топтық жұмысқа қорытынды шығарады. •    Жіберілеген қателіктерге көңіл аударады.

Топтық оқытудағы мұғалімнің шапшаңдығы (темпі). • Ұжымдық оқытуға қарағанда топтық оқыту уақыт пен шапшаңдықты талап етеді

15 слайд
Топтық оқытудағы мұғалімнің шапшаңдығы (темпі). • Ұжымдық оқытуға қарағанда топтық оқыту уақыт пен шапшаңдықты талап етеді. Егер мұғалімнің қимылы баяу, сөйлеу мәнері монотонды, өз іс- әрекетімен шәкіртін баурап қызықтыра алмаса, сондай-ақ жоспарында саны көп, сапасы жоқ тапсырмалар мен әдіс-тәсілдер болса онда уақыт жалған жетпей сабақ өз уақытында бітпей қалады.Шәкірттің тұлға болып қалыптасуына кері әсер етеді.

15 слайд

Топтық оқытудағы мұғалімнің шапшаңдығы (темпі). • Ұжымдық оқытуға қарағанда топтық оқыту уақыт пен шапшаңдықты талап етеді. Егер мұғалімнің қимылы баяу, сөйлеу мәнері монотонды, өз іс- әрекетімен шәкіртін баурап қызықтыра алмаса, сондай-ақ жоспарында саны көп, сапасы жоқ тапсырмалар мен әдіс-тәсілдер болса онда уақыт жалған жетпей сабақ өз уақытында бітпей қалады.Шәкірттің тұлға болып қалыптасуына кері әсер етеді.

Топтық жұмыс арқылы дамытылатын тұлғааралық іскерлік

16 слайд
Топтық жұмыс арқылы дамытылатын тұлғааралық іскерлік

16 слайд

Топтық жұмыс арқылы дамытылатын тұлғааралық іскерлік

Қорытынды • Қорыта келе, топқа бөліп оқытқанда оқушылардың талпынысы артады, әр оқушы өзін жеке керекті тұлға реті

17 слайд
Қорытынды • Қорыта келе, топқа бөліп оқытқанда оқушылардың талпынысы артады, әр оқушы өзін жеке керекті тұлға ретінде сезінеді және өз үлесін қосуға талпынады. Бір адамның айтқанынан гөрі бірнеше адамның айтқаны есінде тез жатталады. Топтық жұмыс оқушы белсенділігін арттыруда үлкен жетістікке жеткізеді.

17 слайд

Қорытынды • Қорыта келе, топқа бөліп оқытқанда оқушылардың талпынысы артады, әр оқушы өзін жеке керекті тұлға ретінде сезінеді және өз үлесін қосуға талпынады. Бір адамның айтқанынан гөрі бірнеше адамның айтқаны есінде тез жатталады. Топтық жұмыс оқушы белсенділігін арттыруда үлкен жетістікке жеткізеді.

Топтық жұмыс Құрастыр, артығын тап

18 слайд
Топтық жұмыс Құрастыр, артығын тап

18 слайд

Топтық жұмыс Құрастыр, артығын тап

Топтық жұмыс • 1. Сабақтың басында топтық жұмысты қалай тиімді ұйымдастыруға болады? • 2 . Сабақтың ортасында топт

19 слайд
Топтық жұмыс • 1. Сабақтың басында топтық жұмысты қалай тиімді ұйымдастыруға болады? • 2 . Сабақтың ортасында топтық жұмысты қалай тиімді ұйымдастыруға болады? • 3 . Сабақтың соңында топтық жұмысты қалай тиімді ұйымдастыруға болады?

19 слайд

Топтық жұмыс • 1. Сабақтың басында топтық жұмысты қалай тиімді ұйымдастыруға болады? • 2 . Сабақтың ортасында топтық жұмысты қалай тиімді ұйымдастыруға болады? • 3 . Сабақтың соңында топтық жұмысты қалай тиімді ұйымдастыруға болады?

«Бес саусақ» әдісі • 1. Тақырыптың ашылуы • 2. Мәлiметтiң толықтығы • 3. Көрнекiлiгi, дизайны • 4. Қорғауы • 5. Регламент

20 слайд
«Бес саусақ» әдісі • 1. Тақырыптың ашылуы • 2. Мәлiметтiң толықтығы • 3. Көрнекiлiгi, дизайны • 4. Қорғауы • 5. Регламент сақтауы

20 слайд

«Бес саусақ» әдісі • 1. Тақырыптың ашылуы • 2. Мәлiметтiң толықтығы • 3. Көрнекiлiгi, дизайны • 4. Қорғауы • 5. Регламент сақтауы

Менің тілегім: • “ Бақыт деген таңертең жұмысқа, кешкісін үйге асығу”. Расында да, сүйікті жұмысымызға, қызметтестерімізге ақ

21 слайд
Менің тілегім: • “ Бақыт деген таңертең жұмысқа, кешкісін үйге асығу”. Расында да, сүйікті жұмысымызға, қызметтестерімізге ақ көңілімізбен асығып жетсек, жұмыстан соң жылы ұямыздың шуағына кенелу үшін асыққаныңыз, көңіліміздің тыныштығын білдірмей ме? •   Сіздерге жүректің жылулығын, жанның сұлулығын тілеймін!

21 слайд

Менің тілегім: • “ Бақыт деген таңертең жұмысқа, кешкісін үйге асығу”. Расында да, сүйікті жұмысымызға, қызметтестерімізге ақ көңілімізбен асығып жетсек, жұмыстан соң жылы ұямыздың шуағына кенелу үшін асыққаныңыз, көңіліміздің тыныштығын білдірмей ме? •   Сіздерге жүректің жылулығын, жанның сұлулығын тілеймін!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ