Материалдар / Тригонометриялық теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу әдістеріне есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тригонометриялық теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу әдістеріне есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Тригонометриялық теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдерін білу, біліктілігін арттыру. Дамытушылық: Ойлау жүйесін сұрақтарға нақты жауап беруге, тез шешім қабылдауға дамытушылығын арттыру. Тәрбиелік: Оқушыларды тәрбиелей отырып, үйрету, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2020
572
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: Тригонометриялық теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу әдістеріне есептер шығаруАШЫ Қ САБАҚ

1 слайд
Тақырыбы: Тригонометриялық теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу әдістеріне есептер шығаруАШЫ Қ САБАҚ

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Тригонометриялық теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдерін білу,

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Тригонометриялық теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдерін білу, біліктілігін арттыру. Дамытушылық: Ойлау жүйесін сұрақтарға нақты жауап беруге, тез шешім қабылдауға дамытушылығын арттыру. Тәрбиелік: Оқушыларды тәрбиелей отырып, үйрету, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.

– қа бөлеміз.Үй жұмысын тексеру: № 117( а ) 0 =1, х = , n є z.

3 слайд
– қа бөлеміз.Үй жұмысын тексеру: № 117( а ) 0 =1, х = , n є z.

1. Тригонометриялық теңдеу деп нені айтады? 2. Қарапайым тригонометриялық теңдеу дегеніміз не? 3. Тригонометриялық теңдеуді

4 слайд
1. Тригонометриялық теңдеу деп нені айтады? 2. Қарапайым тригонометриялық теңдеу дегеніміз не? 3. Тригонометриялық теңдеуді шешу дегеніміз не? 4. y= sin x және y= cos x функциясына кері функцияны қалай белгілейді және қалай оқиды? 5. Тригонометриялық теңдеулерді шешудің неше жолы бар және атап айту керек? Ауызша сұрақтар:

Жауабы: 1. Айнымалысы тригонометриялық функ ц ия таңбасының ішінде болатын теңдеу тригонометриялық теңдеу деп аталады. 2. sin

5 слайд
Жауабы: 1. Айнымалысы тригонометриялық функ ц ия таңбасының ішінде болатын теңдеу тригонометриялық теңдеу деп аталады. 2. sin x = а, , cos x = а , tg x = а , ctg x=a түрінде берілген теңдеу қарапайым тригонометриялық теңдеу деп аталады. 3. Берілген теңдеуді тура тепе –теңдікке айналдыратын аргументтің барлық мәндерін табу . 4. y=arcsin x, y= arccos x . 5. 6 жолы бар: 5.1. Тригонометриялық функциясының бір ғана түрлерімен берілген, алгебралық теңдеулерге келтірілетін тригонометриялық теңдеулер 5.2. Тригонометриялық формулаларды түрлендіру жолымен шешілетін тригонометриялық теңдеулер 5.3. Функциялардың дәрежесін төмендету арқылы шешілетін тригонометриялық теңдеулер. 5.4. Біртектес тригонометриялық теңдеулерді шешу 5.5. Қосымша аргумент енгізу арқылы шығарылатын тригонометриялық теңдеулер. 5.6. Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешу.

ТОППЕН ЖҰМЫС № 115(А,В); №113 (Ә);

6 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС № 115(А,В); №113 (Ә);

а) 2 sin 2 x – 3 sin x +1 = 0 sin x = u, 2u 2 – 3u + 1 = 0 ; D = 9 – 8 =1, u 1 = 1, u 2 = ½ sin x=1, x =

7 слайд
а) 2 sin 2 x – 3 sin x +1 = 0 sin x = u, 2u 2 – 3u + 1 = 0 ; D = 9 – 8 =1, u 1 = 1, u 2 = ½ sin x=1, x = + 2 π n, n ϵ z. sin x = ½ , x=(-1) n + π n, n ϵ z Жауабы: x = + 2 π n , x=(-1) n + π n, n ϵ z б) 6 tg 2 x + tg x -1 = 0 tg x = u, 6u 2 + u - 1 = 0 ; D = 1+24 =25, u 1 = ⅓ , u 2 = -½ tg x= ⅓, x = arctg ⅓ + π n, n ϵ z. tg x = - ½ , x=arctg(- ½) n + π n, n ϵ z ә ) cos 5x + cos 3x = 0 2 cos 4x ∙ cos 3x = 0, cos 4x = 0, cos x = 0 4 x = + π n. n ϵ z. x = , n ϵ z. cos x = 0, x = + π n. n ϵ z

Кеспе қағазбен жұмыс А -тобы Б-тобы В-тобы С-тобы Д-тобы

8 слайд
Кеспе қағазбен жұмыс А -тобы Б-тобы В-тобы С-тобы Д-тобы

А - тобы: 1. α = 30 0 тең болғанда: sin α + cos α өрнегінің мәнін табу керек Жауабы: 2. 2 sin 2 α + cos

9 слайд
А - тобы: 1. α = 30 0 тең болғанда: sin α + cos α өрнегінің мәнін табу керек Жауабы: 2. 2 sin 2 α + cos 2 α – 1 – есепте ңдер. Жауабы: 2 sin 2 α + cos 2 α - sin 2 α - cos 2 α = sin 2 α Б – тобы: 1. Өрнекті ықшамдаңдар: а) sin α ∙ ctg α = ? Жауабы: sin α ∙ = cos α б) cos α - sin α ∙ ctg α = ? Жауабы: cos α - sin α ∙ = 0

B – тобы: 1. есептеңдер: а) 1 + sin + sin 2 = ? Жауабы: 1 + sin + sin 2 = б) tg + ctg +2 = ?

10 слайд
B – тобы: 1. есептеңдер: а) 1 + sin + sin 2 = ? Жауабы: 1 + sin + sin 2 = б) tg + ctg +2 = ? Жауабы: 1+1+2 = 4 C – тобы: 1. есептеңдер: а) 2sin30 0 + 3ctg45 0 + cos60 0 = ? Жауабы: 2 ∙ б) sin180 0 – cos180 0 + 4tg180 0 = ? Жауабы: 0 – (-1) + 4 ∙ 0 = 1 Д – тобы: 1. Егер tg α = 1 болса, онда өрнегінің мәнін есептеңдер. Жауабы: 2. tg α ∙ ctg α – 1. Жауабы: 1 – 1 = 0

«Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктер» 1 1

11 слайд
«Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктер» 1 1

«Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктер» 1 1

12 слайд
«Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктер» 1 1

М а т е м а т и к а л ы қ о й ы н “ Л О Т О ”

13 слайд
М а т е м а т и к а л ы қ о й ы н “ Л О Т О ”

Математикалық «лото» ойын. 1 arctg = 60 ; 2 sin = 1 3 2 sin cos = sin

14 слайд
Математикалық «лото» ойын. 1 arctg = 60 ; 2 sin = 1 3 2 sin cos = sin 4 tg = 1 5 arcctg = 6 ar ccos = , 120

|a| 1 болғанда теңдеудің ш ешімі жоқ. sin x = а cos x = а tg x = а аctg x = Сабақты бекіту:

15 слайд
|a| 1 болғанда теңдеудің ш ешімі жоқ. sin x = а cos x = а tg x = а аctg x = Сабақты бекіту: Тригонометриялық теңдеулердің шығару жолдарын бекіту. Үйге тапсырма: Қайталау Бағалау және қорытындылау: Бағаланады