Туризмдегі жарнама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақпараттық жарнамалық
қызмет
1 слайд
Ақпараттық жарнамалық қызмет
2 слайд
Жарнама дегеніміз – белгілі бір зат пен
құбылысты, іс-әрекет пен қызметті елге
таныту, насихаттау, оларға деген
сұранысты күшейту мақсатымен
жарияланған хабарлама жиынтығы.
2 слайд
Жарнама дегеніміз – белгілі бір зат пен құбылысты, іс-әрекет пен қызметті елге таныту, насихаттау, оларға деген сұранысты күшейту мақсатымен жарияланған хабарлама жиынтығы.
3 слайд
Қазіргі қазақ жарнамалары таралу жолдарына,
қамтитын тақырыптарына, түрлеріне қарай әр түрге
бөлінеді:
-
сыртық жарнама (маңдайшалар, жарнамалық
қалқандар, панно, плакаттар)
-
теле және радио жарнама (жарнама роликтері,
жарнамалық телерепортаждар, теледидардағы
жарнамалық қатарлар, радио хабарландырулар,
радио роликтер)
-
парақша жарнама (каталогтар, буклеттер,
жапсырмалар, шағын жарнама парақтар, шақыру
билеттері, баға көрсеткіштері)
-
газет жарнамасы (газет-журналдарда жарияланған
жарнама мәтіндері)
3 слайд
Қазіргі қазақ жарнамалары таралу жолдарына, қамтитын тақырыптарына, түрлеріне қарай әр түрге бөлінеді: - сыртық жарнама (маңдайшалар, жарнамалық қалқандар, панно, плакаттар) - теле және радио жарнама (жарнама роликтері, жарнамалық телерепортаждар, теледидардағы жарнамалық қатарлар, радио хабарландырулар, радио роликтер) - парақша жарнама (каталогтар, буклеттер, жапсырмалар, шағын жарнама парақтар, шақыру билеттері, баға көрсеткіштері) - газет жарнамасы (газет-журналдарда жарияланған жарнама мәтіндері)
4 слайд
Жарнама агенттіктері – жарнама қызметін
ұсынатын делдалдар. Олар:
*бұқаралық ақпарат құралдарын таңдау,
*жарнама орнын немесе уақытын сатып
алу
*жарнама науқанын шығармашылық өндеу
*жарнаманы жасау сияқты қызметтерді
ұсынады.
4 слайд
Жарнама агенттіктері – жарнама қызметін ұсынатын делдалдар. Олар: *бұқаралық ақпарат құралдарын таңдау, *жарнама орнын немесе уақытын сатып алу *жарнама науқанын шығармашылық өндеу *жарнаманы жасау сияқты қызметтерді ұсынады.
5 слайд
Жарнаманың қолданылу себептері:
*Ұйым «бейнесін» қалыптастыру үшін
қолданылады (абыройлы жарнама),
*маркалы тауарды ерекшелендіру
мақсатында (марка жарнамасы),
* сату жайлы ақпарат тарату,
* қызмет көрсету (рубрикалық жарнама)
* төмен бағамен сату жайлы хабарландыру
(төмен баға жарнамалары).
5 слайд
Жарнаманың қолданылу себептері: *Ұйым «бейнесін» қалыптастыру үшін қолданылады (абыройлы жарнама), *маркалы тауарды ерекшелендіру мақсатында (марка жарнамасы), * сату жайлы ақпарат тарату, * қызмет көрсету (рубрикалық жарнама) * төмен бағамен сату жайлы хабарландыру (төмен баға жарнамалары).
6 слайд
Жарнаманың негізгі функциялары:
-эканомикалық (утилитарлы) – бұл сауда көлемін
көбейтіп, кірісті арттыру.
-ақпараттық шығарушылар – бұл белгілі бір
тауарлар жайлы толық ақпарат беру.
-маркетингтік (коммерциялық) – тауардың сауда
нарығында жылжуына себеп болады.
-қатынасты (идеологиялық) – бұқараға назар
аудартады.
-тәрбиелі (ұйымдастырулы) – жарнаманың бұқара
санасына әсер етуі.
-мәдениетті – эстетикалық қанағаттанушылықты
толықтырады.
6 слайд
Жарнаманың негізгі функциялары: -эканомикалық (утилитарлы) – бұл сауда көлемін көбейтіп, кірісті арттыру. -ақпараттық шығарушылар – бұл белгілі бір тауарлар жайлы толық ақпарат беру. -маркетингтік (коммерциялық) – тауардың сауда нарығында жылжуына себеп болады. -қатынасты (идеологиялық) – бұқараға назар аудартады. -тәрбиелі (ұйымдастырулы) – жарнаманың бұқара санасына әсер етуі. -мәдениетті – эстетикалық қанағаттанушылықты толықтырады.
7 слайд
Жарнама мақсаты:
- сауда нарығын кеңейту
- бұқараға тауар жайлы хабарлау
- фирманың атағын, тауар белгісін
қалыптастыру және ұйымдастыру
- тауардың пайдалылығы мен артықшылығын
хабарлау
- қарсыластарға тойтарыс бере алу.
7 слайд
Жарнама мақсаты: - сауда нарығын кеңейту - бұқараға тауар жайлы хабарлау - фирманың атағын, тауар белгісін қалыптастыру және ұйымдастыру - тауардың пайдалылығы мен артықшылығын хабарлау - қарсыластарға тойтарыс бере алу.
8 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
8 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!