Материалдар / Туризмдегі жарнама
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Туризмдегі жарнама

Материал туралы қысқаша түсінік
Туризмдегі жарнама туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2020
445
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақпараттық жарнамалық қызмет

1 слайд
Ақпараттық жарнамалық қызмет

1 слайд

Ақпараттық жарнамалық қызмет

Жарнама дегеніміз – белгілі бір зат пен құбылысты, іс-әрекет пен қызметті елге таныту, насихаттау, оларға деген сұранысты күш

2 слайд
Жарнама дегеніміз – белгілі бір зат пен құбылысты, іс-әрекет пен қызметті елге таныту, насихаттау, оларға деген сұранысты күшейту мақсатымен жарияланған хабарлама жиынтығы.

2 слайд

Жарнама дегеніміз – белгілі бір зат пен құбылысты, іс-әрекет пен қызметті елге таныту, насихаттау, оларға деген сұранысты күшейту мақсатымен жарияланған хабарлама жиынтығы.

Қазіргі қазақ жарнамалары таралу жолдарына, қамтитын тақырыптарына, түрлеріне қарай әр түрге бөлінеді: - сыртық жарнама

3 слайд
Қазіргі қазақ жарнамалары таралу жолдарына, қамтитын тақырыптарына, түрлеріне қарай әр түрге бөлінеді: - сыртық жарнама (маңдайшалар, жарнамалық қалқандар, панно, плакаттар) - теле және радио жарнама (жарнама роликтері, жарнамалық телерепортаждар, теледидардағы жарнамалық қатарлар, радио хабарландырулар, радио роликтер) - парақша жарнама (каталогтар, буклеттер, жапсырмалар, шағын жарнама парақтар, шақыру билеттері, баға көрсеткіштері) - газет жарнамасы (газет-журналдарда жарияланған жарнама мәтіндері)

3 слайд

Қазіргі қазақ жарнамалары таралу жолдарына, қамтитын тақырыптарына, түрлеріне қарай әр түрге бөлінеді: - сыртық жарнама (маңдайшалар, жарнамалық қалқандар, панно, плакаттар) - теле және радио жарнама (жарнама роликтері, жарнамалық телерепортаждар, теледидардағы жарнамалық қатарлар, радио хабарландырулар, радио роликтер) - парақша жарнама (каталогтар, буклеттер, жапсырмалар, шағын жарнама парақтар, шақыру билеттері, баға көрсеткіштері) - газет жарнамасы (газет-журналдарда жарияланған жарнама мәтіндері)

Жарнама агенттіктері – жарнама қызметін ұсынатын делдалдар. Олар: *бұқаралық ақпарат құралдарын таңдау, *жарнама ор

4 слайд
Жарнама агенттіктері – жарнама қызметін ұсынатын делдалдар. Олар: *бұқаралық ақпарат құралдарын таңдау, *жарнама орнын немесе уақытын сатып алу *жарнама науқанын шығармашылық өндеу *жарнаманы жасау сияқты қызметтерді ұсынады.

4 слайд

Жарнама агенттіктері – жарнама қызметін ұсынатын делдалдар. Олар: *бұқаралық ақпарат құралдарын таңдау, *жарнама орнын немесе уақытын сатып алу *жарнама науқанын шығармашылық өндеу *жарнаманы жасау сияқты қызметтерді ұсынады.

Жарнаманың қолданылу себептері: *Ұйым «бейнесін» қалыптастыру үшін қолданылады (абыройлы жарнама), *маркалы тауарды ере

5 слайд
Жарнаманың қолданылу себептері: *Ұйым «бейнесін» қалыптастыру үшін қолданылады (абыройлы жарнама), *маркалы тауарды ерекшелендіру мақсатында (марка жарнамасы), * сату жайлы ақпарат тарату, * қызмет көрсету (рубрикалық жарнама) * төмен бағамен сату жайлы хабарландыру (төмен баға жарнамалары).

5 слайд

Жарнаманың қолданылу себептері: *Ұйым «бейнесін» қалыптастыру үшін қолданылады (абыройлы жарнама), *маркалы тауарды ерекшелендіру мақсатында (марка жарнамасы), * сату жайлы ақпарат тарату, * қызмет көрсету (рубрикалық жарнама) * төмен бағамен сату жайлы хабарландыру (төмен баға жарнамалары).

Жарнаманың негізгі функциялары: -эканомикалық (утилитарлы) – бұл сауда көлемін көбейтіп, кірісті арттыру. -ақпараттық шығарушыл

6 слайд
Жарнаманың негізгі функциялары: -эканомикалық (утилитарлы) – бұл сауда көлемін көбейтіп, кірісті арттыру. -ақпараттық шығарушылар – бұл белгілі бір тауарлар жайлы толық ақпарат беру. -маркетингтік (коммерциялық) – тауардың сауда нарығында жылжуына себеп болады. -қатынасты (идеологиялық) – бұқараға назар аудартады. -тәрбиелі (ұйымдастырулы) – жарнаманың бұқара санасына әсер етуі. -мәдениетті – эстетикалық қанағаттанушылықты толықтырады.

6 слайд

Жарнаманың негізгі функциялары: -эканомикалық (утилитарлы) – бұл сауда көлемін көбейтіп, кірісті арттыру. -ақпараттық шығарушылар – бұл белгілі бір тауарлар жайлы толық ақпарат беру. -маркетингтік (коммерциялық) – тауардың сауда нарығында жылжуына себеп болады. -қатынасты (идеологиялық) – бұқараға назар аудартады. -тәрбиелі (ұйымдастырулы) – жарнаманың бұқара санасына әсер етуі. -мәдениетті – эстетикалық қанағаттанушылықты толықтырады.

Жарнама мақсаты: - сауда нарығын кеңейту - бұқараға тауар жайлы хабарлау - фирманың атағын, тауар б

7 слайд
Жарнама мақсаты: - сауда нарығын кеңейту - бұқараға тауар жайлы хабарлау - фирманың атағын, тауар белгісін қалыптастыру және ұйымдастыру - тауардың пайдалылығы мен артықшылығын хабарлау - қарсыластарға тойтарыс бере алу.

7 слайд

Жарнама мақсаты: - сауда нарығын кеңейту - бұқараға тауар жайлы хабарлау - фирманың атағын, тауар белгісін қалыптастыру және ұйымдастыру - тауардың пайдалылығы мен артықшылығын хабарлау - қарсыластарға тойтарыс бере алу.

Назарларыңызға рахмет!!!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!